Gijp...quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:28 schreef Trekrecord het volgende:
[..]
Ach saai.. het gaat toch om het voetbal? Of Boskamp er nou zit of Barend..
Laat ik het zo zeggen; als Johan Derksen er niet zou zitten, dán zou ik niet kijken. Voor de rest is iedereen vervangbaar of inwisselbaar.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:33 schreef Friesz het volgende:
Gadver, die gasten willen serieus over voetbal praten
We zijn al 4 hele minuten bezigquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:34 schreef Cara het volgende:
Ik vind het tot nu toe wel te doen, maar dat is waarschijnlijk omdat barend dr bek nog niet heeft opengetrokken
Daarom vind ik het zo opvallend dat ze nog stil is.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
We zijn al 4 hele minuten bezig.
Barend heeft er meer verstand van dan die Everse eerlijk gezegdquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:34 schreef Cara het volgende:
Ik vind het tot nu toe wel te doen, maar dat is waarschijnlijk omdat barend dr bek nog niet heeft opengetrokken
Studio Voetbal is een topic verderquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:33 schreef Friesz het volgende:
Gadver, die gasten willen serieus over voetbal praten
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:35 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Barend heeft er meer verstand van dan die Everse eerlijk gezegd
jonge ik keek al toen het nog sport aan tafel heette als jij het wil laten afhangen van Gijp dan vind ik dat alleen maar aandoenlijkquote:
Heeft hij iemand doodgeschoten?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:36 schreef The_Avatar het volgende:
[ afbeelding ] wouden ze het afmaken ? ;p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |