Ja, maar dan moet je wel leuke gasten hebben. Het gebrek aan beelden en het oeverloze gelul maakte het vrijdag zo dodelijk saai.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt het wel des te knapper dat uren lang kunnen lullen zonder er beelden van te hebben
Ik ben blijkbaar snel tevreden want heb daar nooit echt last van. VI in het nieuwe format (Dus Voetbal International ipv Voetbal inside) heb ik persoonlijk alleen de Everse uitzending in Het Kasteel en de terug keer van Van Hanegem amper getrokken qua zuur en saaiheid.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:26 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je wel leuke gasten hebben. Het gebrek aan beelden en het oeverloze gelul maakte het vrijdag zo dodelijk saai.
Inderdaad, mee eens man.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar snel tevreden want heb daar nooit echt last van. VI in het nieuwe format (Dus Voetbal International ipv Voetbal inside) heb ik persoonlijk alleen de Everse uitzending in Het Kasteel en de terug keer van Van Hanegem amper getrokken qua zuur en saaiheid.
Die in Het Kasteel was vreselijk idd maar die met Van Hanegem was niet saai in mijn ogen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar snel tevreden want heb daar nooit echt last van. VI in het nieuwe format (Dus Voetbal International ipv Voetbal inside) heb ik persoonlijk alleen de Everse uitzending in Het Kasteel en de terug keer van Van Hanegem amper getrokken qua zuur en saaiheid.
Die vond ik juist wel leuk.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:50 schreef Jivis het volgende:
Die in Het Kasteel, was dat toen ze werden uitgescholden door Jules Deelder?
Ik heb toen ook gelachen inderdaad. Vooral omdat ze daar overduidelijk niet gewenst was en het puur vanwege sponsorcontacten was.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:50 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Die vond ik juist wel leuk.
En dat ze in 1 keer dat stomme spartalied gingen zingen.
Nee ze zijn daar vaker geweest. De uitzending tijdens het Sparta dinee was inderdaad alweer leuker omdat ze daar zo pijnlijk ongewenst waren. Dat was natuurlijk ook wel een erg slecht idee om een zo'n hele groep die uit is op gezelligheid te dwingen anderhalf uur stil te zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:50 schreef Jivis het volgende:
Die in Het Kasteel, was dat toen ze werden uitgescholden door Jules Deelder?
Dat idee heb ik zelf ook, alleen is het ook weer niet handig als je een volledig interview doet in de VI en met je kop groot op de cover van de Revu staat. Toevallig is vorige aflevering niet bekend gemaakt wie er vanavond aan tafel zit, dus wie weet zit hij er gewoon.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Iedereen maakt het er zelf een beetje naar door zoveel druk op die rentree te leggen. Ik voorspel dat hij pas terugkomt als bijna niemand het er meer over heeft. En dan nog zonder aankondiging of wat dan ook.
Aldus Sigaarsnor (oftewel Veerbootquote:Vanavond aan tafel bij Voetbal International, naast Derksen en Genee: @iwanvanduren en @barbarabarend (Gijp is er dus nog niet bij). #VItv
och god, wordt weer een verschrikkelijke afleveringquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus Sigaarsnor (oftewel Veerboot). Mmm ach genoeg gesprekstof en Barbara is ook weer niet zo erg als sommige hier willen doen geloven, zeker niet als ze haar tongetje weer paar keer uitsteekt.
http://www.bol.com/nl/p/n(...).html#product_imagesquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:19 schreef Friesz het volgende:
Weet iemand of dat boek van Johan, wat hijzelf vorige week zo schaamteloos promootte, de moeite waard is?
http://www.vi.nl/webshop/(...)voor-Volwassenen.htm
Het zijn toch niet die columns uit de vi mag ik hopen? Want die zijn nou niet echt interessant en staan bovendien meende ik al in een ander boek van Johan.
Doe eens even normaalquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:24 schreef Specularium het volgende:
Kunnen ze niet ipv Barbara Barend een keer Yvon Jaspers uitnodigen?
Wilfred zijn schrijverscarriere komt ook van ver hoorquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:39 schreef Friesz het volgende:
Ik heb het boek 'Lange tenen' van Wilbert gekocht. Toen hij nog bij Talpa zat. Haha, echt prachtig hoe hij ook over Johan schrijft.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wilfred zijn schrijverscarriere komt ook van ver hoor. Wat is het toch geniaal dat al die filmpjes op Youtube blijven staan, dagen plezier met het verleden
'Eeeeey de nieuwe Mart Smeets'![]()
Als het niet over Ajax gaat vindt ze het niet interessant (of weet gewoon niks). Verder heeft ze haar hele "carriere" aan vader Fritsquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:28 schreef Stokstaart het volgende:
Alle uitzendingen met Barbara zijn om te huilen.
Haha, geweldig idd. Dit was meende ik zijn tweede boek. Kun je nagaan dat ik ook nog eens zijn eerste heb gekocht.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wilfred zijn schrijverscarriere komt ook van ver hoor. Wat is het toch geniaal dat al die filmpjes op Youtube blijven staan, dagen plezier met het verleden
'Eeeeey de nieuwe Mart Smeets'![]()
Met Steven ten Have , Davids en Bassie word Ajax een simpele middenmoterquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:14 schreef eentwee het volgende:
Ben benieuwd hoe Derksen JC nu weer gaat verdedigen, nu Van Basten heeft aangegeven waarom hij van die functie afzag. Die blinde vlek bij JD is echt gigantisch, hij lult al jaren recht wat krom is maar op een gegeven moment moet daar maar eens korte metten mee worden gemaakt. Als iemand Genee nou even opjut met een paar scherpe vragen wordt het misschien leuk
Huilies niet normaal hier inderdaad, Derksen en Genee is altijd topshow, gouden koppel jwz.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:55 schreef Stofje het volgende:
Wat een zeikerds hier. Wordt vanavond 'gewoon' weer leuk hoor. Niet legendarisch, geen topshow, maar gewoon leuk om naar te kijken.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:19 schreef Friesz het volgende:
Weet iemand of dat boek van Johan, wat hijzelf vorige week zo schaamteloos promootte, de moeite waard is?
Het zijn toch niet die columns uit de vi mag ik hopen? Want die zijn nou niet echt interessant en staan bovendien meende ik al in een ander boek van Johan.
Daar ben ik ook bang voor, idd.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:19 schreef Friesz het volgende:
Ja, is ook niet aan mij besteed zijn columns lees ik toch al wekelijks in de VI.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:32 schreef Type-R het volgende:
Zijn vorig boek was toch een bundel van zijn colums?
Helden en Hansworsten
ook, toen hij zijn cd'tje wilde promoten. Wilfred: "Jammer van die foto, maar die nummers zijn helemaal niet zo slecht trouwens."quote:
en verrassend zijn ze vrijwel nooit want hij heeft op de maandag al precies verteld wat ie over het onderwerp in z'n column vindtquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, is ook niet aan mij besteed zijn columns lees ik toch al wekelijks in de VI.
Iwan is nog best oke, heeft zijn humor en weet wel wat te vertellen en weet wanneer hij iets niet moet vertellen. Alleen moet hij een drukkere gast naast zich hebben, of dat nou Gijp, Boskamp, Hansie of voor mijn part Heertje is maakt niet veel uit. In ieder geval alles behalve die oninteressante muts van een Barbara.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gasten van vanavond
Serieus, waarom denken ze dat iemand zit te wachten op die Iwan?
straks worden wij ook depressief....quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:47 schreef DrDentzz het volgende:
Dit is minachting van de kijker. Wij hebben gestemd voor die ring en als dank krijgen we een 'topshow' met Babs en Iwan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |