abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103755769
Geef Lamprou maar een kans, ook niet zo,n hoge verwachting van maar minder kan het haast niet worden .
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:09:19 #127
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_103755834
Hoe zit het eigenlijk met die Darley?
So confused when you're lost in the groove
pi_103755992
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:09 schreef The_Groove het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die Darley?
Geblesseerd aan z'n heup geloof ik.
pi_103756257
Je hoort nog maar weinig van Darley, zonde want het leek zo,n veelbelovende doelman te worden.
Hopelijk is zijn blessureleed gauw voorbij.
  Moderator zondag 30 oktober 2011 @ 20:22:57 #130
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_103756734
Wat een fucking wanprestatie zeg. Eerst zit ik fucking 4 uur in de auto omdat die klote ketelbrug naar de klote is. Daardoor ben ik al te laat. En dan krijg je zo'n pak slaag.

Het ergste was dat ik nog allemaal tussen die fanatieke tyfusboeren stond ook :r

500km gereden vandaag, en waarvoor? :{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:23:15 #131
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_103756754
quote:
13s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef onlogisch het volgende:
Wat een fucking wanprestatie zeg. Eerst zit ik fucking 4 uur in de auto omdat die klote ketelbrug naar de klote is. Daardoor ben ik al te laat. En dan krijg je zo'n pak slaag.

Het ergste was dat ik nog allemaal tussen die fanatieke tyfusboeren stond ook :r

Voor 6-0/
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_103756962
quote:
7s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ajax ?
In dat geval: Hahahaahahahahahahahaha. _O-

Hij is wel fanatiek genoeg om Feyenoorders te komen uitlachen, maar niet fanatiek genoeg om naar het stadion te gaan danwel op z'n minst een EL-abonnement aan te schaffen.
Nee...in plaats daarvan niet willen weten wat je club heeft gedaan tot je om 7uur van moeder de vrouw je wekelijkse voetbal-uurtje mag houden. Zo kennen we ze weer die gloryhunters! :')

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2011 20:27:10 ]
  Moderator zondag 30 oktober 2011 @ 20:26:57 #133
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_103757019
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 19:43 schreef The_Groove het volgende:
Ik kan me herinneren dat er zo'n 2 weken geleden verschillende mensen in dit topic die Mulder als toekomstig NL elftal keeper zagen...
Hoe zien jullie dat nu?
"Bij gebrek aan beter", is de tendens in dit topic.
Ik heb vorige week nog gepost dat er zodra er weer geld is een goede keeper moet worden gekocht.
Dat is zó essentieel, een betrouwbare doelman.

Maar dit ligt uiteraard niet alleen aan Mulder.
Geen idee waar het wèl aan ligt eigenlijk. Ja, niet genoeg kwaliteit. Maar uitslagen van 6-0 of hoger komen maar een paar keer per seizoen voor, in de hele fucking eredivisie. En ja hoor, Feyenoord zit er ook dit seizoen weer bij, aan de verkeerde kant.
Maar we hadden ook wel péch hoor! Net zoals donderdag tegen de eagles. Toen was ook elke kans van hullie raak. :')
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_103757586
quote:
“Niet ‘t geld, mooie vrouw of werktijden, maar ‘t grootste voordeel van ‘n voetballer is, dat zijn collega’s hem nooit op maandag uitlachen.”
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_103757799
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:26 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

In dat geval: Hahahaahahahahahahahaha. _O-

Hij is wel fanatiek genoeg om Feyenoorders te komen uitlachen, maar niet fanatiek genoeg om naar het stadion te gaan danwel op z'n minst een EL-abonnement aan te schaffen.
Nee...in plaats daarvan niet willen weten wat je club heeft gedaan tot je om 7uur van moeder de vrouw je wekelijkse voetbal-uurtje mag houden. Zo kennen we ze weer die gloryhunters! :')
Mijn EL heb ik vandaag de deur uit gedaan, thuiswedstrijden zie ik wel in de Kuip en uitwedstrijden kijk ik voortaan wel weer op Studio Sport, dan is mijn zondag tenminste niet helemaal verziekt :P
pi_103758832
quote:
13s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef onlogisch het volgende:

*;

Overigens vond ik Groningen aanvallend gezien en qua positiespel ook niet indrukwekkend.
pi_103758903
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:26 schreef Gert het volgende:

[..]

"Bij gebrek aan beter", is de tendens in dit topic.
Ik heb vorige week nog gepost dat er zodra er weer geld is een goede keeper moet worden gekocht.
Dat is zó essentieel, een betrouwbare doelman.

Maar dit ligt uiteraard niet alleen aan Mulder.
Geen idee waar het wèl aan ligt eigenlijk. Ja, niet genoeg kwaliteit. Maar uitslagen van 6-0 of hoger komen maar een paar keer per seizoen voor, in de hele fucking eredivisie. En ja hoor, Feyenoord zit er ook dit seizoen weer bij, aan de verkeerde kant.
Maar we hadden ook wel péch hoor! Net zoals donderdag tegen de eagles. Toen was ook elke kans van hullie raak. :')
je zegt het zelf, een goede doelman....

Beter Veldhuizen kunnen halen ipv Bakkel of Guidetti.....Daar heb je ook heel weinig aan, want de een gaat cashen in het buitenaldn en de ander mag terug naar City.
pi_103759236
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:52 schreef macca728 het volgende:

[..]

je zegt het zelf, een goede doelman....

Beter Veldhuizen kunnen halen ipv Bakkel of Guidetti.....Daar heb je ook heel weinig aan, want de een gaat cashen in het buitenaldn en de ander mag terug naar City.
Wie had je dan op het middenveld of in de spits willen zetten? Je had al keepers en er waren middenvelders nodig (na het vertrek van Fer en wijnaldum) en er was een spits nodig. Dat het er nog niet uit is gekomen betekent niet dat het een nutteloze aankoop is geweest. Wie weet waren de jongens uit eigen jeugd of die op de reservebank zitten nog slechter. Je had inderdaad met vier of vijf keepers verder kunnen gaan.
Feyenoord Rotterdam
pi_103762067
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:56 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Wie had je dan op het middenveld of in de spits willen zetten? Je had al keepers en er waren middenvelders nodig (na het vertrek van Fer en wijnaldum) en er was een spits nodig. Dat het er nog niet uit is gekomen betekent niet dat het een nutteloze aankoop is geweest. Wie weet waren de jongens uit eigen jeugd of die op de reservebank zitten nog slechter. Je had inderdaad met vier of vijf keepers verder kunnen gaan.
een keeper pakt punten, wat is de meerwaarde van Guidetti als je 12de wordt ? Of Bakkal ?
Met Veldhuizen had je gewoon een paar jaar een goede keeper gehad. Je had trouwens erna alsnog Bakkal kunnen huren of Guidetti want die verdienen een half miljoen.
pi_103762150
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:56 schreef Fuszy het volgende:

[..]

het gaat er niet om dat ze nuttelooss zijn. Je hebt er volgend jaar niets aan en aan veldhuizen wel.
pi_103762614
Iemand enig idee wanneer die volgende trein gaat?
De Koemannetjes hebben hun huis in ieder geval alvast te koop staan...
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_103763770
quote:
8s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:39 schreef Stokstaart het volgende:
Iemand enig idee wanneer die volgende trein gaat?
De Koemannetjes hebben hun huis in ieder geval alvast te koop staan...
Even off-topic, maar respect voor je Sinter-stokstaart. :D
pi_103763929
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:57 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Even off-topic, maar respect voor je Sinter-stokstaart. :D
Thx man!
Het is weer de tijd voor cadeautjes he ;(
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_103764405
quote:
6s.gif Op zondag 30 oktober 2011 22:00 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Thx man!
Het is weer de tijd voor cadeautjes he ;(
Ze hebben Groningen vandaag 6 cadeautjes gegeven, vind het wel weer welletjes voor dit jaar. :')
pi_103769057
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 22:07 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ze hebben Groningen vandaag 6 cadeautjes gegeven, vind het wel weer welletjes voor dit jaar. :')
Da bedoel ik.
Ze moeten serieus eens een stuk of 5 mental-coaches inhuren. Het zit echt structureel niet goed in die koppies bij die gasten.
O en Cabral op LINKS als je hem zo nodig moet laten spelen :X
Groetjes, Ezio.
  Moderator zondag 30 oktober 2011 @ 23:45:46 #146
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_103770285
Is het dan "de lichting", dat zowel Been als Koeman tegen dit soort zeperds oplopen?
Zitten er rotte appels in de selectie? Of is dat te simpel?
Waarom verliezen ploegen als Excelsior of De Graafschap met hooguit 4-0 en is het bij Feyenoord dan meteen 6-0? Of 10-0?
Hoe kan het dat tegenstanders gewoon meerdere malen per seizoen bloed ruiken en totaal los kunnen gaan. Hoe kan het dat het zó weerloos is dan.
Ik bedoel.. we zitten op nog niet een dérde van het seizoen, en je hebt al een keer in eigen Kuip met 3-0 klop gehad en al een keer met ZES nul buiten de deur.
Hoe zou het zijn met een leider in het veld en een goede doelman. En kunnen we die kopen volgend seizoen? Wie?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_103770987
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 23:45 schreef Gert het volgende:
Is het dan "de lichting", dat zowel Been als Koeman tegen dit soort zeperds oplopen?
Zitten er rotte appels in de selectie? Of is dat te simpel?
Waarom verliezen ploegen als Excelsior of De Graafschap met hooguit 4-0 en is het bij Feyenoord dan meteen 6-0? Of 10-0?
Hoe kan het dat tegenstanders gewoon meerdere malen per seizoen bloed ruiken en totaal los kunnen gaan. Hoe kan het dat het zó weerloos is dan.
Ik bedoel.. we zitten op nog niet een dérde van het seizoen, en je hebt al een keer in eigen Kuip met 3-0 klop gehad en al een keer met ZES nul buiten de deur.
Hoe zou het zijn met een leider in het veld en een goede doelman. En kunnen we die kopen volgend seizoen? Wie?
We hebben onze kans (door omstandigheden) gemist bij Velthuizen. Ik zou het niet weten. Zonder geld is er tegenwoordig vrij weinig mogelijk, maar waarschijnlijk zal Vormer sowieso komen. Dan moeten we nog echt een extra CV aantrekken, want het is wel heel pover als die 2 uit vorm zijn of geblesseerd zijn. Zoals iemand eerder vandaag zei: ik begin Bahia al te missen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2011 00:06:27 ]
pi_103771151
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 00:05 schreef kapiteintje het volgende:

[..]
ik begin Bahia al te missen.
Mwah.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_103771179
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 00:09 schreef Cara het volgende:

[..]

Mwah.
Ik begin Bahia al te missen. ;)
pi_103771232
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 00:10 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik begin Bahia al te missen. ;)
Misschien is het wel de vloek van Bahia dat onze verdedigers nog steeds geen pass over 1 meter kunnen geven.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')