Een schrale troost dat Ajacied422 met z'n zielige gedrag ook geband is voor lange tijd.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Banmeldtopic voor de Donkere Dagen
Die is er helemaal vanaf gegooid.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:05 schreef Cara het volgende:
De meest zuigende troll die dit topic heeft aangemaakt (registratiedatum: gister) mag dan weer wel gewoon blijven. Wat dat betreft is de logica ver te zoeken
Hij is fijn!quote:
Is DAM ook al weer wegquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een schrale troost dat Ajacied422 met z'n zielige gedrag ook geband is voor lange tijd.
Waarom moet het dan aan Koeman liggen? Als twee en misschien zelfs wel drie trainers het niet voor elkaar krijgen om een elftal te laten voetballen, zou het dan niet aan de spelers kunnen liggen? Je kan alles zo tactisch mogelijk neer willen zetten, maar als ze niet luisteren en niet eens de wil laten zien om te winnen dan ben je als trainer machteloos.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:13 schreef rubje het volgende:
Maar goed,na dit pakslaag mag Ronald Koeman ook in het illustere rijtje met o.a. Mario Been worden bijgezet...Enne ik neem aan dat het elftal nu wederom taart krijgt op weg naar het traingsveld?
Ze hebben een VBL ban voor onbepaalde tijd.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:31 schreef Stokstaart het volgende:
Damn, hopen dat Caland en Ritmo snel terug komen. Zonder hun een stuk dooier in het topic
Hopelijk heb ik Yvonne niet teveel geïnspireerd: Precies 1 jaar zonder banmeldtopic
Uit nieuwsgierigheid, wat exact heeft Caland gedaan dat heel veel anderen gisteren niet hebben gedaan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze hebben een VBL ban voor onbepaalde tijd.
Bans mag je geloof ik niet bespreken. Ik ga Yvonne wel een PM sturen, niet dat dat iets gaat uithalen maar toch.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:51 schreef Cara het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid, wat exact heeft Caland gedaan dat heel veel anderen gisteren niet hebben gedaan?
Echt? Dat doet me een beetje denken aan een bepaalde tijd van vroegerquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bans mag je geloof ik niet bespreken.
En Happel dan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Banmeldtopic voor de Donkere Dagen
Of een lidmaatschap bij de toneelschool zodat het de volgende keer overtuigender is..quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
En Happel dan?
Overigens zie ik net dat Fernandez twee wedstrijden schorsing heeft gekregen, te balachleijk voor woorden. Ik mag aannemen dat een schorsing van minimaal 5 wedstrijden voor Burnet snel zal volgen?
2 wedstrijdenquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
En Happel dan?
Overigens zie ik net dat Fernandez twee wedstrijden schorsing heeft gekregen, te belachelijk voor woorden. Ik mag aannemen dat een schorsing van minimaal 5 wedstrijden voor Burnet snel zal volgen?
Wel jammer dat er zoveel Feijenoorders tussen staan. Zij waren juist degene die geprovoceerdquote:Deze users hebben vast heel veel spijt
maar zijn niet meer welkom in VBL voor een hele lange tijd.
Ritmo, DAM, bansheeboy, Caland, smoofie, TheGreatHooD,Roffamannetje en
Ajacied422
De aanklager is weer lekker bezig zeg. Vermeer kreeg vorig weekend zuiver rood maar door een zeer lage straf speelde hij dit weekend al weer, maar Fernandez en Strootman (beide onterechte rood) worden wel zwaar bestraft. Lekker consequent weer.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
2 wedstrijdenDie kaart had geseponeerd moeten worden. Wat een komediant die neger zeg
Laat me niet lachen man, heb jij de beelden überhaupt gezien?quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Kom op zeg dat was niet onterecht, natuurlijk valt het toneelspel niet goed te praten maar als je zo'n slaande beweging maakt op 2 meter van de grensrechter dan schreeuw je gewoon om rood.
Natuurlijk is de kaart onterecht, hij raakt hem amper. Als die gast niet zo'n toneelspel had gemaakt was de scheids er niet ingetrapt. Alleen omdat het een domme actie van Fernandez is wil nog niet zeggen dat de kaart terecht is.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Kom op zeg dat was niet onterecht, natuurlijk valt het toneelspel niet goed te praten maar als je zo'n slaande beweging maakt op 2 meter van de grensrechter dan schreeuw je gewoon om rood.
Het ergste is nog dat hij het verdomme bij een 4-0(?) voorsprong doet.. Echt te triest voor woordenquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laat me niet lachen man, heb jij de beelden überhaupt gezien?
Hij stort huilend ter aarde 3 seconden nadat hij de "klap" geïncasseerd heeft.
Slaande beweging krijg je toch wel snel rood voor, ben wel met je eens dat die stervende zwaan actie van Burnet smerig was.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:31 schreef eight het volgende:
[..]
Natuurlijk is de kaart onterecht, hij raakt hem amper. Als die gast niet zo'n toneelspel had gemaakt was de scheids er niet ingetrapt. Alleen omdat het een domme actie van Fernandez is wil nog niet zeggen dat de kaart terecht is.
En zoals ik al eerder zei als je die beweging dan echt op een meter voor de grensrechter maakt... Naja nutteloze discussie verder, maar het verbaasde mij iig niet al blijft Burnet zijn theater smerig.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Slaande beweging krijg je toch wel snel rood voor, ben wel met je eens dat die stervende zwaan actie van Burnet smerig was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |