Huh?quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:20 schreef GGMM het volgende:
We proberen het nogmaals, op een normale manier dit keer.
Als jullie zorgen dat dat getroll van die successupporters ophoudt zal het een stuk beter gaan denk ik. Het is al erg genoeg dat ze de live-topics lopen te verzieken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:20 schreef GGMM het volgende:
We proberen het nogmaals, op een normale manier dit keer.
+1quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als jullie zorgen dat dat getroll van die successupporters ophoudt zal het een stuk beter gaan denk ik. Het is al erg genoeg dat ze de live-topics lopen te verzieken.
Kan ze allemaal niks schelen. En als supporter doe je er niks aan. Dat vind ik nog het ergst.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:24 schreef Muto het volgende:
Vreselijk. En dan die interviews, walgelijk.
Idd. Die successupporters zullen hier ook wel weer komen zo.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als jullie zorgen dat dat getroll van die successupporters ophoudt zal het een stuk beter gaan denk ik. Het is al erg genoeg dat ze de live-topics lopen te verzieken.
Idd. Hun salaris krijgen ze wel, en als ze het straks een keer zat zijn bij Feyenoord gaan ze wel lopen dreigen in de media dat Feyenoord ze maar beter kan verkopen als ze nog wat geld willen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:25 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Kan ze allemaal niks schelen. En als supporter doe je er niks aan. Dat vind ik nog het ergst.
Met zulke beschamende vertoningen vraag je om dat soort reacties. Ik praat het niet goed maar je weet hoe het leeft onder eigen aanhang. Die accepteren dit niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:26 schreef Droopie het volgende:
Zo en nu maar hopen op een rustige avond, want er zullen wel weer paar supporters staan. Randverschijnselen kunnen we nu helemaal.niet gebruiken
En terecht.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:26 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Met zulke beschamende vertoningen vraag je om dat soort reacties. Ik praat het niet goed maar je weet hoe het leeft onder eigen aanhang. Die accepteren dit niet.
Alsof ze er in het Maasgebouw wat aan kunnen doen dat een ploeg zo faalt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:26 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Met zulke beschamende vertoningen vraag je om dat soort reacties. Ik praat het niet goed maar je weet hoe het leeft onder eigen aanhang. Die accepteren dit niet.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou daar is het allemaal begonnen. Je bereikt er niets mee, dat is 't.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof ze er in het Maasgebouw wat aan kunnen doen dat een ploeg zo faalt.
Dat laatste bedoel ik dus. Ik snap ook wel dat het in de kern ooit fout is gegaan in het Maasgebouw, maar het heeft niet zoveel zin om daar nu van je neus te gaan maken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:28 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Nou daar is het allemaal begonnen. Je bereikt er niets mee, dat is 't.
Opzich wel. Topsport-cultuur ontbreekt (ja, jaren nadat Bosz het zei nog steeds) op elk niveau binnen Feyenoord.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof ze er in het Maasgebouw wat aan kunnen doen dat een ploeg zo faalt.
Wat dan wel? De spelers aanpakken op de training? Koeman duidelijk maken dat ie weg moet?quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat laatste bedoel ik dus. Ik snap ook wel dat het in de kern ooit fout is gegaan in het Maasgebouw, maar het heeft niet zoveel zin om daar nu van je neus te gaan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |