Huh?quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:20 schreef GGMM het volgende:
We proberen het nogmaals, op een normale manier dit keer.
Als jullie zorgen dat dat getroll van die successupporters ophoudt zal het een stuk beter gaan denk ik. Het is al erg genoeg dat ze de live-topics lopen te verzieken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:20 schreef GGMM het volgende:
We proberen het nogmaals, op een normale manier dit keer.
+1quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als jullie zorgen dat dat getroll van die successupporters ophoudt zal het een stuk beter gaan denk ik. Het is al erg genoeg dat ze de live-topics lopen te verzieken.
Kan ze allemaal niks schelen. En als supporter doe je er niks aan. Dat vind ik nog het ergst.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:24 schreef Muto het volgende:
Vreselijk. En dan die interviews, walgelijk.
Idd. Die successupporters zullen hier ook wel weer komen zo.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als jullie zorgen dat dat getroll van die successupporters ophoudt zal het een stuk beter gaan denk ik. Het is al erg genoeg dat ze de live-topics lopen te verzieken.
Idd. Hun salaris krijgen ze wel, en als ze het straks een keer zat zijn bij Feyenoord gaan ze wel lopen dreigen in de media dat Feyenoord ze maar beter kan verkopen als ze nog wat geld willen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:25 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Kan ze allemaal niks schelen. En als supporter doe je er niks aan. Dat vind ik nog het ergst.
Met zulke beschamende vertoningen vraag je om dat soort reacties. Ik praat het niet goed maar je weet hoe het leeft onder eigen aanhang. Die accepteren dit niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:26 schreef Droopie het volgende:
Zo en nu maar hopen op een rustige avond, want er zullen wel weer paar supporters staan. Randverschijnselen kunnen we nu helemaal.niet gebruiken
En terecht.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:26 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Met zulke beschamende vertoningen vraag je om dat soort reacties. Ik praat het niet goed maar je weet hoe het leeft onder eigen aanhang. Die accepteren dit niet.
Alsof ze er in het Maasgebouw wat aan kunnen doen dat een ploeg zo faalt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:26 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Met zulke beschamende vertoningen vraag je om dat soort reacties. Ik praat het niet goed maar je weet hoe het leeft onder eigen aanhang. Die accepteren dit niet.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou daar is het allemaal begonnen. Je bereikt er niets mee, dat is 't.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof ze er in het Maasgebouw wat aan kunnen doen dat een ploeg zo faalt.
Dat laatste bedoel ik dus. Ik snap ook wel dat het in de kern ooit fout is gegaan in het Maasgebouw, maar het heeft niet zoveel zin om daar nu van je neus te gaan maken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:28 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Nou daar is het allemaal begonnen. Je bereikt er niets mee, dat is 't.
Opzich wel. Topsport-cultuur ontbreekt (ja, jaren nadat Bosz het zei nog steeds) op elk niveau binnen Feyenoord.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof ze er in het Maasgebouw wat aan kunnen doen dat een ploeg zo faalt.
Wat dan wel? De spelers aanpakken op de training? Koeman duidelijk maken dat ie weg moet?quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat laatste bedoel ik dus. Ik snap ook wel dat het in de kern ooit fout is gegaan in het Maasgebouw, maar het heeft niet zoveel zin om daar nu van je neus te gaan maken.
Zoals het de afgelopen jaren nu wel duidelijk is geworden kunnen we helemaal niets.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat dan wel? De spelers aanpakken op de training? Koeman duidelijk maken dat ie weg moet?
Je moet toch iets?
Ja, taarten brengen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:30 schreef Cara het volgende:
[..]
Zoals het de afgelopen jaren nu wel duidelijk is geworden kunnen we helemaal niets.
Een taart geven. Daar schijnen sommige supporters goed in te zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat dan wel? De spelers aanpakken op de training? Koeman duidelijk maken dat ie weg moet?
Je moet toch iets?
Ik denk trouwens dat het allemaal wel mee zal vallen bij het Maasgebouw. Spelers zullen wel terecht een naar hun hoofd geslingerd krijgen. Als je zaterdag weer verliest dan wordt het wel weer één grote veldslag ben ik bang.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat laatste bedoel ik dus. Ik snap ook wel dat het in de kern ooit fout is gegaan in het Maasgebouw, maar het heeft niet zoveel zin om daar nu van je neus te gaan maken.
En terecht.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:32 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat het allemaal wel mee zal vallen bij het Maasgebouw. Spelers zullen wel terecht een naar hun hoofd geslingerd krijgen. Als je zaterdag weer verliest dan wordt het wel weer één grote veldslag ben ik bang.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een taart geven. Daar schijnen sommige supporters goed in te zijn.
Dat vind ik makkelijk. Achteraf lullen kan iedereen. Een taart had ik ze ook niet gegeven maar ze speelden vorige week zoals het hoort. Je kan supporters echt niks kwalijk nemen. Zater er vandaag gewoon weer 1100. En dan zo'n terugreis...quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een taart geven. Daar schijnen sommige supporters goed in te zijn.
Ja als....quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je van NEC verliest...Met alle respect naar NEC toe.
Ja en als je alles wint ben je kampioen. Wat een onzinpost.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je van NEC verliest...Met alle respect naar NEC toe.
Ik hoop dat Koeman intern ze bij wijze van spreken (of gewoon echt) allemaal op hun muil slaat. Staat een beetje te lachen en slap te lullen.quote:
Voor dit keer heeft ie gelijk. Volgende week verliezen en het is aan de spelers zelf te wijten als de vlam in de pan slaat bij supporters.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja en als je alles wint ben je kampioen. Wat een onzinpost.
Het is meer om aan te tonen dat iedere club van NEC zou moeten winnen die in de top 10 staat. NEC is gewoon waardeloos onder pastoor.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja en als je alles wint ben je kampioen. Wat een onzinpost.
Om te beginnen om dat tiefus-jong van een Mulder eens op de bank te zetten. Gewoon geen toekomst meer voor hem, dat is vandaag officieel bevestigd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:35 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik hoop dat Koeman intern ze bij wijze van spreken (of gewoon echt) allemaal op hun muil slaat. Staat een beetje te lachen en slap te lullen.
Nee 6-0 klop krijgen is goede reclame. Wij van ASR sponsoren kneuzen en losers!quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:37 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Van veldslagen wordt Feyenoord ook niet beter, sponsors gaan afhaken zo.
Dan maak je Mulder helemaal kapot voor zover er al iets kapot te maken valt. Lamprou is niet beter. Graafland weet ik niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Om te beginnen om dat tiefus-jong van een Mulder eens op de bank te zetten. Gewoon geen toekomst meer voor hem, dat is vandaag officieel bevestigd.
En dan, Lampou?quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Om te beginnen om dat tiefus-jong van een Mulder eens op de bank te zetten. Gewoon geen toekomst meer voor hem, dat is vandaag officieel bevestigd.
Schoten op doel Groningen: 10quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:40 schreef eight het volgende:
De uitslag is natuurlijk een blamage, maar laten we niet vergeten dat haast elke kans van Groningen een goal was. Koeman heeft gelijk als hij zegt dat Groningen bijzonder effectief was.
Heeft toch geen toekomst.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:39 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dan maak je Mulder helemaal kapot voor zover er al iets kapot te maken valt. Lamprou is niet beter. Graafland weet ik niet.
Bij 3-0 na 20 minuten moet je er alles aan doen om de schade te beperken. Dat deden ze vorig jaar tegen PSV niet en nu weer niet. Het zat niet tegen bij groningen maar je laat het allemaal ook zo makkelijk gebeuren.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:40 schreef eight het volgende:
De uitslag is natuurlijk een blamage, maar laten we niet vergeten dat haast elke kans van Groningen een goal was. Koeman heeft gelijk als hij zegt dat Groningen bijzonder effectief was.
Om te beginnen moet de verdediging ook eens veel beter.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:41 schreef Cara het volgende:
[..]
Schoten op doel Groningen: 10
Schoten op doel Feyenoord: 0
Dan zijn ze maar effectief![]()
![]()
Beide ontbrak Leerdam overigens (tegen PSV tijdens de wedstrijd, nu al voordat de wedstrijd begon), toeval?quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:42 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Bij 3-0 na 20 minuten moet je er alles aan doen om de schade te beperken. Dat deden ze vorig jaar tegen PSV niet en nu weer niet. Het zat niet tegen bij groningen maar je laat het allemaal ook zo makkelijk gebeuren.
Leerdam was donderdag ook drama. Die doet dan gewoon mee met het collectieve falen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:42 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Beide ontbrak Leerdam overigens (tegen PSV tijdens de wedstrijd, nu al voordat de wedstrijd begon), toeval?
Paauwe en van Wonderen was gewoon alweer 10 jaar geledenquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:43 schreef Maastoren het volgende:
Vlaar en De Vrij zijn het hele seizoen al drama. Triest dat die twee ook zo diep kunnen zinken. Misschien maar goed dat De Vrij er waarschijnlijk een tijdje uitligt. Kan die ook eens gaan nadenken. Krijg bijna heimwee naar Bahia.
Mee eens. Een club als Feijenoord moet in staat zijn om het achterin op slot te gooien en een blamage te voorkomen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:42 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Bij 3-0 na 20 minuten moet je er alles aan doen om de schade te beperken. Dat deden ze vorig jaar tegen PSV niet en nu weer niet. Het zat niet tegen bij groningen maar je laat het allemaal ook zo makkelijk gebeuren.
Zo slecht is Mulder ook weer niet. De meeste goals van Groningen waren onhoudbaar. Mulder is zeker geen topkeeper maar je kunt beter naar de verdedigers wijzen dan naar de keeper.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:42 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Al zet je een 16-jarige uit de A1 op het doel.
Ga weg joh. Die afstandschoten....Er staat gewoon een hoopje ellende in het doel. Mulder pakt nooit punten voor je. Daar gaat het om. Kan je lang of kort over lullen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:49 schreef eight het volgende:
[..]
Zo slecht is Mulder ook weer niet. De meeste goals van Groningen waren onhoudbaar. Mulder is zeker geen topkeeper maar je kunt beter naar de verdedigers wijzen dan naar de keeper.
Krijgen we deze flauwekul weer.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:48 schreef WethouderHekking het volgende:
Het lijkt erop dat we nu een selectie hebben die vooral goed is in hun zakken vullen.
Om en of andere rede heeft een goede keeper bij Feyenoord nooit zo,n hoge prioriteit.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:50 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ga weg joh. Die afstandschoten....Er staat gewoon een hoopje ellende in het doel. Mulder pakt nooit punten voor je. Daar gaat het om. Kan je lang of kort over lullen.
Is onzin. Het is gewoon pure armoede. Als we wat geld uit konden geven had er allang een betere keeper gestaan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:54 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Om en of andere rede heeft een goede keeper bij Feyenoord nooit zo,n hoge prioriteit.
Nee, weet je nog die ene bal die hij met een katachtige duik naar achteren van de doellijn wegtikte. Je weet wel die ene wedstrijd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:50 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ga weg joh. Die afstandschoten....Er staat gewoon een hoopje ellende in het doel. Mulder pakt nooit punten voor je. Daar gaat het om. Kan je lang of kort over lullen.
Hij is geen puntenpakker, maar het is wel het beste wat wij hebben. Je kunt wel iedere keer dat we verliezen naar Mulder wijzen maar het hele elftal heeft keihard gefaaldquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:50 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Mulder is toch ook onderdeel van het elftal. Een keeper is een zeer belangrijke positie.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:56 schreef eight het volgende:
[..]
Hij is geen puntenpakker, maar het is wel het beste wat wij hebben. Je kunt wel iedere keer dat we verliezen naar Mulder wijzen maar het hele elftal heeft keihard gefaald
Ik word met mijn bescheiden loontje ook geacht gemotiveerd op m,n werk te verschijnen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:53 schreef eight het volgende:
[..]
Krijgen we deze flauwekul weer.Waarom altijd maar wijzen naar het hoge salaris van profspelers als ze falen? Bij voetbal staat het salaris en prestatie veel meer los van elkaar, dit is niet het bedrijfsleven!
Elke lange kerel die een beetje atletisch gebouwd is en balgevoel heeft moet gewoon minstens zo goed als Mulder kunnen worden. Misschien wordt het eens tijd dat ze bij Feyenoord goede keepers voor de jeugd gaan scouten. Hoe lang is het wel niet geleden dat er een fatsoenlijke keeper van de club stond?quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:58 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Mulder is toch ook onderdeel van het elftal. Een keeper is een zeer belangrijke positie.
Zit wel gewoon een kern van waarheid in. Door middel van inzet zak je nooit door de ondergrens. Bij Feyenoord is dat keer op keer het geval.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:53 schreef eight het volgende:
[..]
Krijgen we deze flauwekul weer.Waarom altijd maar wijzen naar het hoge salaris van profspelers als ze falen? Bij voetbal staat het salaris en prestatie veel meer los van elkaar, dit is niet het bedrijfsleven!
En een spits, en een verdediger, middenvelder etc.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Elke lange kerel die een beetje atletisch gebouwd is en balgevoel heeft moet gewoon minstens zo goed als Mulder kunnen worden. Misschien wordt het eens tijd dat ze bij Feyenoord goede keepers voor de jeugd gaan scouten. Hoe lang is het wel niet geleden dat er een fatsoenlijke keeper van de club stond?
Precies, je hoeft alleen maar de wedstrijd van vandaag en die van vorige week naast elkaar te zetten, wereld van verschil .quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:00 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Zit wel gewoon een kern van waarheid in. Door middel van inzet zak je nooit door de ondergrens. Bij Feyenoord is dat keer op keer het geval.
We hebben 3 zeer talentvolle keepers hoor ik telkens.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe lang is het wel niet geleden dat er een fatsoenlijke keeper van de club stond?
Gedeeltelijk waar, want wanneer je als een kip zonder kop de poten vanonder je lijf loopt kun je net zo goed met 6-0 verliezen. Je moet het ook nog koppelen aan een bepaald inzicht en gevoel voor de spelsituatie, anders blijft het natuurlijk bij dom achter je man aanrennen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:00 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Zit wel gewoon een kern van waarheid in. Door middel van inzet zak je nooit door de ondergrens. Bij Feyenoord is dat keer op keer het geval.
Het heeft weinig met inzet en gevoel te maken. Op zo'n moment gooi je alles op tegenhouden en geen risico's meer nemen. Als je op 5 meter staat te dekken en elk duel verliest ontbreekt de wil gewoon zoals Koeman ook al zei. Daar heb je geen inzet of inzicht voor nodig.Dit zie je bij Feyenoord echt veels te vaak.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gedeeltelijk waar, want wanneer je als een kip zonder kop de poten vanonder je lijf loopt kun je net zo goed met 6-0 verdienen. Je moet het ook nog koppelen aan een bepaald inzicht en gevoel voor de spelsituatie.
Waar baseer je op dat Koeman weg moet? Omdat een paar dwazen dat hier roepen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:04 schreef Strani het volgende:
Vorige week nog de betere tegen Ajax en nu moet Koeman al weg? Ik zou van Feyenoorders langzaam aan iets meer geduld verwachten.
Ja, tegen hun heb ik het ook.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:06 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Waar baseer je op dat Koeman weg moet? Omdat een paar dwazen dat hier roepen?
Laat die 'dwazen' dan hier argumenten gebruiken waarom hij weg moet. Waren er idd genoeg.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:06 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Waar baseer je op dat Koeman weg moet? Omdat een paar dwazen dat hier roepen?
Was geen geld meer voor. Maar ik ben het met je eens.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:10 schreef Cara het volgende:
Velthuizen was gratis op te halen begin van het seizoen, was de mogelijkheid.
Het is ook wel een vreemd verschijnsel dat profvoetballers niet elke wedstrijd een goede inzet en instelling kunnen tonen. Dit is echter niet alleen bij Feijenoord zo maar bij alle eredivisieclubs.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:02 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Precies, je hoeft alleen maar de wedstrijd van vandaag en die van vorige week naast elkaar te zetten, wereld van verschil .
Maar waarom zie je dan bij andere clubs nooit zulke grote nederlagen als structureel bij Feyenoord?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:11 schreef eight het volgende:
[..]
Het is ook wel een vreemd verschijnsel dat profvoetballers niet elke wedstrijd een goede inzet en instelling kunnen tonen. Dit is echter niet alleen bij Feijenoord zo maar bij alle eredivisieclubs.
Aangezien bijna elke halve kans voor Groningen een goal was kun je eigenlijk niet zeggen dat Feijenoord mazzel heeft gehad.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:10 schreef nostra het volgende:
Je heb nog mazzel dat groningen het wel best vond na 3-0, anders was het 'gewoon' 10-0 geworden.
twitter:superguidetti twitterde op zondag 30-10-2011 om 18:04:54I want 2 say sorry 2 all the fans that i did not go over 2 thank you after the game was just really frustrated
i will work really .... reageer retweet
Hij ziet tenminste zijn fouten.twitter:superguidetti twitterde op zondag 30-10-2011 om 18:05:54Hard this week 2 make sure i will be my best next week ! #Feyenoord reageer retweet
Feijenoord laat ook wel heel graag de backs helemaal door dribbelen tot aan de zestien. Moet je dat omgekeerd eens bekijken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:13 schreef eight het volgende:
[..]
Aangezien bijna elke halve kans voor Groningen een goal was kun je eigenlijk niet zeggen dat Feijenoord mazzel heeft gehad.
Misschien omdat we nog een jonge ploeg hebben die nauwelijks met tegenslagen kan omgaan? Wat me opvalt is dat Feijenoord weinig gelukkig is bij dit soort wedstrijden en dat elke kans meteen een goal is.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:12 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Maar waarom zie je dan bij andere clubs nooit zulke grote nederlagen als structureel bij Feyenoord?
Onkunde van Feijenoord dat ze het niet veel eerder beslist hebben. Onkunde van Vlaar bij de 1-1.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:20 schreef eight het volgende:
Spreek je dan van geluk voor Ajax of is het onkunde van Feijenoord?
De betere zijn tegen Ajax is dit seizoen niet zo moeilijk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:04 schreef Strani het volgende:
Vorige week nog de betere tegen Ajax en nu moet Koeman al weg? Ik zou van Feyenoorders langzaam aan iets meer geduld verwachten.
Nadat ie ons vorige week zondag ook al 2 punten koste.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:21 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Onkunde van Feijenoord dat ze het niet veel eerder beslist hebben. Onkunde van Vlaar bij de 1-1.
We zijn niet de enige jonge ploeg in de Eredivisie. De neuzen werden vorig seizoen met een jongere ploeg kampioen. Het gaat allemaal om kwaliteit. Het heeft niks meer met geluk te maken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:20 schreef eight het volgende:
[..]
Misschien omdat we nog een jonge ploeg hebben die nauwelijks met tegenslagen kan omgaan? Wat me opvalt is dat Feijenoord weinig gelukkig is bij dit soort wedstrijden en dat elke kans meteen een goal is.
Vorige week had Ajax wel kunnen verliezen met 5-1 maar spelen uiteindelijk gelijk. Spreek je dan van geluk voor Ajax of is het onkunde van Feijenoord?
Dat wilde in nou net gaan typen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:15 schreef satecl het volgende:
Ik heb het begin van het seizoen al gezegd. Haal Veldhuizen gratis op bij Hercules. Hij solliciteerde naar een keeper carrière bij Feyenoord. Zo'n groot keepertalent, die kans krijg je nooit meer. Maar nee hoor: We hebben de o zo geweldige Mulder al. Jezus wat een drama is dat zeg. Dat schot van van Dijk ging niet eens de hoek in.
Omdat we al jaren een dramatische selectie hebben.Tegenslagen horen bij het leven dus ook bij voetbal. Moet je mee om kunnen gaan op de juiste manier. Dat kunnen de spelers bij Feyenoord ook al jaren niet. Zo roep je de pech ook over jezelf af. Met winnaars als Bosvelt en Van Hooijdonk gebeurden dit soort wedstrijden niet(zo vaak).quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:36 schreef Ritmo het volgende:
Waarom kan het bij ons altijd maar een paar weekjes goed gaan?We hebben al jaren geen fatsoenlijk seizoen gehad.
Ook met een selectie die eigenlijk met 3 vingers in de neus kampioen moet worden gaat het niet goed (toen met Makaay etc).quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:36 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Omdat we al jaren een dramatische selectie hebben.
Toen hadden we ook al een zeer matige bank. En dat waren allemaal oudjes.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ook met een selectie die eigenlijk met 3 vingers in de neus kampioen moet worden gaat het niet goed (toen met Makaay etc).
Klopt, maar wel oudjes die zonder moeite kampioen moeten worden in de eredivisie.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:38 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Toen hadden we ook al een zeer matige bank. En dat waren allemaal oudjes.
Welke selectie? die van 8 jaar geleden?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ook met een selectie die eigenlijk met 3 vingers in de neus kampioen moet worden gaat het niet goed (toen met Makaay etc).
'jij zou toch een ban krijgenquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Welke selectie? die van 8 jaar geleden?
Wat is er met De Vrij dan? Heb na rust niet meer naar die kneuzen gekeken...quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:45 schreef Maastoren het volgende:
D. Fernandez zal wel weer 3 wedstrijde krijgen oid. De Vrij zie ik voorlopig ook niet terugkomen. Hopeloze vooruitzichten met ook het programma in de december. IN de winterstop gewoon weer rond de 12e plek denk ik.
Met een andere trainer maak je van deze selectie ook niet opeens winnaars.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, maar wel oudjes die zonder moeite kampioen moeten worden in de eredivisie.
Ik begin echt te twijfelen of het wel aan de kwaliteit van de selectie ligt steeds. AZ heeft ook geen topteam..
Blijf erbij dat Gudde de constante factor is waaronder al jaren op elk niveau op elke laag fouten gemaakt mogen worden. Dat werkt door binnen heel de club.
Kwam in botsing met D. Fernandez. Liep met een grote bult op z'n jukbeen(?). Zal wel gebroken zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat is er met De Vrij dan? Heb na rust niet meer naar die kneuzen gekeken...
Nee, maar we hebben al jaren trainers die niet passen bij de selectie of bij de club. Scouts die de grootste idioten hebben gehaald (en de grootste talenten over het hoofd hebben gezien) en zo kun je doorgaan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:46 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Met een andere trainer maak je van deze selectie ook niet opeens winnaars.
Het gaat opzich ook wel de goede kant op, maar er moeten nog veel dingen bijgeschaaft worden. Opzich geen grote dingen, maar het is waarschijnlijk een optel-som van een heleboel kleine dingetjes.quote:En dat Gudde een flapdrol is dat lijkt me duidelijk. Maar veel supporters vonden het wel goed gaan met Feyenoord.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:46 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Kwam in botsing met D. Fernandez. Liep met een grote bult op z'n jukbeen(?). Zal wel gebroken zijn.
Op elk gebied faalt Feyenoord keihard.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, maar we hebben al jaren trainers die niet passen bij de selectie of bij de club. Scouts die de grootste idioten hebben gehaald (en de grootste talenten over het hoofd hebben gezien) en zo kun je doorgaan.
[..]
Het gaat opzich ook wel de goede kant op, maar er moeten nog veel dingen bijgeschaaft worden. Opzich geen grote dingen, maar het is waarschijnlijk een optel-som van een heleboel kleine dingetjes.
Als Groningen vol gas geeft 90 minuten wordt het nog erger dan 10-0quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:16 schreef Gibelini het volgende:
Dacht ff dat Groningen PSV voorbij zou gaan met hun 10-0 overwinning maar het viel mee...
Zonde dat Feyenoord zo presteert na een gelijkspel tegen 020...
ik begrijp hier ook werkelijk geen reet van...uitslagen als 10-0 en 6-0 horen bij ploegen die kansloos uit de competitie gespeeld worden, dit kan absoluut niequote:Op zondag 30 oktober 2011 18:12 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Maar waarom zie je dan bij andere clubs nooit zulke grote nederlagen als structureel bij Feyenoord?
Mario zal inderdaad fijn in z'n handjes hebben gewreven na het zien van deze uitslag.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:46 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Met een andere trainer maak je van deze selectie ook niet opeens winnaars.
En dat Gudde een flapdrol is dat lijkt me duidelijk. Maar veel supporters vonden het wel goed gaan met Feyenoord.
Dat was ik. Ik had nog wel zoiets van, geef hem een kans, laat hem nog staan. Maar vanaf vandaag is dat weg. Hij kan je niet nog een jaar punten kosten. Van mij mag Lamprou op doel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:43 schreef The_Groove het volgende:
Ik kan me herinneren dat er zo'n 2 weken geleden verschillende mensen in dit topic die Mulder als toekomstig NL elftal keeper zagen...
Hoe zien jullie dat nu?
Dat heb je verzonnen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:43 schreef The_Groove het volgende:
Ik kan me herinneren dat er zo'n 2 weken geleden verschillende mensen in dit topic die Mulder als toekomstig NL elftal keeper zagen...
Hoe zien jullie dat nu?
Was het maar zo :/quote:
Geblesseerd aan z'n heup geloof ik.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:09 schreef The_Groove het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die Darley?
Voor 6-0/quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef onlogisch het volgende:
Wat een fucking wanprestatie zeg. Eerst zit ik fucking 4 uur in de auto omdat die klote ketelbrug naar de klote is. Daardoor ben ik al te laat. En dan krijg je zo'n pak slaag.
Het ergste was dat ik nog allemaal tussen die fanatieke tyfusboeren stond ook
500km gereden vandaag, en waarvoor?
In dat geval: Hahahaahahahahahahahaha.quote:
"Bij gebrek aan beter", is de tendens in dit topic.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:43 schreef The_Groove het volgende:
Hoe zien jullie dat nu?
quote:“Niet ‘t geld, mooie vrouw of werktijden, maar ‘t grootste voordeel van ‘n voetballer is, dat zijn collega’s hem nooit op maandag uitlachen.”
Mijn EL heb ik vandaag de deur uit gedaan, thuiswedstrijden zie ik wel in de Kuip en uitwedstrijden kijk ik voortaan wel weer op Studio Sport, dan is mijn zondag tenminste niet helemaal verziektquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In dat geval: Hahahaahahahahahahahaha.![]()
Hij is wel fanatiek genoeg om Feyenoorders te komen uitlachen, maar niet fanatiek genoeg om naar het stadion te gaan danwel op z'n minst een EL-abonnement aan te schaffen.
Nee...in plaats daarvan niet willen weten wat je club heeft gedaan tot je om 7uur van moeder de vrouw je wekelijkse voetbal-uurtje mag houden. Zo kennen we ze weer die gloryhunters!
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef onlogisch het volgende:
Wat een fucking wanprestatie zeg. Eerst zit ik fucking 4 uur in de auto omdat die klote ketelbrug naar de klote is. Daardoor ben ik al te laat. En dan krijg je zo'n pak slaag.
Het ergste was dat ik nog allemaal tussen die fanatieke tyfusboeren stond ook
500km gereden vandaag, en waarvoor?
je zegt het zelf, een goede doelman....quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:26 schreef Gert het volgende:
[..]
"Bij gebrek aan beter", is de tendens in dit topic.
Ik heb vorige week nog gepost dat er zodra er weer geld is een goede keeper moet worden gekocht.
Dat is zó essentieel, een betrouwbare doelman.
Maar dit ligt uiteraard niet alleen aan Mulder.
Geen idee waar het wèl aan ligt eigenlijk. Ja, niet genoeg kwaliteit. Maar uitslagen van 6-0 of hoger komen maar een paar keer per seizoen voor, in de hele fucking eredivisie. En ja hoor, Feyenoord zit er ook dit seizoen weer bij, aan de verkeerde kant.
Maar we hadden ook wel péch hoor! Net zoals donderdag tegen de eagles. Toen was ook elke kans van hullie raak.
Wie had je dan op het middenveld of in de spits willen zetten? Je had al keepers en er waren middenvelders nodig (na het vertrek van Fer en wijnaldum) en er was een spits nodig. Dat het er nog niet uit is gekomen betekent niet dat het een nutteloze aankoop is geweest. Wie weet waren de jongens uit eigen jeugd of die op de reservebank zitten nog slechter. Je had inderdaad met vier of vijf keepers verder kunnen gaan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:52 schreef macca728 het volgende:
[..]
je zegt het zelf, een goede doelman....
Beter Veldhuizen kunnen halen ipv Bakkel of Guidetti.....Daar heb je ook heel weinig aan, want de een gaat cashen in het buitenaldn en de ander mag terug naar City.
een keeper pakt punten, wat is de meerwaarde van Guidetti als je 12de wordt ? Of Bakkal ?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wie had je dan op het middenveld of in de spits willen zetten? Je had al keepers en er waren middenvelders nodig (na het vertrek van Fer en wijnaldum) en er was een spits nodig. Dat het er nog niet uit is gekomen betekent niet dat het een nutteloze aankoop is geweest. Wie weet waren de jongens uit eigen jeugd of die op de reservebank zitten nog slechter. Je had inderdaad met vier of vijf keepers verder kunnen gaan.
het gaat er niet om dat ze nuttelooss zijn. Je hebt er volgend jaar niets aan en aan veldhuizen wel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wie had je dan op het middenveld of in de spits willen zetten? Je had al keepers en er waren middenvelders nodig (na het vertrek van Fer en wijnaldum) en er was een spits nodig. Dat het er nog niet uit is gekomen betekent niet dat het een nutteloze aankoop is geweest. Wie weet waren de jongens uit eigen jeugd of die op de reservebank zitten nog slechter. Je had inderdaad met vier of vijf keepers verder kunnen gaan.
Even off-topic, maar respect voor je Sinter-stokstaart.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:39 schreef Stokstaart het volgende:
Iemand enig idee wanneer die volgende trein gaat?
De Koemannetjes hebben hun huis in ieder geval alvast te koop staan...
Thx man!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Even off-topic, maar respect voor je Sinter-stokstaart.
Ze hebben Groningen vandaag 6 cadeautjes gegeven, vind het wel weer welletjes voor dit jaar.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Thx man!
Het is weer de tijd voor cadeautjes he
Da bedoel ik.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze hebben Groningen vandaag 6 cadeautjes gegeven, vind het wel weer welletjes voor dit jaar.
We hebben onze kans (door omstandigheden) gemist bij Velthuizen. Ik zou het niet weten. Zonder geld is er tegenwoordig vrij weinig mogelijk, maar waarschijnlijk zal Vormer sowieso komen. Dan moeten we nog echt een extra CV aantrekken, want het is wel heel pover als die 2 uit vorm zijn of geblesseerd zijn. Zoals iemand eerder vandaag zei: ik begin Bahia al te missen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:45 schreef Gert het volgende:
Is het dan "de lichting", dat zowel Been als Koeman tegen dit soort zeperds oplopen?
Zitten er rotte appels in de selectie? Of is dat te simpel?
Waarom verliezen ploegen als Excelsior of De Graafschap met hooguit 4-0 en is het bij Feyenoord dan meteen 6-0? Of 10-0?
Hoe kan het dat tegenstanders gewoon meerdere malen per seizoen bloed ruiken en totaal los kunnen gaan. Hoe kan het dat het zó weerloos is dan.
Ik bedoel.. we zitten op nog niet een dérde van het seizoen, en je hebt al een keer in eigen Kuip met 3-0 klop gehad en al een keer met ZES nul buiten de deur.
Hoe zou het zijn met een leider in het veld en een goede doelman. En kunnen we die kopen volgend seizoen? Wie?
Mwah.quote:
Misschien is het wel de vloek van Bahia dat onze verdedigers nog steeds geen pass over 1 meter kunnen geven.quote:
Ik denk dat het een mentale kwestie is. En hoe/wat/waarom moet een of andere geleerde maar gaan uitzoeken. Heeft i.m.o. bar weinig met voetbaltechnische kwaliteiten te maken. Anders speel je een week geleden niet knap gelijk in de Arenaquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:45 schreef Gert het volgende:
Is het dan "de lichting", dat zowel Been als Koeman tegen dit soort zeperds oplopen?
Zitten er rotte appels in de selectie? Of is dat te simpel?
Waarom verliezen ploegen als Excelsior of De Graafschap met hooguit 4-0 en is het bij Feyenoord dan meteen 6-0? Of 10-0?
Hoe kan het dat tegenstanders gewoon meerdere malen per seizoen bloed ruiken en totaal los kunnen gaan. Hoe kan het dat het zó weerloos is dan.
Ik bedoel.. we zitten op nog niet een dérde van het seizoen, en je hebt al een keer in eigen Kuip met 3-0 klop gehad en al een keer met ZES nul buiten de deur.
Hoe zou het zijn met een leider in het veld en een goede doelman. En kunnen we die kopen volgend seizoen? Wie?
Bahia won tenminste wel kopduels en hij durfde ze er ook nog wel eens bij de tegenstander in het doel te koppen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:11 schreef Cara het volgende:
[..]
Misschien is het wel de vloek van Bahia dat onze verdedigers nog steeds geen pass over 1 meter kunnen geven.
Mwoah.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:11 schreef Cara het volgende:
[..]
Misschien is het wel de vloek van Bahia dat onze verdedigers nog steeds geen pass over 1 meter kunnen geven.
Jup, maar vanmiddag zater er ook 4 van diequote:Op maandag 31 oktober 2011 00:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mwoah.
Vlaar is gewoon een overschatte en overbetaalde kneus zonder leidinggevende capaciteiten.
Stefan heeft absoluut talent maar mist een echte routinier om hem heen die hem de fijne kneepjes bij kan brengen.
Met Veldhuizen of een andere goede keeper was het nog 4-0 geworden. Mulder is een bijzonder matige keeper, maar de meeste goals van vanmiddag waren gewoon onhoudbaar.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:32 schreef macca728 het volgende:
[..]
een keeper pakt punten, wat is de meerwaarde van Guidetti als je 12de wordt ? Of Bakkal ?
Met Veldhuizen had je gewoon een paar jaar een goede keeper gehad. Je had trouwens erna alsnog Bakkal kunnen huren of Guidetti want die verdienen een half miljoen.
Het gelijke spel in de Arena heeft niet alleen te maken met dat Feyenoord zóó goed speelde (als was het wellicht wel een van hun beste wedstrijden van het seizoen), maar vooral omdat Ajax ook heel matig was.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik denk dat het een mentale kwestie is. En hoe/wat/waarom moet een of andere geleerde maar gaan uitzoeken. Heeft i.m.o. bar weinig met voetbaltechnische kwaliteiten te maken. Anders speel je een week geleden niet knap gelijk in de Arena
Waarschijnlijk zijn ze bang voor de reacties van Het Legioen en blokkeren ze.
Terwijl ze toch echt bewezen hebben tegen ajax en Az dat ze een volledige wedstrijd gefocust kunnen spelen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jup, maar vanmiddag zater er ook 4 van die-doelpunten bij. Waar in principe niemand écht schuld aan heeft, maar die er dan toch invliegen. Wat een kansloze bedoening was het zeg.
Tegen AZ speelden we ook uitstekend.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het gelijke spel in de Arena heeft niet alleen te maken met dat Feyenoord zóó goed speelde (als was het wellicht wel een van hun beste wedstrijden van het seizoen), maar vooral omdat Ajax ook heel matig was.
Misschien dat ze zichzelf iets minder moeten overschatten en Go Ahead en Groningen Uit, iets serieuzer moeten nemen en veel scherper en meer gefocussed de wedstrijd in gaan.
Maar bij Ajax was ook vooral Ajax de schuldige met het slechte spel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Terwijl ze toch echt bewezen hebben tegen ajax en Az dat ze een volledige wedstrijd gefocust kunnen spelen.
Maar even serieus he...in alle eerlijkheid moet je toch gewoon zeggen dat 4 van de 6 doelpunten ofwel gelukkig waren ofwel quasi-onhoudbaar (in theorie zijn alle doelpunten houdbaar). Nou...dan heb je misschien 2 doelpunten die voorkomen kunnen worden, maar dan sta je inmiddels met 4-0 achter en dan snap ik ook wel dat er ruimtes komen omdat je toch graag wilt scoren en dat die jonge gastjes de boel ook niet meer op de rit krijgen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Terwijl ze toch echt bewezen hebben tegen ajax en Az dat ze een volledige wedstrijd gefocust kunnen spelen.
Ja inderdaad, dat is wel een beetje zo, maar vind je dat dan ook vooral niet een mentaliteitskwestie? Tegen Ajax en AZ Uit zijn ze 100% gefocussed, gemotiveerd, aggressief in de duels, absolute wil om te winnen en tegen Groningen en zelfs tegen Go Ahead is het slap, slordig, veel balverlies, zijn ze steeds een stap te laat, verliezen alle duels etc.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tegen AZ speelden we ook uitstekend.
Het is een beetje alles of niets geven lijkt het wel.
Komop man, na 20 minuten was het al 3-0.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar even serieus he...in alle eerlijkheid moet je toch gewoon zeggen dat 4 van de 6 doelpunten ofwel gelukkig waren ofwel quasi-onhoudbaar (in theorie zijn alle doelpunten houdbaar). Nou...dan heb je misschien 2 doelpunten die voorkomen kunnen worden, maar dan sta je inmiddels met 4-0 achter en dan snap ik ook wel dat er ruimtes komen omdat je toch graag wilt scoren en dat die jonge gastjes de boel ook niet meer op de rit krijgen.
Ik weet het niet hoor...het is een blamage, dat zeker, maar die doelpuntjes vlogen er ook wel heel erg makkelijk in bij Groningen.
Dat is al jaren zo bij Feyenoord.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat is wel een beetje zo, maar vind je dat dan ook vooral niet een mentaliteitskwestie? Tegen Ajax en AZ Uit zijn ze 100% gefocussed, gemotiveerd, aggressief in de duels, absolute wil om te winnen en tegen Groningen en zelfs tegen Go Ahead is het slap, slordig, veel balverlies, zijn ze steeds een stap te laat, verliezen alle duels etc.
Ik moest lachen, dat is echt precies de benaming die ik voor dat soort goals zoek.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
-doelpunten
Waar in principe niemand écht schuld aan heeft, maar die er dan toch invliegen.
Groningen was gewoon dodelijk effectief en Feyenoord faalde vreselijk, dat klopt. Maar dat neemt niet weg dat er gewoon een aantal goals waren die onhoudbaar waren danwel gelukkig vielen. Maargoed, je hebt gelijk als je zegt dat dat nooit tot een 6-0 mag leiden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Komop man, na 20 minuten was het al 3-0.
Je verliest met 6-0. Dat heeft met dommige geluksgoals echt niets meer te maken.
Bovendien scoor je zelf ook niet eens. Dit is eerder compleet falen zoals Koeman terecht opmerkte.
Wat kun je als coach ook doen in zo'n geval? Als een team collectief faalt kun je er hoogstens 3 wisselen en dan maar hopen dat die zodanig goed spelen dat ze de rest nog een beetje meetrekken. Nee...Koeman heeft hier niet zoveel schuld aan lijkt me.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo bij Feyenoord.
Alsof ze psychisch/mentaal niet helemaal in orde zijn. Trainers kregen jarenlang de schuld maar dit speelt echt al zo enorm lang he.
Ik zie nog die verbeten kop van Bert v Marwijk: Je stuurt ze met duidelijk taken het veld in, en die taken voeren ze vervolgens gewoon niet uit.Hij leek toen ook al echt verbaasd.
Misschien moet er maar eens a la Verbeek met een mental-coach of iets gesproken worden. Ik neem het Ronald in ieder geval niet kwalijk dit.
Scoor je zelf niet eens? Er is verdomme niet eens op doel geschotenquote:Op maandag 31 oktober 2011 00:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bovendien scoor je zelf ook niet eens.
Nee hoor, Ajax werd gewoon overklast en daarom staan ze ook 5de.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar bij Ajax was ook vooral Ajax de schuldige met het slechte spel.
Ok.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:42 schreef eight het volgende:
[..]
Nee hoor, Ajax werd gewoon overklast en daarom staan ze ook 5de.
Guidetti moet z'n vriendin maar eens naar de markt sturen om een zak groenten en fruit te halen in plaats van die troep die hij elke keer naar binnen werkt. Misschien dat hij dan wat meer kan brengen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:41 schreef Cara het volgende:
[..]
Scoor je zelf niet eens? Er is verdomme niet eens op doel geschoten
Vorig jaar stonden wij ook veel lager maar wonnen we ook van die gasten met 5-1 (thuis)quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Groningen was gewoon dodelijk effectief en Feyenoord faalde vreselijk, dat klopt. Maar dat neemt niet weg dat er gewoon een aantal goals waren die onhoudbaar waren danwel gelukkig vielen. Maargoed, je hebt gelijk als je zegt dat dat nooit tot een 6-0 mag leiden.
Helemaal mee eens. Iedere andere eredivisieploeg had daar vanmiddag ook verloren, alleen die laatste 2 doelpunten waren onnodig en pijnlijk.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar even serieus he...in alle eerlijkheid moet je toch gewoon zeggen dat 4 van de 6 doelpunten ofwel gelukkig waren ofwel quasi-onhoudbaar (in theorie zijn alle doelpunten houdbaar). Nou...dan heb je misschien 2 doelpunten die voorkomen kunnen worden, maar dan sta je inmiddels met 4-0 achter en dan snap ik ook wel dat er ruimtes komen omdat je toch graag wilt scoren en dat die jonge gastjes de boel ook niet meer op de rit krijgen.
Ik weet het niet hoor...het is een blamage, dat zeker, maar die doelpuntjes vlogen er ook wel heel erg makkelijk in bij Groningen.
Roep al jaren dat Feyenoord moet leren om ordinair op de counter te spelen in uit-wedstrijden tegen toch lastige tegenstanders zoals vandaag.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat kun je als coach ook doen in zo'n geval? Als een team collectief faalt kun je er hoogstens 3 wisselen en dan maar hopen dat die zodanig goed spelen dat ze de rest nog een beetje meetrekken. Nee...Koeman heeft hier niet zoveel schuld aan lijkt me.
Tegen sterkere tegenstanders is dat inderdaad de tactiek die gevolgd moet worden. We hebben er de spelers voor met Fernandez, Schaken, Cabral, Biseswar en Cissé (quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Roep al jaren dat Feyenoord moet leren om ordinair op de counter te spelen in uit-wedstrijden tegen toch lastige tegenstanders zoals vandaag.
Kennelijk leeft er in die koppies of bij trainers nog steeds zoiets dat "Wij Feyenoord zijn" en DUS het spel moeten maken. Waar we ook spelen.
Is gewoon totaal niet realistisch of efficiënt in deze fase met dit materiaal. Ga gewoon scherp die duels aan, loer op je kans maar zorg ALTIJD dat je voldoende mensen achter de bal hebt staan.
Probleem is dat het voorin en op het middenveld aanvallend niet direct lukt, of er onvoldoende dreiging ontstaat Vlaar doodleuk een linie opschuift.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tegen sterkere tegenstanders is dat inderdaad de tactiek die gevolgd moet worden. We hebben er de spelers voor met Fernandez, Schaken, Cabral, Biseswar en Cissé () en dan moet Guidetti in zulke wedstrijden maar geslachtofferd worden omwille van het resultaat.
Je bedoelt dat hij dan vaak inschuift, de cruciale pass niet kan/durft te geven en vervolgens maar opstoomt richting 16 om vervolgens vast te lopen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Probleem is dat het voorin en op het middenveld aanvallend niet direct lukt, of er onvoldoende dreiging ontstaat Vlaar doodleuk een linie opschuift.
Hij gaat dan als een soort veredelde VM spelen waardoor er enorme gaten achterin ontstaan.
Waarom hij dat doet is me ook een raadsel, misschien omdat hij weet dat hij een aardig schot heeft en denkt als aanvoerder de boel te moeten forceren?
Moet je maar een keer op letten. Heel irritant is dat.
Nee, hij schuift dan door tot de middenlijn, loopt vervolgens in de weg of verliest de bal. Dan geeft de tegenstander snel een diepe bal en komt er met 2 man uit, Stefan kan maar dekking geven aan eentje en Vlaar zelf is nooit op tijd terug en Mulder kan weer vissen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij dan vaak inschuift, de cruciale pass niet kan/durft te geven en vervolgens maar opstoomt richting 16 om vervolgens vast te lopen?
Het blijkt dat Mulder uitstekend is in vissen, maak je dus maar geen zorgen met deze vakman !quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee, hij schuift dan door tot de middenlijn, loopt vervolgens in de weg of verliest de bal. Dan geeft de tegenstander snel een diepe bal en komt er met 2 man uit, Stefan kan maar dekking geven aan eentje en Vlaar zelf is nooit op tijd terug en Mulder kan weer vissen.
Zo zie ik het ook. Ik miste het eerste doelpunt, maar nummer 2 en 3 waren niet te houden voor de keeper. Het lukte en pastte allemaal net precies bij Groningen en het bij Feyenoord net niet. Wat je ze kwalijk kan nemen is dat na de 3-0 ze alsnog een vage 4-1-5 blijven spelen met alleen Clasie als middenvelder. Bakkal en El Ahmadi werden opeens schaduwspitsen. Hebben ze ManU - City niet gekeken? ManU bleef ook oerdom door aanvallen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je gezien hoeveel geklungel en balverlies bij Feyenoord vooraf ging aan de 1-0.quote:Op maandag 31 oktober 2011 03:04 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook. Ik miste het eerste doelpunt, maar nummer 2 en 3 waren niet te houden voor de keeper. Het lukte en pastte allemaal net precies bij Groningen en het bij Feyenoord net niet. Wat je ze kwalijk kan nemen is dat na de 3-0 ze alsnog een vage 4-1-5 blijven spelen met alleen Clasie als middenvelder. Bakkal en El Ahmadi werden opeens schaduwspitsen. Hebben ze ManU - City niet gekeken? ManU bleef ook oerdom door aanvallen.
Hij heeft nog gelijk ook. Biseswar denkt van zichzelf dat hij wel heel erg goed is en zo naar de top kan. Dat krijg je als je middelmatige voetballers een salaris van 8 ton gaat geven.quote:Biseswar moet je ver bij je ploeg vandaan houden
Het heeft me erg verbaasd dat Diego Biseswar gistermiddag mocht invallen bij Feyenoord. Ik had begrepen dat hij disciplinair gestraft was, nadat hij zich tijdens de uitwedstrijd tegen Go Ahead Eagles misdragen had. Met die straf was ik blij. Biseswar vindt zichzelf al jaren belangrijker dan de club en voelt zich nogal verheven boven zijn teamgenoten. Zulke jongens moet je hard straffen en eigenlijk liefst buitengooien. Ronald Koeman had hem niet eens mee moeten nemen naar Groningen.
Nu mocht hij nog invallen ook en dat vind ik ongelooflijk. Koeman is bezig om iets neer te zetten bij Feyenoord, hij probeert het team meer vertrouwen te geven en mentaal sterker te maken. Dat gaat met vallen en opstaan. Dan moet je juist types als Biseswar bij je groep vandaan houden totdat ze hun leven écht willen beteren. Die jongen heeft ooit één seizoen aardig gespeeld en wat goals gemaakt. Daar teert meneer nog steeds op. Maar met zijn gedrag ondermijnt hij het groepsproces waar Koeman juist veel aandacht aan besteedt. Onbegrijpelijk, die knieval voor miskend talent.
Verder mag de aanklager van de KNVB van mij wat gaan doen met die Burnet van FC Groningen. Dat mannetje werd geaaid door Dani Fernández en na een seconde bedenktijd doet hij net of hij een enorme klap heeft gekregen. Dat vind ik een misselijke vorm van spelbederf, die werd beloond met een onnodige rode kaart voor Fernández.
Zoiets mag je niet onbestraft laten, vind ik. Over Feyenoord zelf ben ik gauw uitgepraat. De Vrij, Vlaar, Bakkal, Schaken, waar waren ze allemaal? Ik geloof nog steeds in het proces waarin het team zit, het streven naar stabiliteit is het belangrijkst op dit moment. Het verval tussen wedstrijden is veel te groot. Dat weten ze zelf ook wel.
Wat ze misschien niet weten, is dat ze die wedstrijd tegen Groningen ook hadden kunnen winnen. Zo goed was FC Groningen niet, ze kwamen alleen nogal snel aan hun goals en dat trekt de selectie van Feyenoord niet goed. Van mij mag Koeman het daar vandaag nog eens over hebben met zijn spelers.
Dit.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:00 schreef ShaoliN het volgende:
Feyenoord gaf Groningen iets teveel vrijheid in het begin, maar die doelpunten maken ze nooit weer. Het vreemde is echter dat Groningen vleugels kreeg en voor de 10 ging, en Feyenoord juist de koppies lieten hangen. Dodelijke combinatie natuurlijk. En onbegrijpelijk. Als je er in de recente geschiedenis al eens 10 tegen gehad heb ga je toch vechtend ten onder?
1. Het eerste doelpunt viel na pak 'm beet 45-50 seconden. Je doet nu net alsof de 1-0 uit een gigantische rits van flaters viel, wat niet zo is. Ja, hij had niet mogen vallen en die gast had niet mogen schieten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 04:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heb je gezien hoeveel geklungel en balverlies bij Feyenoord vooraf ging aan de 1-0.
Heb je gezien hoe belachelijk veel vrijheid die speler van Groningen had toen hij uithaalde voor de 2-0, ze lieten hem gewoon schieten.
Natuurlijk was Groningen gelukkig dat elke bal op goal zo ongeveer raak was, misschien was een nederlaag wel onvermijdelijk. Maar het gaat om de manier waarop. Feyenoord speelde zeer zwak, futloos, ze waren zelf nauwelijks gevaarlijk, leed veel balverlies op cruciale momenten, ze waren echt geen schim van wat ze waren in de Arena.
en dan nog mee praten om te verlengen, die gast heeft inderdaad 10 goede wedstrijden gespeeld in 5 jaar.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:00 schreef OProg het volgende:
Stukje uit de column van Van Hanegem:
[..]
Hij heeft nog gelijk ook. Biseswar denkt van zichzelf dat hij wel heel erg goed is en zo naar de top kan. Dat krijg je als je middelmatige voetballers een salaris van 8 ton gaat geven.
Ben het helemaal met Willem eens. Al die egootjes mogen oprotten, dan hebben we weer 8 ton erbij om een buitenkansje als Velthuizen niet meer te laten lopen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:00 schreef OProg het volgende:
Stukje uit de column van Van Hanegem:
[..]
Hij heeft nog gelijk ook. Biseswar denkt van zichzelf dat hij wel heel erg goed is en zo naar de top kan. Dat krijg je als je middelmatige voetballers een salaris van 8 ton gaat geven.
Waarom Caland dan? Nog even los gegaan hiero toen ie terug kwam van de reis?quote:
Weet ik niet, ik heb hem tijdens de heisa niet echt opgemerkt. Ik was zelf zo over de rooie tijdens de wedstrijd (ik denk elke Feyenoordfan) dat ik voor mezelf eigenlijk ook een ban verwachttequote:Op maandag 31 oktober 2011 11:25 schreef Stringer het volgende:
[..]
Waarom Caland dan? Nog even los gegaan hiero toen ie terug kwam van de reis?
Vanaf een uur of 8 lag ik ook laveloos op de bank, dus ik weet niet wat hier daarna nog gebeurd is? Maar hij was naar Groningen, dus voordat 'ie daar terug van was hebben we 't toch over laat in de avond. Maar Caland kennendequote:Op maandag 31 oktober 2011 11:34 schreef Cara het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb hem tijdens de heisa niet echt opgemerkt. Ik was zelf zo over de rooie tijdens de wedstrijd (ik denk elke Feyenoordfan) dat ik voor mezelf eigenlijk ook een ban verwachtte
Ik kan me van Boavista nog vooral herinneren dat we 1-1 speelden door een zeer gezochte penalty veroorzaakt door Konterman.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:05 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Dit.
Deed me denken aan goal van een knaap van Boavista, lang geleden.
Leuk, maar dat doet 'ie nooit meer. Daarnaast hadden we sowieso verloren, maar nu leek elke kans een goal. Gewoon 100 x kut, maar een 3-0 leek me meer op z'n plaats.
Thuis kan ik me nog herinnerenquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik kan me van Boavista nog vooral herinneren dat we 1-1 speelden door een zeer gezochte penalty veroorzaakt door Konterman.
Was dit toen de uitwedstrijd?
Er staat nieteens bij hoelang. Er wordt slechts gesproken over "een hele lange tijd"quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:25 schreef Stringer het volgende:
[..]
Waarom Caland dan? Nog even los gegaan hiero toen ie terug kwam van de reis?
Waar lees je dat? Als Caland gewoon z'n oprechte excuses maakt zal het wel meevallen. Maargoed, het begint hier wel een beetje uit te dunnen he. Kreeg ook al een PM van Voice-over en hij was 2 maanden geband. Ben benieuwd hoe lang Ritmo en Caland er uit liggen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er staat nieteens bij hoelang. Er wordt slechts gesproken over "een hele lange tijd"
Sterkte Caland, ik zal je missen hier
Banmeldtopic voor de Donkere Dagenquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar lees je dat? Als Caland gewoon z'n oprechte excuses maakt zal het wel meevallen. Maargoed, het begint hier wel een beetje uit te dunnen he. Kreeg ook al een PM van Voice-over en hij was 2 maanden geband. Ben benieuwd hoe lang Ritmo en Caland er uit liggen.
Een schrale troost dat Ajacied422 met z'n zielige gedrag ook geband is voor lange tijd.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Banmeldtopic voor de Donkere Dagen
Die is er helemaal vanaf gegooid.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:05 schreef Cara het volgende:
De meest zuigende troll die dit topic heeft aangemaakt (registratiedatum: gister) mag dan weer wel gewoon blijven. Wat dat betreft is de logica ver te zoeken
Hij is fijn!quote:
Is DAM ook al weer wegquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een schrale troost dat Ajacied422 met z'n zielige gedrag ook geband is voor lange tijd.
Waarom moet het dan aan Koeman liggen? Als twee en misschien zelfs wel drie trainers het niet voor elkaar krijgen om een elftal te laten voetballen, zou het dan niet aan de spelers kunnen liggen? Je kan alles zo tactisch mogelijk neer willen zetten, maar als ze niet luisteren en niet eens de wil laten zien om te winnen dan ben je als trainer machteloos.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:13 schreef rubje het volgende:
Maar goed,na dit pakslaag mag Ronald Koeman ook in het illustere rijtje met o.a. Mario Been worden bijgezet...Enne ik neem aan dat het elftal nu wederom taart krijgt op weg naar het traingsveld?
Ze hebben een VBL ban voor onbepaalde tijd.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:31 schreef Stokstaart het volgende:
Damn, hopen dat Caland en Ritmo snel terug komen. Zonder hun een stuk dooier in het topic
Hopelijk heb ik Yvonne niet teveel geïnspireerd: Precies 1 jaar zonder banmeldtopic
Uit nieuwsgierigheid, wat exact heeft Caland gedaan dat heel veel anderen gisteren niet hebben gedaan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze hebben een VBL ban voor onbepaalde tijd.
Bans mag je geloof ik niet bespreken. Ik ga Yvonne wel een PM sturen, niet dat dat iets gaat uithalen maar toch.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:51 schreef Cara het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid, wat exact heeft Caland gedaan dat heel veel anderen gisteren niet hebben gedaan?
Echt? Dat doet me een beetje denken aan een bepaalde tijd van vroegerquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bans mag je geloof ik niet bespreken.
En Happel dan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Banmeldtopic voor de Donkere Dagen
Of een lidmaatschap bij de toneelschool zodat het de volgende keer overtuigender is..quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
En Happel dan?
Overigens zie ik net dat Fernandez twee wedstrijden schorsing heeft gekregen, te balachleijk voor woorden. Ik mag aannemen dat een schorsing van minimaal 5 wedstrijden voor Burnet snel zal volgen?
2 wedstrijdenquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
En Happel dan?
Overigens zie ik net dat Fernandez twee wedstrijden schorsing heeft gekregen, te belachelijk voor woorden. Ik mag aannemen dat een schorsing van minimaal 5 wedstrijden voor Burnet snel zal volgen?
Wel jammer dat er zoveel Feijenoorders tussen staan. Zij waren juist degene die geprovoceerdquote:Deze users hebben vast heel veel spijt
maar zijn niet meer welkom in VBL voor een hele lange tijd.
Ritmo, DAM, bansheeboy, Caland, smoofie, TheGreatHooD,Roffamannetje en
Ajacied422
De aanklager is weer lekker bezig zeg. Vermeer kreeg vorig weekend zuiver rood maar door een zeer lage straf speelde hij dit weekend al weer, maar Fernandez en Strootman (beide onterechte rood) worden wel zwaar bestraft. Lekker consequent weer.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
2 wedstrijdenDie kaart had geseponeerd moeten worden. Wat een komediant die neger zeg
Laat me niet lachen man, heb jij de beelden überhaupt gezien?quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Kom op zeg dat was niet onterecht, natuurlijk valt het toneelspel niet goed te praten maar als je zo'n slaande beweging maakt op 2 meter van de grensrechter dan schreeuw je gewoon om rood.
Natuurlijk is de kaart onterecht, hij raakt hem amper. Als die gast niet zo'n toneelspel had gemaakt was de scheids er niet ingetrapt. Alleen omdat het een domme actie van Fernandez is wil nog niet zeggen dat de kaart terecht is.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Kom op zeg dat was niet onterecht, natuurlijk valt het toneelspel niet goed te praten maar als je zo'n slaande beweging maakt op 2 meter van de grensrechter dan schreeuw je gewoon om rood.
Het ergste is nog dat hij het verdomme bij een 4-0(?) voorsprong doet.. Echt te triest voor woordenquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laat me niet lachen man, heb jij de beelden überhaupt gezien?
Hij stort huilend ter aarde 3 seconden nadat hij de "klap" geïncasseerd heeft.
Slaande beweging krijg je toch wel snel rood voor, ben wel met je eens dat die stervende zwaan actie van Burnet smerig was.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:31 schreef eight het volgende:
[..]
Natuurlijk is de kaart onterecht, hij raakt hem amper. Als die gast niet zo'n toneelspel had gemaakt was de scheids er niet ingetrapt. Alleen omdat het een domme actie van Fernandez is wil nog niet zeggen dat de kaart terecht is.
En zoals ik al eerder zei als je die beweging dan echt op een meter voor de grensrechter maakt... Naja nutteloze discussie verder, maar het verbaasde mij iig niet al blijft Burnet zijn theater smerig.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Slaande beweging krijg je toch wel snel rood voor, ben wel met je eens dat die stervende zwaan actie van Burnet smerig was.
Die slaande beweging had Fernandez niet moeten doen, want dan weet je dat je rood kan krijgen, en terecht. Maar ik vind dat als na die tijd overduidelijk blijkt dat het aanstelleritus is, dat diegene ook een kaart erbij mag krijgen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En zoals ik al eerder zei als je die beweging dan echt op een meter voor de grensrechter maakt... Naja nutteloze discussie verder, maar het verbaasde mij iig niet al blijft Burnet zijn theater smerig.
Klopt, Fernandez was gewoon oliedom bezig, maar wat lager is, is dat een speler gewoon iemand een rode kaart aannaait en zeker wanneer je 4-0 voor staat, dat keur ik ten alle tijden af ook wanneer het een speler van mijn team is (al blijft de schwalbe/makkelijke val van Mols 2x tegen Ajax in de Kuip natuurlijk wel heerlijkquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die slaande beweging had Fernandez niet moeten doen, want dan weet je dat je rood kan krijgen, en terecht. Maar ik vind dat als na die tijd overduidelijk blijkt dat het aanstelleritus is, dat diegene ook een kaart erbij mag krijgen.
Ik heb met die rode kaart nog niet eens zo'n moeite. Wat ik niet begrijp is dat hij twee wedstrijden schorsing krijgt voor een lachwekkend vergrijp.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die slaande beweging had Fernandez niet moeten doen, want dan weet je dat je rood kan krijgen, en terecht. Maar ik vind dat als na die tijd overduidelijk blijkt dat het aanstelleritus is, dat diegene ook een kaart erbij mag krijgen.
Ritmo zegt tegen mij dat hij maar 4 dagen gebanned is.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze hebben een VBL ban voor onbepaalde tijd.
quote:Van Hanegem: "Biseswar vindt zichzelf al jaren belangrijker dan de club"
Door Gijs Meijerink | 31 Oct 2011 om 08:56 | Bron: Algemeen Dagblad | Gratis live voetbal kijken
Willem van Hanegem spreekt maandag in zijn column in het Algemeen Dagblad behoorlijk kritisch over Diego Biseswar. De voormalig speler van Feyenoord en het Nederlands elftal laat weten dat hij in de buitenspeler van Feyenoord geen teamspeler ziet.
"Het heeft me erg verbaasd dat Diego Biseswar gistermiddag mocht invallen bij Feyenoord. Ik had begrepen dat hij disciplinair gestraft was, nadat hij zich tijdens de uitwedstrijd tegen Go Ahead Eagles misdragen had. Met die straf was ik blij. Biseswar vindt zichzelf al jaren belangrijker dan de club en voelt zich nogal verheven boven zijn teamgenoten."
"Zulke jongens moet je hard straffen en eigenlijk liefst buitengooien. Ronald Koeman had hem niet eens mee moeten nemen naar Groningen. Nu mocht hij nog invallen ook en dat vind ik ongelooflijk. Koeman is bezig om iets neer te zetten bij Feyenoord, hij probeert het team meer vertrouwen te geven en mentaal sterker te maken", schreef Van Hanegem.
"Dat gaat met vallen en opstaan. Dan moet je juist types als Biseswar bij je groep vandaan houden totdat ze hun leven écht willen beteren. Die jongen heeft ooit één seizoen aardig gespeeld en wat goals gemaakt. Daar teert meneer nog steeds op. Maar met zijn gedrag ondermijnt hij het groepsproces waar Koeman juist veel aandacht aan besteedt. Onbegrijpelijk, die knieval voor miskend talent."
http://www.soccernews.nl/(...)ngrijker_dan_de_club
Neuh, vooral omdat het off-topic is om dat hier te bespreken. De snelste manier is te mailen naar forum@fok.nl.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:54 schreef Cara het volgende:
[..]
Echt? Dat doet me een beetje denken aan een bepaalde tijd van vroeger
Repostje, maar hij heeft gewoon gelijk. Opbokken met die gastjes die niks presteren voor 8 ton en er nog een grote waffel op nahouden ook.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:29 schreef Stokstaart het volgende:
Willem laat in het AD werkelijk niets over van Biseswar
[..]
En dan te bedenken dat hij nog allerlei eisen heeft ookquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Repostje, maar hij heeft gewoon gelijk. Opbokken met die gastjes die niks presteren voor 8 ton en er nog een grote waffel op nahouden ook.
Idd, kansloos. Kan me niet eens meer herinneren wanneer hij gescoord heeft. Zijn rendement is momenteel echt 0,0.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat hij nog allerlei eisen heeft ook
Laat hem maar lekker in Rusland zijn zakken gaan vullen.
Graag! Ik zal de eerste zijn om hem uit te zwaaien en een thermoskannetje met warme chocomel mee te geven.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat hij nog allerlei eisen heeft ook
Laat hem maar lekker in Rusland zijn zakken gaan vullen.
Anders lees je het topic even door. Ze zijn weg.quote:
Spuit 11.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:04 schreef Maastoren het volgende:
Ik weet echt niet waarom Caland en Ritmo een ban hebben? Caland zat gister heel de dag in de bus en nog heel eventjes in het stadion en Ritmo heeft zich nog goed gedragen voor zijn doen. Ik weet dat het hier niet de plek is om over te discussieren maar waar dan wel?
Verder heb ik vannacht echt geen oog dicht gedaan. Wat een klote zooi zeg. Gelukkig vandaag weinig last gehad van vervelende neuzen.
Wie is Yvonne?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Spuit 11.
Stuur Yvonne een mailtje of zo !
Chef bankwesties.quote:
quote:
Zucht....quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verder zegt Caland dat ie vanavond al weer unbanned wordt. We'll see. Wel triest trouwens dat je "bans niet mag bespreken".
Wtf is dit? Zijn we een communistisch orgaan ofzo?
Koeman was in ieder geval opvallend eerlijk; oprecht verslagen deed hij weinig méér, dan het verloop van de wedstrijd navertellen aan plaatselijke pers. Alsof hij zelf de film nu pas écht voorbij zag komen. Hoe, wat, waar, wie - huh?.. Zes. Zés?!quote:"Uiteindelijk speel je een verloren wedstrijd, en dan probeer je in ieder geval nog de organisatie zo neer te zetten dat je in ieder geval probeert nog een goal te maken en in ieder geval niet de boel open te zetten. Nou ja, dat is redelijk gelukt - met tien man werd het wat moeilijker omdat ik De Vrij moet wisselen omdat hij duizelig was. Ja, en dan zijn er nog twee momenten, maar dat vind ik niet zo belangrijk want vier of 6-0, dat vind ik niet zo interessant."
Volgens mij is hij júist sinds kort bezig met het slaan van kasten, en is dát mede oorzaak van het vertoonde spel van Feyenoord in afgelopen twee wedstrijden. Spelers die al op hun tenen lopen en dolblij zijn met de plek op de ranglijst, worden in één twee zinnetjes afgeserveerd. (Over Vlaar: "Ik weet niet of hij het ziet." Guidetti: "Hij moet meer brengen") Het woord doorselecteren valt meermaals en spelers voelen zich niet meer zeker van hun plek, voelen nauwelijks waardering voor hun prestatie tot nu toe. Zelfs nu het best lekker gaat, moet er blijkbaar wéér van alles veranderen...quote:"Het heeft ook geen enkele zin om individueel hier zwarte pieten uit te delen, want het was een collectief probleem en een collectief falen. Het heeft ook weinig zin om nu als trainer door de porseleinen kast heen te slaan."
quote:"We gaan verder, we moeten verder. Het is alleen wel dat soort momenten die wij dit seizoen zullen gaan gebruiken en ook door zullen door gaan selecteren - waar we al een beetje mee bezig zijn."
Om gek van te worden. Spelers hebben behoefte aan duidelijkheid. Hier zegt Ronald dat hij gaat doorselecteren in de winterstop, én dat hij daar al mee bezig is. Vrij vertaald: 'Spelers, ik zaag alvast in stilte aan jullie stoelpoten. Het moet beter, nog veel beter. 'quote:"Ik wil eerst een compleet beeld hebben. Maar het mag duidelijk zijn dat ik voor doorselecteren ben. De winterstop kan straks de periode zijn om jonge spelers definitief door te laten stromen.
Een nogal onthutsende quote. Tuurlijk: Groningen-uit is geen eitje, maar zo maak je jezelf wel érg klein. Als wij een goede dag hebben kunnen we ons misschien optrekken aan het niveau van Groningen. Het is alsof je de trainer van een 2e klasser hoort praten voor een bekerwedstrijd tegen de noorderlingen.quote:"Zeker thuis wil Groningen druk zetten en vooruit spelen", weet Koeman. "Het zal een echte wedstrijd worden, waarin wij goed moeten zijn om ons op te kunnen trekken aan Groningen."
Realistisch gezien zijn de plaatsen 1-4 voor AZ, Twente, PSV en Ajax. Dan blijven de play-off’s over. Als Feyenoord die haalt en wint is het seizoen geslaagd, kan er doorgeselecteerd worden en heb je straks weer de handen vrij op de transfermarkt. Daar zou ik het als Feyenoorder voor doen. Als je meer verwacht dan dat, maar je het jezelf onnodig moeilijk.quote:"Ik denk dat trainer Ronald Koeman daar een heel grote rol in heeft gespeeld. Natuurlijk moeten wij het uiteindelijk zelf doen op het veld, maar de trainer brengt de tactiek van tevoren steeds heel goed op ons over. We weten allemaal precies wat we moeten doen als we het veld op gaan. (...) “We moeten gewoon blijven gaan voor Europees voetbal en de stijgende lijn doortrekken. Tot nu toe liggen we lekker op schema."
Dat jij er nog zin in hebt.quote:
Daarom zit ik al vanaf een uur of 2 in de kroeg. Daar kijk ik naar uit. Wedstrijd is bijzaak.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:08 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat jij er nog zin in hebt.
Ik zie mezelf alweer zitten in het stadion straks,
winnen we met 2-0 in een matige pot en dan weet ik niet of ik moet juichen of huilen.
Blijf jij maar lekker pessimistisch.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:08 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat jij er nog zin in hebt.
Ik zie mezelf alweer zitten in het stadion straks,
winnen we met 2-0 in een matige pot en dan weet ik niet of ik moet juichen of huilen.
Het is een mentale kwestie en het ontbreken van kwaliteit. Geen enkele trainer krijgt deze gasten structureel goed aan het voetballen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:51 schreef Cara het volgende:
Wanneer gaan mensen nou eens inzien dat het niet aan de trainer ligt?
Voor de honderste keer, gelooft hier iemand nou echt dat als je Mourinho voor de groep zet dat het dan ineens heel goed gaat draaien?
Ik geef het op...
Hehe. mijn probleem bij avondwedstrijden is dat wanneer er verloren word ik gelijk daarna als een zombie voor me uitstarend geirriteerd in een club sta. Dan kunnen me maten me altijd beter thuislaten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:10 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Daarom zit ik al vanaf een uur of 2 in de kroeg. Daar kijk ik naar uit. Wedstrijd is bijzaak.
quote:Vaker gezeik in en rondom de Kuip over de snelheid waarmee er 'gezongen' (lees: geschreeuwd) wordt door 't Legioen. De 'actie' stond gepland (zie video) voor Feyenoord - NEC, en dat is nog zo. Maar vanwege de verwachte grafstemming is dit slechts een reminder van hoe het weer (vroeg, of laat, het liefst vroeg) gezongen mòet worden!
Het gedoetje op het veld is al jaren randzaak hier en bij velen in het stadion.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker pessimistisch.
Ik ga zaterdag vol goede moed weer naar de Kuip.
Avond wedstrijd
Feyenoord
MIJN FEYENOORD
Daar gestopt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:47 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ronald Koeman is "Het" kwijt.
Koeman en Feyenoord: op het eerste gezicht een ideaal huwelijk. Een trainer die, na een aantal mislukte avonturen en anderhalf jaar van tevergeefse open sollicitaties, eindelijk weer aan de slag mag; een selectie, getraumatiseerd door de grootste oorwassing uit de clubgeschiedenis. Samen hadden ze iets recht te zetten.
Hoe ver kom je met revanchegevoelens, gekrenkte ego's, een wolkje kwaliteit en de wil om te hard werken? Tot ergens in Oktober, is het blijkbaar antwoord. De wittebroodsweken voorbij, beginnen sommige zaken te schuren. Irritaties lopen op en ego's krijgen nieuwe deuken.
Toen Koemand aantrad dacht ik: Okee, dit kan werken - hij én Feyenoord hebben iets recht te zetten, dat is een vruchtbare bodem. Als Ronald maar niet teveel zijn stempel wil drukken, dan gaat het meestal mis...
In de media werd Ronald geprezen, men vond dat Koeman rustiger geworden was, gegroeid was als trainer, en inderdaad: zolang hij zich wat op de achtergrond hield, ging het eigenlijk prima. Alleen maakte Ronald één fout: toen Feyenoord eenmaal in de top-5 stond, dacht hij dat ze daar ook echt thuishoorden, én, dat vooral hij daar debet aan was. Hij zei het niet hard op, maar je zag het hem denken. En dromen. Wie weet... Misschien wel... Het zal toch niet...?
Alsof top 5 ooit realistisch is geweest.quote:
Ja dat heb ik vaak. Ik merk wel dat het steeds minder met me doet. Van zo'n uitslag als gister lig ik wel een nacht wakker maar vandaag eigenlijk heel de dag niet aan gedacht. Eigenlijk is dat een trieste constatering. Maarja je weet tegenwoordig dat je elke uitwedstrijd kan verliezen dus daar ga ik stiekem ook altijd vanuit.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:13 schreef Cara het volgende:
[..]
Hehe. mijn probleem bij avondwedstrijden is dat wanneer er verloren word ik gelijk daarna als een zombie voor me uitstarend geirriteerd in een club sta. Dan kunnen me maten me altijd beter thuislaten.![]()
Ook dat maar vooral het : Je ziet het hem denken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alsof top 5 ooit realistisch is geweest.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:29 schreef Stokstaart het volgende:
Willem laat in het AD werkelijk niets over van Biseswar
[..]
Maar Koeman heeft zijn ambitie om top 5 te behalen toch gewoon uitgesproken?quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ook dat maar vooral het : Je ziet het hem denken.
Schei uit, zo kan ik ook stukjes schrijven.
Dat zou best kunnen, ik denk dat tussen 5-9 realistisch is.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar Koeman heeft zijn ambitie om top 5 te behalen toch gewoon uitgesproken?
Dat gaan ze ook heus wel halen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, ik denk dat tussen 5-9 realistisch is.
Wat een eenzijdig stuk zegquote:
Verliezen is één ding.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:17 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja dat heb ik vaak. Ik merk wel dat het steeds minder met me doet. Van zo'n uitslag als gister lig ik wel een nacht wakker maar vandaag eigenlijk heel de dag niet aan gedacht. Eigenlijk is dat een trieste constatering. Maarja je weet tegenwoordig dat je elke uitwedstrijd kan verliezen dus daar ga ik stiekem ook altijd vanuit.
Als we de playoffs niet halen heeft Koeman gewoon gefaald.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, ik denk dat tussen 5-9 realistisch is.
Vorige week was het hosanna vanwege de inzet,spel, Clasie enz.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:22 schreef eight het volgende:
[..]
Wat een eenzijdig stuk zeg![]()
We verliezen met 6-0 en meteen breekt er paniek uit. Groningen was zo effectief dat iedere eredivisieploeg daar gisteren verloren zou hebben.
Feit is gewoon dat Feijenoord tot op heden nog altijd boven verwachting presteert, daar veranderd een grote nederlaag echt niets aan.
Ben benieuwd.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Verliezen is één ding.
Wat mij frustreert is dat je zó vaak het gevoel hebt dat het niet had gehoeven. En dat het hele team zo collectief faalt. Dat het er zo lafjes en bloedeloos uitziet.
Koeman was wel pittig in het AD vandaag. Bottom line: er zitten zakke broeders in het team en die gaan eruit zodra dat mogelijk is. "Doorselecteren heet dat", aldus Koeman.
Mwah... de mentaliteitskwestie komt toch steeds weer naar voren. Ook hier. En ook na een 4-0 overwinning.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vorige week was het hosanna vanwege de inzet,spel, Clasie enz.
En nu kunnen ze er helemaal niets meer van.
Niets is zo veranderlijk als voetbal en dus ook de stukjes van journalisten en de zogenaamde kenners veranderen mee.
Wel eens van een column gehoord?quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ook dat maar vooral het : Je ziet het hem denken.
Schei uit, zo kan ik ook stukjes schrijven.
Waarom? Aan welk doelpunt was hij schuldig aan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Gisteren had hij het na de wedstrijd namelijk nog over een collectief falen.
Maar Mulder moet er nu onmiddellijk uit voor Darley.
Ja en dit was een slechte.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:29 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Wel eens van een column gehoord?
Bedankt voor de feedback. Reden te meer om de volgende nóg beter te maken.quote:
Hij was van jezelf ?quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:32 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Bedankt voor de feedback. Reden te meer om de volgende nóg beter te maken.
Een column is op een mening gebaseerd en kan zodoende nog geen eens zo zeer slecht zijn. Je kan het er wellicht niet mee eens zijn, dat is heel wat anders.quote:
Op die laatste doelpunten na waren het allemaal houdbare ballen. Het is een ontzettend onzekere grabbelaar die voor enorme onrust achterin zorgt. Elk afstandsschot is wel een goal bij hemquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:30 schreef eight het volgende:
[..]
Waarom? Aan welk doelpunt was hij schuldig aan?
Zeik nou eens niet man. Die jongen neemt tenminste de moeite.quote:
Ah wist ik niet.quote:
Als je het hier post kun je commentaar verwachten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeik nou eens niet man. Die jongen neemt tenminste de moeite.
Elke column is selectief en subjectief, dat is het hele principe.
Uiteraard.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als je het hier post kun je commentaar verwachten.
Ik wist niet dat het van hem was en dat hij beginnend is met columns schrijven, ik dacht dat komt weer van nu.nl/telegraaf/ad o.i.d.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar probeer het de volgende keer eens met argumenten. Komt misschien iets minder onsympathiek over.
Smoofie heeft ook een ban.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:43 schreef Muto het volgende:
Wtf. Waarom is Caland geband en loopt bijv. Smoofie hier nog rond?
Caland, ik mis je. Weer.
quote:Deze users hebben vast heel veel spijt
maar zijn niet meer welkom in VBL voor een hele lange tijd.
Ritmo, DAM, bansheeboy, Caland, smoofie, TheGreatHooD,Roffamannetje en
Ajacied422
Sint en Piet
Gelukkig. Ik had zeven pagina's terug te lezen maar zag hem nog posten. Zal voor zijn ban geweest zijn.quote:
Zoals wat dan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:52 schreef wietze92 het volgende:
we zullen zien hoe het gaat, vond het wel lame dat de "supporters" Guidetti zo hebben beledigd en belaagd op twitter e.d .. , beetje jammer
Dat viel echt heel erg mee. Enig wat er werd gezegd: minder woorden, meer daden en of hij zijn naam niet kon veranderen in justguidetti of gewoon guidetti ipv SuperGuidetti.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:52 schreef wietze92 het volgende:
we zullen zien hoe het gaat, vond het wel lame dat de "supporters" Guidetti zo hebben beledigd en belaagd op twitter e.d .. , beetje jammer
Ah. Terechte kritiek dusquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat viel echt heel erg mee. Enig wat er werd gezegd: minder woorden, meer daden en of hij zijn naam niet kon veranderen in justguidetti of gewoon guidetti ipv SuperGuidetti.
justguidettiquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat viel echt heel erg mee. Enig wat er werd gezegd: minder woorden, meer daden en of hij zijn naam niet kon veranderen in justguidetti of gewoon guidetti ipv SuperGuidetti.
twitter:killoz20 twitterde op zondag 30-10-2011 om 16:34:49Kijk die tweet van @sannadahlstrom . Dat is de vriendin van guidetti, wat een stomme kut, echt geen voetbalverstand!!! reageer retweet
Weet ik niet, maar het zegt natuurlijk genoeg over die gast zelf.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:01 schreef Stokstaart het volgende:
Gelukkig leest en schrijft superjohn allang Nederlands natuurlijk
En waarom was ze een stomme kut? Had domme dingen geroepen zeker?
Zijn Engelse Tweetsquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:00 schreef Paul-89 het volgende:
Zijn vriendin werd door enkele josti's op twitter nogal belaagd.
Voorbeeldje :twitter:killoz20 twitterde op zondag 30-10-2011 om 16:34:49Kijk die tweet van @sannadahlstrom . Dat is de vriendin van guidetti, wat een stomme kut, echt geen voetbalverstand!!! reageer retweet
Dat laatste.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn Engelse TweetsZou hij nou trollen of echt zo slecht Engels schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |