Ik liep deze week langs een school, daar trad de beste jongeman op, dus je kon niet aan die teringherrie ontkomenquote:Op donderdag 3 november 2011 20:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Alsof je de hele dag naar de radio moet luisteren om dat nummer gehoord te hebben.
Hij heeft hem zelfs al een keer in DWDD gedaan enkele weken terug.
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:36 schreef Ritmo het volgende:
Die opmerking van Modus de alto sloeg wel ergens op?
Zo kom je wel over met je obscure muzieksmaakquote:Op donderdag 3 november 2011 20:46 schreef Modus het volgende:
[..].
Niemand maar dan ook echt he-le-maal niemand die mij IRL kent zou mij als alto bestempelen.
Leer nou maar gewoon te accepteren dat niet iedereen die van muziek voor de (domme) massa houdt alto isquote:Op donderdag 3 november 2011 20:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zo kom je wel over met je obscure muzieksmaak
Mensen die over 'de massa' praten zijn sowieso alto (en kansloos).quote:Op donderdag 3 november 2011 21:00 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Leer nou maar gewoon te accepteren dat niet iedereen die van muziek voor de (domme) massa houdt alto is
Was ook niet direct richting jou bedoeltquote:Op donderdag 3 november 2011 21:17 schreef Cynix ® het volgende:
Ik hou wel van massale muziek, maar luister niet zo heel veel naar de radio. Thuis en in de auto draai ik bijna altijd mijn eigen mp3's en op het werk heb ik geen radio. Vandaar dat ik die Pardoel serieus niet kende. Misschien maakt me dat wereldvreemd, maar ik heb nu eenmaal andere muzikale voorkeuren.
In het algemeen hier? De mensen in dit topic? Al die mensen? In het algemeen? De "massa", zeg maar?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Was ook niet direct richting jou bedoeltMeer in het algemeen hier.
De mensen op FOK!quote:Op donderdag 3 november 2011 22:13 schreef Gattaca het volgende:
[..]
In het algemeen hier? De mensen in dit topic? Al die mensen? In het algemeen? De "massa", zeg maar?
Aha.
Alto.
Dat weet je nou onderhand toch wel, hoef je toch niet steeds elke keer zo verbaasd over te zijn?quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:16 schreef Gattaca het volgende:
[..]
Inderdaad? Al die mensen? Al die mensen op fok? De massa van fok zeg maar?
Alto.
Ik blijf er verbaasd over hoe dat soort mensen hier de meerderheid zijn.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:16 schreef arucard het volgende:
[..]
Dat weet je nou onderhand toch wel, hoef je toch niet steeds elke keer zo verbaasd over te zijn?
Wat doe jij hier dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik blijf er verbaasd over hoe dat soort mensen hier de meerderheid zijn.
Sommige mensen kunnen daar slecht mee omgaan, andere muzikale voorkeuren.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:17 schreef Cynix ® het volgende:
Ik hou wel van massale muziek, maar luister niet zo heel veel naar de radio. Thuis en in de auto draai ik bijna altijd mijn eigen mp3's en op het werk heb ik geen radio. Vandaar dat ik die Pardoel serieus niet kende. Misschien maakt me dat wereldvreemd, maar ik heb nu eenmaal andere muzikale voorkeuren.
Je bedoelt dus alle mensen hier die die Gers en Guus Meeuwis hun nummer kutmuziek noemden?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen daar slecht mee omgaan, andere muzikale voorkeuren.
Sowieso iedereen die zich gaat ergeren aan andermans muzieksmaak. Als je iets kut vind luister er dan niet naar.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je bedoelt dus alle mensen hier die die Gers en Guus Meeuwis hun nummer kutmuziek noemden?
Vond het zelf zwaar waardeloos, maar heb verder niets tegen de mensen die het wel goed vinden hoorquote:Op donderdag 3 november 2011 22:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je bedoelt dus alle mensen hier die die Gers en Guus Meeuwis hun nummer kutmuziek noemden?
Ik erger me eigenlijk niet snel aan iemand met een andere smaak, ik erger me vooral aan mensen met een andere smaak die minderwaardig over andere muziek gaan doen... dan ga ik op dezelfde manier terug reageren ja.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sowieso iedereen die zich gaat ergeren aan andermans muzieksmaak. Als je iets kut vind luister er dan niet naar.
Ik vond het ook niet goedquote:Op donderdag 3 november 2011 22:36 schreef arucard het volgende:
[..]
Vond het zelf zwaar waardeloos, maar heb verder niets tegen de mensen die het wel goed vinden hoor
Vooral vanuit de 'rock-hoek' en de 'alternatieve hoek' wordt dat veel gedaan.. altijd zeiken op 'negermuziek' en 'kut-boemboem dance-herrie' en die mensen zijn vaak wel over de 20.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:39 schreef Specularium het volgende:
In muziekhokjes denken.
Dan ben je sowieso onder de 20.
Ik had het vooral over die rapper, Guus ken ik wel. Ik had wel iets veel beters verwacht nadat hij die gouden plaat in ontvangst kreeg. Dit klonk als een of ander amateur rappertje.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet goedHoewel ik wel een zwak heb voor Guus Meeuwis.
Sympathieke vent, met leuke nummers. Geen geweldige zanger, wel een goede muzikant met leuke nummers.
Klopt idd. Zoals ik al zei: hij kan beter nummers gaan produceren of gaan schrijven van anderen.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:41 schreef arucard het volgende:
[..]
Ik had het vooral over die rapper, Guus ken ik wel. Ik had wel iets veel beters verwacht nadat hij die gouden plaat in ontvangst kreeg. Dit klonk als een of ander amateur rappertje.
Onzin, uit elke muziekstroming heb je dat gedrag door groepsvorming.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vooral vanuit de 'rock-hoek' en de 'alternatieve hoek' wordt dat veel gedaan.. altijd zeiken op 'negermuziek' en 'kut-boemboem dance-herrie' en die mensen zijn vaak wel over de 20.
Ik hoor echt alleen altijd rockers zeiken op dance/hip-hop.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Onzin, uit elke muziekstroming heb je dat gedrag door groepsvorming.
Denk dat het vooral is bij jongeren die pas bij een bepaalde stroming zijn 'gaan horen'.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Onzin, uit elke muziekstroming heb je dat gedrag door groepsvorming.
Eerder bij mensen die al tig jaar naar jaren '70 muziek (en onbekende/alternatieve bandjes van nu, die daar daar geinspireerd zijn) luisteren, en niet open staan voor electronische muziek en hip-hop, de stijlen van nu.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:47 schreef arucard het volgende:
[..]
Denk dat het vooral is bij jongeren die pas bij een bepaalde stroming zijn 'gaan horen'.
Misschien moet je je eigen posts eens teruglezenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik hoor echt alleen altijd rockers zeiken op dance/hip-hop.
Dat is meer als in een tegenreactie.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Misschien moet je je eigen posts eens teruglezen
Op mijn werk word ik gedwongen naar dat soort ellende te luisteren.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:34 schreef Felagund het volgende:
Sowieso iedereen die zich gaat ergeren aan andermans muzieksmaak. Als je iets kut vind luister er dan niet naar.
Mooi zo.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Op mijn werk word ik gedwongen naar dat soort ellende te luisteren.
Nou hier niet, hier ben je altijd degene die begint.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is meer als in een tegenreactie.
Omdat ik dezelfde types ook altijd in andere forums tegenkom.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nou hier niet, hier ben je altijd degene die begint.
Ik dik het altijd even aan om je te zieken, want je hapt toch wel.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:41 schreef Ritmo het volgende:
Vooral vanuit de 'rock-hoek' en de 'alternatieve hoek' wordt dat veel gedaan.. altijd zeiken op 'negermuziek' en 'kut-boemboem dance-herrie' en die mensen zijn vaak wel over de 20.
Ik bepaalde op mijn werk vroeger waar er naar geluisterd werd.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Op mijn werk word ik gedwongen naar dat soort ellende te luisteren.
met een d?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bepaalde op mijn werk vroeger waar er naar geluisterd werd.
Kwestie van authoriteid.
Ik overdrijf niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik dik het altijd even aan om je te zieken, want je hapt toch wel.
Die PM toen je blijkbaar een ban had maar wel mee kon lezen met iets van 'een beetje meer respect voor Armin mag wel want hij heeft NL zo op de kaart gezet' was wel een beetje de trigger zeg maar, ik bedoel, je kan ook overdrijven natuurlijk..
Ik kreeg deze ook niet echt goed binnen.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:59 schreef DrDentzz het volgende:
Wat was die grap nou? Wat is een aap die in een boom hangt? Een kledinghanger ofzo.
Lag dus niet aan mijquote:Op donderdag 3 november 2011 23:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kreeg deze ook niet echt goed binnen.
Wordt de wereld wel beter dan van [insert onbekend/oud nummer van jou] dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja daar wordt de wereld echt beter van. Een half jaar lang 3x per dag![]()
![]()
Ah dus hoe meer mensen er naar luisteren, hoe groter de wereldster, hoe beter de muziek?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:00 schreef Ritmo het volgende:
Ik overdrijf niet.Ik denk eerder dat jij gewoon niet in ziet hoe groot zo iemand is. Werd overigens gewoon bevestigd in DWDD toch laatst, het is een wereldster.
Als je nou gewoon leest wat ik post, zou je dit niet posten.quote:Gezien je je zo afsluit voor 'de massa' krijg je dat gewoon niet mee.
Eh, nee.quote:Jij denkt b.v. zeker dat Bob Dylan en Pink Floyd nog ontzettend populair zijn onder tieners en twintigers?
Nee hoor. Maar iemand die al meer dan 10 jaar aan de top staat, verdient toch wel een beetje respect. Jij doet hem af als 4e-rangs artiest die net 1 maandje bezig is, en 10 fans heeft.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:04 schreef Modus het volgende:
[..]
Ah dus hoe meer mensen er naar luisteren, hoe groter de wereldster, hoe beter de muziek?
Eens kijken of 'ie het net zo lang volhoudt als Dylan en de Floydquote:Op donderdag 3 november 2011 23:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar iemand die al meer dan 10 jaar aan de top staat, verdient toch wel een beetje respect. Jij doet hem af als 4-rangs artiest die net 1 maandje bezig is.
Nee, niet per definitie nee. Maar die commerciële kakkakkakkakzenders interesseert het geen reet wat ze draaien, de DJ's van nu mogen niet eens meer zelf wat kiezen, het is 1 grote geregisseerde baggerdiarree. Wat moet zo'n 538 kneus nou 's avonds tegen ze wijf zeggen? 'Nou vandaag eh Rihanna gedraaid en eh Gers. Ohja gisteren ook. En eergisteren. En de dag daarvoor. En de dag dáárvoor ook. En de dag dáárvoor ook. En de dag dáárvoor ook. En de dag dáárvoor ook. En de dag dáárvoor ook. En de dag dáárvoor ook.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:02 schreef Ritmo het volgende:
Wordt de wereld wel beter dan van [insert onbekend/oud nummer van jou] dan?
Als die 'alternatieve' muziek elke dag gedraaid zou worden, was het volgens mij ook wel populairder. Het is niet zo dat dit perse de muzieksmaak van de 'massa' is, ze luisteren gewoon naar de radio en dit is het enige wat ze horen.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee, niet per definitie nee. Maar die commerciële kakkakkakkakzenders interesseert het geen reet wat ze draaien, de DJ's van nu mogen niet eens meer zelf wat kiezen, het is 1 grote geregisseerde baggerdiarree. Wat moet zo'n 538 kneus nou 's avonds tegen ze wijf zeggen? 'Nou vandaag eh Rihanna gedraaid en eh Gers. Ohja gisteren ook. En eergisteren. En de dag daarvoor. En de dag dáárvoor ook. En de dag dáárvoor ook. En de dag dáárvoor ook. En de dag dáárvoor ook. En de dag dáárvoor ook. En de dag dáárvoor ook.
Ik ben het wel met je eens dat er te vaak dezelfde nummers op zijn ja.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee, niet per definitie nee. Maar die commerciële kakkakkakkakzenders interesseert het geen reet wat ze draaien, de DJ's van nu mogen niet eens meer zelf wat kiezen, het is 1 grote geregisseerde baggerdiarree. Wat moet zo'n 538 kneus nou 's avonds tegen ze wijf zeggen? 'Nou vandaag eh Rihanna gedraaid en eh Gers. Ohja gisteren ook. En eergisteren. En de dag daarvoor. En de dag dáárvoor ook. En de dag dáárvoor ook. En de dag dáárvoor ook. En de dag dáárvoor ook. En de dag dáárvoor ook. En de dag dáárvoor ook.
Dat doe ik zoooo ontzettend niet. Wat ik wel vind is dat dat hele DJ-zijn-gebeuren schromelijk overgewaardeerd wordt. En dan druk ik me nog mild uit. Er zijn 10duizenden mensen die doen wat hij kan. Alleen die kunnen niet alle 10000 een contract krijgen, dus nou ja, beetje factor geluk erbij en hup je staat ineens aan de top.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:05 schreef Ritmo het volgende:
Nee hoor. Maar iemand die al meer dan 10 jaar aan de top staat, verdient toch wel een beetje respect. Jij doet hem af als 4e-rangs artiest die net 1 maandje bezig is, en 10 fans heeft.
Dat denk ik niet. Die alternatieve muziek is vaak gewoon te depressief en ontoegankelijk om populair te zijn. Mensen willen een beetje luchtige en vrolijke muziek op de radio. Logisch ook.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:10 schreef arucard het volgende:
[..]
Als die 'alternatieve' muziek elke dag gedraaid zou worden, was het volgens mij ook wel populairder. Het is niet zo dat dit perse de muzieksmaak van de 'massa' is, ze luisteren gewoon naar de radio en dit is het enige wat ze horen.
Rompompompom Rompompompom... Radio is commercieel, bij de Serious Request word er nog wel eens wat anders gedraaid.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens dat er te vaak dezelfde nummers op zijn ja.
Er zijn ook nog tienduizenden mensen die met wat oefenen gitaar kunnen spelen als [insert bekende gitarist]. Daarvoor geldt hetzelfde.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat doe ik zoooo ontzettend niet. Wat ik wel vind is dat dat hele DJ-zijn-gebeuren schromelijk overgewaardeerd wordt. En dan druk ik me nog mild uit. Er zijn 10duizenden mensen die doen wat hij kan. Alleen die kunnen niet alle 10000 een contract krijgen, dus nou ja, beetje factor geluk erbij en hup je staat ineens aan de top.
Dan is er juist van kutmuziek. Van die Pearl Jam-herrie enzoquote:Op donderdag 3 november 2011 23:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Rompompompom Rompompompom... Radio is commercieel, bij de Serious Request word er nog wel eens wat anders gedraaid.
Black Country Communion is heerlijk, niets depressiefs aan maar het bevat wel instrumenten dat kan waarschijnlijk niet op de radio.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Die alternatieve muziek is vaak gewoon te depressief en ontoegankelijk om populair te zijn. Mensen willen een beetje luchtige en vrolijke muziek op de radio. Logisch ook.
Dat ws wel ja. Alhoewel niet alles populair zou worden als het zo vaak gedraaid wou worden.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:10 schreef arucard het volgende:
Als die 'alternatieve' muziek elke dag gedraaid zou worden, was het volgens mij ook wel populairder. Het is niet zo dat dit perse de muzieksmaak van de 'massa' is, ze luisteren gewoon naar de radio en dit is het enige wat ze horen.
Heb je liever Rihanna, Kesha, Lady Gaga, Kate Perry en Adele?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan is er juist van kutmuziek. Van die Pearl Jam-herrie enzohoezo depressief?
Daar word ik (op weg naar school/werk) vrolijker van dan dat deprimerende gejank en geschreeuw ja. Muziek moet niet over pijn, ellende en negatieve dingen gaan.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb je liever Rihanna, Kesha, Lady Gaga, Kate Perry en Adele?
K3, écht iets voor jouw!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daar word ik (op weg naar school/werk) vrolijker van dan dat deprimerende gejank en geschreeuw ja. Muziek moet niet over pijn, ellende en negatieve dingen gaan.
Mwaah het hangt er een beetje van af. Iets als dit vind ik nou niet echt een luchtig en vrolijk nummer. En als het dan aanslaat bij 1 zender nemen de anderen het meestal wel over en nu word je er helemaal mee doodgegooid op de populaire zenders.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:13 schreef Ritmo het volgende:
Dat denk ik niet. Die alternatieve muziek is vaak gewoon te depressief en ontoegankelijk om populair te zijn. Mensen willen een beetje luchtige en vrolijke muziek op de radio. Logisch ook.
Nee, maar het ligt nog wel enigszins fijn in het gehoor.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Mwaah het hangt er een beetje van af. Iets als dit vind ik nou niet echt een luchtig en vrolijk nummer. En als het dan aanslaat bij 1 zender nemen de anderen het meestal wel over en nu word je er helemaal mee doodgegooid op de populaire zenders.
Maar ja, als je Pearl Jam ook al depressief vindt..
Dat is leuk, voor even. Jij bent die nummers zo onderhand toch ook wel beu?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daar word ik (op weg naar school/werk) vrolijker van dan dat deprimerende gejank en geschreeuw ja. Muziek moet niet over pijn, ellende en negatieve dingen gaan.
Als jij daar maar vrolijk van wordt, toch? Probeer het nieuwe album van dEUS eens?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Dat is kindermuziek en té extreem blij.
Een niet onaanzienlijk deel van (ook de 'gewone') popmuziek gaat volgens mij over onmogelijke liefdes, net beëindigde relaties etc. Hele vrolijke onderwerpen allemaal.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:17 schreef Ritmo het volgende:
Gastquote:Op donderdag 3 november 2011 23:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
quote:Te gast in de in de uitzending van vrijdag 4 november zijn: Cindy Pieterse, Kees van Amstel, Martine en Louise Fokkens, Corry Konings, Dick van den Toorn en Peter Buwalda. Muziek is er van Postman en tafelheer is Marc-Marie Huijbregts.
Dat sluit dan wel weer mooi aan de zussen Fokkens die ook komen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Corry Konings, met haar nieuwe hit: hoeren neuken, nooit meer werken!
Amsterdam Klezmer Bandquote:
Dat komt ook wel omdat DWDD zelf wat minder is. Dan zie je vaak dit soort randtaferelen ontstaan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:58 schreef Posucice het volgende:
Het DWDD topic heeft Ritmo godverdomme in zijn handen met die debiele discussie
'Hoeren neuken nooit meer werken', daar komt het op neer iig.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:12 schreef Karina het volgende:
Wat is er met Corry Konings dat ze komt? Ik ben niet zo op de hoogte van shownieuws en zo
quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:18 schreef Specularium het volgende:
Ik merk een zekere mate van respect voor Corry.
Dit.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:56 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Gast. Leer nou eens dat er een (hele grote) tussenweg is tussen deprimerende metal alto muziek en die commerciële troep die je op de radio hoort.
Nouja. :squote:Op vrijdag 4 november 2011 17:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Corry Konings, met haar nieuwe hit: hoeren neuken, nooit meer werken!
Ouwe temeiers.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:22 schreef alors het volgende:
wat zijn dat voor viesige vrouwtjes in pittig rood?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat zit (bijna) iedereen toch te zeiken dat het seizoen niet zo leuk is? Het is precies hetzelfde als alle voorgaande jaren. Jullie moeten gewoon niet die hele zomer keihard op de terugkeer wachten, dan valt alles tegen.
Lijkt me sterk dat veel mensen in de zomer keihard zaten te wachten op het nieuwe seizoenquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat zit (bijna) iedereen toch te zeiken dat het seizoen niet zo leuk is? Het is precies hetzelfde als alle voorgaande jaren. Jullie moeten gewoon niet die hele zomer keihard op de terugkeer wachten, dan valt alles tegen.
AlsofAmerikanen het niet raar hadden gevonden als Lance Armstrong hetzelfde werd gevraagdquote:
Nee, het is een hommage.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:35 schreef GGMM het volgende:
Zitten ze 'Dit was het nieuws' te jatten.
Hopelijk jatten ze alleen Thomas Acda.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:35 schreef GGMM het volgende:
Zitten ze 'Dit was het nieuws' te jatten.
Snap je wel meteen waarom 'De Producers' geflopt is. Daar ga je toch in je vrije tijd niet heen?quote:
Ja, want de originele film en originele musical zijn zo slecht bezochtquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Snap je wel meteen waarom 'De Producers' geflopt is. Daar ga je toch in je vrije tijd niet heen?
Nogal.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:39 schreef Sheepcidus het volgende:
dit is leuker als het al uitgewerkt is
Ik ook, zo een stom gezicht.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:41 schreef Specularium het volgende:
Moet elke keer lachen als de Fuhrer in beeld komt.
Nee, verplicht lachen werkt niet echt.quote:
Misschien worden de slechte grappen er ook wel uitgeknipt bij Dit was het nieuws.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:43 schreef bloempje-moi het volgende:
Het zijn ook alleen maar politieke foto's. Maar wel heel genant dit.... Harm kan overigens wel heel goed slechte grappen opvangen, als het publiek stilvalt.
iddquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:47 schreef Karina het volgende:
Goede tip van die sinaasappel, ik zal het onthouden als het sneeuwt en ik wil buiten eentje eten.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:50 schreef vuvuzela het volgende:
bah bah, dat wordt de komende uren niet meer pieltrekken
Wel om en om.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:49 schreef DrDentzz het volgende:
Zin om me eens laten te verwennen door deze twee
Of meedoen met zijn tongetje.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:50 schreef Karina het volgende:
Zij zit nog voor het raam? Zou dat hondje dan meekijken?
Het is bijna DWDD-onwaardig.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:52 schreef Mani89 het volgende:
Deze wijven zijn al 10 keer leuker dan die faalhazen van net.
Hij plakt niet goedquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:54 schreef Cynix ® het volgende:
Hitler lijkt zich wat te generen voor zijn snor, zit steeds met zijn hand er voor.
Zolang het niet over hemzelf gaat.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:55 schreef Karina het volgende:
Matthijs wil maar de ranzige verhalen horen.
Ik wacht wel op de VPRO.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:55 schreef Specularium het volgende:
Dit is wel een mooie film voor de feestdagen.
De ongemakkelijkheid slaat regelmatig toe. En dan gaat het nog niet eens over hemzelf.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zolang het niet over hemzelf gaat.
Stemmen nu allemaal PVV.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:57 schreef Karina het volgende:
Een vrijer, wat een leuk ouderwets woord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat nu Adolf maar aan het woord over zijn nieuwe project in de Bijlmer.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
Het wordt nu een beetje neuzelig. Next!
Andersom zal het niet geweest zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag het ook niet, misschien aten ze die meeuwen op?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Andersom zal het niet geweest zijn.
Dit is ex-Meneer Anouk.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:06 schreef vuvuzela het volgende:
Wat is dit dan voor alternatieve herrie?
3quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:07 schreef DrDentzz het volgende:
Hoeveel kinderen heeft Anouk van deze?
Alleen de donkere.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:07 schreef DrDentzz het volgende:
Hoeveel kinderen heeft Anouk van deze?
Die zullen de Producers niet kennenquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:09 schreef mrstylo het volgende:
Als dit uitgezonden wordt in Duitsland of Israël.
Loenatikquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:10 schreef Cynix ® het volgende:
Oh, Dick van den Toorn! Nou herken ik hem pas. Die was wel goed vroeger.
In We zijn weer thuis was hij geweldig.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:10 schreef Cynix ® het volgende:
We zijn weer thuisquote:
Ah, daar ken ik hem ook van. Die man in de rolstoel toch?quote:
Het 'verzonnen rapporten item' door Stapel. Dijkgraaf is voorzitter van de wetenschappersvereniging of zo.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:09 schreef Felagund het volgende:
Wanneer was Dijkgraaf er en wat was toen het onderwerp? Niet gezien.
Zat die niet in "We zijn weer thuis" met Wim T Schippers?quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:10 schreef Cynix ® het volgende:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:11 schreef mrstylo het volgende:
Gelukkig kan straks VOH mijn tv avond redden.
Van die Wim T. Schippers dingen toch?quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
In We zijn weer thuis was hij geweldig.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Van die Wim T. Schippers dingen toch?
Ja dus.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zat die niet in "We zijn weer thuis" met Wim T Schippers?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:13 schreef DrDentzz het volgende:
Wel gemeen eigenlijk. 6 miljoen joden vergast en zij gaan erom zitten lachen in het theater.
Ze hebben het vaak over die joden, maar die Duitsers waren ook geen lieverdjes hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:13 schreef DrDentzz het volgende:
Wel gemeen eigenlijk. 6 miljoen joden vergast en zij gaan erom zitten lachen in het theater.
Dat is die.quote:
Als hij per boek betaald krijgt.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:19 schreef Specularium het volgende:
Ik denk aan 100.000 Corry Konings!!!
[ afbeelding ]
Corry lust er wel pap van hoor, met haar jonge blaadjes.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:19 schreef Cynix ® het volgende:
Ach, laat Corry ook een keer gek doen. Elke avond bingo kan altijd nog.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:08 schreef Cynix ® het volgende:
Het is niet mijn muziek, maar ik ben nooit te beroerd om mijn horizon te verbreden.
Pavert was snel klaar dit keer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |