Ja, maar dan moet je wel leuke gasten hebben. Het gebrek aan beelden en het oeverloze gelul maakte het vrijdag zo dodelijk saai.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt het wel des te knapper dat uren lang kunnen lullen zonder er beelden van te hebben
Ik ben blijkbaar snel tevreden want heb daar nooit echt last van. VI in het nieuwe format (Dus Voetbal International ipv Voetbal inside) heb ik persoonlijk alleen de Everse uitzending in Het Kasteel en de terug keer van Van Hanegem amper getrokken qua zuur en saaiheid.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:26 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je wel leuke gasten hebben. Het gebrek aan beelden en het oeverloze gelul maakte het vrijdag zo dodelijk saai.
Inderdaad, mee eens man.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar snel tevreden want heb daar nooit echt last van. VI in het nieuwe format (Dus Voetbal International ipv Voetbal inside) heb ik persoonlijk alleen de Everse uitzending in Het Kasteel en de terug keer van Van Hanegem amper getrokken qua zuur en saaiheid.
Die in Het Kasteel was vreselijk idd maar die met Van Hanegem was niet saai in mijn ogen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar snel tevreden want heb daar nooit echt last van. VI in het nieuwe format (Dus Voetbal International ipv Voetbal inside) heb ik persoonlijk alleen de Everse uitzending in Het Kasteel en de terug keer van Van Hanegem amper getrokken qua zuur en saaiheid.
Die vond ik juist wel leuk.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:50 schreef Jivis het volgende:
Die in Het Kasteel, was dat toen ze werden uitgescholden door Jules Deelder?
Ik heb toen ook gelachen inderdaad. Vooral omdat ze daar overduidelijk niet gewenst was en het puur vanwege sponsorcontacten was.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:50 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Die vond ik juist wel leuk.
En dat ze in 1 keer dat stomme spartalied gingen zingen.
Nee ze zijn daar vaker geweest. De uitzending tijdens het Sparta dinee was inderdaad alweer leuker omdat ze daar zo pijnlijk ongewenst waren. Dat was natuurlijk ook wel een erg slecht idee om een zo'n hele groep die uit is op gezelligheid te dwingen anderhalf uur stil te zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:50 schreef Jivis het volgende:
Die in Het Kasteel, was dat toen ze werden uitgescholden door Jules Deelder?
Dat idee heb ik zelf ook, alleen is het ook weer niet handig als je een volledig interview doet in de VI en met je kop groot op de cover van de Revu staat. Toevallig is vorige aflevering niet bekend gemaakt wie er vanavond aan tafel zit, dus wie weet zit hij er gewoon.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Iedereen maakt het er zelf een beetje naar door zoveel druk op die rentree te leggen. Ik voorspel dat hij pas terugkomt als bijna niemand het er meer over heeft. En dan nog zonder aankondiging of wat dan ook.
Aldus Sigaarsnor (oftewel Veerbootquote:Vanavond aan tafel bij Voetbal International, naast Derksen en Genee: @iwanvanduren en @barbarabarend (Gijp is er dus nog niet bij). #VItv
och god, wordt weer een verschrikkelijke afleveringquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus Sigaarsnor (oftewel Veerboot). Mmm ach genoeg gesprekstof en Barbara is ook weer niet zo erg als sommige hier willen doen geloven, zeker niet als ze haar tongetje weer paar keer uitsteekt.
http://www.bol.com/nl/p/n(...).html#product_imagesquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:19 schreef Friesz het volgende:
Weet iemand of dat boek van Johan, wat hijzelf vorige week zo schaamteloos promootte, de moeite waard is?
http://www.vi.nl/webshop/(...)voor-Volwassenen.htm
Het zijn toch niet die columns uit de vi mag ik hopen? Want die zijn nou niet echt interessant en staan bovendien meende ik al in een ander boek van Johan.
Doe eens even normaalquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:24 schreef Specularium het volgende:
Kunnen ze niet ipv Barbara Barend een keer Yvon Jaspers uitnodigen?
Wilfred zijn schrijverscarriere komt ook van ver hoorquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:39 schreef Friesz het volgende:
Ik heb het boek 'Lange tenen' van Wilbert gekocht. Toen hij nog bij Talpa zat. Haha, echt prachtig hoe hij ook over Johan schrijft.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wilfred zijn schrijverscarriere komt ook van ver hoor. Wat is het toch geniaal dat al die filmpjes op Youtube blijven staan, dagen plezier met het verleden
'Eeeeey de nieuwe Mart Smeets'![]()
Als het niet over Ajax gaat vindt ze het niet interessant (of weet gewoon niks). Verder heeft ze haar hele "carriere" aan vader Fritsquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:28 schreef Stokstaart het volgende:
Alle uitzendingen met Barbara zijn om te huilen.
Haha, geweldig idd. Dit was meende ik zijn tweede boek. Kun je nagaan dat ik ook nog eens zijn eerste heb gekocht.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wilfred zijn schrijverscarriere komt ook van ver hoor. Wat is het toch geniaal dat al die filmpjes op Youtube blijven staan, dagen plezier met het verleden
'Eeeeey de nieuwe Mart Smeets'![]()
Met Steven ten Have , Davids en Bassie word Ajax een simpele middenmoterquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:14 schreef eentwee het volgende:
Ben benieuwd hoe Derksen JC nu weer gaat verdedigen, nu Van Basten heeft aangegeven waarom hij van die functie afzag. Die blinde vlek bij JD is echt gigantisch, hij lult al jaren recht wat krom is maar op een gegeven moment moet daar maar eens korte metten mee worden gemaakt. Als iemand Genee nou even opjut met een paar scherpe vragen wordt het misschien leuk
Huilies niet normaal hier inderdaad, Derksen en Genee is altijd topshow, gouden koppel jwz.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:55 schreef Stofje het volgende:
Wat een zeikerds hier. Wordt vanavond 'gewoon' weer leuk hoor. Niet legendarisch, geen topshow, maar gewoon leuk om naar te kijken.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:19 schreef Friesz het volgende:
Weet iemand of dat boek van Johan, wat hijzelf vorige week zo schaamteloos promootte, de moeite waard is?
Het zijn toch niet die columns uit de vi mag ik hopen? Want die zijn nou niet echt interessant en staan bovendien meende ik al in een ander boek van Johan.
Daar ben ik ook bang voor, idd.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:19 schreef Friesz het volgende:
Ja, is ook niet aan mij besteed zijn columns lees ik toch al wekelijks in de VI.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:32 schreef Type-R het volgende:
Zijn vorig boek was toch een bundel van zijn colums?
Helden en Hansworsten
ook, toen hij zijn cd'tje wilde promoten. Wilfred: "Jammer van die foto, maar die nummers zijn helemaal niet zo slecht trouwens."quote:
en verrassend zijn ze vrijwel nooit want hij heeft op de maandag al precies verteld wat ie over het onderwerp in z'n column vindtquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, is ook niet aan mij besteed zijn columns lees ik toch al wekelijks in de VI.
Iwan is nog best oke, heeft zijn humor en weet wel wat te vertellen en weet wanneer hij iets niet moet vertellen. Alleen moet hij een drukkere gast naast zich hebben, of dat nou Gijp, Boskamp, Hansie of voor mijn part Heertje is maakt niet veel uit. In ieder geval alles behalve die oninteressante muts van een Barbara.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gasten van vanavond
Serieus, waarom denken ze dat iemand zit te wachten op die Iwan?
straks worden wij ook depressief....quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:47 schreef DrDentzz het volgende:
Dit is minachting van de kijker. Wij hebben gestemd voor die ring en als dank krijgen we een 'topshow' met Babs en Iwan.
Kan ie Barbara op dr smoel slaan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:57 schreef DrDentzz het volgende:
Boskamp moest er sowieso zijn. Feyenoord 6-0 verloren, toon kan dan meteen gezet worden.
Een tijd terug leek hij iets kritischer te worden over JC, maar de laatste maanden zit Derksen weer vuistdiep in JC's kont.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:14 schreef eentwee het volgende:
Ben benieuwd hoe Derksen JC nu weer gaat verdedigen, nu Van Basten heeft aangegeven waarom hij van die functie afzag. Die blinde vlek bij JD is echt gigantisch, hij lult al jaren recht wat krom is maar op een gegeven moment moet daar maar eens korte metten mee worden gemaakt. Als iemand Genee nou even opjut met een paar scherpe vragen wordt het misschien leuk
Inderdaad, Derksen is een baas maar het eeuwige opnemen voor Cruijff begint gênant te worden. Zoals ik eerder al zei; wanneer Cruijff Derksen zijn vrouw verkracht dan lult Derksen het wss nog goed..quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:07 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Een tijd terug leek hij iets kritischer te worden over JC, maar de laatste maanden zit Derksen weer vuistdiep in JC's kont.
Sterker nog, tijdens de daad zal Johan tot aan zijn schouder in de anus van Johan zitten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:16 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al zei; wanneer Cruijff Derksen zijn vrouw verkracht dan lult Derksen het wss nog goed..
Inderdaad, waarom niet eens een keer de andere helft van dat top-duo: TOM KNIPPINGquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gasten van vanavond
Serieus, waarom denken ze dat iemand zit te wachten op die Iwan?
Die heeft wel meer humor iig Kijk hoe hij de onderbreking door Van der Gijp geniaal pareert. Die is echt niet van zijn stuk te brengen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:40 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Inderdaad, waarom niet eens een keer de andere helft van dat top-duo: TOM KNIPPING
Weten we dus nog steeds niks.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:46 schreef Veerboot het volgende:
Wilfred Genee: René van der Gijp wil nog minimaal een week rusten
quote:"Ik heb hem gezegd dat hij gewoon aan tafel verder moet revalideren", aldus Genee. "Ik denk dat dat een heel goed idee is. Ik heb ook tegen hem gezegd: 'René, ik hou je gewoon in de gaten. Als het niet gaat, dan laat ik je even met rust. En als ik denk dat je in topvorm bent, dan speel ik je gewoon genoeg aan.'."
"Ik denk dat hij toch beter in praktijk de zaak weer een beetje onder de knie kan krijgen", gaat hij verder. "Je moet toch wedstrijdritme opdoen. Die wedstrijdmentaliteit is hij een beetje kwijt natuurlijk. Dat kun je alleen maar terugkrijgen door wedstrijden te spelen. Dat heb ik hem ook duidelijk proberen te maken gisteravond."
Genee slaat mensen als Van Duren en Van Hintum expres wat vaker over dan een Boskamp, Van der Gijp of Heertje natuurlijkquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:26 schreef Friesz het volgende:
Vond het afgelopen vrijdag nog wel meevallen met de tafelbezetting. Kwamen soms hele stukken voor dat alleen Wilfred en Johan over en weer aan het praten waren. Iwan en Van Hintum kwamen er niet aan te pas toen. Vanavond mss wel weer vooral Johan en Wilfred.
Edit: hoewel. Kan me herinneren dat Barbara vorige uitzendingen behoorlijk aan het woord was met haar kraaienstem en phoney smile
Dat accent/spraakgebrek/dialect van die Van Hintum, zo boers kun je toch niet praten tenzij je het expres doet en erop oefent?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:26 schreef Friesz het volgende:
Vond het afgelopen vrijdag nog wel meevallen met de tafelbezetting. Kwamen soms hele stukken voor dat alleen Wilfred en Johan over en weer aan het praten waren. Iwan en Van Hintum kwamen er niet aan te pas toen. Vanavond mss wel weer vooral Johan en Wilfred.
Edit: hoewel. Kan me herinneren dat Barbara vorige uitzendingen behoorlijk aan het woord was met haar kraaienstem en phoney smile
Nog nooit in Brabant geweest zekerquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat accent/spraakgebrek/dialect van die Van Hintum, zo boers kun je toch niet praten tenzij je het expres doet en erop oefent?
Zal ik doenquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:51 schreef Jivis het volgende:
[..]
Anders lees je de 2388238 posts in dit topic daarover even door.
Ik ga iets gevaarlijks zeggen:quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:49 schreef Ronaldsen het volgende:
Van der Gijp kan beter tot de winterstop wegblijven, dan kan hij daarna weer fris aan de 2e seizoenshelft beginnen.
Tot die tijd gewoon Boskamp enzo vragen
[..]
Mwa gezeik op Iwan snap ik niet helemaal die heeft gewoon zijn inbreng en weet wanneer hij zich afwezig moet houden. Afgelopen vrijdag valt ook niet als voorbeeld te nemen want toen zat hij volgens mij nog met een Russische jetlag.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:35 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Genee slaat mensen als Van Duren en Van Hintum expres wat vaker over dan een Boskamp, Van der Gijp of Heertje natuurlijk
Ligt een beetje aan waar je van houdt. Gijp is goed voor hilarische anekdotes, Boskamp is nog meer een inside man bij bepaalde clubs en weet gewoon veel meer dan Gijp.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:00 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik ga iets gevaarlijks zeggen:
Boskamp>Gijp
Maar:
Boskamp+Gijp=Topshow
Is maar 2 uur tijdsverschil met Moskou, dus dat valt wel mee. Ook tijdens reguliere uitzendingen is ie stil, maar an sich is dat nog beter dan geforceerd telkens je zegje te doen. En als ie dan toch iets zegt, is het meestal toch leuk en/of nuttig.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa gezeik op Iwan snap ik niet helemaal die heeft gewoon zijn inbreng en weet wanneer hij zich afwezig moet houden. Afgelopen vrijdag valt ook niet als voorbeeld te nemen want toen zat hij volgens mij nog met een Russische jetlag.
Zal best maar op en neer vliegen met een dagvergoeding van 17 euro is hoe dan ook vermoeiendquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Is maar 2 uur tijdsverschil met Moskou, dus dat valt wel mee. Ook tijdens reguliere uitzendingen is ie stil, maar an sich is dat nog beter dan geforceerd telkens je zegje te doen. En als ie dan toch iets zegt, is het meestal toch leuk en/of nuttig.
Bij Studio Voetbal zijn ze daar veel beter in met die zeikerige quasi-verfrissende aanmerkingen vanTom van 't Hek en dat brok uitgeholde teleurstelling Arno Vermeulen, Sjek met zijn grimas, die slijmerige Waterreus... en die zijn nog sympathiek en interessant vergeleken bij die walgelijke Jan Mulder met zijn geaffecteerde geschreeuw en gejammer.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:58 schreef Cara het volgende:
Barend![]()
De afleveringen met die lesbische rukmotor zijn de enige VI afleveringen waar ergernis naar boven komt borrelen
Slaan, stompen en koek.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan waar je van houdt.
Van Gaal aan tafel zou geweldig zijn. MAar no way dat dat zal gebeuren.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:08 schreef Stofje het volgende:
Gezanik op Van Duuren begrijp ik ook niet echt, prima gast. Geen zwaargewicht als Gijp, Boskamp, Genee of Derksen, maar past prima in het rijtje Schelvis, Bos, Heertje. De leuke b-gasten dus.
Auw..quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
...dat brok uitgeholde teleurstelling Arno Vermeulen...
Dordrecht '90 pakken we in!quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:57 schreef DrDentzz het volgende:
Boskamp moest er sowieso zijn. Feyenoord 6-0 verloren, toon kan dan meteen gezet worden.
Jakhals was prima idd.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:11 schreef boskameel het volgende:
jammer dat tijl en jakhals er niet meer zijndat waren echt de 2 beste gasten
Komiek, en dan is Johan Derksen 10x grappiger. Zegt genoeg over hoe grappig die 'komiek' is.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jakhals was prima idd.
Tijl was een gigantische complete FAAL. Die hoeft echt nooit meer terug te keren. Wat een sneue droeftoeter.
Zit je daar als 'komiek' aan tafel en ben je alsnog de minst grappige van het hele stel...
Jakhals mag niet meer van de Vara volgens mijquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jakhals was prima idd.
Tijl was een gigantische complete FAAL. Die hoeft echt nooit meer terug te keren. Wat een sneue droeftoeter.
Zit je daar als 'komiek' aan tafel en ben je alsnog de minst grappige van het hele stel...
Volgens mij heeft die vent helemaal niet door hoe hard zijn koekies zijn. Je ziet de angst in de ogen van Emile Schelvis, en hij beschermt zich als een bokser.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:15 schreef Evertjan het volgende:
Boskamp had in de rust tegen Groningen die Feijenoord spelers een paar koeken gegeven niet normaal joh
Heeft Mathijs vast een stokje voor gestoken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Jakhals mag niet meer van de Vara volgens mij
Een officiële rol als Koekengever bij het 1e zou hem inderdaad niet misstaan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:15 schreef Evertjan het volgende:
Boskamp had in de rust tegen Groningen die Feijenoord spelers een paar koeken gegeven niet normaal joh
Als hij lacht, ben ik altijd bang dat hij stikt in zijn tong...quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die vent helemaal niet door hoe hard zijn koekies zijn. Je ziet de angst in de ogen van Emile Schelvis, en hij beschermt zich als een bokser.
Hij is toch freelancer?quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Jakhals mag niet meer van de Vara volgens mij
Echt ranzig hoe hij klinkt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Als hij lacht, ben ik altijd bang dat hij stikt in zijn tong...
[ afbeelding ]
Ik weet nu al hoe hij gaat reageren op het schikkingsvoorstel van Strootmanquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:54 schreef Evertjan het volgende:
hopelijk pakt JD het hele scheidsrechter corps nog ff aan
Matthijs was juist de enige die campagne voerde dat VI moest winnen omdat De Mol toch nog wel een ring ging winnen in zijn carriere, en noemt zich een uitgesproken fan. Iets wat ik ook wel bijzonder vond na al die niet zo subtiele kritiek van Derksen op hem en het programma hij komt toch tamelijk ijdel overquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heeft Mathijs vast een stokje voor gestoken.
Ok... Barbara en Everse... Ik denk dat ik een keer ga overslaanquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:48 schreef Veerboot het volgende:
Toch geen Iwan van Duren vanavond. Jan Everse is zijn vervanger.
ter bevestiging Iwan moest zeker nog werken aan de kerst specialtwitter:SigaarSnor twitterde op maandag 31-10-2011 om 18:30:53Toch geen @iwanvanduren aan tafel bij Voetbal International. Jan Everse vervangt hem. Verder aanwezig: @barbarabarend. (via @VI_nl) #VItv reageer retweet
Overslaan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok... Barbara en Everse... Ik denk dat ik een keer ga overslaan!
Die laatste uitzending met Everse was zo slecht, dat het mijn humeur niet goed deed en dan Barbara Barend om tegengas te geven... Het zijn ook 2 gasten die niet doorhebben dat ze waardeloos zijn waardoor er weinig ruimte zal zijn voor Genee en Derksen om zich te profileren. Maar je hebt gelijk als echte fan moet ik gewoon kijken (+ dat het tegenvalt qua halloween films en dergelijkequote:
Haha jouw UIquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok... Barbara en Everse... Ik denk dat ik een keer ga overslaan!
Dus als een zuurpruim zich gaat opdringen omdat hij zichzelf interessant vind gaat dit dus ten koste van Derksen en Genee.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:02 schreef Trekrecord het volgende:
Dat gezeik over die gasten steedsVroegah bij RTL5 was het ook gewoon Genee en Derksen aan een desk en zat er ook geen schijtlollige Gijp. Iedereen die verder aan tafel zit is gewoon een bijverschijnsel.
Jouw paint skills liggen duidelijk op een hoger niveau dan het mijne.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:04 schreef Veerboot het volgende:
Zo, usericon even een kleine personal touch meegegeven. Dat jullie wel allemaal weten dat ík het ben en niet één van de andere VI-adepten in dit topic met een Derksen-icoontje.
gebanned zo te zienquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:12 schreef Heufd het volgende:
[..]
Ben jij dé DrDentz? Waarom die dubbel-z op het einde?
Toen was het dan ook een uiterst saai programmaquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:02 schreef Trekrecord het volgende:
Dat gezeik over die gasten steedsVroegah bij RTL5 was het ook gewoon Genee en Derksen aan een desk en zat er ook geen schijtlollige Gijp.
Ja maar mondjes dicht hè anders moet ik voorlopig alle VI uitzendingen bekijken zonder jullie commentaar, da's ook niks aan.quote:
Ook de EL-avonden zijn vaak verrassend goed.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:28 schreef Stiggie het volgende:
Derksen alleen met Genee is wel briljant. Doordekken style
Die zag het niet zitten in Assaidi ....quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:36 schreef Mani89 het volgende:
Gvd Jan Everse? Dan nog liever Maurice de Hond.
twitter:SigaarSnor twitterde op maandag 31-10-2011 om 20:00:36Bedrijf betaalt ¤33.000 om zich vanavond in #VItv 5 minuten te laten afzeiken door Johan. Was vorig jaar hilarische tv: http://t.co/g2axDEif reageer retweet
Nu eindelijk 's een fatsoenlijk bedragquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:02 schreef Veerboot het volgende:
Dit is op zich een goede reden om vanavond te kijken:twitter:SigaarSnor twitterde op maandag 31-10-2011 om 20:00:36Bedrijf betaalt ¤33.000 om zich vanavond in #VItv 5 minuten te laten afzeiken door Johan. Was vorig jaar hilarische tv: http://t.co/g2axDEif reageer retweet
Maar die uitzendingen duurden ook een stuk minder lang natuurlijk.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:28 schreef Stiggie het volgende:
Derksen alleen met Genee is wel briljant. Doordekken style
Johan is eigenlijk een beledigingsautomaat, je gooit er een paar muntjes in en hij gaat los.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:02 schreef Veerboot het volgende:
Dit is op zich een goede reden om vanavond te kijken:twitter:SigaarSnor twitterde op maandag 31-10-2011 om 20:00:36Bedrijf betaalt ¤33.000 om zich vanavond in #VItv 5 minuten te laten afzeiken door Johan. Was vorig jaar hilarische tv: http://t.co/g2axDEif reageer retweet
Hij heeft op iedereen direct wat aan te merken waardoor iemand een karikatuur wordt en vervolgens ziet hij voortdurend bevestiging van zijn eigen gelijk.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:13 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Johan is eigenlijk een beledigingsautomaat, je gooit er een paar muntjes in en hij gaat los.
Dat is nog redelijk badass. Wij hebben Holland in de hoed.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Altijd dat repo bullshit voor VI. Slechtste programma wat ik oooooit heb gezien.
Ik ben allergisch voor programma's welke zo duidelijk in scene zijn gezetquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is nog redelijk badass. Wij hebben Holland in de hoed.
Ach saai.. het gaat toch om het voetbal? Of Boskamp er nou zit of Barend..quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:15 schreef Jivis het volgende:
[..]
Toen was het dan ook een uiterst saai programma.
Waarom denk je dat ze sinds Gijpie er vast bij zit zoveel succes hebben? Johan en Wilfred kunnen inderdaad heel grappig zijn samen, maar het is vervelend als zo'n type als Mark van Hintum overal serieus op in gaat. Of die ene gast laatst die de hele tijd over z'n eigen club zat te lullen (die van FC Groningen geloof ik). Dan is een Gijpie, Boskamp of Kraay jr. wel leuk als relativering.
Zonder Derksen is er geen VI...over 2 jaar is het dus over met de pretquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:28 schreef Trekrecord het volgende:
[..]
Ach saai.. het gaat toch om het voetbal? Of Boskamp er nou zit of Barend..
Laat ik het zo zeggen; als Johan Derksen er niet zou zitten, dán zou ik niet kijken. Voor de rest is iedereen vervangbaar of inwisselbaar.
Genee is ook onvervangbaar.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:28 schreef Trekrecord het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen; als Johan Derksen er niet zou zitten, dán zou ik niet kijken. Voor de rest is iedereen vervangbaar of inwisselbaar.
Gijp...quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:28 schreef Trekrecord het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:33 schreef Friesz het volgende:
Gadver, die gasten willen serieus over voetbal praten
We zijn al 4 hele minuten bezigquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:34 schreef Cara het volgende:
Ik vind het tot nu toe wel te doen, maar dat is waarschijnlijk omdat barend dr bek nog niet heeft opengetrokken
Daarom vind ik het zo opvallend dat ze nog stil is.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
We zijn al 4 hele minuten bezig.
Barend heeft er meer verstand van dan die Everse eerlijk gezegdquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:34 schreef Cara het volgende:
Ik vind het tot nu toe wel te doen, maar dat is waarschijnlijk omdat barend dr bek nog niet heeft opengetrokken
Studio Voetbal is een topic verderquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:33 schreef Friesz het volgende:
Gadver, die gasten willen serieus over voetbal praten
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:35 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Barend heeft er meer verstand van dan die Everse eerlijk gezegd
jonge ik keek al toen het nog sport aan tafel heette als jij het wil laten afhangen van Gijp dan vind ik dat alleen maar aandoenlijkquote:
Heeft hij iemand doodgeschoten?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:36 schreef The_Avatar het volgende:
[ afbeelding ] wouden ze het afmaken ? ;p
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:37 schreef Buitendam het volgende:
Kanker, ik ben het eens met Barend.
Fuck my life.
what the fuck....quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:36 schreef The_Avatar het volgende:
Heb je kanker dan? Sterkte ermeequote:Op maandag 31 oktober 2011 20:37 schreef Buitendam het volgende:
Kanker, ik ben het eens met Barend.
Fuck my life.
Leer je eerst normaal te uiten dan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, ik ben het eens met Barend. Je kunt toch lezen?
Hij was wel erg genuanceerd over Mauro afgelopen vrijdagquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:38 schreef DrDentzz het volgende:
Beetje opportunistisch van Johan. Voor het beleid staan maar wanneer een geval persoonlijk in beeld komt spijt krijgen.
Triest dat je dat woordje moet gebruiken om je post kracht bij te zettenquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Beterschap man.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is normaal, het past alleen niet in jouw straatje.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Leer je eerst normaal te uiten dan.
Ik vind dat allemaal zo cliché als andere clubs dan Liverpool en Celtic dat doen.quote:
Jij zit op het VMBO?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is normaal, het past alleen niet in jouw straatje.
Nee, het is niet normaalquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij gaat het maken, dat merk je meteen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Sterker nog; ik heb het al beheeeeeurlijk gemaakt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij gaat het maken, dat merk je meteen.
Blom had rood mogen gevenquote:
Jaquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:41 schreef Bonobo11 het volgende:
Heren heren ontopic
Speelt Co te aanvallend?
Exact jouw niveauquote:
kan mij dat nou boeie ik kijk toch niet voor de voetbal analyse naar VIquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:41 schreef Bonobo11 het volgende:
Heren heren ontopic
Speelt Co te aanvallend?
Ho hoquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:42 schreef Shreyas het volgende:
Waarom wéér Barbara Barend?Nul verstand van voetbal, alleen op televisie dankzij haar pappie
Weet er meer van dan de gemiddelde poster in VBL hoor...quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:42 schreef Shreyas het volgende:
Waarom wéér Barbara Barend?Nul verstand van voetbal, alleen op televisie dankzij haar pappie
vrouw, voetbal en verstand in 1 zin... NO WAI DUDE!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ho ho![]()
ik vind haar ook 3x niks, maar ze heeft wel degelijk verstand van voetbal
Als het over Ajax gaat is het saai, als het over Twente gaat is het saaiquote:
Normaal gesproken niet nee.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:43 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
vrouw, voetbal en verstand in 1 zin... NO WAI DUDE!
Nee man, mijn buurjongen van 6 jaar heeft nog meer verstand van voetbalquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:43 schreef YazooW het volgende:
[..]
Weet er meer van dan de gemiddelde poster in VBL hoor...
Als er nou ook wat zinnigs uitkomt, wat een faaljoekel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Everse durft zijn bek tenminste wel open te trekken
En toch geen verstand van voetbalquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet nee.
Babs is een pot, en uitzondering op de regel
Is door die mislukte trainerquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als het over Ajax gaat is het saai, als het over Twente gaat is het saai
Als het over PSV gaat is het zeker wel leuk?
Leuke afwisseling toch. Beetje hoge stem maar dat is de stem van Wilfred eigenlijk ookquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:43 schreef Karina het volgende:
Ik kan niet ontkennen dat Barbara er verstand van heeft, maar ik erger me aan haar. Die stem alleen al.
Je hebt het wel over de trainer van Wezep hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als er nou ook wat zinnigs uitkomt, wat een faaljoekel.
Je buurjongen heet Demen Bulbul?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee man, mijn buurjongen van 6 jaar heeft nog meer verstand van voetbal
Hij babbelt prima mee en heeft een mening...meer verwacht ik niet van een gast.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als er nou ook wat zinnigs uitkomt, wat een faaljoekel.
Ze hebben toch een gecombineerde jeugdopleiding?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zo, ik ben er ook weer.
Net een leuke pot gezien tussen Jong Heracles en Jong FC Twente
Maar hij heeft potverdomme verstand van de mondigheid van de spelers bij FC Twente. Wat een blaag, met zijn niet rullevante kletspraat.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:44 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Je hebt het wel over de trainer van Wezep hoor.
De beste man heeft wel het één en ander meegemaakt dusquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:36 schreef The_Avatar het volgende:
faaltrollquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Is al genoeg over gezegd denk ik, daarnaast was ie gewoon terecht
Een eigen voetbalboek promoten, hoe durven ze!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:45 schreef Eenskijken het volgende:
weer boekpromotie... VI begint echt af te zakken nu.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Is al genoeg over gezegd denk ik, daarnaast was ie gewoon terecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |