Zelfde intonatie en woordkeuze ook.quote:
Laatste jaren steeds meer casual hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Bram is overigens wel erg casual gekleed...niets voor hem
Zelfde met "De Dominee" filmmakers doen het nog steeds in hun broek voor de onderwereld!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:32 schreef MilaNL het volgende:
Ik vind de film een stuk minder leuk als er dingen gebeuren die niet waar zijn.
Maak dan geen film.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zelfde met "De Dominee" filmmakers doen het nog steeds in hun broek voor de onderwereld!
De reden waarom ik die film van de Heineken-ontvoering niet zal kijken. Hoe verzin je het om de personage van Erkamps te mixen met die van Holleeder.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:32 schreef MilaNL het volgende:
Ik vind de film een stuk minder leuk als er dingen gebeuren die niet waar zijn.
1 stuks en nogal klein ook.quote:
je hebt nog niets gemist hoor. gewoon kijken vanaf nu.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:37 schreef Cynix ® het volgende:
Net thuis. Ik pik misschien de herhaling nog wel ff mee. Er half invallen is ook niks, he?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:40 schreef Tem het volgende:
Ietwat formeler tegen de mp lijkt me beter.
Prednison.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:45 schreef Karina het volgende:
Ik schakel net in: wat heeft Bart een dikke kop gekregen. Of eigenlijk, een onderkin.
Prednison tegen de tumor in z'n kop, waarschijnlijk?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:45 schreef Karina het volgende:
Ik schakel net in: wat heeft Bart een dikke kop gekregen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Prednison tegen de tumor in z'n kop, waarschijnlijk?
quote:
Zelfde seconde.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Prednison tegen de tumor in z'n kop, waarschijnlijk?
Waar jij niet al op let.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:50 schreef Karina het volgende:
Wehehe van Breukelen met dat korte broekje en die behaarde benen.
Je doet nu net of jij thuis wèl wat te vertellen hebt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:54 schreef golfer het volgende:
Michels en z'n vrouw woonden in begin jaren 70 tegenover ons in Buitenveldert en zij was echt zo'n schat van een vrouw, maar ze was wel thuis heel duidelijk de baas en bepaalde wat Rinus wel of niet mocht.
Ik doe inderdaad net alsof.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:02 schreef Modus het volgende:
Je doet nu net of jij thuis wèl wat te vertellen hebt..
Bart Chabot was gisteren om te huilenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:39 schreef Specularium het volgende:
Wat is Bart toch een vervelende kerel.
Bram neemt het voor ons allemaal op.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:57 schreef danos het volgende:
Ik word altijd wel een beetje moe van Bram die het altijd zo goed opneemt voor de crimineeltjes, weet hij wel het verschil tussen een film en de werkelijkheid? Verder ownde die Wilting wel, die gewoon een natte wind is en maar weinig in kan brengen.
Waarom geeft men Bram altijd zo'n podium zodat alle bajesklanten weer in de handjes kunnen knijpen...
Wilting was ook lekker bezig met z'n "Bram".quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:40 schreef Tem het volgende:
Ietwat formeler tegen de mp lijkt me beter.
Kennen nog wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:37 schreef pberends het volgende:
Kennen P&W een heel weekend over nadenken.
Gaan we het weer over de vorm hebben?quote:
Over inhoud is het nou eenmaal lastig praten met jou.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:50 schreef pberends het volgende:
Gaan we het weer over de vorm hebben?
Dus je kijkt alweer niet?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:27 schreef pberends het volgende:
Dat moet wel de meest nietszeggende tafel ooit zijn wat betreft gasten.
Wees blij. Vandaag voor de verandering geen Alzheimerpatiënten...quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:27 schreef pberends het volgende:
Dit dus. Ik sla over.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:27 schreef pberends het volgende:
Esther Verhoef dus.quote:[b]Op maandag 17 oktober 2011 20:26 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile
Winnaar NS Publieksprijs
Vanavond wordt de NS Publieksprijs uitgereikt. De winnaar schuift aan.
Nee die laat op het moment wat ribben verwijderen zodat hij zichzelf kan pijpen.quote:
tegenvallende tafel iddquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:27 schreef pberends het volgende:
ik snap wat je bedoelt jaquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:12 schreef Specularium het volgende:
Deze man heeft bepaalde trekjes van Ron Boszhard.
Nee.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:39 schreef Specularium het volgende:
Stukje gemist, maar Yuri gaat niet naar de OS?
Ik heb gistermiddag de uitzending van vrijdag gekeken..Mooie uitzending met Bram. Gisteravond vond ik niet zoveel aan ..Ja Epke was er.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:37 schreef Cynix ® het volgende:
Net thuis. Ik pik misschien de herhaling nog wel ff mee. Er half invallen is ook niks, he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |