Ook met een selectie die eigenlijk met 3 vingers in de neus kampioen moet worden gaat het niet goed (toen met Makaay etc).quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:36 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Omdat we al jaren een dramatische selectie hebben.
Toen hadden we ook al een zeer matige bank. En dat waren allemaal oudjes.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ook met een selectie die eigenlijk met 3 vingers in de neus kampioen moet worden gaat het niet goed (toen met Makaay etc).
Klopt, maar wel oudjes die zonder moeite kampioen moeten worden in de eredivisie.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:38 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Toen hadden we ook al een zeer matige bank. En dat waren allemaal oudjes.
Welke selectie? die van 8 jaar geleden?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ook met een selectie die eigenlijk met 3 vingers in de neus kampioen moet worden gaat het niet goed (toen met Makaay etc).
'jij zou toch een ban krijgenquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Welke selectie? die van 8 jaar geleden?
Wat is er met De Vrij dan? Heb na rust niet meer naar die kneuzen gekeken...quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:45 schreef Maastoren het volgende:
D. Fernandez zal wel weer 3 wedstrijde krijgen oid. De Vrij zie ik voorlopig ook niet terugkomen. Hopeloze vooruitzichten met ook het programma in de december. IN de winterstop gewoon weer rond de 12e plek denk ik.
Met een andere trainer maak je van deze selectie ook niet opeens winnaars.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, maar wel oudjes die zonder moeite kampioen moeten worden in de eredivisie.
Ik begin echt te twijfelen of het wel aan de kwaliteit van de selectie ligt steeds. AZ heeft ook geen topteam..
Blijf erbij dat Gudde de constante factor is waaronder al jaren op elk niveau op elke laag fouten gemaakt mogen worden. Dat werkt door binnen heel de club.
Kwam in botsing met D. Fernandez. Liep met een grote bult op z'n jukbeen(?). Zal wel gebroken zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat is er met De Vrij dan? Heb na rust niet meer naar die kneuzen gekeken...
Nee, maar we hebben al jaren trainers die niet passen bij de selectie of bij de club. Scouts die de grootste idioten hebben gehaald (en de grootste talenten over het hoofd hebben gezien) en zo kun je doorgaan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:46 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Met een andere trainer maak je van deze selectie ook niet opeens winnaars.
Het gaat opzich ook wel de goede kant op, maar er moeten nog veel dingen bijgeschaaft worden. Opzich geen grote dingen, maar het is waarschijnlijk een optel-som van een heleboel kleine dingetjes.quote:En dat Gudde een flapdrol is dat lijkt me duidelijk. Maar veel supporters vonden het wel goed gaan met Feyenoord.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:46 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Kwam in botsing met D. Fernandez. Liep met een grote bult op z'n jukbeen(?). Zal wel gebroken zijn.
Op elk gebied faalt Feyenoord keihard.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, maar we hebben al jaren trainers die niet passen bij de selectie of bij de club. Scouts die de grootste idioten hebben gehaald (en de grootste talenten over het hoofd hebben gezien) en zo kun je doorgaan.
[..]
Het gaat opzich ook wel de goede kant op, maar er moeten nog veel dingen bijgeschaaft worden. Opzich geen grote dingen, maar het is waarschijnlijk een optel-som van een heleboel kleine dingetjes.
Als Groningen vol gas geeft 90 minuten wordt het nog erger dan 10-0quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:16 schreef Gibelini het volgende:
Dacht ff dat Groningen PSV voorbij zou gaan met hun 10-0 overwinning maar het viel mee...
Zonde dat Feyenoord zo presteert na een gelijkspel tegen 020...
ik begrijp hier ook werkelijk geen reet van...uitslagen als 10-0 en 6-0 horen bij ploegen die kansloos uit de competitie gespeeld worden, dit kan absoluut niequote:Op zondag 30 oktober 2011 18:12 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Maar waarom zie je dan bij andere clubs nooit zulke grote nederlagen als structureel bij Feyenoord?
Mario zal inderdaad fijn in z'n handjes hebben gewreven na het zien van deze uitslag.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:46 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Met een andere trainer maak je van deze selectie ook niet opeens winnaars.
En dat Gudde een flapdrol is dat lijkt me duidelijk. Maar veel supporters vonden het wel goed gaan met Feyenoord.
Dat was ik. Ik had nog wel zoiets van, geef hem een kans, laat hem nog staan. Maar vanaf vandaag is dat weg. Hij kan je niet nog een jaar punten kosten. Van mij mag Lamprou op doel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:43 schreef The_Groove het volgende:
Ik kan me herinneren dat er zo'n 2 weken geleden verschillende mensen in dit topic die Mulder als toekomstig NL elftal keeper zagen...
Hoe zien jullie dat nu?
Dat heb je verzonnen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:43 schreef The_Groove het volgende:
Ik kan me herinneren dat er zo'n 2 weken geleden verschillende mensen in dit topic die Mulder als toekomstig NL elftal keeper zagen...
Hoe zien jullie dat nu?
Was het maar zo :/quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |