Als het over Ajax gaat is het saai, als het over Twente gaat is het saaiquote:
Normaal gesproken niet nee.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:43 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
vrouw, voetbal en verstand in 1 zin... NO WAI DUDE!
Nee man, mijn buurjongen van 6 jaar heeft nog meer verstand van voetbalquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:43 schreef YazooW het volgende:
[..]
Weet er meer van dan de gemiddelde poster in VBL hoor...
Als er nou ook wat zinnigs uitkomt, wat een faaljoekel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Everse durft zijn bek tenminste wel open te trekken
En toch geen verstand van voetbalquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet nee.
Babs is een pot, en uitzondering op de regel
Is door die mislukte trainerquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als het over Ajax gaat is het saai, als het over Twente gaat is het saai
Als het over PSV gaat is het zeker wel leuk?
Leuke afwisseling toch. Beetje hoge stem maar dat is de stem van Wilfred eigenlijk ookquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:43 schreef Karina het volgende:
Ik kan niet ontkennen dat Barbara er verstand van heeft, maar ik erger me aan haar. Die stem alleen al.
Je hebt het wel over de trainer van Wezep hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als er nou ook wat zinnigs uitkomt, wat een faaljoekel.
Je buurjongen heet Demen Bulbul?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee man, mijn buurjongen van 6 jaar heeft nog meer verstand van voetbal
Hij babbelt prima mee en heeft een mening...meer verwacht ik niet van een gast.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als er nou ook wat zinnigs uitkomt, wat een faaljoekel.
Ze hebben toch een gecombineerde jeugdopleiding?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zo, ik ben er ook weer.
Net een leuke pot gezien tussen Jong Heracles en Jong FC Twente
Maar hij heeft potverdomme verstand van de mondigheid van de spelers bij FC Twente. Wat een blaag, met zijn niet rullevante kletspraat.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:44 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Je hebt het wel over de trainer van Wezep hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |