Daarom vind ik het zo opvallend dat ze nog stil is.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
We zijn al 4 hele minuten bezig.
Barend heeft er meer verstand van dan die Everse eerlijk gezegdquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:34 schreef Cara het volgende:
Ik vind het tot nu toe wel te doen, maar dat is waarschijnlijk omdat barend dr bek nog niet heeft opengetrokken
Studio Voetbal is een topic verderquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:33 schreef Friesz het volgende:
Gadver, die gasten willen serieus over voetbal praten
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:35 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Barend heeft er meer verstand van dan die Everse eerlijk gezegd
jonge ik keek al toen het nog sport aan tafel heette als jij het wil laten afhangen van Gijp dan vind ik dat alleen maar aandoenlijkquote:
Heeft hij iemand doodgeschoten?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:36 schreef The_Avatar het volgende:
[ afbeelding ] wouden ze het afmaken ? ;p
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:37 schreef Buitendam het volgende:
Kanker, ik ben het eens met Barend.
Fuck my life.
what the fuck....quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:36 schreef The_Avatar het volgende:
[ afbeelding ] wouden ze het afmaken ? ;p
Heb je kanker dan? Sterkte ermeequote:Op maandag 31 oktober 2011 20:37 schreef Buitendam het volgende:
Kanker, ik ben het eens met Barend.
Fuck my life.
Leer je eerst normaal te uiten dan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, ik ben het eens met Barend. Je kunt toch lezen?
Hij was wel erg genuanceerd over Mauro afgelopen vrijdagquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:38 schreef DrDentzz het volgende:
Beetje opportunistisch van Johan. Voor het beleid staan maar wanneer een geval persoonlijk in beeld komt spijt krijgen.
Triest dat je dat woordje moet gebruiken om je post kracht bij te zettenquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Beterschap man.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is normaal, het past alleen niet in jouw straatje.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Leer je eerst normaal te uiten dan.
Ik vind dat allemaal zo cliché als andere clubs dan Liverpool en Celtic dat doen.quote:
Jij zit op het VMBO?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is normaal, het past alleen niet in jouw straatje.
Nee, het is niet normaalquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij gaat het maken, dat merk je meteen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Sterker nog; ik heb het al beheeeeeurlijk gemaakt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij gaat het maken, dat merk je meteen.
Blom had rood mogen gevenquote:
Jaquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:41 schreef Bonobo11 het volgende:
Heren heren ontopic
Speelt Co te aanvallend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |