Dus dan maar sterven?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:59 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Walgelijk mens
Vies, nep, en gemaakt
Die acht ik minstens 100%quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik acht de kans ook best groot dat Mies kan sterven hoor.
Gijpie vanavond toch?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik acht de kans ook best groot dat Mies kan sterven hoor. Is er trouwens al een 2de gast bekend naast Schelvis?
Lijkt me eigenlijk sterk dat Gijp terugkeert in de week waar VI extra in de aandacht staat, maar misschien heb je gelijk.quote:
quote:
ook goedquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:03 schreef Heufd het volgende:
Het gezaghebbende weblog Sigaarsnor.blogspot.com meldt dat Gijp vanavond niet aan tafel zit. Naast Johan Derksen en Wilfred Genee schuiven Emile Schelvis en Hans Kraaij Jr. aan.
Prima tafel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:03 schreef Heufd het volgende:
Het gezaghebbende weblog Sigaarsnor.blogspot.com meldt dat Gijp vanavond niet aan tafel zit. Naast Johan Derksen en Wilfred Genee schuiven Emile Schelvis en Hans Kraaij Jr. aan.
twitter:SigaarSnor twitterde op maandag 24-10-2011 om 12:46:12TV-tip: Johan Derksen en Wilfred Genee vanavond te gast in Pauw & Witteman, samen met Bert van der Veer. #televizierring #VItv #penw reageer retweet
Niiice. Ga ik zeker kijken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:04 schreef Heufd het volgende:
twitter:SigaarSnor twitterde op maandag 24-10-2011 om 12:46:12TV-tip: Johan Derksen en Wilfred Genee vanavond te gast in Pauw & Witteman, samen met Bert van der Veer. #televizierring #VItv #penw reageer retweet
Dat gaat episch worden. Waarschijnlijk gaat die Bert wat terugkrabbelenquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:04 schreef Heufd het volgende:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:04 schreef Heufd het volgende:
Waard om voor op te blijvenquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:04 schreef Heufd het volgende:
Nicequote:Op maandag 24 oktober 2011 13:04 schreef Heufd het volgende:
Zo, het is lang geleden, maar eindelijk een reden om iets te plannen als het om TV gaat.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:04 schreef Heufd het volgende:
Maar als TVOH had gewonnen had je ze niet gehoord. Ze zetten zich nu gewoon voor lul, omdat de voorkeur van de complete zaal daar niet gewonnen heeft moet het opeens allemaal anders en is het niet eerlijk en is die ring niets meer waard enz.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:14 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat mij betreft heeft Bertje gewoon gelijk. Met zulke stemprocedures wint het programma met het grootste aantal fanboys.
Ik denk in ieder geval niet dat er veel TVOH-supporters waren die 40 keer hebben gestemd. En dat heeft toch de doorslag gegeven, als je ziet met welk klein verschil VI heeft gewonnen.
Nice.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:04 schreef Heufd het volgende:
Niks mis meequote:Op maandag 24 oktober 2011 13:03 schreef Heufd het volgende:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:19 schreef Supersoep het volgende:
Loopt Gijp zich trouwens niet aan te stellen? Het zou toch maar een paar weekjes duren? Hoe lang is hij nu al weg? Beetje jammer dat hij er bij die nominatie gewoon niet was.
Als TVOH had gewonnen, was dat ook niet geweest door een groep die-hards met tig accounts, maar door vele huisvaders en -moeders die één keertje gestemd hebben, moeizaam typend op hun nokia 1600.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar als TVOH had gewonnen had je ze niet gehoord. Ze zetten zich nu gewoon voor lul, omdat de voorkeur van de complete zaal daar niet gewonnen heeft moet het opeens allemaal anders en is het niet eerlijk en is die ring niets meer waard enz.
Walgelijk volkje.
Gast.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:19 schreef Supersoep het volgende:
Loopt Gijp zich trouwens niet aan te stellen? Het zou toch maar een paar weekjes duren? Hoe lang is hij nu al weg? Beetje jammer dat hij er bij die nominatie gewoon niet was.
Het valt niet te voorspellen hoe lang dat gaat duren. En als er steeds deadlines worden gesteld, gaat dat juist averechts werken bij die klachten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:19 schreef Supersoep het volgende:
daar heeft ie zeker gelijk in, maar om nu te doen alsof de zoveelste talentenjacht in een nieuw jasje vernieuwend en baanbrekend is...quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:14 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat mij betreft heeft Bertje gewoon gelijk. Met zulke stemprocedures wint het programma met het grootste aantal fanboys.
Ik denk in ieder geval niet dat er veel TVOH-supporters waren die 40 keer hebben gestemd. En dat heeft toch de doorslag gegeven, als je ziet met welk klein verschil VI heeft gewonnen.
Verkocht aan 80 !!!!!!!!!!!!!!!! landen hè.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:21 schreef planethugo het volgende:
[..]
daar heeft ie zeker gelijk in, maar om nu te doen alsof de zoveelste talentenjacht in een nieuw jasje vernieuwend en baanbrekend is...
Mja, daar werd ik ook wel ziek van. En telkens weer John de Mol die komt uitleggen dat over elk camera-shot uitgebreid nagedacht isquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:21 schreef planethugo het volgende:
[..]
daar heeft ie zeker gelijk in, maar om nu te doen alsof de zoveelste talentenjacht in een nieuw jasje vernieuwend en baanbrekend is...
Ietsjes meer.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:21 schreef Supersoep het volgende:
Oh heb ik iets gemist? Het was toch enkel maar vermoeidheid?Oh jee.
Precies, achteraf gaan lopen huilen over de regels.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:22 schreef TheGreatHooD het volgende:
Bert moet gewoon niet zo zeiken. VI heeft gewoon terecht gewonnen. Wie de meeste stemmen krijgt wint, niet wie de meeste kijkcijfers heeft. Schijnbaar vinden al die TVOH en WIDM kijkers het niet nodig om te stemmen. Nouja, dan wint VI gewoon.
met hoeveel verschil heeft vi gewonnen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:22 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mja, daar werd ik ook wel ziek van. En telkens weer John de Mol die komt uitleggen dat over elk camera-shot uitgebreid nagedacht is
Wat dat betreft is het heerlijk dat VI gewonnen heeft, maar ik geloof er niks van dat dit de keuze van 'het brede publiek' is geweest.
Ah ja, inderdaad vervelend.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ietsjes meer.
http://sigaarsnor.blogspo(...)-begon-een-rare.html
37 procent was voor VI, erg close dus met drie genomineerden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:24 schreef planethugo het volgende:
[..]
met hoeveel verschil heeft vi gewonnen?
Even terzijde, jij denkt dat het voornamelijk huisvaders en -moeders zijn die naar tvoh kijken? What about al die dying to be popular 14-18 jarigen? De groep die momenteel twitter, facebook etc. overspoelt. Die hebben toch zeker ook 1000000000000x ge-smst?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:20 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Als TVOH had gewonnen, was dat ook niet geweest door een groep die-hards met tig accounts, maar door vele huisvaders en -moeders die één keertje gestemd hebben, moeizaam typend op hun nokia 1600.
Geen idee, de televizierring kon mij geen moer schelen op m'n 16e, maar tijden veranderenquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:32 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Even terzijde, jij denkt dat het voornamelijk huisvaders en -moeders zijn die naar tvoh kijken? What about al die dying to be popular 14-18 jarigen? De groep die momenteel twitter, facebook etc. overspoelt. Die hebben toch zeker ook 1000000000000x ge-smst?
Je maakt een grap? Dat wordt legendarischquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:04 schreef Heufd het volgende:
Ik vind die vrouw van hem altijd een beetje eng.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:42 schreef Specularium het volgende:
Ik hoop dat Bert zijn vrouw meeneemt, die heeft soms ook een mening.
Ja, klopt. Dat is het hele principe toch van deze PUBLIEKSprijs?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:14 schreef Hephaistos. het volgende:
FUUUUUUUU ik zit hele dag in Eindhovenquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:04 schreef Heufd het volgende:
Derksen kennende, sowiesoquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:38 schreef Scorpie het volgende:
Bertje mag van mij dood zeg maar. Idioot dat het er isik hoop dat Derksen hem genadeloos fileert, afstraft, vernederd.
Ik weet het onderhand ook niet meer hoor? Genee wist het gisteravond bij Life4You of hoe dat ook heet ook nog niet, ze gingen hem daarna bellen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan verander je hem maar in een domme vraag?
ben benieuwd of hij bij zijn standpunt blijftquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:04 schreef Heufd het volgende:
Een TT waar iemand dood wordt gewenst is nog meer niet de bedoeling. Weet jij een betere?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een TT met Gijp erin leek nou juist even geen goed idee.
Who cares, over een half uurtje is ie volquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Een TT waar iemand dood wordt gewenst is nog meer niet de bedoeling. Weet jij een betere?
Dit is wel een goeie TT.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:52 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Who cares, over een half uurtje is ie vol
Nee, moderaties bespreken we niet in het VI topic, dat kan eventueel in het VBL FB topic.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:53 schreef Jac0bus het volgende:
Censuur
Nouja iets met P&W vanavond in de TT?
Oh en Morpheus wil je mijn posts voortaan laten staan als ik niks kwaads zeg?
Ze hebben een uurquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Wordt wel weer rennen voor Derksen en Genee van de VI studio naar die van P&W
"Tv-kenner kan dat nog wel?"quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:00 schreef Heufd het volgende:
http://www.radio1.nl/terugluisteren/tijd
Uur 12 terugluisteren
22:15 tot 26:25 komt Willemijn Maas, directeur van de AVRO, aan het woord over de Televizierring.
33:03 Begint het mediaforum met Bert van der Veer en Luuk Koelman en vanaf 36:23 gaat het over VI en de ring. 43:55 worden we ook nog even neergezet als een stelletje typisch ongenuanceerde voetbalsupporters door Bertje.
Komt er op neer dat Bertje het vervelend vindt dat de Televizierring die hij ook ooit heeft gewonnen nu minder waarde heeft omdat hij nu in een rijtje staat met Voetbal International. En dat komt allemaal door een aantal internethooligans.
Fakkels en rieken mee.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:09 schreef stingr het volgende:
Laten we morgen allemaal verzamelen voor Bertje z'n voordeur
quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:54 schreef pberends het volgende:
Grote woede over Televizier-winst VI
Beetje groot, maar goed.
Inderdaad, het is een publieksprijs, dus meeste stemmen gelden. Je mag voor Televizier gewoon reclame maken, dus doen alle programma's dat ook. Dus niet alleen de kijkcijfers gelden, maar ook hoe fanatiek je kijkers zijn. Daar is niets mis mee.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:56 schreef DrDentz het volgende:
Waarom mag het volk überhaupt stemmen als dat het failliet van de ring kan betekenen? Ik snap de bedoeling daarvan niet zo.. of het moet alleen ordinair geld verdienen zijn. Nu moet je het gewoon een juryprijs maken, dan kun je zelf de uitslag bepalen als Van der Veer zijnde.
Typisch pberends, weet elke scheet op te blazenquote:
En iedereen ging er eigenlijk wel vanuit dat The Voice zou winnen. Dus waarom zou je dan stemmen? Bij VI was het juist het mooie dat ze met geen mogelijkheid konden winnen, dus vandaar dat elke kijker zich helemaal suf stemde.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Inderdaad, het is een publieksprijs, dus meeste stemmen gelden. Je mag voor Televizier gewoon reclame maken, dus doen alle programma's dat ook. Dus niet alleen de kijkcijfers gelden, maar ook hoe fanatiek je kijkers zijn. Daar is niets mis mee.
Bovendien kun je maar 1 keer de Gouden Televizier-Ring winnen. De komende 1000 jaar kan VI de prijs niet meer winnen, dus ben je van ze af.
Er was ook grote woede, neem dat maar van mij aan. Maar niet veel mensen die dat laten merken in fysieke zin natuurlijkquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:03 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Typisch pberends, weet elke scheet op te blazen
Alsof Derksen zich uit de kast gaat laten lokken. Die man wil een discussie starten met een persoon die geen zier om die prijs geeft. Over de toon van de reactie zal Derksen wel een mening hebben, maar de discussie dat de prijs wel/niet onterecht naar VI gaat zal Bertje toch echt met Genee moeten voeren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:01 schreef Stiggie het volgende:
Bert Vs. Derksen moet vanavond wel prachtige tv worden..
Alleen de aankondiging al:
Derksen en Genee zijn blij met hun prijs. Voor televisiekenner Bert van der Veer (tevens één van de regisseurs van Pauw & Witteman) is de Televizier-Ring voor Voetbal International een 'desastreuze ontwikkeling'. Hij noemt het 'het failliet van de prijs'. Volgens Johan Derksen kwam Van der Veer over 'als een verliezer die een liter azijn op heeft'.
Vind ik niet zo'n argument. Je zou ook kunnen denken dat omdat VI kansloos was dat juist niemand ging stemmen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:04 schreef NJ het volgende:
[..]
En iedereen ging er eigenlijk wel vanuit dat The Voice zou winnen. Dus waarom zou je dan stemmen? Bij VI was het juist het mooie dat ze met geen mogelijkheid konden winnen, dus vandaar dat elke kijker zich helemaal suf stemde.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:01 schreef Stiggie het volgende:
Bert Vs. Derksen moet vanavond wel prachtige tv worden..
Alleen de aankondiging al:
Derksen en Genee zijn blij met hun prijs. Voor televisiekenner Bert van der Veer (tevens één van de regisseurs van Pauw & Witteman) is de Televizier-Ring voor Voetbal International een 'desastreuze ontwikkeling'. Hij noemt het 'het failliet van de prijs'. Volgens Johan Derksen kwam Van der Veer over 'als een verliezer die een liter azijn op heeft'.
Omdat je kijkers zo fanatiek zijn, zoals jij aangeeft, werkt het juist wel die kant op.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Vind ik niet zo'n argument. Je zou ook kunnen denken dat omdat VI kansloos was dat juist niemand ging stemmen.
Hij regisseert toch regelmatig dat P&W ?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:08 schreef Jac0bus het volgende:
Wel netjes dat hij aan tafel gaat zitten tegenover Johan en Wilfred. Had ik niet verwacht.
De combo Mariska Orbán de Haas - Johan Derksen gaat denk ik ook wel voor vuurwerk zorgen trouwens
Azijnpissers inderdaad.quote:Johan Derksen trekt zich hier niets van aan. "Hij lijkt wel een verliezer die een liter azijn gedronken heeft," liet hij weten in Life4You. Derksen, die niet aanwezig was op het Televizier Gala in Carré, is vooral blij voor alle mensen die aan het programma meewerken: "Ik vind het vermakelijk en heel goed voor ons programma dat we dit gewonnen hebben, dit is heel eervol. Al spreekt het mij persoonlijk niet zoveel aan omdat ik niet bij dit circus wil horen".
Dat was vernieuwende tv hoor.. Frans Bauer chinees zien bestellen..quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:11 schreef pberends het volgende:
Voorgaande jaren won de TV Kantine, Gewoon Jan Smit en De Bauers, dus waarom verontwaardigd doen over VI als winnaar?
Eindelijk een reden om weer P&W te kijken danquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:12 schreef Stiggie het volgende:
Ja. Leuke reacties hier trouwens http://www.mediacourant.nl/?p=116166
Da's dan al de 2e keer dat die mafkees de gewone voetbalsupporter uitmaakt voor 'hooligan'.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:54 schreef pberends het volgende:
Beetje groot, maar goed.
Die Mies Bouwman is ook wel echt een verschrikkingquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:54 schreef pberends het volgende:
Beetje groot, maar goed.
Schandalig dat ze haar het podium op lieten. Stond daar een beetje straalbezopen de grootst mogelijke onzin uit te kramenquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Mies Bouwman is ook wel echt een verschrikking(En ben veelte jong om nostalgische gevoelens bij haar te krijgen)
Correctie; programma's vragen Johan om een reactie. Die vent is gewoon super consequent en "minacht zijn publiek niet". Hij vertelt gewoon vanavond weer; die prijs is fantastisch voor het kleine team dat dit mogelijk heeft gemaakt, mij persoonlijk doet het niets, maar ik vind het wel heel vermakelijk dat er een hoop hotemetoten helemaal op de kast zitten door deze uitslag, want waar hebben we het over?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:11 schreef DrDentz het volgende:
Johan interesseert die ring niet maar hij zit nu wel in het 4e programma om erover te lullen.
Ik ben niet eens een voetbalsupporter, maar een tv-kijker.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:15 schreef fanneke het volgende:
[..]
Da's dan al de 2e keer dat die mafkees de gewone voetbalsupporter uitmaakt voor 'hooligan'.
Ik krijg er hierdoor steeds meer plezier in dat VI die flutprijs heeft gewonnen. Vooral leuk omdat 'Hilversum' doet alsof het een Oscar of Emmy Award is.
Bij nader inzien een terechte, voornamelijk omdat het geen eens een directe doodsverwensing wasquote:
Niemand heeft het over de Talentaward, die vorig jaar naar die gladjanus en non-talent Kooijemans ging. Dit jaar ging die prijs naar Guus Meeuwis die op zaterdagavond woordjes spelt en een doos met confetti doorgeeft.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:11 schreef pberends het volgende:
Voorgaande jaren won de TV Kantine, Gewoon Jan Smit en De Bauers, dus waarom verontwaardigd doen over VI als winnaar?
Heb je je vergist ik heb gestemd op WIDMquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:22 schreef TheGreatHooD het volgende:
Bert moet gewoon niet zo zeiken. VI heeft gewoon terecht gewonnen. Wie de meeste stemmen krijgt wint, niet wie de meeste kijkcijfers heeft. Schijnbaar vinden al die TVOH en WIDM kijkers het niet nodig om te stemmen. Nouja, dan wint VI gewoon.
Haha.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:31 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Vanavond toch maar eens P&W kijken dan.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:04 schreef Heufd het volgende:
Vond het al vreemd dat je niet aanwezig was tijdens het hoogtepunt van het jaar.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:36 schreef Veerboot het volgende:
Zo dan, jullie hebben goed huisgehouden sinds afgelopen vrijdag. Geloof dat ik zo'n 16 VI-topics bij te lezen heb.
Heb aan het begin van de uitzending nog geprobeerd om mee te lezen op FOK!, maar was te druk met Twitteren, de blog updaten en zappen tussen RTL7 en NL1quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:59 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Vond het al vreemd dat je niet aanwezig was tijdens het hoogtepunt van het jaar.
WIDM heeft 36% van de stemmen gekregen. Je kan dus zeggen dat Fok VI naar de beslissing heeft geholpenquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Vindt het wel geweldig dat het zo close is geworden, WIDM zat vast op zo'n 34-35% en TVOH net eronder.
Ben jij van Sigaarsnor?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:03 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Heb aan het begin van de uitzending nog geprobeerd om mee te lezen op FOK!, maar was te druk met Twitteren, de blog updaten en zappen tussen RTL7 en NL1
Ja, dat dacht ik al.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:03 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Heb aan het begin van de uitzending nog geprobeerd om mee te lezen op FOK!, maar was te druk met Twitteren, de blog updaten en zappen tussen RTL7 en NL1
Ze zeggen het.quote:
Overigens zit ik normaal gesproken tijdens een uitzending eigenlijk ook nooit achter FOK! of de computer. Ben verdomde slecht in multitasking.quote:
Ik vind ze wel teleurstellend weinig creatief in hun kritiek alleenquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:12 schreef Rabieluh het volgende:
Ik geniet echt van die zure berichten van de verliezers, heerlijk, smakelijk drama.
Yes, ga ik zeker kijken!quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:04 schreef Heufd het volgende:
twitter:SigaarSnor twitterde op maandag 24-10-2011 om 16:23:08René van der Gijp vanavond toch een beetje terug bij Voetbal International: hij krijgt thuis de #TelevizierRing overhandigd! #VItv reageer retweet
Leukquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:24 schreef Veerboot het volgende:
twitter:SigaarSnor twitterde op maandag 24-10-2011 om 16:23:08René van der Gijp vanavond toch een beetje terug bij Voetbal International: hij krijgt thuis de #TelevizierRing overhandigd! #VItv reageer retweet
Voetbal International geeft Ring aan René van der Gijpquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:24 schreef Veerboot het volgende:
Beterquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:24 schreef Veerboot het volgende:
En wie gaat waar zitten? Dilemma's, dilemma's.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:50 schreef Cara het volgende:
Schelvis en Hans Kraaij jr samen, dat is nog niet eerder geweest toch?
leuk, ben benieuwd naar zijn reactiequote:Op maandag 24 oktober 2011 16:24 schreef Veerboot het volgende:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:24 schreef Veerboot het volgende:
Smullenquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:04 schreef Heufd het volgende:
quote:Televizier: ‘Voetbal International terechte winnaar’
Geplaatst op Mon 24 Oct 2011 om 16:44
Weekblad Televizier vindt het terecht dat Voetbal International (RTL 7) de Gouden Televizier-Ring 2011 heeft gewonnen. Dat heeft de redactie maandag laten weten in een persbericht. Het kan er bij een aantal tv-ciritci niet in dat The Voice, dat ruim drie miljoen kijkers trekt, naast de prijs greep. “Als alleen programma’s met de hoogste kijkcijfers in aanmerking zouden komen voor een Gouden Televizier-Ring, zou er geen verkiezing nodig zijn“, zet hoofdredacteur Jeroen de Goeij daar tegenover.
Het is volgens de redactie wel eerder gebeurd dat programma’s de Ring wonnen, terwijl concurrenten meer kijkers trokken. “Denk bijvoorbeeld aan de realitysoap Gewoon Jan Smit (2005) of het humoristische De Lama’s (2006). Alle goed bekeken programma’s, maar relatief bescheiden tegenover grote kijkcijferkanonnen.”
De kijker heeft volgens De Goeij altijd gelijk. ““Er bestaan natuurlijk andere mooie tv-prijzen in Nederland, maar de Gouden Televizier-Ring is de prijs van de kijker. Dat wil zeggen dat het tv-publiek stemt en het laatste woord heeft. VI weet duidelijk de eigen kijkers in het hart te raken. Het zijn fans, die er veel voor over hebben om hun helden naar de overwinning te stemmen. VI is dus een fantastische winnaar.”
Voor De Goeij kwam het niet als een verrassing dat VI de ring won. “Ook in de eerste internetronde van de verkiezing deed het voetbalprogramma het extreem goed. We zagen dat VI al vanaf het begin een toppositie innam. Uiteindelijk scoorde het praatprogramma in deze ronde ook het beste van de drie genomineerden.“
Hehe iddquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:32 schreef Jivis het volgende:
Hansie zal wel weer gaan zeuren dat hij niet genoemd is als grote bijdrage aan de winst.
Ene ''Mariska de Haas'' zit er ook. Dit zijn teksten van haar:quote:
Johan zal de vloer wel met haar aanvegen.quote:Zo vraagt ze zich af waarom homo's burgerlijk willen zijn, trouwen en kinderen adopteren terwijl ze zich tegelijkertijd op een boot optutten als 'opgedirkte travestieten die zich allesbehalve burgerlijk gedragen'. En waarom hebben we eigenlijk 'onevenredig veel vertrouwen' in de wetenschap terwijl de onderzoeken 'elkaar dagelijks tegenspreken'?
Helaas heeft Hansie nimmer iets zinnigs te melden. Driekwart van wat hij roept stond twee weken daarvoor al in VI.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:41 schreef Paul-89 het volgende:
Hopelijk laten ze Hansie eens uitpraten als hij iets voetbalinhoudelijks heeft te melden, dat steeds in de rede vallen is een beetje goedkoop scoren en niet echt grappig meer.
Maar hij gaat wel op onderzoek.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Helaas heeft Hansie nimmer iets zinnigs te melden. Driekwart van wat hij roept stond twee weken daarvoor al in VI.
Hé.twitter:SigaarSnor twitterde op maandag 24-10-2011 om 17:47:29Redactie Televizier: Winst Gouden #TelevizierRing door Voetbal International geen verrassing - http://t.co/mfYpEXCK #VItv reageer retweet
Ik vind dat hij vaak wel zinnige/nuttige dingen heeft, bijv. dat verhaal van Koeman van vorige week, laat hem dat toch gewoon eens rustig vertellen in plaats van 3 keer te onderbreken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Helaas heeft Hansie nimmer iets zinnigs te melden. Driekwart van wat hij roept stond twee weken daarvoor al in VI.
Dat gezwets over Koemand als typische Engelse coach?quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind dat hij vaak wel zinnige/nuttige dingen heeft, bijv. dat verhaal van Koeman van vorige week, laat hem dat toch gewoon eens rustig vertellen in plaats van 3 keer te onderbreken.
Precies het enige toffe aan Hansie is de manier waarop hij reageert. De info die hij bijdraagt is bijna net zo nutteloos als kritiek van Barbara Barend.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat gezwets over Koemand als typische Engelse coach?
Ik heb het beantwoord met een facepalm en ben blij dat Genee aanvoelde dat buiten jou niemand er op zat te wachten. Als hij echt een nieuwtje heeft, vooruit, maar 9 van de 10 keer zijn het romantische verhalen vol bombarie, of nieuwtjes wat geen nieuwtjes meer zijn.
Ik vond het wel interessant wat Koeman van Van Gastel vindt enz.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat gezwets over Koemand als typische Engelse coach?
Ik heb het beantwoord met een facepalm en ben blij dat Genee aanvoelde dat buiten jou niemand er op zat te wachten. Als hij echt een nieuwtje heeft, vooruit, maar 9 van de 10 keer zijn het romantische verhalen vol bombarie, of nieuwtjes wat geen nieuwtjes meer zijn.
FP: Televizier: VI terechte winnaarquote:
twitter:KoertWesterman twitterde op zaterdag 22-10-2011 om 02:01:14Toivonen, Peter R en Gertjan Verbeek nomineren Johan Derksen voor de KrijgdeteRing. Past alleen om de middelvinger.#vi #VItv #TelevizierRing reageer retweet
twitter:KoertWesterman twitterde op zaterdag 22-10-2011 om 00:46:42Tijdstip rondrit Johan op platte kar op de ring van Oudewater wordt later bekend gemaakt. #VItv #vi reageer retweet
twitter:KoertWesterman twitterde op zaterdag 22-10-2011 om 01:49:10Geprobeerd Rod Stewart te bereiken voor een reactie, maar hij zit te zingen ergens op een zeilboot. #VItv #vi #TelevizierRing reageer retweet
Hoop niemand, fok hunquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
ben benieuwd hoeveel gloryhunters afstemmen op VI. Buiten de trouwe kijker natuurlijk
De harde kernquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:21 schreef DrDentz het volgende:
Alleen mensen met een seizoenskaart op VI mogen kijken.
Ik doe deze wel aanquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:23 schreef DrDentz het volgende:
Als ik iemand zie lopen met een Studio Voetbal shirtje.. berg je dan maar.
Ik kijk zwart, ik heb namelijk geen seizoenskaart. Mag ik toch gratis meekijken?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:21 schreef DrDentz het volgende:
Alleen mensen met een seizoenskaart op VI mogen kijken.
Dat is normaal tochquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:38 schreef Ties02 het volgende:
DIe Winston zit ook in het team van the Voice dus die is ook wel zuur ghehe
Dat.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:43 schreef Ties02 het volgende:
wat een kwelling, al die programma's die je nu extra moet kijken ivm VI![]()
DWDD gaat het er niet over hebben toch?quote:
Gelukkig doet SigaarSnor zijn best om alles bij te houdenquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:43 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb echt dit in mn hoofd als ik deze mensen hoor:
Reken maar van welquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:52 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
DWDD gaat het er niet over hebben toch?
[..]
Of:quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:43 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb echt dit in mn hoofd als ik deze mensen hoor:
Mies was helemaal niet kritisch op VI? Alleen een beetje knullig met die directeur.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:37 schreef Oidipous het volgende:
Ik had Jan Mulder weleens willen horen over Mies en van der Veer. Jammer genoeg wilt van Nieuwkerk het een politiek correct programma houden en kapte Jan Mulder af toen hij zei "ik snap die critici niet".
Inderdaad, ik kan heel slecht tegen Matthijs (en DWDD) overigens.. blehquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:37 schreef Oidipous het volgende:
Ik had Jan Mulder weleens willen horen over Mies en van der Veer. Jammer genoeg wilt van Nieuwkerk het een politiek correct programma houden en kapte Jan Mulder af toen hij zei "ik snap die critici niet".
Nee.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:42 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Shownieuws op SBS ging er ook al over. De stemmen zouden erg dicht bij elkaar liggen. Ik voel een "recount" aankomen...
Dan heb je dit nog niet gelezen:quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Mies was helemaal niet kritisch op VI? Alleen een beetje knullig met die directeur.
Bouwman heeft achter de schermen gezegd dat 'de heren organisatoren' maar eens 'ernstig te raden moesten gaan over de opzet'...quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Mies was helemaal niet kritisch op VI? Alleen een beetje knullig met die directeur.
Oh.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:47 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Dan heb je dit nog niet gelezen:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ar-anders-gaan.dhtml
Ik had het al gelezen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:47 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Dan heb je dit nog niet gelezen:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ar-anders-gaan.dhtml
Ja, maar inderdaad: wát een kwelling. Heb me gisteren door een hele uitzending van Life 4 You heen moeten worstelen. Het leven is soms best zwaar.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:52 schreef Jac0bus het volgende:
Gelukkig doet SigaarSnor zijn best om alles bij te houden![]()
Respect voor jou vriend.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:58 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ja, maar inderdaad: wát een kwelling. Heb me gisteren door een hele uitzending van Life 4 You heen moeten worstelen. Het leven is soms best zwaar.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:58 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ja, maar inderdaad: wát een kwelling. Heb me gisteren door een hele uitzending van Life 4 You heen moeten worstelen. Het leven is soms best zwaar.
Kunnen alle users die hier voor het eerst posten geen topicban krijgen ofzo?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan wordt dit topic helemaal irritant volgens mij.
Van Ajax-Feyenoord ja, niet heel de avond over die ring.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk straks een mooie nabeschouwing
Nee, dat ze dat maar bewaren voor P&W vanavond.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Van Ajax-Feyenoord ja, niet heel de avond over die ring.
Dat bedoelde ik ookquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
John is vriend van de show, en Johan is ook vol lof over Johnny de Molquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:25 schreef tjoptjop het volgende:
Ik denk overigens dat John de Mol het oprecht wel tof vind dat VI gewonnen heeft. Ondanks dat z'n eigen show ook meedong staat hij toch wel boven dat hele circus.
Weg-van-de-buis-prijs.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik vrij dicht tegen een overdosis G&D zit. P&W mag wel het slotstuk zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:25 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Nee, dat ze dat maar bewaren voor P&W vanavond.
Iets van de Razzie-awards ofzo.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
dat mag ook wel een prijs winnen imo
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Gijp komt niet naar VI maar VI komt deze aflevering naar Gijp!
perfect iddquote:
Er is een interview met Gijp hoorde ik.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Geen Gijpie? Ik zie wel Hans Kraay en Emile
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |