abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103771257
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 23:45 schreef Gert het volgende:
Is het dan "de lichting", dat zowel Been als Koeman tegen dit soort zeperds oplopen?
Zitten er rotte appels in de selectie? Of is dat te simpel?
Waarom verliezen ploegen als Excelsior of De Graafschap met hooguit 4-0 en is het bij Feyenoord dan meteen 6-0? Of 10-0?
Hoe kan het dat tegenstanders gewoon meerdere malen per seizoen bloed ruiken en totaal los kunnen gaan. Hoe kan het dat het zó weerloos is dan.
Ik bedoel.. we zitten op nog niet een dérde van het seizoen, en je hebt al een keer in eigen Kuip met 3-0 klop gehad en al een keer met ZES nul buiten de deur.
Hoe zou het zijn met een leider in het veld en een goede doelman. En kunnen we die kopen volgend seizoen? Wie?
Ik denk dat het een mentale kwestie is. En hoe/wat/waarom moet een of andere geleerde maar gaan uitzoeken. Heeft i.m.o. bar weinig met voetbaltechnische kwaliteiten te maken. Anders speel je een week geleden niet knap gelijk in de Arena ;)

Waarschijnlijk zijn ze bang voor de reacties van Het Legioen en blokkeren ze.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_103771272
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 00:11 schreef Cara het volgende:

[..]

Misschien is het wel de vloek van Bahia dat onze verdedigers nog steeds geen pass over 1 meter kunnen geven.
Bahia won tenminste wel kopduels en hij durfde ze er ook nog wel eens bij de tegenstander in het doel te koppen.
pi_103771535
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 00:11 schreef Cara het volgende:

[..]

Misschien is het wel de vloek van Bahia dat onze verdedigers nog steeds geen pass over 1 meter kunnen geven.
Mwoah.
Vlaar is gewoon een overschatte en overbetaalde kneus zonder leidinggevende capaciteiten.

Stefan heeft absoluut talent maar mist een echte routinier om hem heen die hem de fijne kneepjes bij kan brengen.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_103771817
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 00:20 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Mwoah.
Vlaar is gewoon een overschatte en overbetaalde kneus zonder leidinggevende capaciteiten.

Stefan heeft absoluut talent maar mist een echte routinier om hem heen die hem de fijne kneepjes bij kan brengen.
Jup, maar vanmiddag zater er ook 4 van die :')-doelpunten bij. Waar in principe niemand écht schuld aan heeft, maar die er dan toch invliegen. Wat een kansloze bedoening was het zeg.
pi_103771829
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:32 schreef macca728 het volgende:

[..]

een keeper pakt punten, wat is de meerwaarde van Guidetti als je 12de wordt ? Of Bakkal ?
Met Veldhuizen had je gewoon een paar jaar een goede keeper gehad. Je had trouwens erna alsnog Bakkal kunnen huren of Guidetti want die verdienen een half miljoen.
Met Veldhuizen of een andere goede keeper was het nog 4-0 geworden. Mulder is een bijzonder matige keeper, maar de meeste goals van vanmiddag waren gewoon onhoudbaar.

Zou Guidetti voor de winterstop nog een echte goal maken :?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_103771858
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 00:12 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ik denk dat het een mentale kwestie is. En hoe/wat/waarom moet een of andere geleerde maar gaan uitzoeken. Heeft i.m.o. bar weinig met voetbaltechnische kwaliteiten te maken. Anders speel je een week geleden niet knap gelijk in de Arena ;)

Waarschijnlijk zijn ze bang voor de reacties van Het Legioen en blokkeren ze.
Het gelijke spel in de Arena heeft niet alleen te maken met dat Feyenoord zóó goed speelde (als was het wellicht wel een van hun beste wedstrijden van het seizoen), maar vooral omdat Ajax ook heel matig was.

Misschien dat ze zichzelf iets minder moeten overschatten en Go Ahead en Groningen Uit, iets serieuzer moeten nemen en veel scherper en meer gefocussed de wedstrijd in gaan.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_103771872
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 00:27 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Jup, maar vanmiddag zater er ook 4 van die :')-doelpunten bij. Waar in principe niemand écht schuld aan heeft, maar die er dan toch invliegen. Wat een kansloze bedoening was het zeg.
Terwijl ze toch echt bewezen hebben tegen ajax en Az dat ze een volledige wedstrijd gefocust kunnen spelen.
Groetjes, Ezio.
pi_103771939
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 00:28 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Het gelijke spel in de Arena heeft niet alleen te maken met dat Feyenoord zóó goed speelde (als was het wellicht wel een van hun beste wedstrijden van het seizoen), maar vooral omdat Ajax ook heel matig was.

Misschien dat ze zichzelf iets minder moeten overschatten en Go Ahead en Groningen Uit, iets serieuzer moeten nemen en veel scherper en meer gefocussed de wedstrijd in gaan.
Tegen AZ speelden we ook uitstekend.
Het is een beetje alles of niets geven lijkt het wel.
Groetjes, Ezio.
  maandag 31 oktober 2011 @ 00:31:07 #159
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_103771945
quote:
15s.gif Op maandag 31 oktober 2011 00:29 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Terwijl ze toch echt bewezen hebben tegen ajax en Az dat ze een volledige wedstrijd gefocust kunnen spelen.
Maar bij Ajax was ook vooral Ajax de schuldige met het slechte spel.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_103772013
quote:
15s.gif Op maandag 31 oktober 2011 00:29 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Maar even serieus he...in alle eerlijkheid moet je toch gewoon zeggen dat 4 van de 6 doelpunten ofwel gelukkig waren ofwel quasi-onhoudbaar (in theorie zijn alle doelpunten houdbaar). Nou...dan heb je misschien 2 doelpunten die voorkomen kunnen worden, maar dan sta je inmiddels met 4-0 achter en dan snap ik ook wel dat er ruimtes komen omdat je toch graag wilt scoren en dat die jonge gastjes de boel ook niet meer op de rit krijgen.

Ik weet het niet hoor...het is een blamage, dat zeker, maar die doelpuntjes vlogen er ook wel heel erg makkelijk in bij Groningen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2011 00:33:36 ]
pi_103772070
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 00:31 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Tegen AZ speelden we ook uitstekend.
Het is een beetje alles of niets geven lijkt het wel.
Ja inderdaad, dat is wel een beetje zo, maar vind je dat dan ook vooral niet een mentaliteitskwestie? Tegen Ajax en AZ Uit zijn ze 100% gefocussed, gemotiveerd, aggressief in de duels, absolute wil om te winnen en tegen Groningen en zelfs tegen Go Ahead is het slap, slordig, veel balverlies, zijn ze steeds een stap te laat, verliezen alle duels etc.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_103772099
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 00:32 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Maar even serieus he...in alle eerlijkheid moet je toch gewoon zeggen dat 4 van de 6 doelpunten ofwel gelukkig waren ofwel quasi-onhoudbaar (in theorie zijn alle doelpunten houdbaar). Nou...dan heb je misschien 2 doelpunten die voorkomen kunnen worden, maar dan sta je inmiddels met 4-0 achter en dan snap ik ook wel dat er ruimtes komen omdat je toch graag wilt scoren en dat die jonge gastjes de boel ook niet meer op de rit krijgen.

Ik weet het niet hoor...het is een blamage, dat zeker, maar die doelpuntjes vlogen er ook wel heel erg makkelijk in bij Groningen.
Komop man, na 20 minuten was het al 3-0.
Je verliest met 6-0. Dat heeft met dommige geluksgoals echt niets meer te maken.
Bovendien scoor je zelf ook niet eens. Dit is eerder compleet falen zoals Koeman terecht opmerkte.
Groetjes, Ezio.
pi_103772204
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 00:34 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ja inderdaad, dat is wel een beetje zo, maar vind je dat dan ook vooral niet een mentaliteitskwestie? Tegen Ajax en AZ Uit zijn ze 100% gefocussed, gemotiveerd, aggressief in de duels, absolute wil om te winnen en tegen Groningen en zelfs tegen Go Ahead is het slap, slordig, veel balverlies, zijn ze steeds een stap te laat, verliezen alle duels etc.
Dat is al jaren zo bij Feyenoord.
Alsof ze psychisch/mentaal niet helemaal in orde zijn. Trainers kregen jarenlang de schuld maar dit speelt echt al zo enorm lang he.
Ik zie nog die verbeten kop van Bert v Marwijk: Je stuurt ze met duidelijk taken het veld in, en die taken voeren ze vervolgens gewoon niet uit. :? Hij leek toen ook al echt verbaasd.

Misschien moet er maar eens a la Verbeek met een mental-coach of iets gesproken worden. Ik neem het Ronald in ieder geval niet kwalijk dit.
Groetjes, Ezio.
pi_103772234
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 00:27 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

:')-doelpunten
Waar in principe niemand écht schuld aan heeft, maar die er dan toch invliegen.
Ik moest lachen, dat is echt precies de benaming die ik voor dat soort goals zoek.
Ik heb namelijk zelf 4 keer exact dat gezicht getrokken bij die goals :D
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_103772235
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 00:35 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Komop man, na 20 minuten was het al 3-0.
Je verliest met 6-0. Dat heeft met dommige geluksgoals echt niets meer te maken.
Bovendien scoor je zelf ook niet eens. Dit is eerder compleet falen zoals Koeman terecht opmerkte.
Groningen was gewoon dodelijk effectief en Feyenoord faalde vreselijk, dat klopt. Maar dat neemt niet weg dat er gewoon een aantal goals waren die onhoudbaar waren danwel gelukkig vielen. Maargoed, je hebt gelijk als je zegt dat dat nooit tot een 6-0 mag leiden. :N
pi_103772271
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 00:39 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dat is al jaren zo bij Feyenoord.
Alsof ze psychisch/mentaal niet helemaal in orde zijn. Trainers kregen jarenlang de schuld maar dit speelt echt al zo enorm lang he.
Ik zie nog die verbeten kop van Bert v Marwijk: Je stuurt ze met duidelijk taken het veld in, en die taken voeren ze vervolgens gewoon niet uit. :? Hij leek toen ook al echt verbaasd.

Misschien moet er maar eens a la Verbeek met een mental-coach of iets gesproken worden. Ik neem het Ronald in ieder geval niet kwalijk dit.
Wat kun je als coach ook doen in zo'n geval? Als een team collectief faalt kun je er hoogstens 3 wisselen en dan maar hopen dat die zodanig goed spelen dat ze de rest nog een beetje meetrekken. Nee...Koeman heeft hier niet zoveel schuld aan lijkt me.
pi_103772273
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 00:35 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Bovendien scoor je zelf ook niet eens.
Scoor je zelf niet eens? Er is verdomme niet eens op doel geschoten :')
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_103772295
quote:
7s.gif Op maandag 31 oktober 2011 00:31 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Maar bij Ajax was ook vooral Ajax de schuldige met het slechte spel.
Nee hoor, Ajax werd gewoon overklast en daarom staan ze ook 5de.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  maandag 31 oktober 2011 @ 00:42:55 #169
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_103772314
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 00:42 schreef eight het volgende:

[..]

Nee hoor, Ajax werd gewoon overklast en daarom staan ze ook 5de.
Ok.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_103772325
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 00:41 schreef Cara het volgende:

[..]

Scoor je zelf niet eens? Er is verdomme niet eens op doel geschoten :')
Guidetti moet z'n vriendin maar eens naar de markt sturen om een zak groenten en fruit te halen in plaats van die troep die hij elke keer naar binnen werkt. Misschien dat hij dan wat meer kan brengen.
pi_103772332
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 00:40 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Groningen was gewoon dodelijk effectief en Feyenoord faalde vreselijk, dat klopt. Maar dat neemt niet weg dat er gewoon een aantal goals waren die onhoudbaar waren danwel gelukkig vielen. Maargoed, je hebt gelijk als je zegt dat dat nooit tot een 6-0 mag leiden. :N
Vorig jaar stonden wij ook veel lager maar wonnen we ook van die gasten met 5-1 (thuis)
Dat je verliest is inderdaad op zich kut met peren maar geen ramp, we hebben gewoon te weinig kwaliteit. Maar 6-0 is wel onacceptabel.
Als je tegen een scherp Twente, ajax of Psv speelt en je hebt zo'n dag ga je met gemak weer in de dubbele cijfers.
Groetjes, Ezio.
pi_103772409
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 00:32 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Iedere andere eredivisieploeg had daar vanmiddag ook verloren, alleen die laatste 2 doelpunten waren onnodig en pijnlijk.
pi_103772424
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 00:41 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Wat kun je als coach ook doen in zo'n geval? Als een team collectief faalt kun je er hoogstens 3 wisselen en dan maar hopen dat die zodanig goed spelen dat ze de rest nog een beetje meetrekken. Nee...Koeman heeft hier niet zoveel schuld aan lijkt me.
Roep al jaren dat Feyenoord moet leren om ordinair op de counter te spelen in uit-wedstrijden tegen toch lastige tegenstanders zoals vandaag.
Kennelijk leeft er in die koppies of bij trainers nog steeds zoiets dat "Wij Feyenoord zijn" en DUS het spel moeten maken. Waar we ook spelen.

Is gewoon totaal niet realistisch of efficiënt in deze fase met dit materiaal. Ga gewoon scherp die duels aan, loer op je kans maar zorg ALTIJD dat je voldoende mensen achter de bal hebt staan.
Groetjes, Ezio.
pi_103772491
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 00:47 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Roep al jaren dat Feyenoord moet leren om ordinair op de counter te spelen in uit-wedstrijden tegen toch lastige tegenstanders zoals vandaag.
Kennelijk leeft er in die koppies of bij trainers nog steeds zoiets dat "Wij Feyenoord zijn" en DUS het spel moeten maken. Waar we ook spelen.

Is gewoon totaal niet realistisch of efficiënt in deze fase met dit materiaal. Ga gewoon scherp die duels aan, loer op je kans maar zorg ALTIJD dat je voldoende mensen achter de bal hebt staan.
Tegen sterkere tegenstanders is dat inderdaad de tactiek die gevolgd moet worden. We hebben er de spelers voor met Fernandez, Schaken, Cabral, Biseswar en Cissé ( :') ) en dan moet Guidetti in zulke wedstrijden maar geslachtofferd worden omwille van het resultaat.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2011 00:50:44 ]
pi_103772574
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 00:50 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Tegen sterkere tegenstanders is dat inderdaad de tactiek die gevolgd moet worden. We hebben er de spelers voor met Fernandez, Schaken, Cabral, Biseswar en Cissé ( :') ) en dan moet Guidetti in zulke wedstrijden maar geslachtofferd worden omwille van het resultaat.
Probleem is dat het voorin en op het middenveld aanvallend niet direct lukt, of er onvoldoende dreiging ontstaat Vlaar doodleuk een linie opschuift.
Hij gaat dan als een soort veredelde VM spelen waardoor er enorme gaten achterin ontstaan.

Waarom hij dat doet is me ook een raadsel, misschien omdat hij weet dat hij een aardig schot heeft en denkt als aanvoerder de boel te moeten forceren?

Moet je maar een keer op letten. Heel irritant is dat.
Groetjes, Ezio.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')