abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103750810
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 18:03 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Gedeeltelijk waar, want wanneer je als een kip zonder kop de poten vanonder je lijf loopt kun je net zo goed met 6-0 verdienen. Je moet het ook nog koppelen aan een bepaald inzicht en gevoel voor de spelsituatie.
Het heeft weinig met inzet en gevoel te maken. Op zo'n moment gooi je alles op tegenhouden en geen risico's meer nemen. Als je op 5 meter staat te dekken en elk duel verliest ontbreekt de wil gewoon zoals Koeman ook al zei. Daar heb je geen inzet of inzicht voor nodig.Dit zie je bij Feyenoord echt veels te vaak.
pi_103750825
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 18:04 schreef Strani het volgende:
Vorige week nog de betere tegen Ajax en nu moet Koeman al weg? Ik zou van Feyenoorders langzaam aan iets meer geduld verwachten.
Waar baseer je op dat Koeman weg moet? Omdat een paar dwazen dat hier roepen?
  zondag 30 oktober 2011 @ 18:06:39 #78
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_103750836
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 18:06 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ja, tegen hun heb ik het ook.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_103750862
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 18:06 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Laat die 'dwazen' dan hier argumenten gebruiken waarom hij weg moet. Waren er idd genoeg.
Noot noot.
  zondag 30 oktober 2011 @ 18:09:27 #80
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_103750933
Het elftal is gewoon nog te zwak. Kan niet omgaan met tegenslagen. Daarbij is de bank ook vrijwel bagger. De verdediging is al vrij zwak met Martins Indi, D. Fernandez en daarachter Mulder, maar als zelfs Vlaar en De Vrij (wederom) verzaken. Wie heb je dan nog op de bank Schenkeveld? :N
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_103750985
Je heb nog mazzel dat groningen het wel best vond na 3-0, anders was het 'gewoon' 10-0 geworden.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_103750986
Velthuizen was gratis op te halen begin van het seizoen, was de mogelijkheid.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_103751011
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 18:10 schreef Cara het volgende:
Velthuizen was gratis op te halen begin van het seizoen, was de mogelijkheid.
Was geen geld meer voor. Maar ik ben het met je eens.
pi_103751022
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 18:02 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Precies, je hoeft alleen maar de wedstrijd van vandaag en die van vorige week naast elkaar te zetten, wereld van verschil .
Het is ook wel een vreemd verschijnsel dat profvoetballers niet elke wedstrijd een goede inzet en instelling kunnen tonen. Dit is echter niet alleen bij Feijenoord zo maar bij alle eredivisieclubs.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_103751055
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 18:11 schreef eight het volgende:

[..]

Het is ook wel een vreemd verschijnsel dat profvoetballers niet elke wedstrijd een goede inzet en instelling kunnen tonen. Dit is echter niet alleen bij Feijenoord zo maar bij alle eredivisieclubs.
Maar waarom zie je dan bij andere clubs nooit zulke grote nederlagen als structureel bij Feyenoord?
  zondag 30 oktober 2011 @ 18:13:48 #86
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_103751095
Inderdaad zeg. Zo had je beter een reglementaire nederlaag kunnen pakken.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_103751098
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 18:10 schreef nostra het volgende:
Je heb nog mazzel dat groningen het wel best vond na 3-0, anders was het 'gewoon' 10-0 geworden.
Aangezien bijna elke halve kans voor Groningen een goal was kun je eigenlijk niet zeggen dat Feijenoord mazzel heeft gehad.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_103751115
superguidetti twitterde op zondag 30-10-2011 om 18:04:54 I want 2 say sorry 2 all the fans that i did not go over 2 thank you after the game was just really frustrated :( i will work really .... reageer retweet
superguidetti twitterde op zondag 30-10-2011 om 18:05:54 Hard this week 2 make sure i will be my best next week ! #Feyenoord reageer retweet
Hij ziet tenminste zijn fouten.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  zondag 30 oktober 2011 @ 18:15:11 #89
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_103751147
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 18:13 schreef eight het volgende:

[..]

Aangezien bijna elke halve kans voor Groningen een goal was kun je eigenlijk niet zeggen dat Feijenoord mazzel heeft gehad.
Feijenoord laat ook wel heel graag de backs helemaal door dribbelen tot aan de zestien. Moet je dat omgekeerd eens bekijken.
  zondag 30 oktober 2011 @ 18:15:32 #90
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_103751159
Ik heb het begin van het seizoen al gezegd. Haal Veldhuizen gratis op bij Hercules. Hij solliciteerde naar een keeper carrière bij Feyenoord. Zo'n groot keepertalent, die kans krijg je nooit meer. Maar nee hoor: We hebben de o zo geweldige Mulder al. Jezus wat een drama is dat zeg. Dat schot van van Dijk ging niet eens de hoek in.

Voor de rest dood lopen ergeren aan Vlaar, G. Fernandez en ...... de rest.

Ohja, en die Dani Fernandez hoef je van mij part nooit meer op te stellen. Hij laat ze medespelers lekker in de steek zo!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_103751321
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 18:12 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Maar waarom zie je dan bij andere clubs nooit zulke grote nederlagen als structureel bij Feyenoord?
Misschien omdat we nog een jonge ploeg hebben die nauwelijks met tegenslagen kan omgaan? Wat me opvalt is dat Feijenoord weinig gelukkig is bij dit soort wedstrijden en dat elke kans meteen een goal is.
Vorige week had Ajax wel kunnen verliezen met 5-1 maar spelen uiteindelijk gelijk. Spreek je dan van geluk voor Ajax of is het onkunde van Feijenoord?
  zondag 30 oktober 2011 @ 18:21:38 #92
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_103751376
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 18:20 schreef eight het volgende:
Spreek je dan van geluk voor Ajax of is het onkunde van Feijenoord?
Onkunde van Feijenoord dat ze het niet veel eerder beslist hebben. Onkunde van Vlaar bij de 1-1.
pi_103751383
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 18:04 schreef Strani het volgende:
Vorige week nog de betere tegen Ajax en nu moet Koeman al weg? Ik zou van Feyenoorders langzaam aan iets meer geduld verwachten.
De betere zijn tegen Ajax is dit seizoen niet zo moeilijk.
-
pi_103751415
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 18:21 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Onkunde van Feijenoord dat ze het niet veel eerder beslist hebben. Onkunde van Vlaar bij de 1-1.
Nadat ie ons vorige week zondag ook al 2 punten koste.
Die gast begint ons onderhand echt punten te kosten, en dat is dan de aanvoerder.
-
pi_103751419
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 18:20 schreef eight het volgende:

[..]

Misschien omdat we nog een jonge ploeg hebben die nauwelijks met tegenslagen kan omgaan? Wat me opvalt is dat Feijenoord weinig gelukkig is bij dit soort wedstrijden en dat elke kans meteen een goal is.
Vorige week had Ajax wel kunnen verliezen met 5-1 maar spelen uiteindelijk gelijk. Spreek je dan van geluk voor Ajax of is het onkunde van Feijenoord?
We zijn niet de enige jonge ploeg in de Eredivisie. De neuzen werden vorig seizoen met een jongere ploeg kampioen. Het gaat allemaal om kwaliteit. Het heeft niks meer met geluk te maken.
  zondag 30 oktober 2011 @ 18:26:50 #96
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_103751571
Wordt weer een zware week op het werk, bedankt Feijenoord.
pi_103751593
Doe nou niet?

[ Bericht 96% gewijzigd door Jojoortje op 30-10-2011 18:36:21 ]
-
  zondag 30 oktober 2011 @ 18:31:06 #98
14505 OProg
A Life in Music
pi_103751724
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 18:15 schreef satecl het volgende:
Ik heb het begin van het seizoen al gezegd. Haal Veldhuizen gratis op bij Hercules. Hij solliciteerde naar een keeper carrière bij Feyenoord. Zo'n groot keepertalent, die kans krijg je nooit meer. Maar nee hoor: We hebben de o zo geweldige Mulder al. Jezus wat een drama is dat zeg. Dat schot van van Dijk ging niet eens de hoek in.
Dat wilde in nou net gaan typen.

We hebben een onzekere eerste keeper, een kleine Griek en eentje waar ik het idee van heb dat hij eeuwig geblesseerd is.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_103751890
Waarom kan het bij ons altijd maar een paar weekjes goed gaan? :r We hebben al jaren geen fatsoenlijk seizoen gehad, dat we ook maar eens een tijdje geen pech en tegenslag hadden.
-
pi_103751901
quote:
15s.gif Op zondag 30 oktober 2011 18:36 schreef Ritmo het volgende:
Waarom kan het bij ons altijd maar een paar weekjes goed gaan? :r We hebben al jaren geen fatsoenlijk seizoen gehad.
Omdat we al jaren een dramatische selectie hebben.Tegenslagen horen bij het leven dus ook bij voetbal. Moet je mee om kunnen gaan op de juiste manier. Dat kunnen de spelers bij Feyenoord ook al jaren niet. Zo roep je de pech ook over jezelf af. Met winnaars als Bosvelt en Van Hooijdonk gebeurden dit soort wedstrijden niet(zo vaak).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')