Tja, de laatste tijd is het gewoon minder. Net als dwdd raakt het sleets en de gasten raken op. En komkommertijd die al een jaar aan de gang is....quote:
Dat vind ik nog het meest rare, want zo lijkt het inderdaad.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En komkommertijd die al een jaar aan de gang is....
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat vind ik nog het meest rare, want zo lijkt het inderdaad.
Straks bij de Oudejaarsconference zal wel weer blijken dat er best veel aan de hand was.
Jammer genoeg is dat zo dat er niet veel aan is! Saaie gastenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:30 schreef EchtGaaf het volgende:
Tja, de laatste tijd is het gewoon minder. Net als dwdd raakt het sleets en de gasten raken op. En komkommertijd die al een jaar aan de gang is....
Ook een beetje vreemd gezien wat er allemaal gebeurd, er is gewoon meer dan genoeg, alleen moet je dan dieper op het onderwerp ingaan en niet oppervlakkig even alles langs gaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, de laatste tijd is het gewoon minder. Net als dwdd raakt het sleets en de gasten raken op. En komkommertijd die al een jaar aan de gang is....
Dat voel ik ook zo. Beide merken zijn sleets aan het worden. Daar helpt geen gepimpte tune meer aan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Huh?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:18 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Ronald Plasterk
Presenteert zevenstappenplan voor financiële sector
Ok, er over praten mag, als-ie maar niet zelf oplossingen gaat bedenken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:14 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is hij financieel woordvoerder PVDA.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:09 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Huh?
En morgen lost Guus Meeuwis het voedselprobleem in de wereld op?
En overmorgen presenteert Patty Brard een plan om de wereldvrede te realiseren?
Nee, stel je voor...een politicus met visie en ideeën.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:16 schreef Cynix ® het volgende:
Ok, er over praten mag, als-ie maar niet zelf oplossingen gaat bedenken.
Pechtoldquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:35 schreef Jac0bus het volgende:
Wat zijn dit voor gasten, op Pechtold na? Gisteren ook al. Waar lijven Peter R., Johan Derksen en andere smaakmakers?
Oh sorry dat moet Plasterk zijn, denk/typfoutjequote:
Plasterkquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:18 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Bouazza en Voet
NIW-hoofdredacteur en publicist over de vrijlating van Gilad Shalit.
Ronald Plasterk
Presenteert zevenstappenplan voor financiële sector
Anna Enquist
Over haar nieuwe boek 'De Verdovers', een literaire doktersroman.
Kom op, Plasterk en ideeën.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:35 schreef golfer het volgende:
Nee, stel je voor...een politicus met visie en ideeën.
nogal een wuitquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:01 schreef Specularium het volgende:
Deze gaat zeker mee naar de woonboot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |