abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103794713
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 18:08 schreef Cara het volgende:

[..]

Dat jij er nog zin in hebt.
Ik zie mezelf alweer zitten in het stadion straks,
winnen we met 2-0 in een matige pot en dan weet ik niet of ik moet juichen of huilen.
Daarom zit ik al vanaf een uur of 2 in de kroeg. Daar kijk ik naar uit. Wedstrijd is bijzaak.
  maandag 31 oktober 2011 @ 18:11:44 #252
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_103794753
Een collega van mij had voor zaterdag 2 kaartjes voor op KK ( :') ), en na gister gaat hij niet :'). Mooi.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_103794768
Zo ik heb mezelf ook weer bij elkaar geraapt.
  Moderator maandag 31 oktober 2011 @ 18:12:29 #254
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_103794784
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 18:08 schreef Cara het volgende:

[..]

Dat jij er nog zin in hebt.
Ik zie mezelf alweer zitten in het stadion straks,
winnen we met 2-0 in een matige pot en dan weet ik niet of ik moet juichen of huilen.
Blijf jij maar lekker pessimistisch.

Ik ga zaterdag vol goede moed weer naar de Kuip.

Avond wedstrijd O+
Feyenoord O+
MIJN FEYENOORD _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_103794816
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 17:51 schreef Cara het volgende:
Wanneer gaan mensen nou eens inzien dat het niet aan de trainer ligt?
Voor de honderste keer, gelooft hier iemand nou echt dat als je Mourinho voor de groep zet dat het dan ineens heel goed gaat draaien?

Ik geef het op...
Het is een mentale kwestie en het ontbreken van kwaliteit. Geen enkele trainer krijgt deze gasten structureel goed aan het voetballen.
Daarom Koeman geen duur contract geven maar gewoon een of andere simpele lulhannes voor de groep zetten.
Tot je geld hebt voor kwalitatief betere spelers en een mental coach lost een grote naam als trainer niets op.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_103794827
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 18:10 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Daarom zit ik al vanaf een uur of 2 in de kroeg. Daar kijk ik naar uit. Wedstrijd is bijzaak.
Hehe. mijn probleem bij avondwedstrijden is dat wanneer er verloren word ik gelijk daarna als een zombie voor me uitstarend geirriteerd in een club sta. Dan kunnen me maten me altijd beter thuislaten. :+
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_103794864

quote:
Vaker gezeik in en rondom de Kuip over de snelheid waarmee er 'gezongen' (lees: geschreeuwd) wordt door 't Legioen. De 'actie' stond gepland (zie video) voor Feyenoord - NEC, en dat is nog zo. Maar vanwege de verwachte grafstemming is dit slechts een reminder van hoe het weer (vroeg, of laat, het liefst vroeg) gezongen mòet worden!
pi_103794889
quote:
14s.gif Op maandag 31 oktober 2011 18:12 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Blijf jij maar lekker pessimistisch.

Ik ga zaterdag vol goede moed weer naar de Kuip.

Avond wedstrijd O+
Feyenoord O+
MIJN FEYENOORD _O_
Het gedoetje op het veld is al jaren randzaak hier en bij velen in het stadion.
Ergens wel triest
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_103794904
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 17:47 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ronald Koeman is "Het" kwijt.

Koeman en Feyenoord: op het eerste gezicht een ideaal huwelijk. Een trainer die, na een aantal mislukte avonturen en anderhalf jaar van tevergeefse open sollicitaties, eindelijk weer aan de slag mag; een selectie, getraumatiseerd door de grootste oorwassing uit de clubgeschiedenis. Samen hadden ze iets recht te zetten.

Hoe ver kom je met revanchegevoelens, gekrenkte ego's, een wolkje kwaliteit en de wil om te hard werken? Tot ergens in Oktober, is het blijkbaar antwoord. De wittebroodsweken voorbij, beginnen sommige zaken te schuren. Irritaties lopen op en ego's krijgen nieuwe deuken.

Toen Koemand aantrad dacht ik: Okee, dit kan werken - hij én Feyenoord hebben iets recht te zetten, dat is een vruchtbare bodem. Als Ronald maar niet teveel zijn stempel wil drukken, dan gaat het meestal mis...

In de media werd Ronald geprezen, men vond dat Koeman rustiger geworden was, gegroeid was als trainer, en inderdaad: zolang hij zich wat op de achtergrond hield, ging het eigenlijk prima. Alleen maakte Ronald één fout: toen Feyenoord eenmaal in de top-5 stond, dacht hij dat ze daar ook echt thuishoorden, én, dat vooral hij daar debet aan was. Hij zei het niet hard op, maar je zag het hem denken. En dromen. Wie weet... Misschien wel... Het zal toch niet...?
Daar gestopt.
pi_103794987
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 18:15 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Daar gestopt.
Alsof top 5 ooit realistisch is geweest.
Groetjes, Ezio.
pi_103795017
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 18:13 schreef Cara het volgende:

[..]

Hehe. mijn probleem bij avondwedstrijden is dat wanneer er verloren word ik gelijk daarna als een zombie voor me uitstarend geirriteerd in een club sta. Dan kunnen me maten me altijd beter thuislaten. :+
Ja dat heb ik vaak. Ik merk wel dat het steeds minder met me doet. Van zo'n uitslag als gister lig ik wel een nacht wakker maar vandaag eigenlijk heel de dag niet aan gedacht. Eigenlijk is dat een trieste constatering. Maarja je weet tegenwoordig dat je elke uitwedstrijd kan verliezen dus daar ga ik stiekem ook altijd vanuit.
pi_103795060
quote:
10s.gif Op maandag 31 oktober 2011 18:17 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Alsof top 5 ooit realistisch is geweest.
Ook dat maar vooral het : Je ziet het hem denken.
Schei uit, zo kan ik ook stukjes schrijven. :')
pi_103795074
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 16:29 schreef Stokstaart het volgende:
Willem laat in het AD werkelijk niets over van Biseswar :{

[..]

_O-
Noot noot.
pi_103795109
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 18:18 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Maar Koeman heeft zijn ambitie om top 5 te behalen toch gewoon uitgesproken?
Groetjes, Ezio.
pi_103795187
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 18:20 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Maar Koeman heeft zijn ambitie om top 5 te behalen toch gewoon uitgesproken?
Dat zou best kunnen, ik denk dat tussen 5-9 realistisch is.
pi_103795211
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 18:21 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dat gaan ze ook heus wel halen.
Noot noot.
pi_103795222
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 17:47 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ronald Koeman is "Het" kwijt.
Wat een eenzijdig stuk zeg :{
We verliezen met 6-0 en meteen breekt er paniek uit. Groningen was zo effectief dat iedere eredivisieploeg daar gisteren verloren zou hebben.
Feit is gewoon dat Feijenoord tot op heden nog altijd boven verwachting presteert, daar veranderd een grote nederlaag echt niets aan.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  Moderator maandag 31 oktober 2011 @ 18:22:46 #268
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_103795223
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 18:17 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ja dat heb ik vaak. Ik merk wel dat het steeds minder met me doet. Van zo'n uitslag als gister lig ik wel een nacht wakker maar vandaag eigenlijk heel de dag niet aan gedacht. Eigenlijk is dat een trieste constatering. Maarja je weet tegenwoordig dat je elke uitwedstrijd kan verliezen dus daar ga ik stiekem ook altijd vanuit.
Verliezen is één ding.
Wat mij frustreert is dat je zó vaak het gevoel hebt dat het niet had gehoeven. En dat het hele team zo collectief faalt. Dat het er zo lafjes en bloedeloos uitziet.

Koeman was wel pittig in het AD vandaag. Bottom line: er zitten zwakke broeders in het team en die gaan eruit zodra dat mogelijk is. "Doorselecteren heet dat", aldus Koeman.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_103795275
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 18:21 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Als we de playoffs niet halen heeft Koeman gewoon gefaald.
Dit materiaal is op zich wisselvallig maar toch nog steeds alleraardigst. Zeker als Leerdam fit is en Guidetti eindelijk zijn praatjes gaat waarmaken.
Groetjes, Ezio.
pi_103795286
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 18:22 schreef eight het volgende:

[..]

Wat een eenzijdig stuk zeg :{
We verliezen met 6-0 en meteen breekt er paniek uit. Groningen was zo effectief dat iedere eredivisieploeg daar gisteren verloren zou hebben.
Feit is gewoon dat Feijenoord tot op heden nog altijd boven verwachting presteert, daar veranderd een grote nederlaag echt niets aan.
Vorige week was het hosanna vanwege de inzet,spel, Clasie enz.
En nu kunnen ze er helemaal niets meer van.

Niets is zo veranderlijk als voetbal en dus ook de stukjes van journalisten en de zogenaamde kenners veranderen mee.
pi_103795322
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 18:22 schreef Gert het volgende:

[..]

Verliezen is één ding.
Wat mij frustreert is dat je zó vaak het gevoel hebt dat het niet had gehoeven. En dat het hele team zo collectief faalt. Dat het er zo lafjes en bloedeloos uitziet.

Koeman was wel pittig in het AD vandaag. Bottom line: er zitten zakke broeders in het team en die gaan eruit zodra dat mogelijk is. "Doorselecteren heet dat", aldus Koeman.
Ben benieuwd.
Gisteren had hij het na de wedstrijd namelijk nog over een collectief falen.
Maar Mulder moet er nu onmiddellijk uit voor Darley.
Groetjes, Ezio.
  Moderator maandag 31 oktober 2011 @ 18:28:20 #272
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_103795418
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 18:24 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Vorige week was het hosanna vanwege de inzet,spel, Clasie enz.
En nu kunnen ze er helemaal niets meer van.

Niets is zo veranderlijk als voetbal en dus ook de stukjes van journalisten en de zogenaamde kenners veranderen mee.
Mwah... de mentaliteitskwestie komt toch steeds weer naar voren. Ook hier. En ook na een 4-0 overwinning.
Maar daar mag je van "sommige mensen" niet over beginnen.

Prachtig, hoe Van Hanegem de vloer aanveegt met die arrogante kwibus van een Biseswar.
Er zitten wat rotte appels in de selectie, en wie niet werken wil die pleurt maar op.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 31 oktober 2011 @ 18:29:57 #273
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_103795475
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 18:18 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Wel eens van een column gehoord? ;)
Look behind you! It's your ass!
pi_103795478
quote:
10s.gif Op maandag 31 oktober 2011 18:25 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ben benieuwd.
Gisteren had hij het na de wedstrijd namelijk nog over een collectief falen.
Maar Mulder moet er nu onmiddellijk uit voor Darley.
Waarom? Aan welk doelpunt was hij schuldig aan?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_103795528
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 18:29 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Wel eens van een column gehoord? ;)
Ja en dit was een slechte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')