Dus dan maar sterven?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:59 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Walgelijk mens
Vies, nep, en gemaakt
Die acht ik minstens 100%quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik acht de kans ook best groot dat Mies kan sterven hoor.
Gijpie vanavond toch?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik acht de kans ook best groot dat Mies kan sterven hoor. Is er trouwens al een 2de gast bekend naast Schelvis?
Lijkt me eigenlijk sterk dat Gijp terugkeert in de week waar VI extra in de aandacht staat, maar misschien heb je gelijk.quote:
quote:
ook goedquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:03 schreef Heufd het volgende:
Het gezaghebbende weblog Sigaarsnor.blogspot.com meldt dat Gijp vanavond niet aan tafel zit. Naast Johan Derksen en Wilfred Genee schuiven Emile Schelvis en Hans Kraaij Jr. aan.
Prima tafel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:03 schreef Heufd het volgende:
Het gezaghebbende weblog Sigaarsnor.blogspot.com meldt dat Gijp vanavond niet aan tafel zit. Naast Johan Derksen en Wilfred Genee schuiven Emile Schelvis en Hans Kraaij Jr. aan.
twitter:SigaarSnor twitterde op maandag 24-10-2011 om 12:46:12TV-tip: Johan Derksen en Wilfred Genee vanavond te gast in Pauw & Witteman, samen met Bert van der Veer. #televizierring #VItv #penw reageer retweet
Niiice. Ga ik zeker kijken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:04 schreef Heufd het volgende:
twitter:SigaarSnor twitterde op maandag 24-10-2011 om 12:46:12TV-tip: Johan Derksen en Wilfred Genee vanavond te gast in Pauw & Witteman, samen met Bert van der Veer. #televizierring #VItv #penw reageer retweet
Dat gaat episch worden. Waarschijnlijk gaat die Bert wat terugkrabbelenquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:04 schreef Heufd het volgende:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:04 schreef Heufd het volgende:
Waard om voor op te blijvenquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:04 schreef Heufd het volgende:
Nicequote:Op maandag 24 oktober 2011 13:04 schreef Heufd het volgende:
Zo, het is lang geleden, maar eindelijk een reden om iets te plannen als het om TV gaat.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:04 schreef Heufd het volgende:
Maar als TVOH had gewonnen had je ze niet gehoord. Ze zetten zich nu gewoon voor lul, omdat de voorkeur van de complete zaal daar niet gewonnen heeft moet het opeens allemaal anders en is het niet eerlijk en is die ring niets meer waard enz.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:14 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat mij betreft heeft Bertje gewoon gelijk. Met zulke stemprocedures wint het programma met het grootste aantal fanboys.
Ik denk in ieder geval niet dat er veel TVOH-supporters waren die 40 keer hebben gestemd. En dat heeft toch de doorslag gegeven, als je ziet met welk klein verschil VI heeft gewonnen.
Nice.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:04 schreef Heufd het volgende:
Niks mis meequote:Op maandag 24 oktober 2011 13:03 schreef Heufd het volgende:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:19 schreef Supersoep het volgende:
Loopt Gijp zich trouwens niet aan te stellen? Het zou toch maar een paar weekjes duren? Hoe lang is hij nu al weg? Beetje jammer dat hij er bij die nominatie gewoon niet was.
Als TVOH had gewonnen, was dat ook niet geweest door een groep die-hards met tig accounts, maar door vele huisvaders en -moeders die één keertje gestemd hebben, moeizaam typend op hun nokia 1600.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar als TVOH had gewonnen had je ze niet gehoord. Ze zetten zich nu gewoon voor lul, omdat de voorkeur van de complete zaal daar niet gewonnen heeft moet het opeens allemaal anders en is het niet eerlijk en is die ring niets meer waard enz.
Walgelijk volkje.
Gast.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:19 schreef Supersoep het volgende:
Loopt Gijp zich trouwens niet aan te stellen? Het zou toch maar een paar weekjes duren? Hoe lang is hij nu al weg? Beetje jammer dat hij er bij die nominatie gewoon niet was.
Het valt niet te voorspellen hoe lang dat gaat duren. En als er steeds deadlines worden gesteld, gaat dat juist averechts werken bij die klachten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:19 schreef Supersoep het volgende:
daar heeft ie zeker gelijk in, maar om nu te doen alsof de zoveelste talentenjacht in een nieuw jasje vernieuwend en baanbrekend is...quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:14 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat mij betreft heeft Bertje gewoon gelijk. Met zulke stemprocedures wint het programma met het grootste aantal fanboys.
Ik denk in ieder geval niet dat er veel TVOH-supporters waren die 40 keer hebben gestemd. En dat heeft toch de doorslag gegeven, als je ziet met welk klein verschil VI heeft gewonnen.
Verkocht aan 80 !!!!!!!!!!!!!!!! landen hè.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:21 schreef planethugo het volgende:
[..]
daar heeft ie zeker gelijk in, maar om nu te doen alsof de zoveelste talentenjacht in een nieuw jasje vernieuwend en baanbrekend is...
Mja, daar werd ik ook wel ziek van. En telkens weer John de Mol die komt uitleggen dat over elk camera-shot uitgebreid nagedacht isquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:21 schreef planethugo het volgende:
[..]
daar heeft ie zeker gelijk in, maar om nu te doen alsof de zoveelste talentenjacht in een nieuw jasje vernieuwend en baanbrekend is...
Ietsjes meer.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:21 schreef Supersoep het volgende:
Oh heb ik iets gemist? Het was toch enkel maar vermoeidheid?Oh jee.
Precies, achteraf gaan lopen huilen over de regels.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:22 schreef TheGreatHooD het volgende:
Bert moet gewoon niet zo zeiken. VI heeft gewoon terecht gewonnen. Wie de meeste stemmen krijgt wint, niet wie de meeste kijkcijfers heeft. Schijnbaar vinden al die TVOH en WIDM kijkers het niet nodig om te stemmen. Nouja, dan wint VI gewoon.
met hoeveel verschil heeft vi gewonnen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:22 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mja, daar werd ik ook wel ziek van. En telkens weer John de Mol die komt uitleggen dat over elk camera-shot uitgebreid nagedacht is
Wat dat betreft is het heerlijk dat VI gewonnen heeft, maar ik geloof er niks van dat dit de keuze van 'het brede publiek' is geweest.
Ah ja, inderdaad vervelend.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ietsjes meer.
http://sigaarsnor.blogspo(...)-begon-een-rare.html
37 procent was voor VI, erg close dus met drie genomineerden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:24 schreef planethugo het volgende:
[..]
met hoeveel verschil heeft vi gewonnen?
Even terzijde, jij denkt dat het voornamelijk huisvaders en -moeders zijn die naar tvoh kijken? What about al die dying to be popular 14-18 jarigen? De groep die momenteel twitter, facebook etc. overspoelt. Die hebben toch zeker ook 1000000000000x ge-smst?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:20 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Als TVOH had gewonnen, was dat ook niet geweest door een groep die-hards met tig accounts, maar door vele huisvaders en -moeders die één keertje gestemd hebben, moeizaam typend op hun nokia 1600.
Geen idee, de televizierring kon mij geen moer schelen op m'n 16e, maar tijden veranderenquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:32 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Even terzijde, jij denkt dat het voornamelijk huisvaders en -moeders zijn die naar tvoh kijken? What about al die dying to be popular 14-18 jarigen? De groep die momenteel twitter, facebook etc. overspoelt. Die hebben toch zeker ook 1000000000000x ge-smst?
Je maakt een grap? Dat wordt legendarischquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:04 schreef Heufd het volgende:
Ik vind die vrouw van hem altijd een beetje eng.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:42 schreef Specularium het volgende:
Ik hoop dat Bert zijn vrouw meeneemt, die heeft soms ook een mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |