Ik liep deze week langs een school, daar trad de beste jongeman op, dus je kon niet aan die teringherrie ontkomenquote:Op donderdag 3 november 2011 20:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Alsof je de hele dag naar de radio moet luisteren om dat nummer gehoord te hebben.
Hij heeft hem zelfs al een keer in DWDD gedaan enkele weken terug.
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:36 schreef Ritmo het volgende:
Die opmerking van Modus de alto sloeg wel ergens op?
Zo kom je wel over met je obscure muzieksmaakquote:Op donderdag 3 november 2011 20:46 schreef Modus het volgende:
[..].
Niemand maar dan ook echt he-le-maal niemand die mij IRL kent zou mij als alto bestempelen.
Leer nou maar gewoon te accepteren dat niet iedereen die van muziek voor de (domme) massa houdt alto isquote:Op donderdag 3 november 2011 20:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zo kom je wel over met je obscure muzieksmaak
Mensen die over 'de massa' praten zijn sowieso alto (en kansloos).quote:Op donderdag 3 november 2011 21:00 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Leer nou maar gewoon te accepteren dat niet iedereen die van muziek voor de (domme) massa houdt alto is
Was ook niet direct richting jou bedoeltquote:Op donderdag 3 november 2011 21:17 schreef Cynix ® het volgende:
Ik hou wel van massale muziek, maar luister niet zo heel veel naar de radio. Thuis en in de auto draai ik bijna altijd mijn eigen mp3's en op het werk heb ik geen radio. Vandaar dat ik die Pardoel serieus niet kende. Misschien maakt me dat wereldvreemd, maar ik heb nu eenmaal andere muzikale voorkeuren.
In het algemeen hier? De mensen in dit topic? Al die mensen? In het algemeen? De "massa", zeg maar?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Was ook niet direct richting jou bedoeltMeer in het algemeen hier.
De mensen op FOK!quote:Op donderdag 3 november 2011 22:13 schreef Gattaca het volgende:
[..]
In het algemeen hier? De mensen in dit topic? Al die mensen? In het algemeen? De "massa", zeg maar?
Aha.
Alto.
Dat weet je nou onderhand toch wel, hoef je toch niet steeds elke keer zo verbaasd over te zijn?quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:16 schreef Gattaca het volgende:
[..]
Inderdaad? Al die mensen? Al die mensen op fok? De massa van fok zeg maar?
Alto.
Ik blijf er verbaasd over hoe dat soort mensen hier de meerderheid zijn.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:16 schreef arucard het volgende:
[..]
Dat weet je nou onderhand toch wel, hoef je toch niet steeds elke keer zo verbaasd over te zijn?
Wat doe jij hier dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik blijf er verbaasd over hoe dat soort mensen hier de meerderheid zijn.
Sommige mensen kunnen daar slecht mee omgaan, andere muzikale voorkeuren.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:17 schreef Cynix ® het volgende:
Ik hou wel van massale muziek, maar luister niet zo heel veel naar de radio. Thuis en in de auto draai ik bijna altijd mijn eigen mp3's en op het werk heb ik geen radio. Vandaar dat ik die Pardoel serieus niet kende. Misschien maakt me dat wereldvreemd, maar ik heb nu eenmaal andere muzikale voorkeuren.
Je bedoelt dus alle mensen hier die die Gers en Guus Meeuwis hun nummer kutmuziek noemden?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen daar slecht mee omgaan, andere muzikale voorkeuren.
Sowieso iedereen die zich gaat ergeren aan andermans muzieksmaak. Als je iets kut vind luister er dan niet naar.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je bedoelt dus alle mensen hier die die Gers en Guus Meeuwis hun nummer kutmuziek noemden?
Vond het zelf zwaar waardeloos, maar heb verder niets tegen de mensen die het wel goed vinden hoorquote:Op donderdag 3 november 2011 22:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je bedoelt dus alle mensen hier die die Gers en Guus Meeuwis hun nummer kutmuziek noemden?
Ik erger me eigenlijk niet snel aan iemand met een andere smaak, ik erger me vooral aan mensen met een andere smaak die minderwaardig over andere muziek gaan doen... dan ga ik op dezelfde manier terug reageren ja.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sowieso iedereen die zich gaat ergeren aan andermans muzieksmaak. Als je iets kut vind luister er dan niet naar.
Ik vond het ook niet goedquote:Op donderdag 3 november 2011 22:36 schreef arucard het volgende:
[..]
Vond het zelf zwaar waardeloos, maar heb verder niets tegen de mensen die het wel goed vinden hoor
Vooral vanuit de 'rock-hoek' en de 'alternatieve hoek' wordt dat veel gedaan.. altijd zeiken op 'negermuziek' en 'kut-boemboem dance-herrie' en die mensen zijn vaak wel over de 20.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:39 schreef Specularium het volgende:
In muziekhokjes denken.
Dan ben je sowieso onder de 20.
Ik had het vooral over die rapper, Guus ken ik wel. Ik had wel iets veel beters verwacht nadat hij die gouden plaat in ontvangst kreeg. Dit klonk als een of ander amateur rappertje.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet goedHoewel ik wel een zwak heb voor Guus Meeuwis.
Sympathieke vent, met leuke nummers. Geen geweldige zanger, wel een goede muzikant met leuke nummers.
Klopt idd. Zoals ik al zei: hij kan beter nummers gaan produceren of gaan schrijven van anderen.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:41 schreef arucard het volgende:
[..]
Ik had het vooral over die rapper, Guus ken ik wel. Ik had wel iets veel beters verwacht nadat hij die gouden plaat in ontvangst kreeg. Dit klonk als een of ander amateur rappertje.
Onzin, uit elke muziekstroming heb je dat gedrag door groepsvorming.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vooral vanuit de 'rock-hoek' en de 'alternatieve hoek' wordt dat veel gedaan.. altijd zeiken op 'negermuziek' en 'kut-boemboem dance-herrie' en die mensen zijn vaak wel over de 20.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |