Bedankt voor de feedback. Reden te meer om de volgende nóg beter te maken.quote:
Hij was van jezelf ?quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:32 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Bedankt voor de feedback. Reden te meer om de volgende nóg beter te maken.
Een column is op een mening gebaseerd en kan zodoende nog geen eens zo zeer slecht zijn. Je kan het er wellicht niet mee eens zijn, dat is heel wat anders.quote:
Op die laatste doelpunten na waren het allemaal houdbare ballen. Het is een ontzettend onzekere grabbelaar die voor enorme onrust achterin zorgt. Elk afstandsschot is wel een goal bij hemquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:30 schreef eight het volgende:
[..]
Waarom? Aan welk doelpunt was hij schuldig aan?
Zeik nou eens niet man. Die jongen neemt tenminste de moeite.quote:
Ah wist ik niet.quote:
Als je het hier post kun je commentaar verwachten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeik nou eens niet man. Die jongen neemt tenminste de moeite.
Elke column is selectief en subjectief, dat is het hele principe.
Uiteraard.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als je het hier post kun je commentaar verwachten.
Ik wist niet dat het van hem was en dat hij beginnend is met columns schrijven, ik dacht dat komt weer van nu.nl/telegraaf/ad o.i.d.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar probeer het de volgende keer eens met argumenten. Komt misschien iets minder onsympathiek over.
Smoofie heeft ook een ban.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:43 schreef Muto het volgende:
Wtf. Waarom is Caland geband en loopt bijv. Smoofie hier nog rond?
Caland, ik mis je. Weer.
quote:Deze users hebben vast heel veel spijt
maar zijn niet meer welkom in VBL voor een hele lange tijd.
Ritmo, DAM, bansheeboy, Caland, smoofie, TheGreatHooD,Roffamannetje en
Ajacied422
Sint en Piet
Gelukkig. Ik had zeven pagina's terug te lezen maar zag hem nog posten. Zal voor zijn ban geweest zijn.quote:
Zoals wat dan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:52 schreef wietze92 het volgende:
we zullen zien hoe het gaat, vond het wel lame dat de "supporters" Guidetti zo hebben beledigd en belaagd op twitter e.d .. , beetje jammer
Dat viel echt heel erg mee. Enig wat er werd gezegd: minder woorden, meer daden en of hij zijn naam niet kon veranderen in justguidetti of gewoon guidetti ipv SuperGuidetti.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:52 schreef wietze92 het volgende:
we zullen zien hoe het gaat, vond het wel lame dat de "supporters" Guidetti zo hebben beledigd en belaagd op twitter e.d .. , beetje jammer
Ah. Terechte kritiek dusquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat viel echt heel erg mee. Enig wat er werd gezegd: minder woorden, meer daden en of hij zijn naam niet kon veranderen in justguidetti of gewoon guidetti ipv SuperGuidetti.
justguidettiquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat viel echt heel erg mee. Enig wat er werd gezegd: minder woorden, meer daden en of hij zijn naam niet kon veranderen in justguidetti of gewoon guidetti ipv SuperGuidetti.
twitter:killoz20 twitterde op zondag 30-10-2011 om 16:34:49Kijk die tweet van @sannadahlstrom . Dat is de vriendin van guidetti, wat een stomme kut, echt geen voetbalverstand!!! reageer retweet
Weet ik niet, maar het zegt natuurlijk genoeg over die gast zelf.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:01 schreef Stokstaart het volgende:
Gelukkig leest en schrijft superjohn allang Nederlands natuurlijk
En waarom was ze een stomme kut? Had domme dingen geroepen zeker?
Zijn Engelse Tweetsquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:00 schreef Paul-89 het volgende:
Zijn vriendin werd door enkele josti's op twitter nogal belaagd.
Voorbeeldje :twitter:killoz20 twitterde op zondag 30-10-2011 om 16:34:49Kijk die tweet van @sannadahlstrom . Dat is de vriendin van guidetti, wat een stomme kut, echt geen voetbalverstand!!! reageer retweet
Dat laatste.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn Engelse TweetsZou hij nou trollen of echt zo slecht Engels schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |