Leg eens uit? Lijkt me dat je in de onderhandelingen gewoon maximaliseert.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:13 schreef UncleDolan het volgende:
Wat een lulkoek. Het is toch echt Hamas dat bepaalt dat een Israėlisch leven net zoveel waard is als 1.027 Palestijnse levens.
Leg jij eens uit wat je bedoelt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:16 schreef Kenju het volgende:
[..]
Leg eens uit? Lijkt me dat je in de onderhandelingen gewoon maximaliseert.
quote:
Dat is een gevoel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:15 schreef DrDentz het volgende:
Wat is haar relatie met de slachtoffers
Plasterk die over geld praatquote:
Jij zegt dat Hamas bepaalt hoeveel Palestijnse levens een Israėlisch leven waard is. Dat is onzin. Er is onderhandeld, en Hamas krijgt klaargespeeld dat er zoveel Palestijnse gevangenen vrij komen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:18 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Leg jij eens uit wat je bedoelt?
Kortom, Hamas is het er mee eens dat 1 Israėliėr meer waard is dan een Palestijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:24 schreef Kenju het volgende:
[..]
Jij zegt dat Hamas bepaalt hoeveel Palestijnse levens een Israėlisch leven waard is. Dat is onzin. Er is onderhandeld, en Hamas krijgt klaargespeeld dat er zoveel Palestijnse gevangenen vrij komen.
Onzin. Had Hamas dan moeten zeggen: "Nee, houd die 1026 overige gevangenen maar, gelijk oversteken". Wanneer jij je hele familie terug kan krijgen in ruil voor die ene persoon van de groep die je hele familie ontvoerd had, zeg jij natuurlijk ook: Nee, doe alleen maar eentje". Riight....quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:30 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Kortom, Hamas is het er mee eens dat 1 Israėliėr meer waard is dan een Palestijn.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:33 schreef speknek het volgende:
We moeten heel nodig af van het idee dat de managers die voor een iets hogere bonus subiet vertrekken, de beste mensen voor die positie zijn. Juist niet, zou ik zeggen. Naar mijn mening zijn de mensen die genoegen nemen met een minder salaris omdat ze niets liever willen dan het product van dat bedrijf maken/verkopen, danwel een goed bedrijf met blije werknemers willen leiden, veel geschiktere kandidaten. Als die gedachte weer in ons gemeenschappelijk bewustzijn wortelschiet, zul je zien dat 80% van de laatste economische crises als sneeuw voor de zon verdwijnt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |