Die zag het niet zitten in Assaidi ....quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:36 schreef Mani89 het volgende:
Gvd Jan Everse? Dan nog liever Maurice de Hond.
twitter:SigaarSnor twitterde op maandag 31-10-2011 om 20:00:36Bedrijf betaalt ¤33.000 om zich vanavond in #VItv 5 minuten te laten afzeiken door Johan. Was vorig jaar hilarische tv: http://t.co/g2axDEif reageer retweet
Nu eindelijk 's een fatsoenlijk bedragquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:02 schreef Veerboot het volgende:
Dit is op zich een goede reden om vanavond te kijken:twitter:SigaarSnor twitterde op maandag 31-10-2011 om 20:00:36Bedrijf betaalt ¤33.000 om zich vanavond in #VItv 5 minuten te laten afzeiken door Johan. Was vorig jaar hilarische tv: http://t.co/g2axDEif reageer retweet
Maar die uitzendingen duurden ook een stuk minder lang natuurlijk.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:28 schreef Stiggie het volgende:
Derksen alleen met Genee is wel briljant. Doordekken style
Johan is eigenlijk een beledigingsautomaat, je gooit er een paar muntjes in en hij gaat los.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:02 schreef Veerboot het volgende:
Dit is op zich een goede reden om vanavond te kijken:twitter:SigaarSnor twitterde op maandag 31-10-2011 om 20:00:36Bedrijf betaalt ¤33.000 om zich vanavond in #VItv 5 minuten te laten afzeiken door Johan. Was vorig jaar hilarische tv: http://t.co/g2axDEif reageer retweet
Hij heeft op iedereen direct wat aan te merken waardoor iemand een karikatuur wordt en vervolgens ziet hij voortdurend bevestiging van zijn eigen gelijk.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:13 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Johan is eigenlijk een beledigingsautomaat, je gooit er een paar muntjes in en hij gaat los.
Dat is nog redelijk badass. Wij hebben Holland in de hoed.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Altijd dat repo bullshit voor VI. Slechtste programma wat ik oooooit heb gezien.
Ik ben allergisch voor programma's welke zo duidelijk in scene zijn gezetquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is nog redelijk badass. Wij hebben Holland in de hoed.
Ach saai.. het gaat toch om het voetbal? Of Boskamp er nou zit of Barend..quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:15 schreef Jivis het volgende:
[..]
Toen was het dan ook een uiterst saai programma.
Waarom denk je dat ze sinds Gijpie er vast bij zit zoveel succes hebben? Johan en Wilfred kunnen inderdaad heel grappig zijn samen, maar het is vervelend als zo'n type als Mark van Hintum overal serieus op in gaat. Of die ene gast laatst die de hele tijd over z'n eigen club zat te lullen (die van FC Groningen geloof ik). Dan is een Gijpie, Boskamp of Kraay jr. wel leuk als relativering.
Zonder Derksen is er geen VI...over 2 jaar is het dus over met de pretquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:28 schreef Trekrecord het volgende:
[..]
Ach saai.. het gaat toch om het voetbal? Of Boskamp er nou zit of Barend..
Laat ik het zo zeggen; als Johan Derksen er niet zou zitten, dán zou ik niet kijken. Voor de rest is iedereen vervangbaar of inwisselbaar.
Genee is ook onvervangbaar.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:28 schreef Trekrecord het volgende:
[..]
Ach saai.. het gaat toch om het voetbal? Of Boskamp er nou zit of Barend..
Laat ik het zo zeggen; als Johan Derksen er niet zou zitten, dán zou ik niet kijken. Voor de rest is iedereen vervangbaar of inwisselbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |