Huh?quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:20 schreef GGMM het volgende:
We proberen het nogmaals, op een normale manier dit keer.
Als jullie zorgen dat dat getroll van die successupporters ophoudt zal het een stuk beter gaan denk ik. Het is al erg genoeg dat ze de live-topics lopen te verzieken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:20 schreef GGMM het volgende:
We proberen het nogmaals, op een normale manier dit keer.
+1quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als jullie zorgen dat dat getroll van die successupporters ophoudt zal het een stuk beter gaan denk ik. Het is al erg genoeg dat ze de live-topics lopen te verzieken.
Kan ze allemaal niks schelen. En als supporter doe je er niks aan. Dat vind ik nog het ergst.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:24 schreef Muto het volgende:
Vreselijk. En dan die interviews, walgelijk.
Idd. Die successupporters zullen hier ook wel weer komen zo.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als jullie zorgen dat dat getroll van die successupporters ophoudt zal het een stuk beter gaan denk ik. Het is al erg genoeg dat ze de live-topics lopen te verzieken.
Idd. Hun salaris krijgen ze wel, en als ze het straks een keer zat zijn bij Feyenoord gaan ze wel lopen dreigen in de media dat Feyenoord ze maar beter kan verkopen als ze nog wat geld willen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:25 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Kan ze allemaal niks schelen. En als supporter doe je er niks aan. Dat vind ik nog het ergst.
Met zulke beschamende vertoningen vraag je om dat soort reacties. Ik praat het niet goed maar je weet hoe het leeft onder eigen aanhang. Die accepteren dit niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:26 schreef Droopie het volgende:
Zo en nu maar hopen op een rustige avond, want er zullen wel weer paar supporters staan. Randverschijnselen kunnen we nu helemaal.niet gebruiken
En terecht.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:26 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Met zulke beschamende vertoningen vraag je om dat soort reacties. Ik praat het niet goed maar je weet hoe het leeft onder eigen aanhang. Die accepteren dit niet.
Alsof ze er in het Maasgebouw wat aan kunnen doen dat een ploeg zo faalt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:26 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Met zulke beschamende vertoningen vraag je om dat soort reacties. Ik praat het niet goed maar je weet hoe het leeft onder eigen aanhang. Die accepteren dit niet.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou daar is het allemaal begonnen. Je bereikt er niets mee, dat is 't.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof ze er in het Maasgebouw wat aan kunnen doen dat een ploeg zo faalt.
Dat laatste bedoel ik dus. Ik snap ook wel dat het in de kern ooit fout is gegaan in het Maasgebouw, maar het heeft niet zoveel zin om daar nu van je neus te gaan maken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:28 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Nou daar is het allemaal begonnen. Je bereikt er niets mee, dat is 't.
Opzich wel. Topsport-cultuur ontbreekt (ja, jaren nadat Bosz het zei nog steeds) op elk niveau binnen Feyenoord.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof ze er in het Maasgebouw wat aan kunnen doen dat een ploeg zo faalt.
Wat dan wel? De spelers aanpakken op de training? Koeman duidelijk maken dat ie weg moet?quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat laatste bedoel ik dus. Ik snap ook wel dat het in de kern ooit fout is gegaan in het Maasgebouw, maar het heeft niet zoveel zin om daar nu van je neus te gaan maken.
Zoals het de afgelopen jaren nu wel duidelijk is geworden kunnen we helemaal niets.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat dan wel? De spelers aanpakken op de training? Koeman duidelijk maken dat ie weg moet?
Je moet toch iets?
Ja, taarten brengen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:30 schreef Cara het volgende:
[..]
Zoals het de afgelopen jaren nu wel duidelijk is geworden kunnen we helemaal niets.
Een taart geven. Daar schijnen sommige supporters goed in te zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat dan wel? De spelers aanpakken op de training? Koeman duidelijk maken dat ie weg moet?
Je moet toch iets?
Ik denk trouwens dat het allemaal wel mee zal vallen bij het Maasgebouw. Spelers zullen wel terecht een naar hun hoofd geslingerd krijgen. Als je zaterdag weer verliest dan wordt het wel weer één grote veldslag ben ik bang.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat laatste bedoel ik dus. Ik snap ook wel dat het in de kern ooit fout is gegaan in het Maasgebouw, maar het heeft niet zoveel zin om daar nu van je neus te gaan maken.
En terecht.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:32 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat het allemaal wel mee zal vallen bij het Maasgebouw. Spelers zullen wel terecht een naar hun hoofd geslingerd krijgen. Als je zaterdag weer verliest dan wordt het wel weer één grote veldslag ben ik bang.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een taart geven. Daar schijnen sommige supporters goed in te zijn.
Dat vind ik makkelijk. Achteraf lullen kan iedereen. Een taart had ik ze ook niet gegeven maar ze speelden vorige week zoals het hoort. Je kan supporters echt niks kwalijk nemen. Zater er vandaag gewoon weer 1100. En dan zo'n terugreis...quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een taart geven. Daar schijnen sommige supporters goed in te zijn.
Ja als....quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je van NEC verliest...Met alle respect naar NEC toe.
Ja en als je alles wint ben je kampioen. Wat een onzinpost.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je van NEC verliest...Met alle respect naar NEC toe.
Ik hoop dat Koeman intern ze bij wijze van spreken (of gewoon echt) allemaal op hun muil slaat. Staat een beetje te lachen en slap te lullen.quote:
Voor dit keer heeft ie gelijk. Volgende week verliezen en het is aan de spelers zelf te wijten als de vlam in de pan slaat bij supporters.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja en als je alles wint ben je kampioen. Wat een onzinpost.
Het is meer om aan te tonen dat iedere club van NEC zou moeten winnen die in de top 10 staat. NEC is gewoon waardeloos onder pastoor.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja en als je alles wint ben je kampioen. Wat een onzinpost.
Om te beginnen om dat tiefus-jong van een Mulder eens op de bank te zetten. Gewoon geen toekomst meer voor hem, dat is vandaag officieel bevestigd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:35 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik hoop dat Koeman intern ze bij wijze van spreken (of gewoon echt) allemaal op hun muil slaat. Staat een beetje te lachen en slap te lullen.
Nee 6-0 klop krijgen is goede reclame. Wij van ASR sponsoren kneuzen en losers!quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:37 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Van veldslagen wordt Feyenoord ook niet beter, sponsors gaan afhaken zo.
Dan maak je Mulder helemaal kapot voor zover er al iets kapot te maken valt. Lamprou is niet beter. Graafland weet ik niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Om te beginnen om dat tiefus-jong van een Mulder eens op de bank te zetten. Gewoon geen toekomst meer voor hem, dat is vandaag officieel bevestigd.
En dan, Lampou?quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Om te beginnen om dat tiefus-jong van een Mulder eens op de bank te zetten. Gewoon geen toekomst meer voor hem, dat is vandaag officieel bevestigd.
Schoten op doel Groningen: 10quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:40 schreef eight het volgende:
De uitslag is natuurlijk een blamage, maar laten we niet vergeten dat haast elke kans van Groningen een goal was. Koeman heeft gelijk als hij zegt dat Groningen bijzonder effectief was.
Heeft toch geen toekomst.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:39 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dan maak je Mulder helemaal kapot voor zover er al iets kapot te maken valt. Lamprou is niet beter. Graafland weet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |