Brrrr.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:35 schreef Jac0bus het volgende:
Oh God jongens, Lulu Wang aanwezig vanavond.
Wiequote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:35 schreef Jac0bus het volgende:
Dat is er echt zo een die niet mee mocht naar de woonboot.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:35 schreef Jac0bus het volgende:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:35 schreef Jac0bus het volgende:
Interessant ook, wat een wereldzaakquote:Schrijfster gaat in op de over de overreden peuter in China.
Nou opzich ben ik wel benieuwd hoe dat nou zit in China. In Nederland zou een kind aanrijden en dat het kind overlijdt landelijk nieuws zijn. En daar? Not a single fuck was given that day, dan ben ik toch benieuwd waarom dat zo gaat in China.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:00 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Interessant ook, wat een wereldzaak.
Boeit mij weinig, maar idd waarom fucking Lulu Wang dan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:02 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Nou opzich ben ik wel benieuwd hoe dat nou zit in China. In Nederland zou een kind aanrijden en dat het kind overlijdt landelijk nieuws zijn. En daar? Not a single fuck was given that day, dan ben ik toch benieuwd waarom dat zo gaat in China.
Maar a.u.b., waarom Lulu Wang dan
Haha ja haar taalgebruik, en vergelijkingen die slaan als een lul op een drumstel etc.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Boeit mij weinig, maar idd waarom fucking Lulu Wang dan.
Overigens is het item met Wang potentieel interessant, puur om te kijken of ze weer debiel gedrag gaat vertonen.
Helaas, voetbal gaat voor. Wel dank voor de tip, gaan we straks even terugkijkenquote:
Om China weer tot in den treure te verdedigen, zoals ze ook ooit deed toen er kritiek op China's gebrek aan democratie i.v.m. de Olympische Spelen was?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:02 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Nou opzich ben ik wel benieuwd hoe dat nou zit in China. In Nederland zou een kind aanrijden en dat het kind overlijdt landelijk nieuws zijn. En daar? Not a single fuck was given that day, dan ben ik toch benieuwd waarom dat zo gaat in China.
Maar a.u.b., waarom Lulu Wang dan
Toby Wong. Toby Wong? Toby Wong. Toby Chung? Fucking Charlie Chan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:35 schreef Jac0bus het volgende:
Was wel even leuk om te zien, al heb ik de laatste weken maar weinig naar de normale uitzending gekeken. Gasten spreken gewoon niet genoeg aan.quote:
Jij hebt net al 90 minuten van je leven vergooid natuurlijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:52 schreef alors het volgende:
Ik ga mijn tijd er ook niet mee verdoen.
Ik ookquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij hebt net al 90 minuten van je leven vergooid natuurlijk.
Tijd niet gezien!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:11 schreef Specularium het volgende:
Vanavond zal René Mioch ook aanschuiven.
Ik denk alleen dat die Chinese chaufeur toch iets langer de bak in gaat dan hier in Nederland.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:09 schreef Cynix ® het volgende:
China is hard op weg een echt Westers land te worden. Doodrijden en doorrijden.
Doorrijden na een ongeval? Gebeurt al regelmatig, hoor. Misschien nog niet zo massaal als in het filmpje, maar als er geen getuigen zijn stopt allang niet meer iedereen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:10 schreef Eenskijken het volgende:
in nederland zou dit echt niet gebeuren hoor cynix
Alleen reageren in Nederland wel de omstanders...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Doorrijden na een ongeval? Gebeurt al regelmatig, hoor. Misschien nog niet massaal als in het filmpje, maar als er geen getuigen zijn stopt allang niet meer iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |