Zelfde intonatie en woordkeuze ook.quote:
Laatste jaren steeds meer casual hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Bram is overigens wel erg casual gekleed...niets voor hem
Zelfde met "De Dominee" filmmakers doen het nog steeds in hun broek voor de onderwereld!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:32 schreef MilaNL het volgende:
Ik vind de film een stuk minder leuk als er dingen gebeuren die niet waar zijn.
Maak dan geen film.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zelfde met "De Dominee" filmmakers doen het nog steeds in hun broek voor de onderwereld!
De reden waarom ik die film van de Heineken-ontvoering niet zal kijken. Hoe verzin je het om de personage van Erkamps te mixen met die van Holleeder.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:32 schreef MilaNL het volgende:
Ik vind de film een stuk minder leuk als er dingen gebeuren die niet waar zijn.
1 stuks en nogal klein ook.quote:
je hebt nog niets gemist hoor. gewoon kijken vanaf nu.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:37 schreef Cynix ® het volgende:
Net thuis. Ik pik misschien de herhaling nog wel ff mee. Er half invallen is ook niks, he?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:40 schreef Tem het volgende:
Ietwat formeler tegen de mp lijkt me beter.
Prednison.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:45 schreef Karina het volgende:
Ik schakel net in: wat heeft Bart een dikke kop gekregen. Of eigenlijk, een onderkin.
Prednison tegen de tumor in z'n kop, waarschijnlijk?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:45 schreef Karina het volgende:
Ik schakel net in: wat heeft Bart een dikke kop gekregen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Prednison tegen de tumor in z'n kop, waarschijnlijk?
quote:
Zelfde seconde.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Prednison tegen de tumor in z'n kop, waarschijnlijk?
Waar jij niet al op let.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:50 schreef Karina het volgende:
Wehehe van Breukelen met dat korte broekje en die behaarde benen.
Je doet nu net of jij thuis wèl wat te vertellen hebt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:54 schreef golfer het volgende:
Michels en z'n vrouw woonden in begin jaren 70 tegenover ons in Buitenveldert en zij was echt zo'n schat van een vrouw, maar ze was wel thuis heel duidelijk de baas en bepaalde wat Rinus wel of niet mocht.
Ik doe inderdaad net alsof.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:02 schreef Modus het volgende:
Je doet nu net of jij thuis wèl wat te vertellen hebt..
Bart Chabot was gisteren om te huilenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:39 schreef Specularium het volgende:
Wat is Bart toch een vervelende kerel.
Bram neemt het voor ons allemaal op.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:57 schreef danos het volgende:
Ik word altijd wel een beetje moe van Bram die het altijd zo goed opneemt voor de crimineeltjes, weet hij wel het verschil tussen een film en de werkelijkheid? Verder ownde die Wilting wel, die gewoon een natte wind is en maar weinig in kan brengen.
Waarom geeft men Bram altijd zo'n podium zodat alle bajesklanten weer in de handjes kunnen knijpen...
Wilting was ook lekker bezig met z'n "Bram".quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:40 schreef Tem het volgende:
Ietwat formeler tegen de mp lijkt me beter.
Kennen nog wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:37 schreef pberends het volgende:
Kennen P&W een heel weekend over nadenken.
Gaan we het weer over de vorm hebben?quote:
Over inhoud is het nou eenmaal lastig praten met jou.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:50 schreef pberends het volgende:
Gaan we het weer over de vorm hebben?
Dus je kijkt alweer niet?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:27 schreef pberends het volgende:
Dat moet wel de meest nietszeggende tafel ooit zijn wat betreft gasten.
Wees blij. Vandaag voor de verandering geen Alzheimerpatiënten...quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:27 schreef pberends het volgende:
Dit dus. Ik sla over.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:27 schreef pberends het volgende:
Esther Verhoef dus.quote:[b]Op maandag 17 oktober 2011 20:26 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile
Winnaar NS Publieksprijs
Vanavond wordt de NS Publieksprijs uitgereikt. De winnaar schuift aan.
Nee die laat op het moment wat ribben verwijderen zodat hij zichzelf kan pijpen.quote:
tegenvallende tafel iddquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:27 schreef pberends het volgende:
ik snap wat je bedoelt jaquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:12 schreef Specularium het volgende:
Deze man heeft bepaalde trekjes van Ron Boszhard.
Nee.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:39 schreef Specularium het volgende:
Stukje gemist, maar Yuri gaat niet naar de OS?
Ik heb gistermiddag de uitzending van vrijdag gekeken..Mooie uitzending met Bram. Gisteravond vond ik niet zoveel aan ..Ja Epke was er.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:37 schreef Cynix ® het volgende:
Net thuis. Ik pik misschien de herhaling nog wel ff mee. Er half invallen is ook niks, he?
Tja, de laatste tijd is het gewoon minder. Net als dwdd raakt het sleets en de gasten raken op. En komkommertijd die al een jaar aan de gang is....quote:
Dat vind ik nog het meest rare, want zo lijkt het inderdaad.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En komkommertijd die al een jaar aan de gang is....
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat vind ik nog het meest rare, want zo lijkt het inderdaad.
Straks bij de Oudejaarsconference zal wel weer blijken dat er best veel aan de hand was.
Jammer genoeg is dat zo dat er niet veel aan is! Saaie gastenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:30 schreef EchtGaaf het volgende:
Tja, de laatste tijd is het gewoon minder. Net als dwdd raakt het sleets en de gasten raken op. En komkommertijd die al een jaar aan de gang is....
Ook een beetje vreemd gezien wat er allemaal gebeurd, er is gewoon meer dan genoeg, alleen moet je dan dieper op het onderwerp ingaan en niet oppervlakkig even alles langs gaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, de laatste tijd is het gewoon minder. Net als dwdd raakt het sleets en de gasten raken op. En komkommertijd die al een jaar aan de gang is....
Dat voel ik ook zo. Beide merken zijn sleets aan het worden. Daar helpt geen gepimpte tune meer aan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Huh?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:18 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Ronald Plasterk
Presenteert zevenstappenplan voor financiële sector
Ok, er over praten mag, als-ie maar niet zelf oplossingen gaat bedenken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:14 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is hij financieel woordvoerder PVDA.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:09 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Huh?
En morgen lost Guus Meeuwis het voedselprobleem in de wereld op?
En overmorgen presenteert Patty Brard een plan om de wereldvrede te realiseren?
Nee, stel je voor...een politicus met visie en ideeën.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:16 schreef Cynix ® het volgende:
Ok, er over praten mag, als-ie maar niet zelf oplossingen gaat bedenken.
Pechtoldquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:35 schreef Jac0bus het volgende:
Wat zijn dit voor gasten, op Pechtold na? Gisteren ook al. Waar lijven Peter R., Johan Derksen en andere smaakmakers?
Oh sorry dat moet Plasterk zijn, denk/typfoutjequote:
Plasterkquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:18 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Bouazza en Voet
NIW-hoofdredacteur en publicist over de vrijlating van Gilad Shalit.
Ronald Plasterk
Presenteert zevenstappenplan voor financiële sector
Anna Enquist
Over haar nieuwe boek 'De Verdovers', een literaire doktersroman.
Kom op, Plasterk en ideeën.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:35 schreef golfer het volgende:
Nee, stel je voor...een politicus met visie en ideeën.
nogal een wuitquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:01 schreef Specularium het volgende:
Deze gaat zeker mee naar de woonboot.
Leg eens uit? Lijkt me dat je in de onderhandelingen gewoon maximaliseert.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:13 schreef UncleDolan het volgende:
Wat een lulkoek. Het is toch echt Hamas dat bepaalt dat een Israëlisch leven net zoveel waard is als 1.027 Palestijnse levens.
Leg jij eens uit wat je bedoelt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:16 schreef Kenju het volgende:
[..]
Leg eens uit? Lijkt me dat je in de onderhandelingen gewoon maximaliseert.
quote:
Dat is een gevoel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:15 schreef DrDentz het volgende:
Wat is haar relatie met de slachtoffers
Plasterk die over geld praatquote:
Jij zegt dat Hamas bepaalt hoeveel Palestijnse levens een Israëlisch leven waard is. Dat is onzin. Er is onderhandeld, en Hamas krijgt klaargespeeld dat er zoveel Palestijnse gevangenen vrij komen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:18 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Leg jij eens uit wat je bedoelt?
Kortom, Hamas is het er mee eens dat 1 Israëliër meer waard is dan een Palestijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:24 schreef Kenju het volgende:
[..]
Jij zegt dat Hamas bepaalt hoeveel Palestijnse levens een Israëlisch leven waard is. Dat is onzin. Er is onderhandeld, en Hamas krijgt klaargespeeld dat er zoveel Palestijnse gevangenen vrij komen.
Onzin. Had Hamas dan moeten zeggen: "Nee, houd die 1026 overige gevangenen maar, gelijk oversteken". Wanneer jij je hele familie terug kan krijgen in ruil voor die ene persoon van de groep die je hele familie ontvoerd had, zeg jij natuurlijk ook: Nee, doe alleen maar eentje". Riight....quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:30 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Kortom, Hamas is het er mee eens dat 1 Israëliër meer waard is dan een Palestijn.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:33 schreef speknek het volgende:
We moeten heel nodig af van het idee dat de managers die voor een iets hogere bonus subiet vertrekken, de beste mensen voor die positie zijn. Juist niet, zou ik zeggen. Naar mijn mening zijn de mensen die genoegen nemen met een minder salaris omdat ze niets liever willen dan het product van dat bedrijf maken/verkopen, danwel een goed bedrijf met blije werknemers willen leiden, veel geschiktere kandidaten. Als die gedachte weer in ons gemeenschappelijk bewustzijn wortelschiet, zul je zien dat 80% van de laatste economische crises als sneeuw voor de zon verdwijnt.
Daarom gaat Lodewijk de Waal ook in de zak van Sinterklaas.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:28 schreef Cynix ® het volgende:
Dat genuil (van De Waal) dat managers naar het buitenland rennen als de bonussen minder worden.![]()
Alsof er geen capabele Nederlanders te vinden zijn die het voor een tonnetje minder doen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:34 schreef Omnifacer het volgende:
Zelden zo veel naïviteit in 1 alinea gezien zeg, niet te geloven.
Ik denk dat als je alle werknemers in Nederland neemt (dus niet alleen managers), ambtenaren uitgesloten, misschien een derde van hen met een minder salaris genoegen neemt omdat ze zo van zo'n bedrijf houden. Stel, je werkt bij een verzekeraar, waarom zou je dan in godsnaam niets liever willen dan een Nationale Nederlanden verzekering verkopen? In dat soort branches zal het percentage dat er zo over denkt echt 1% zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:33 schreef speknek het volgende:
We moeten heel nodig af van het idee dat de managers die voor een iets hogere bonus subiet vertrekken, de beste mensen voor die positie zijn. Juist niet, zou ik zeggen. Naar mijn mening zijn de mensen die genoegen nemen met een minder salaris omdat ze niets liever willen dan het product van dat bedrijf maken/verkopen, danwel een goed bedrijf met blije werknemers willen leiden, veel geschiktere kandidaten. Als die gedachte weer in ons gemeenschappelijk bewustzijn wortelschiet, zul je zien dat 80% van de laatste economische crises als sneeuw voor de zon verdwijnt.
Ik hoop niet dat je dan doelt op de 2008 crisis, dat is echt lachwekkend.quote:zul je zien dat 80% van de laatste economische crises als sneeuw voor de zon verdwijnt.
Dat vind ik inderdaad vergezocht. Ik zie eerder mensen hier weglopen omdat je als manager zo in de 52 (quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:28 schreef Cynix ® het volgende:
Dat genuil (van De Waal) dat managers naar het buitenland rennen als de bonussen minder worden.![]()
Mensen die bang zijn dat managers naar het buitenland rennen gaan er vanuit dat de managers het goed doen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:28 schreef Cynix ® het volgende:
Alsof er geen capabele Nederlanders te vinden zijn die het voor een tonnetje minder doen.
Brrrr.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:35 schreef Jac0bus het volgende:
Oh God jongens, Lulu Wang aanwezig vanavond.
Wiequote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:35 schreef Jac0bus het volgende:
Dat is er echt zo een die niet mee mocht naar de woonboot.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:35 schreef Jac0bus het volgende:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:35 schreef Jac0bus het volgende:
Interessant ook, wat een wereldzaakquote:Schrijfster gaat in op de over de overreden peuter in China.
Nou opzich ben ik wel benieuwd hoe dat nou zit in China. In Nederland zou een kind aanrijden en dat het kind overlijdt landelijk nieuws zijn. En daar? Not a single fuck was given that day, dan ben ik toch benieuwd waarom dat zo gaat in China.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:00 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Interessant ook, wat een wereldzaak.
Boeit mij weinig, maar idd waarom fucking Lulu Wang dan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:02 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Nou opzich ben ik wel benieuwd hoe dat nou zit in China. In Nederland zou een kind aanrijden en dat het kind overlijdt landelijk nieuws zijn. En daar? Not a single fuck was given that day, dan ben ik toch benieuwd waarom dat zo gaat in China.
Maar a.u.b., waarom Lulu Wang dan
Haha ja haar taalgebruik, en vergelijkingen die slaan als een lul op een drumstel etc.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Boeit mij weinig, maar idd waarom fucking Lulu Wang dan.
Overigens is het item met Wang potentieel interessant, puur om te kijken of ze weer debiel gedrag gaat vertonen.
Helaas, voetbal gaat voor. Wel dank voor de tip, gaan we straks even terugkijkenquote:
Om China weer tot in den treure te verdedigen, zoals ze ook ooit deed toen er kritiek op China's gebrek aan democratie i.v.m. de Olympische Spelen was?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:02 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Nou opzich ben ik wel benieuwd hoe dat nou zit in China. In Nederland zou een kind aanrijden en dat het kind overlijdt landelijk nieuws zijn. En daar? Not a single fuck was given that day, dan ben ik toch benieuwd waarom dat zo gaat in China.
Maar a.u.b., waarom Lulu Wang dan
Toby Wong. Toby Wong? Toby Wong. Toby Chung? Fucking Charlie Chan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:35 schreef Jac0bus het volgende:
Was wel even leuk om te zien, al heb ik de laatste weken maar weinig naar de normale uitzending gekeken. Gasten spreken gewoon niet genoeg aan.quote:
Jij hebt net al 90 minuten van je leven vergooid natuurlijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:52 schreef alors het volgende:
Ik ga mijn tijd er ook niet mee verdoen.
Ik ookquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij hebt net al 90 minuten van je leven vergooid natuurlijk.
Tijd niet gezien!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:11 schreef Specularium het volgende:
Vanavond zal René Mioch ook aanschuiven.
Ik denk alleen dat die Chinese chaufeur toch iets langer de bak in gaat dan hier in Nederland.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:09 schreef Cynix ® het volgende:
China is hard op weg een echt Westers land te worden. Doodrijden en doorrijden.
Doorrijden na een ongeval? Gebeurt al regelmatig, hoor. Misschien nog niet zo massaal als in het filmpje, maar als er geen getuigen zijn stopt allang niet meer iedereen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:10 schreef Eenskijken het volgende:
in nederland zou dit echt niet gebeuren hoor cynix
Alleen reageren in Nederland wel de omstanders...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Doorrijden na een ongeval? Gebeurt al regelmatig, hoor. Misschien nog niet massaal als in het filmpje, maar als er geen getuigen zijn stopt allang niet meer iedereen.
Natuurlijk wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:16 schreef Specularium het volgende:
Iedereen onder de 50 gaat hier keihard niet meer van profiteren.
Om de een of andere reden zegt niemand dat hardop.
Waarvan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:16 schreef Specularium het volgende:
Iedereen onder de 50 gaat hier keihard niet meer van profiteren.
Om de een of andere reden zegt niemand dat hardop.
Was erg leuk met Jeroen en Paul!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:55 schreef golfer het volgende:
De Achter de Schermen uitzending nog wel even bekeken.
Leuke docu.
Wat was er mis mee dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:03 schreef Jac0bus het volgende:
Die Lulu Wang gisteravondZelden zulke lulkoek aan moeten horen. Om uit te stappen na zoiets is menselijks, heeft niks met geld te maken. Tenenkrommend slecht verhaal hield ze.
Die redenen die ze noemde waarom die Chinezen doorliepen sloegen totaal nergens op.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:12 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Wat was er mis mee dan?Vond het goed en duidelijk wat ze vertelde en erg shocking filmpje
![]()
Interessante uitzending ook, eindelijk.
twitter:pauwenwitteman twitterde op donderdag 20-10-2011 om 14:29:53Vanavond in #penw: zangeres Wende Snijders presenteert zaterdag in Carré haar nieuwe dvd 'Carré': http://t.co/V8AX0ZNB reageer retweet
Dat de kosten voor de helpende persoon in kwestie zijn?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:57 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Die redenen die ze noemde waarom die Chinezen doorliepen sloegen totaal nergens op.
Zou voor de levendigheid niet veel uitmaken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:30 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht even voor een moment dat Kadaffi vanavond in de uitzending zou zitten.
Eerste naam bekend:quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:30 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht even voor een moment dat Kadaffi vanavond in de uitzending zou zitten.
Sloegen juist wel ergens op, waarom vind je van niet dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:57 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Die redenen die ze noemde waarom die Chinezen doorliepen sloegen totaal nergens op.
Christ Klepquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Eerste naam bekend:Christ Klep
Wende is van de kaart afgehaald.
Ok even een paar redenen, heb hem even opnieuw gekeken:quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:05 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Sloegen juist wel ergens op, waarom vind je van niet dan?
Tis niet alleen die uitspraak van die oma, maar er zijn meer gerechterlijke uitspraken die de "helper" de schuld in de schoenen hebben geschoven. Op Radio1 was gisteren ook een verslaggeefster die bij haar aankomst in China tijden terug was gewaarschuwd voor deze jurisprudentie en dat ze dus voorzichtig moest zijn met mensen helpen. Zo gek is het dus niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:31 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ok even een paar redenen, heb hem even opnieuw gekeken:
Eerst zei ze dat iedereen woedend en verontwaardigd is in China. Maar als iedereen het zo normaal vind om door te lopen, waar zijn ze zo woedend en verontwaardigd over?
Daarna kwam ze met een lulverhaaltje over een Chinese student en een oud omaatje die gevallen was en door de student geholpen werd, en het omaatje die later in ene de student met succes aanklaagde voor geld. Denk je nou echt dat een tweejarig kind dat zal doen? En zelfs al zou dat gebeuren: gelukkig hebben we de beelden nog. Ook nog frappant dat van alle beroepen uitgerekend de vuilnisman wel helpt dan, terwijl dat met boetes zo riskant is
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:59 schreef borisz het volgende:
Tevens Esmeralda van Boon en Geert Jan Knoops zijn er.
Oke heb je wel een punt, ookal geloof ik wel dat ze in China er woedend over zijn, was wel op het nieuws en je hoorde de reacties.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:31 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ok even een paar redenen, heb hem even opnieuw gekeken:
Eerst zei ze dat iedereen woedend en verontwaardigd is in China. Maar als iedereen het zo normaal vind om door te lopen, waar zijn ze zo woedend en verontwaardigd over?
Daarna kwam ze met een lulverhaaltje over een Chinese student en een oud omaatje die gevallen was en door de student geholpen werd, en het omaatje die later in ene de student met succes aanklaagde voor geld. Denk je nou echt dat een tweejarig kind dat zal doen? En zelfs al zou dat gebeuren: gelukkig hebben we de beelden nog. Ook nog frappant dat van alle beroepen uitgerekend de vuilnisman wel helpt dan, terwijl dat met boetes zo riskant is
Ten slotte is het stoppen en het helpen van een zwaargewond tweejarig kind iets wat je als mens hoort te doen, ook al krijg je er later problemen mee. Zou jij dat niet doen dan?Ik mag ook hopen dat ze daar in China wetten hebben die er voor zorgen dat je strafbaar bent als je niét helpt, zoals hier in Nederland.
Ik vind het allemaal maar flauwekul dus.
Ja wel leuk om te zien. Ik dacht dat vrouwen ook van elkaar zagen?quote:
Ik vind haar niet boeiend als je het over haar uiterlijk hebt, dat je lesbisch schat zegt al genoegquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:32 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja wel leuk om te zien. Ik dacht dat vrouwen ook van elkaar zagen?
Maar volgens mij is ze lesbisch
Dat is zijn trademark.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:08 schreef Confetti het volgende:
Waarom zegt Paul altijd 2x ´goedenavond´?
Ook goed.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Vervangen door één of ander zandvrouwtje.
De atheïsten schijnen daar wel wat in de minderheid te zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:12 schreef UncleDolan het volgende:
Nou maar hopen dat de Moslim broeders de boel niet overnemen.
De Arabische lente...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:15 schreef Specularium het volgende:
Kunnen ze eindelijk in alle rust de Sharia invoeren.
Net als de Christenen. En andere gelovigen, maar ik doelde uiteraard op de Moslim Broederschap. Geen fijne club.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De atheïsten schijnen daar wel wat in de minderheid te zijn
Ik wilde net gaan zeggen dat iemand dat ging zeggen en dat tong80 nu gaat zeggen dat Katja niet dom is en vwo heeft.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:20 schreef marcodej het volgende:
Esmeralda ziet eruit als de slimme uitvoering van Katja Schuurman.
Dat is het ja. Ik zat me al af te vragen aan wie ze me deed denken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:20 schreef marcodej het volgende:
dat zeg jij echt altijdquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:20 schreef marcodej het volgende:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:20 schreef marcodej het volgende:
Ja, ze heeft hetzelfde doekje.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:23 schreef marcodej het volgende:
Hoofddoekmevrouw ziet eruit als één van de Meiden van Hamas (of hoe ze ook heten).
Ik zou wel een kopje thee met haar willen drinken..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:23 schreef marcodej het volgende:
Hoofddoekmevrouw ziet eruit als één van de Meiden van Hamas (of hoe ze ook heten).
Katja heeft VWOquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:20 schreef marcodej het volgende:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:23 schreef marcodej het volgende:
Hoofddoekmevrouw ziet eruit als het minder gebekte nichtje van de Meiden van Hamas (of hoe ze ook heten).
van Hamas?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:23 schreef marcodej het volgende:
Hoofddoekmevrouw ziet eruit als het minder gebekte nichtje van de Meiden van Hamas (of hoe ze ook heten).
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Heb je olie, dan ben je vriend van het westen.
Uiteindelijk ook verslonden door zijn hyena'squote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:31 schreef marcodej het volgende:
Ome Muammar lijkt op de menselijke uitvoering van Scar uit de Lion King.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dagt het ook ja. Wholla.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:48 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik dagt al dat ik lichaam raar geschreven had
Obama verft zijn haar niet meer.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:29 schreef Specularium het volgende:
Is Obama nou zo snel grijs geworden of verft hij zijn haar niet meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |