Een schrale troost dat Ajacied422 met z'n zielige gedrag ook geband is voor lange tijd.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Banmeldtopic voor de Donkere Dagen
Die is er helemaal vanaf gegooid.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:05 schreef Cara het volgende:
De meest zuigende troll die dit topic heeft aangemaakt (registratiedatum: gister) mag dan weer wel gewoon blijven. Wat dat betreft is de logica ver te zoeken
Hij is fijn!quote:
Is DAM ook al weer wegquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een schrale troost dat Ajacied422 met z'n zielige gedrag ook geband is voor lange tijd.
Waarom moet het dan aan Koeman liggen? Als twee en misschien zelfs wel drie trainers het niet voor elkaar krijgen om een elftal te laten voetballen, zou het dan niet aan de spelers kunnen liggen? Je kan alles zo tactisch mogelijk neer willen zetten, maar als ze niet luisteren en niet eens de wil laten zien om te winnen dan ben je als trainer machteloos.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:13 schreef rubje het volgende:
Maar goed,na dit pakslaag mag Ronald Koeman ook in het illustere rijtje met o.a. Mario Been worden bijgezet...Enne ik neem aan dat het elftal nu wederom taart krijgt op weg naar het traingsveld?
Ze hebben een VBL ban voor onbepaalde tijd.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:31 schreef Stokstaart het volgende:
Damn, hopen dat Caland en Ritmo snel terug komen. Zonder hun een stuk dooier in het topic
Hopelijk heb ik Yvonne niet teveel geïnspireerd: Precies 1 jaar zonder banmeldtopic
Uit nieuwsgierigheid, wat exact heeft Caland gedaan dat heel veel anderen gisteren niet hebben gedaan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze hebben een VBL ban voor onbepaalde tijd.
Bans mag je geloof ik niet bespreken. Ik ga Yvonne wel een PM sturen, niet dat dat iets gaat uithalen maar toch.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:51 schreef Cara het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid, wat exact heeft Caland gedaan dat heel veel anderen gisteren niet hebben gedaan?
Echt? Dat doet me een beetje denken aan een bepaalde tijd van vroegerquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bans mag je geloof ik niet bespreken.
En Happel dan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Banmeldtopic voor de Donkere Dagen
Of een lidmaatschap bij de toneelschool zodat het de volgende keer overtuigender is..quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
En Happel dan?
Overigens zie ik net dat Fernandez twee wedstrijden schorsing heeft gekregen, te balachleijk voor woorden. Ik mag aannemen dat een schorsing van minimaal 5 wedstrijden voor Burnet snel zal volgen?
2 wedstrijdenquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
En Happel dan?
Overigens zie ik net dat Fernandez twee wedstrijden schorsing heeft gekregen, te belachelijk voor woorden. Ik mag aannemen dat een schorsing van minimaal 5 wedstrijden voor Burnet snel zal volgen?
Wel jammer dat er zoveel Feijenoorders tussen staan. Zij waren juist degene die geprovoceerdquote:Deze users hebben vast heel veel spijt
maar zijn niet meer welkom in VBL voor een hele lange tijd.
Ritmo, DAM, bansheeboy, Caland, smoofie, TheGreatHooD,Roffamannetje en
Ajacied422
De aanklager is weer lekker bezig zeg. Vermeer kreeg vorig weekend zuiver rood maar door een zeer lage straf speelde hij dit weekend al weer, maar Fernandez en Strootman (beide onterechte rood) worden wel zwaar bestraft. Lekker consequent weer.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
2 wedstrijdenDie kaart had geseponeerd moeten worden. Wat een komediant die neger zeg
Laat me niet lachen man, heb jij de beelden überhaupt gezien?quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Kom op zeg dat was niet onterecht, natuurlijk valt het toneelspel niet goed te praten maar als je zo'n slaande beweging maakt op 2 meter van de grensrechter dan schreeuw je gewoon om rood.
Natuurlijk is de kaart onterecht, hij raakt hem amper. Als die gast niet zo'n toneelspel had gemaakt was de scheids er niet ingetrapt. Alleen omdat het een domme actie van Fernandez is wil nog niet zeggen dat de kaart terecht is.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Kom op zeg dat was niet onterecht, natuurlijk valt het toneelspel niet goed te praten maar als je zo'n slaande beweging maakt op 2 meter van de grensrechter dan schreeuw je gewoon om rood.
Het ergste is nog dat hij het verdomme bij een 4-0(?) voorsprong doet.. Echt te triest voor woordenquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laat me niet lachen man, heb jij de beelden überhaupt gezien?
Hij stort huilend ter aarde 3 seconden nadat hij de "klap" geïncasseerd heeft.
Slaande beweging krijg je toch wel snel rood voor, ben wel met je eens dat die stervende zwaan actie van Burnet smerig was.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:31 schreef eight het volgende:
[..]
Natuurlijk is de kaart onterecht, hij raakt hem amper. Als die gast niet zo'n toneelspel had gemaakt was de scheids er niet ingetrapt. Alleen omdat het een domme actie van Fernandez is wil nog niet zeggen dat de kaart terecht is.
En zoals ik al eerder zei als je die beweging dan echt op een meter voor de grensrechter maakt... Naja nutteloze discussie verder, maar het verbaasde mij iig niet al blijft Burnet zijn theater smerig.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Slaande beweging krijg je toch wel snel rood voor, ben wel met je eens dat die stervende zwaan actie van Burnet smerig was.
Die slaande beweging had Fernandez niet moeten doen, want dan weet je dat je rood kan krijgen, en terecht. Maar ik vind dat als na die tijd overduidelijk blijkt dat het aanstelleritus is, dat diegene ook een kaart erbij mag krijgen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En zoals ik al eerder zei als je die beweging dan echt op een meter voor de grensrechter maakt... Naja nutteloze discussie verder, maar het verbaasde mij iig niet al blijft Burnet zijn theater smerig.
Klopt, Fernandez was gewoon oliedom bezig, maar wat lager is, is dat een speler gewoon iemand een rode kaart aannaait en zeker wanneer je 4-0 voor staat, dat keur ik ten alle tijden af ook wanneer het een speler van mijn team is (al blijft de schwalbe/makkelijke val van Mols 2x tegen Ajax in de Kuip natuurlijk wel heerlijkquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die slaande beweging had Fernandez niet moeten doen, want dan weet je dat je rood kan krijgen, en terecht. Maar ik vind dat als na die tijd overduidelijk blijkt dat het aanstelleritus is, dat diegene ook een kaart erbij mag krijgen.
Ik heb met die rode kaart nog niet eens zo'n moeite. Wat ik niet begrijp is dat hij twee wedstrijden schorsing krijgt voor een lachwekkend vergrijp.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die slaande beweging had Fernandez niet moeten doen, want dan weet je dat je rood kan krijgen, en terecht. Maar ik vind dat als na die tijd overduidelijk blijkt dat het aanstelleritus is, dat diegene ook een kaart erbij mag krijgen.
Ritmo zegt tegen mij dat hij maar 4 dagen gebanned is.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze hebben een VBL ban voor onbepaalde tijd.
quote:Van Hanegem: "Biseswar vindt zichzelf al jaren belangrijker dan de club"
Door Gijs Meijerink | 31 Oct 2011 om 08:56 | Bron: Algemeen Dagblad | Gratis live voetbal kijken
Willem van Hanegem spreekt maandag in zijn column in het Algemeen Dagblad behoorlijk kritisch over Diego Biseswar. De voormalig speler van Feyenoord en het Nederlands elftal laat weten dat hij in de buitenspeler van Feyenoord geen teamspeler ziet.
"Het heeft me erg verbaasd dat Diego Biseswar gistermiddag mocht invallen bij Feyenoord. Ik had begrepen dat hij disciplinair gestraft was, nadat hij zich tijdens de uitwedstrijd tegen Go Ahead Eagles misdragen had. Met die straf was ik blij. Biseswar vindt zichzelf al jaren belangrijker dan de club en voelt zich nogal verheven boven zijn teamgenoten."
"Zulke jongens moet je hard straffen en eigenlijk liefst buitengooien. Ronald Koeman had hem niet eens mee moeten nemen naar Groningen. Nu mocht hij nog invallen ook en dat vind ik ongelooflijk. Koeman is bezig om iets neer te zetten bij Feyenoord, hij probeert het team meer vertrouwen te geven en mentaal sterker te maken", schreef Van Hanegem.
"Dat gaat met vallen en opstaan. Dan moet je juist types als Biseswar bij je groep vandaan houden totdat ze hun leven écht willen beteren. Die jongen heeft ooit één seizoen aardig gespeeld en wat goals gemaakt. Daar teert meneer nog steeds op. Maar met zijn gedrag ondermijnt hij het groepsproces waar Koeman juist veel aandacht aan besteedt. Onbegrijpelijk, die knieval voor miskend talent."
http://www.soccernews.nl/(...)ngrijker_dan_de_club
Neuh, vooral omdat het off-topic is om dat hier te bespreken. De snelste manier is te mailen naar forum@fok.nl.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:54 schreef Cara het volgende:
[..]
Echt? Dat doet me een beetje denken aan een bepaalde tijd van vroeger
Repostje, maar hij heeft gewoon gelijk. Opbokken met die gastjes die niks presteren voor 8 ton en er nog een grote waffel op nahouden ook.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:29 schreef Stokstaart het volgende:
Willem laat in het AD werkelijk niets over van Biseswar
[..]
En dan te bedenken dat hij nog allerlei eisen heeft ookquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Repostje, maar hij heeft gewoon gelijk. Opbokken met die gastjes die niks presteren voor 8 ton en er nog een grote waffel op nahouden ook.
Idd, kansloos. Kan me niet eens meer herinneren wanneer hij gescoord heeft. Zijn rendement is momenteel echt 0,0.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat hij nog allerlei eisen heeft ook
Laat hem maar lekker in Rusland zijn zakken gaan vullen.
Graag! Ik zal de eerste zijn om hem uit te zwaaien en een thermoskannetje met warme chocomel mee te geven.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat hij nog allerlei eisen heeft ook
Laat hem maar lekker in Rusland zijn zakken gaan vullen.
Anders lees je het topic even door. Ze zijn weg.quote:
Spuit 11.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:04 schreef Maastoren het volgende:
Ik weet echt niet waarom Caland en Ritmo een ban hebben? Caland zat gister heel de dag in de bus en nog heel eventjes in het stadion en Ritmo heeft zich nog goed gedragen voor zijn doen. Ik weet dat het hier niet de plek is om over te discussieren maar waar dan wel?
Verder heb ik vannacht echt geen oog dicht gedaan. Wat een klote zooi zeg. Gelukkig vandaag weinig last gehad van vervelende neuzen.
Wie is Yvonne?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Spuit 11.
Stuur Yvonne een mailtje of zo !
Chef bankwesties.quote:
quote:
Zucht....quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verder zegt Caland dat ie vanavond al weer unbanned wordt. We'll see. Wel triest trouwens dat je "bans niet mag bespreken".
Wtf is dit? Zijn we een communistisch orgaan ofzo?
Koeman was in ieder geval opvallend eerlijk; oprecht verslagen deed hij weinig méér, dan het verloop van de wedstrijd navertellen aan plaatselijke pers. Alsof hij zelf de film nu pas écht voorbij zag komen. Hoe, wat, waar, wie - huh?.. Zes. Zés?!quote:"Uiteindelijk speel je een verloren wedstrijd, en dan probeer je in ieder geval nog de organisatie zo neer te zetten dat je in ieder geval probeert nog een goal te maken en in ieder geval niet de boel open te zetten. Nou ja, dat is redelijk gelukt - met tien man werd het wat moeilijker omdat ik De Vrij moet wisselen omdat hij duizelig was. Ja, en dan zijn er nog twee momenten, maar dat vind ik niet zo belangrijk want vier of 6-0, dat vind ik niet zo interessant."
Volgens mij is hij júist sinds kort bezig met het slaan van kasten, en is dát mede oorzaak van het vertoonde spel van Feyenoord in afgelopen twee wedstrijden. Spelers die al op hun tenen lopen en dolblij zijn met de plek op de ranglijst, worden in één twee zinnetjes afgeserveerd. (Over Vlaar: "Ik weet niet of hij het ziet." Guidetti: "Hij moet meer brengen") Het woord doorselecteren valt meermaals en spelers voelen zich niet meer zeker van hun plek, voelen nauwelijks waardering voor hun prestatie tot nu toe. Zelfs nu het best lekker gaat, moet er blijkbaar wéér van alles veranderen...quote:"Het heeft ook geen enkele zin om individueel hier zwarte pieten uit te delen, want het was een collectief probleem en een collectief falen. Het heeft ook weinig zin om nu als trainer door de porseleinen kast heen te slaan."
quote:"We gaan verder, we moeten verder. Het is alleen wel dat soort momenten die wij dit seizoen zullen gaan gebruiken en ook door zullen door gaan selecteren - waar we al een beetje mee bezig zijn."
Om gek van te worden. Spelers hebben behoefte aan duidelijkheid. Hier zegt Ronald dat hij gaat doorselecteren in de winterstop, én dat hij daar al mee bezig is. Vrij vertaald: 'Spelers, ik zaag alvast in stilte aan jullie stoelpoten. Het moet beter, nog veel beter. 'quote:"Ik wil eerst een compleet beeld hebben. Maar het mag duidelijk zijn dat ik voor doorselecteren ben. De winterstop kan straks de periode zijn om jonge spelers definitief door te laten stromen.
Een nogal onthutsende quote. Tuurlijk: Groningen-uit is geen eitje, maar zo maak je jezelf wel érg klein. Als wij een goede dag hebben kunnen we ons misschien optrekken aan het niveau van Groningen. Het is alsof je de trainer van een 2e klasser hoort praten voor een bekerwedstrijd tegen de noorderlingen.quote:"Zeker thuis wil Groningen druk zetten en vooruit spelen", weet Koeman. "Het zal een echte wedstrijd worden, waarin wij goed moeten zijn om ons op te kunnen trekken aan Groningen."
Realistisch gezien zijn de plaatsen 1-4 voor AZ, Twente, PSV en Ajax. Dan blijven de play-off’s over. Als Feyenoord die haalt en wint is het seizoen geslaagd, kan er doorgeselecteerd worden en heb je straks weer de handen vrij op de transfermarkt. Daar zou ik het als Feyenoorder voor doen. Als je meer verwacht dan dat, maar je het jezelf onnodig moeilijk.quote:"Ik denk dat trainer Ronald Koeman daar een heel grote rol in heeft gespeeld. Natuurlijk moeten wij het uiteindelijk zelf doen op het veld, maar de trainer brengt de tactiek van tevoren steeds heel goed op ons over. We weten allemaal precies wat we moeten doen als we het veld op gaan. (...) “We moeten gewoon blijven gaan voor Europees voetbal en de stijgende lijn doortrekken. Tot nu toe liggen we lekker op schema."
Dat jij er nog zin in hebt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |