quote:
Wie het kleine niet eert..quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:50 schreef Karina het volgende:
Jullie hoorden hem: Claudia had het over mooie piemels, maar hij zegt "nou er zaten ook wat kleintjes bij" die zijn zeker niet mooi dan.
Kunst moet je begrijpenquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:50 schreef Breekfast het volgende:
Voor die foto's een prijs krijgen![]()
Kan iemand mij vertellen wat er zo briljant aan is? Tieten en lullen fotograferen?
Hij weet kennelijk dat zij er wel pap van lust.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:50 schreef Karina het volgende:
Jullie hoorden hem: Claudia had het over mooie piemels, maar hij zegt "nou er zaten ook wat kleintjes bij" die zijn zeker niet mooi dan.
Je denkt toch niet dat zij en d'r chick elkaar met een 8cm voorbind doen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:50 schreef Karina het volgende:
Nee zijn ouders wilde een homootje.quote:
Denk ik liever niet aan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat zij en d'r chick elkaar met een 8cm voorbind doen?.
Compositie, kleurgebruik, gevoel dat het overbrengt. En dan zijn sommige foto's natuurlijk ook shockerend (spelling?) wat altijd leuk is in de kunstwereld.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:52 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Wat valt er te begrijpen aan deze foto's dan? Leg eens uit...
Ja hoor.quote:
Derderangs Pipo de Clown.quote:
Uitvoering was ook niks mis mee.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:01 schreef arucard het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook een goed nummer
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:01 schreef tong80 het volgende:
Heb trouwens ooit een Elpee opgezet.
Die ging alsnog door tot het gaatje.
Ik ken haar alleen omdat ze met haar bakkes altijd in zulke programmas zit, dr muziek zegt me niks.quote:
Meeste staan wel ergens op Youtube.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:05 schreef ThomasKuiper het volgende:
weet iemand waar ik kan stuk kan vinden van Zonde van de Zendtijd over die opgezette mensen?
Ja, maar wel ná de sprong.quote:
Dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:06 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ken haar alleen omdat ze met haar bakkes altijd in zulke programmas zit, dr muziek zegt me niks.
Brittquote:Britt Dekker onthult cover blootblad
Vorige week ontstond er even paniek. Een huilende Britt bij Giel in het programma. Ze was bang dat ze niet meer welkom was bij DWDD omdat er foto’s van haar Playboy-shoot waren uitgelekt, terwijl het juist de bedoeling was om ze in DWDD te onthullen. Natuurlijk is Britt hier welkom en vanavond onthult ze de cover van het blad. Ook praat ze ons bij over de opnames van ‘Echte Meisjes in de Jungle 2’ en haar andere bezigheden.
Komende uitzendingquote:Op woensdag 2 november 2011 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Zal Rijk de Gooyer een groot genoeg icoon zijn geweest voor een volledige aflevering?
Ja dus.quote:Te gast in de korte (40 minuten) uitzending van woensdag 2 november 2011 zijn: Maarten Spanjer, Thom Hoffman en Pierre Bokma naar aanleiding van het overlijden van Rijk de Gooyer. Ook te gast is Britt Dekker. Tafelheer is Giel Beelen en Nico Dijkshoorn dicht.
En topmodel Britt.quote:
Maarten Spanjerquote:Op woensdag 2 november 2011 19:26 schreef Tem het volgende:
Misschien komt z'n goede vriend Jeroen krabbe wel wat vertellen
Geweldige serie was dat.quote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maar hij komt niet eens uit Amsterdam
Grachtengordel elite noemen ze dat toch?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:30 schreef Karina het volgende:
Heel vreemd, hij kwam uit Utrecht, maar op een of andere manier zag ik hem als Amsterdammer
Ik denk niet dat hij zichzelf zo zag, of ik weet het wel zeker eigenlijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Grachtengordel elite noemen ze dat toch?
Madonna heeft hem zelf nog niet eens, kun je nagaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:32 schreef Cynix ® het volgende:
Wow, de nieuwe Madonna. En Giel heeft hem. Nogmaals wow.
Matthijs moet zijn bek eens houden over die zaken als hij zelf nooit iets over zijn priveleven wil prijsgeven.quote:
Die is toch nog gewoon gezond?quote:
Zijn idool is niet meer. Als het baasje dood is, gaat de hond soms ook vlak daarna.quote:
Helemaal mee eens en Maarten is in ieder geval nog zo netjes om niet verder uit te wijden.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Matthijs moet zijn bek eens houden over die zaken als hij zelf nooit iets over zijn priveleven wil prijsgeven.
Ben jij niet die lintworm van Jensen?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:38 schreef Lindstrøm. het volgende:
EN U HEEFT DE STEM VAN EEN KUTWIJF
Inderdaad, Giel heeft al heel wat nasty aanvaringen gehad met Maarten in zijn show...quote:
Spion voor de AIVD in Berlijn daggik?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:43 schreef WammesWaggel het volgende:
Rijk werkte ooit nog voor de CIA meen ik eens gelezen te hebben
Dat was in een van de vele filmsquote:Op woensdag 2 november 2011 19:43 schreef WammesWaggel het volgende:
Rijk werkte ooit nog voor de CIA meen ik eens gelezen te hebben
Gejat van Jensen dus die ik eerder had gepost.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:43 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Inderdaad, Giel heeft al heel wat nasty aanvaringen gehad met Maarten in zijn show...
Inderdaad, voor de CIA, volgens de VK.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:44 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Spion voor de AIVD in Berlijn daggik?
quote:Rijk de Gooyer werkte in Berlijn voor CIA
Van onze verslaggever − 12/10/02, 10:10
Acteur Rijk de Gooyer heeft van 1959 tot 1961 in Berlijn voor de Amerikaanse inlichtingendienst CIA gewerkt. Dit zei de 76-jarige acteur vrijdag in het tv-programma Nova....
De Gooyer werd in 1959 geworven door de Binnenlandse Veiligheidsdienst vlak voordat hij naar Berlijn ging voor een cursus aan de acteursopleiding UFA. 'Ik moest naar Duitsland om die opleiding te doen en had geld nodig. Toen ben ik via de BVD voor de CIA gaan werken', zei De Gooyer in het actualiteitenprogramma.
De Gooyer sprak elke donderdagavond anderhalf uur met zijn CIA-contactpersoon. Die vertelde hij over zijn gesprekken in Oost-Berlijn. De Gooyer werkte drie maanden bij het links georienteerde theater van Bertol Brecht.
Valt wel mee met de boosheid, is meerendeels gespeeld.quote:
Hoe moet dat als Maarten Spanjer zélf dood gaat als dit al bijna niet te harden is?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar alle personen die wel iets zouden kunnen vertellen zijn al dood ...
Yep, zeekoe annex aandachtshoer alert.quote:
Op die Playboy foto's ziet ze er anders niet verkeerd uit, al zijn die foto's waarschijnlijk zwaar geshopt.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Yep, zeekoe annex aandachtshoer alert.
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:56 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Heb nog geen humor langs zien komen
Als je alleen maar reclames laat zien, krijg je natuurlijk geen goed beeld van die man.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:57 schreef cinnamongirl het volgende:
Leuk en aardig maar 'een groot acteur' ? Niets dan goeds over de doden maar je kunt het ook overdrijven.
Vroeger waren we lief voor elkaar en vonden we iets al gauw goed.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:57 schreef cinnamongirl het volgende:
Leuk en aardig maar 'een groot acteur' ? Niets dan goeds over de doden maar je kunt het ook overdrijven.
Dat eerste is in ieder geval iets wat vroeger dan beter was.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vroeger waren we lief voor elkaar en vonden we iets al gauw goed.
Daar krijgt 'ie blauwe ballen vanquote:Op woensdag 2 november 2011 20:00 schreef Cynix ® het volgende:
Die blauwe krijgt na de uitzending nog wel even een veeg van Matthijs.
Gelijk heeft zequote:Op woensdag 2 november 2011 20:01 schreef Karina het volgende:
Britt denkt: kut, dat gaat van mijn zendtijd af.
Ik dacht FEMME.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:01 schreef cinnamongirl het volgende:
..ik heb niet eens goed gezien wat er op haar tetten stond gepaint
Iets met 'Femme X' ofzoquote:Op woensdag 2 november 2011 20:01 schreef cinnamongirl het volgende:
..ik heb niet eens goed gezien wat er op haar tetten stond gepaint
Zou het toch Wendy zijn?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:03 schreef Buitendam het volgende:
Zij is zo hard aan het acteren. Ze speelt echt een typetje.
soort van atje inderdaadquote:Op woensdag 2 november 2011 20:03 schreef Buitendam het volgende:
Ze is inderdaad slimmer dan ze wil doen laten over komen...quote:Op woensdag 2 november 2011 20:02 schreef Ambrosius het volgende:
Oei, dat stuk over de muziek van Kaddafi, ze lijkt daarmee door de mand te vallen.
En straks is het dan "Heel Nederland trapte erin!!"quote:Op woensdag 2 november 2011 20:03 schreef Buitendam het volgende:
Ze weet zo goed wat ze wil en ze is slim genoeg om het te bereiken.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:03 schreef Buitendam het volgende:
Het schijnt dat ze in Zwitserland aan de deeltjesversneller gewerkt heeft. Maar ik weet niet zeker of dat waar is.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:04 schreef Elusive het volgende:
slim vrouwtje is het eigenlijk maar voert gewoon een act op
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij hebt zeker liever Patricia Paay of Amanda Krabbe?
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze in Zwitserland aan de deeltjesversneller gewerkt heeft. Maar ik weet niet zeker of dat waar is.
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:05 schreef Geo3kant het volgende:
Wie koopt er nou ook een playboy voor dit mens
Dat snap ik ook niet, ik heb die foto's gezien, best een mooi lichaam, maar voor de Playboy?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:05 schreef Geo3kant het volgende:
Wie koopt er nou ook een playboy voor dit mens
Ik geloof, dat ze dat probeerde te zeggen, jaquote:
Jij bent dom dat je daadwerkelijk gelooft dat ze echt dom is.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:06 schreef kekz het volgende:
damn dat mens is dom, die lucht is blauw enzoo
Nee, joh, is een typetje.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:06 schreef kekz het volgende:
damn dat mens is dom, die lucht is blauw enzoo
Die is echt zo...quote:Op woensdag 2 november 2011 20:07 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Nee, joh, is een typetje.
Hoop ik...
Nee..quote:Op woensdag 2 november 2011 20:07 schreef Karina het volgende:
Ik vind dat nou niet zo een geweldige foto.
Zo doet ze altijd.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:08 schreef ddx het volgende:
Is er al filmpje van geenstijl ofzo waar ze niet acteert ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |