Je bedoelt dat hij dan vaak inschuift, de cruciale pass niet kan/durft te geven en vervolgens maar opstoomt richting 16 om vervolgens vast te lopen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Probleem is dat het voorin en op het middenveld aanvallend niet direct lukt, of er onvoldoende dreiging ontstaat Vlaar doodleuk een linie opschuift.
Hij gaat dan als een soort veredelde VM spelen waardoor er enorme gaten achterin ontstaan.
Waarom hij dat doet is me ook een raadsel, misschien omdat hij weet dat hij een aardig schot heeft en denkt als aanvoerder de boel te moeten forceren?
Moet je maar een keer op letten. Heel irritant is dat.
Nee, hij schuift dan door tot de middenlijn, loopt vervolgens in de weg of verliest de bal. Dan geeft de tegenstander snel een diepe bal en komt er met 2 man uit, Stefan kan maar dekking geven aan eentje en Vlaar zelf is nooit op tijd terug en Mulder kan weer vissen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij dan vaak inschuift, de cruciale pass niet kan/durft te geven en vervolgens maar opstoomt richting 16 om vervolgens vast te lopen?
Het blijkt dat Mulder uitstekend is in vissen, maak je dus maar geen zorgen met deze vakman !quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee, hij schuift dan door tot de middenlijn, loopt vervolgens in de weg of verliest de bal. Dan geeft de tegenstander snel een diepe bal en komt er met 2 man uit, Stefan kan maar dekking geven aan eentje en Vlaar zelf is nooit op tijd terug en Mulder kan weer vissen.
Zo zie ik het ook. Ik miste het eerste doelpunt, maar nummer 2 en 3 waren niet te houden voor de keeper. Het lukte en pastte allemaal net precies bij Groningen en het bij Feyenoord net niet. Wat je ze kwalijk kan nemen is dat na de 3-0 ze alsnog een vage 4-1-5 blijven spelen met alleen Clasie als middenvelder. Bakkal en El Ahmadi werden opeens schaduwspitsen. Hebben ze ManU - City niet gekeken? ManU bleef ook oerdom door aanvallen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar even serieus he...in alle eerlijkheid moet je toch gewoon zeggen dat 4 van de 6 doelpunten ofwel gelukkig waren ofwel quasi-onhoudbaar (in theorie zijn alle doelpunten houdbaar). Nou...dan heb je misschien 2 doelpunten die voorkomen kunnen worden, maar dan sta je inmiddels met 4-0 achter en dan snap ik ook wel dat er ruimtes komen omdat je toch graag wilt scoren en dat die jonge gastjes de boel ook niet meer op de rit krijgen.
Ik weet het niet hoor...het is een blamage, dat zeker, maar die doelpuntjes vlogen er ook wel heel erg makkelijk in bij Groningen.
Heb je gezien hoeveel geklungel en balverlies bij Feyenoord vooraf ging aan de 1-0.quote:Op maandag 31 oktober 2011 03:04 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook. Ik miste het eerste doelpunt, maar nummer 2 en 3 waren niet te houden voor de keeper. Het lukte en pastte allemaal net precies bij Groningen en het bij Feyenoord net niet. Wat je ze kwalijk kan nemen is dat na de 3-0 ze alsnog een vage 4-1-5 blijven spelen met alleen Clasie als middenvelder. Bakkal en El Ahmadi werden opeens schaduwspitsen. Hebben ze ManU - City niet gekeken? ManU bleef ook oerdom door aanvallen.
Hij heeft nog gelijk ook. Biseswar denkt van zichzelf dat hij wel heel erg goed is en zo naar de top kan. Dat krijg je als je middelmatige voetballers een salaris van 8 ton gaat geven.quote:Biseswar moet je ver bij je ploeg vandaan houden
Het heeft me erg verbaasd dat Diego Biseswar gistermiddag mocht invallen bij Feyenoord. Ik had begrepen dat hij disciplinair gestraft was, nadat hij zich tijdens de uitwedstrijd tegen Go Ahead Eagles misdragen had. Met die straf was ik blij. Biseswar vindt zichzelf al jaren belangrijker dan de club en voelt zich nogal verheven boven zijn teamgenoten. Zulke jongens moet je hard straffen en eigenlijk liefst buitengooien. Ronald Koeman had hem niet eens mee moeten nemen naar Groningen.
Nu mocht hij nog invallen ook en dat vind ik ongelooflijk. Koeman is bezig om iets neer te zetten bij Feyenoord, hij probeert het team meer vertrouwen te geven en mentaal sterker te maken. Dat gaat met vallen en opstaan. Dan moet je juist types als Biseswar bij je groep vandaan houden totdat ze hun leven écht willen beteren. Die jongen heeft ooit één seizoen aardig gespeeld en wat goals gemaakt. Daar teert meneer nog steeds op. Maar met zijn gedrag ondermijnt hij het groepsproces waar Koeman juist veel aandacht aan besteedt. Onbegrijpelijk, die knieval voor miskend talent.
Verder mag de aanklager van de KNVB van mij wat gaan doen met die Burnet van FC Groningen. Dat mannetje werd geaaid door Dani Fernández en na een seconde bedenktijd doet hij net of hij een enorme klap heeft gekregen. Dat vind ik een misselijke vorm van spelbederf, die werd beloond met een onnodige rode kaart voor Fernández.
Zoiets mag je niet onbestraft laten, vind ik. Over Feyenoord zelf ben ik gauw uitgepraat. De Vrij, Vlaar, Bakkal, Schaken, waar waren ze allemaal? Ik geloof nog steeds in het proces waarin het team zit, het streven naar stabiliteit is het belangrijkst op dit moment. Het verval tussen wedstrijden is veel te groot. Dat weten ze zelf ook wel.
Wat ze misschien niet weten, is dat ze die wedstrijd tegen Groningen ook hadden kunnen winnen. Zo goed was FC Groningen niet, ze kwamen alleen nogal snel aan hun goals en dat trekt de selectie van Feyenoord niet goed. Van mij mag Koeman het daar vandaag nog eens over hebben met zijn spelers.
Dit.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:00 schreef ShaoliN het volgende:
Feyenoord gaf Groningen iets teveel vrijheid in het begin, maar die doelpunten maken ze nooit weer. Het vreemde is echter dat Groningen vleugels kreeg en voor de 10 ging, en Feyenoord juist de koppies lieten hangen. Dodelijke combinatie natuurlijk. En onbegrijpelijk. Als je er in de recente geschiedenis al eens 10 tegen gehad heb ga je toch vechtend ten onder?
1. Het eerste doelpunt viel na pak 'm beet 45-50 seconden. Je doet nu net alsof de 1-0 uit een gigantische rits van flaters viel, wat niet zo is. Ja, hij had niet mogen vallen en die gast had niet mogen schieten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 04:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heb je gezien hoeveel geklungel en balverlies bij Feyenoord vooraf ging aan de 1-0.
Heb je gezien hoe belachelijk veel vrijheid die speler van Groningen had toen hij uithaalde voor de 2-0, ze lieten hem gewoon schieten.
Natuurlijk was Groningen gelukkig dat elke bal op goal zo ongeveer raak was, misschien was een nederlaag wel onvermijdelijk. Maar het gaat om de manier waarop. Feyenoord speelde zeer zwak, futloos, ze waren zelf nauwelijks gevaarlijk, leed veel balverlies op cruciale momenten, ze waren echt geen schim van wat ze waren in de Arena.
en dan nog mee praten om te verlengen, die gast heeft inderdaad 10 goede wedstrijden gespeeld in 5 jaar.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:00 schreef OProg het volgende:
Stukje uit de column van Van Hanegem:
[..]
Hij heeft nog gelijk ook. Biseswar denkt van zichzelf dat hij wel heel erg goed is en zo naar de top kan. Dat krijg je als je middelmatige voetballers een salaris van 8 ton gaat geven.
Ben het helemaal met Willem eens. Al die egootjes mogen oprotten, dan hebben we weer 8 ton erbij om een buitenkansje als Velthuizen niet meer te laten lopen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:00 schreef OProg het volgende:
Stukje uit de column van Van Hanegem:
[..]
Hij heeft nog gelijk ook. Biseswar denkt van zichzelf dat hij wel heel erg goed is en zo naar de top kan. Dat krijg je als je middelmatige voetballers een salaris van 8 ton gaat geven.
Waarom Caland dan? Nog even los gegaan hiero toen ie terug kwam van de reis?quote:
Weet ik niet, ik heb hem tijdens de heisa niet echt opgemerkt. Ik was zelf zo over de rooie tijdens de wedstrijd (ik denk elke Feyenoordfan) dat ik voor mezelf eigenlijk ook een ban verwachttequote:Op maandag 31 oktober 2011 11:25 schreef Stringer het volgende:
[..]
Waarom Caland dan? Nog even los gegaan hiero toen ie terug kwam van de reis?
Vanaf een uur of 8 lag ik ook laveloos op de bank, dus ik weet niet wat hier daarna nog gebeurd is? Maar hij was naar Groningen, dus voordat 'ie daar terug van was hebben we 't toch over laat in de avond. Maar Caland kennendequote:Op maandag 31 oktober 2011 11:34 schreef Cara het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb hem tijdens de heisa niet echt opgemerkt. Ik was zelf zo over de rooie tijdens de wedstrijd (ik denk elke Feyenoordfan) dat ik voor mezelf eigenlijk ook een ban verwachtte
Ik kan me van Boavista nog vooral herinneren dat we 1-1 speelden door een zeer gezochte penalty veroorzaakt door Konterman.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:05 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Dit.
Deed me denken aan goal van een knaap van Boavista, lang geleden.
Leuk, maar dat doet 'ie nooit meer. Daarnaast hadden we sowieso verloren, maar nu leek elke kans een goal. Gewoon 100 x kut, maar een 3-0 leek me meer op z'n plaats.
Thuis kan ik me nog herinnerenquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik kan me van Boavista nog vooral herinneren dat we 1-1 speelden door een zeer gezochte penalty veroorzaakt door Konterman.
Was dit toen de uitwedstrijd?
Er staat nieteens bij hoelang. Er wordt slechts gesproken over "een hele lange tijd"quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:25 schreef Stringer het volgende:
[..]
Waarom Caland dan? Nog even los gegaan hiero toen ie terug kwam van de reis?
Waar lees je dat? Als Caland gewoon z'n oprechte excuses maakt zal het wel meevallen. Maargoed, het begint hier wel een beetje uit te dunnen he. Kreeg ook al een PM van Voice-over en hij was 2 maanden geband. Ben benieuwd hoe lang Ritmo en Caland er uit liggen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er staat nieteens bij hoelang. Er wordt slechts gesproken over "een hele lange tijd"
Sterkte Caland, ik zal je missen hier
Banmeldtopic voor de Donkere Dagenquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar lees je dat? Als Caland gewoon z'n oprechte excuses maakt zal het wel meevallen. Maargoed, het begint hier wel een beetje uit te dunnen he. Kreeg ook al een PM van Voice-over en hij was 2 maanden geband. Ben benieuwd hoe lang Ritmo en Caland er uit liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |