Daarom gaat Lodewijk de Waal ook in de zak van Sinterklaas.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:28 schreef Cynix ® het volgende:
Dat genuil (van De Waal) dat managers naar het buitenland rennen als de bonussen minder worden.![]()
Alsof er geen capabele Nederlanders te vinden zijn die het voor een tonnetje minder doen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:34 schreef Omnifacer het volgende:
Zelden zo veel naïviteit in 1 alinea gezien zeg, niet te geloven.
Ik denk dat als je alle werknemers in Nederland neemt (dus niet alleen managers), ambtenaren uitgesloten, misschien een derde van hen met een minder salaris genoegen neemt omdat ze zo van zo'n bedrijf houden. Stel, je werkt bij een verzekeraar, waarom zou je dan in godsnaam niets liever willen dan een Nationale Nederlanden verzekering verkopen? In dat soort branches zal het percentage dat er zo over denkt echt 1% zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:33 schreef speknek het volgende:
We moeten heel nodig af van het idee dat de managers die voor een iets hogere bonus subiet vertrekken, de beste mensen voor die positie zijn. Juist niet, zou ik zeggen. Naar mijn mening zijn de mensen die genoegen nemen met een minder salaris omdat ze niets liever willen dan het product van dat bedrijf maken/verkopen, danwel een goed bedrijf met blije werknemers willen leiden, veel geschiktere kandidaten. Als die gedachte weer in ons gemeenschappelijk bewustzijn wortelschiet, zul je zien dat 80% van de laatste economische crises als sneeuw voor de zon verdwijnt.
Ik hoop niet dat je dan doelt op de 2008 crisis, dat is echt lachwekkend.quote:zul je zien dat 80% van de laatste economische crises als sneeuw voor de zon verdwijnt.
Dat vind ik inderdaad vergezocht. Ik zie eerder mensen hier weglopen omdat je als manager zo in de 52 (quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:28 schreef Cynix ® het volgende:
Dat genuil (van De Waal) dat managers naar het buitenland rennen als de bonussen minder worden.![]()
Mensen die bang zijn dat managers naar het buitenland rennen gaan er vanuit dat de managers het goed doen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:28 schreef Cynix ® het volgende:
Alsof er geen capabele Nederlanders te vinden zijn die het voor een tonnetje minder doen.
Brrrr.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:35 schreef Jac0bus het volgende:
Oh God jongens, Lulu Wang aanwezig vanavond.
Wiequote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:35 schreef Jac0bus het volgende:
Dat is er echt zo een die niet mee mocht naar de woonboot.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:35 schreef Jac0bus het volgende:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:35 schreef Jac0bus het volgende:
Interessant ook, wat een wereldzaakquote:Schrijfster gaat in op de over de overreden peuter in China.
Nou opzich ben ik wel benieuwd hoe dat nou zit in China. In Nederland zou een kind aanrijden en dat het kind overlijdt landelijk nieuws zijn. En daar? Not a single fuck was given that day, dan ben ik toch benieuwd waarom dat zo gaat in China.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:00 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Interessant ook, wat een wereldzaak.
Boeit mij weinig, maar idd waarom fucking Lulu Wang dan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:02 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Nou opzich ben ik wel benieuwd hoe dat nou zit in China. In Nederland zou een kind aanrijden en dat het kind overlijdt landelijk nieuws zijn. En daar? Not a single fuck was given that day, dan ben ik toch benieuwd waarom dat zo gaat in China.
Maar a.u.b., waarom Lulu Wang dan
Haha ja haar taalgebruik, en vergelijkingen die slaan als een lul op een drumstel etc.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Boeit mij weinig, maar idd waarom fucking Lulu Wang dan.
Overigens is het item met Wang potentieel interessant, puur om te kijken of ze weer debiel gedrag gaat vertonen.
Helaas, voetbal gaat voor. Wel dank voor de tip, gaan we straks even terugkijkenquote:
Om China weer tot in den treure te verdedigen, zoals ze ook ooit deed toen er kritiek op China's gebrek aan democratie i.v.m. de Olympische Spelen was?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:02 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Nou opzich ben ik wel benieuwd hoe dat nou zit in China. In Nederland zou een kind aanrijden en dat het kind overlijdt landelijk nieuws zijn. En daar? Not a single fuck was given that day, dan ben ik toch benieuwd waarom dat zo gaat in China.
Maar a.u.b., waarom Lulu Wang dan
Toby Wong. Toby Wong? Toby Wong. Toby Chung? Fucking Charlie Chan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:35 schreef Jac0bus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |