is natuurlijk een combinatie van zang, en gitaarspel. Dat alles bijelkaar maakte dat hij favoriet isquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:02 schreef iBenny het volgende:
Ik snap niet dat ze direct omdraaien... Nog geen 2 woorden gezongen of er wordt al gedrukt.
En moet maar zien hoe hij het in de battles doet. Tot nu toe nog geen favoriet van mij.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:02 schreef iBenny het volgende:
Ik snap niet dat ze direct omdraaien... Nog geen 2 woorden gezongen of er wordt al gedrukt.
En moet maar zien hoe hij het in de battles doet. Tot nu toe nog geen favoriet van mij.
Ja, vond ik ook. Maar dat ligt meer aan het geluid via de tv, dan aan Stanleyquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:32 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
In de zaal vond ik hem wel heel tof, op TV viel hij ietwat tegen..
Klopt, vooral die tweede broer was goed, en bij Stanley ging heel de zaal staan, inderdaad. Op tv is het wat minder. Waar het door komt, tja. weet het nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:29 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Uhu. Heb ik vorig jaar ook meerdere keren gezien, ook met de liveshows en de audities. Jennifer was écht wel iets beter dan ze op TV leek (en ik ben absoluut geen fan van Jennifer)
En nu merkte ik het ook bij een aantal audities weer, zoals ook de broers hoorde ik van iemand, ja in de zaal waren die écht te gek!
Ik snap wel waarom mensen thuis nu zich afvragen waarom er voor sommige kandidaten (zo snel) gedrukt word. Maar bij Stanley was de hele zaal meteen overtuigd bijvoorbeeld.. Op TV maakt het minder indruk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |