Inderdaad, dat is ook de kracht van deze heren, komen veel echter en sympathieker over imo dan waterreus, sjek en van 't hekquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Heerlijk die zelfspot. Ze nemen zich i.t.t. Sjek & Co niet zo serieus. Wat een verademing.
Als voetballer zou ik wel liever bij Jack aan tafel plaatsnemen. Alleen maar leuke vragen, mooi compilatiefilmpje van je carrière, gemoedelijke sfeer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is ook de kracht van deze heren, komen veel echter en sympathieker over imo dan waterreus, sjek en van 't hek
Wanneer zit er nou een voetballer aan tafel bij VI, ookal zitten ze er, die hebben toch alleen maar media training praatjes die niemand interesseert..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als voetballer zou ik wel liever bij Jack aan tafel plaatsnemen. Alleen maar leuke vragen, mooi compilatiefilmpje van je carrière, gemoedelijke sfeer.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:12 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi koekie weer! Je ziet de paniek in Schelvis z'n ogen...
Is Emile nu zo smal of is Johan zo breedquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:12 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi koekie weer! Je ziet de paniek in Schelvis z'n ogen...
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:14 schreef DrDentz het volgende:
Gast is beresterk, als bokito losbreekt slaat bossie hem terug z'n kooi in
dankuquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:39 schreef Ties02 het volgende:
mp4
http://adaptive.rtl.nl/ne(...)bddf228b01332188.mp4
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:40 schreef ChesterPerry het volgende:
ik word zo levensmoe van dat rtlgemist staat er nog niet op en die link loopt na een kwartier vast
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:39 schreef Ties02 het volgende:
mp4
Hartelijk dank, morgen maar ff terug kijken danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:39 schreef Ties02 het volgende:
mp4
Ik met 14quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hartelijk dank, morgen maar ff terug kijken dan
Edit: Lekker hoor iets binnenhalen met +- 4mb per seconde
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:08 schreef Morendo het volgende:
Is Dijkstra overigens geschrapt als gast?
Ja het tegenovergestelde wat Derksen zei, al ging het om de kwaliteit van het WC papier in de studio.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
jammer hoor die man had teminste een menig.
Nou, hier zit anders helemaal niemand op jou te wachten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:48 schreef Archangelo het volgende:
beste aflevering in lange tijd.
Was even huiverig toen Ajax aan bod kwam dat het weer een saai betoog over Kruif(fok die andere spelling) van een halve aflevering ging worden, gelukkig hebben ze het eindelijk door dat niemand buiten de joden zelf daarop zit te wachten.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:48 schreef Archangelo het volgende:
beste aflevering in lange tijd.
Was even huiverig toen Ajax aan bod kwam dat het weer een saai betoog over Kruif(fok die andere spelling) van een halve aflevering ging worden, gelukkig hebben ze het eindelijk door dat niemand buiten de joden zelf daarop zit te wachten.
Ouwetjequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:59 schreef Saavedra het volgende:
Ik deel mn geboortedag met Johan Boskamp heb ik net gezien, wat een eer
Vraag ik me al tijden af...vond hem toch wel een toegevoegde waarde voor het programma. Maar op GeenStijl (quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:08 schreef Morendo het volgende:
Is Dijkstra overigens geschrapt als gast?
Vond ik wel. Hij had i.i.g. een heel uitgesproken mening en zorgde er ook voor dat Derksen zijn clichés moest verdedigen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:20 schreef msnk het volgende:
JakhalsGoed dat hij weg is. Totaal niet van toegevoegde waarde
Die zien we nooit meer terug!
misschien wel kwartiertje Gijp, aan de bar ofzo.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Morgen Hansie![]()
Hopelijk ook Harry of Sierd...kijken of we Johan dan ook overspannen kunnen krijgen
Gijpie moet idd gewoon een kwartiertje invallen...als hij gelijk 90 minuten volle bak speelt, dan is er een kans op terugval...quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:33 schreef macca728 het volgende:
[..]
misschien wel kwartiertje Gijp, aan de bar ofzo.
Hij zal scherp in de gaten worden gehouden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gijpie moet idd gewoon een kwartiertje invallen...als hij gelijk 90 minuten volle bak speelt, dan is er een kans op terugval...
En Boskamp die koeken uitdeeltquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Haha episch hoor,
vooral ook nog even plakhaar Kooiemans in het laatste level.
Ik wist alleen niet echt wie die blondine voor moest stellen, misschien de zus van Hans Kraaij, maar anders weet ik het niet.
Iets zegt me dat ze een enorme gold-digger is.quote:Op maandag 17 oktober 2011 07:36 schreef Evertjan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_ontroostbaar__.html
http://www.telegraaf.nl/p(...)_ontroostbaar__.htmlquote:"De vriendin van de voormalige Ajacied, die in januari Urby voor zijn carrière naar Milaan volgde, is verscheurd van verdriet. Wanneer zij probeert haar verhaal te doen, barst zij regelmatig in snikken uit. Vandaar dat haar levenscoach Patty Harpenau zo nu en dan het woord voor haar doet."
quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:43 schreef Type-R het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ze een enorme gold-digger is.
Is Urby soms verwend door Yolanthe?quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
WTF is een levenscoach?
Dat verhaalquote:Op maandag 17 oktober 2011 08:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
WTF is een levenscoach?
Het zal allemaal wel zo 'plotsklaps' gebeurd zijn ja. Ik denk dat Urby ook echt zo'n klootzak is die voor niks z'n vrouw op straat zet. Man...al die neppe spelletjes via de media. Dat ze met dat huilverhaal überhaupt al in de krant komt zegt al genoeg over die vrouw.quote:
Ik heb geen idee...is het tegelijkertijd met VI dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:59 schreef Oliver23 het volgende:
Ben benieuwd hoe het zal lopen aankomende vrijdag. Wie van VI gaat er bij de Televizierring gaan zitten. Misschien sturen ze Hansie-Hansie
En op RTL 7 vieren ze de verjaardag van Boskamp![]()
Ja, beide uitzendingen beginnen om 20:25quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee...is het tegelijkertijd met VI dan?
Frustrerend zegquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan2: The Game
# Player Score Date and Time
1 Fok! j_v 90.4999999999999 2011-10-16 22:10:03
2 maarten 82 2011-10-16 19:59:28
3 kevin zonn 82 2011-10-16 21:19:25
Hoera, ik sta bovenaan de highscore lijst (voor zolang het duurt dan)
Iemand die belangrijker is dan onderdak + eten voor je kinderen blijkbaar. Ineens begrijp ik Emanuelson zijn actiequote:Op maandag 17 oktober 2011 08:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
WTF is een levenscoach?
Netjes om dat via de telefoon te doen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 07:36 schreef Evertjan het volgende:
http://www.vi.nl/Radio-it(...)dossier-van-Rene.htmquote:
Dacht een aanslag vanwege een stukje in VI ofzo.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/Radio-it(...)dossier-van-Rene.htmZijn radio rattaplan tijd was er 1 met gevaren!, maar stelt weinig voor hoor
Nee, hij bedoelde Natasha en Joyce. Dit kwam eruit.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:40 schreef DrDentzz het volgende:
Nashaira en Jayciël.. kan Urby dat wel spellen?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelde Natasha en Joyce. Dit kwam eruit.
boskamp versprak zich en zei dat ie niet in zo een kostuum past wat ze volgende week aan zouden moeten. Derksen en Genee begonnen snel over iets anders.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Ze hebben wel allemaal plannen voor komende vrijdag, zei Genee in de radioshow van Stenders afgelopen vrijdag.
Geniaal.quote:
Ze mogen toch gewoon bier drinken?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geniaal.
Nu maar hopen dat de regie dat niet gemerkt heeft, anders hadden ze mogen vertrekken.
quote:
Natuurlijk heeft de regie het gemerkt aangezien Genee er nog een (leuke) opmerking over maakte direct nadat ze die slokken namen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geniaal.
Nu maar hopen dat de regie dat niet gemerkt heeft, anders hadden ze mogen vertrekken.
Ze deden het wel slim, namelijk twee minuten voor het einde van de uitzending. Niet heel boeiend als je er dan nog uitgezet wordtquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geniaal.
Wat zei Genee dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:38 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft de regie het gemerkt aangezien Genee er nog een (leuke) opmerking over maakte direct nadat ze die slokken namen.
Alleen Genee heeft een oortje in, ze zullen hem ongetwijfeld af en toe voorzetjes geven.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:22 schreef DrDentzz het volgende:
Zouden Johan, Genee, Boskamp en Hansie gewoon marionetten zijn van een geniale redactie die het script iedere avond al klaar heeft liggen?
twitter:Gertjakobs64 twitterde op maandag 17-10-2011 om 18:32:03Straks weer fijn VI kijken helemaal mooi man lekker met de pootttnnnn omhoog. reageer retweet
Genee zal heus af en toe worden aangestuurd ja, maar dingen in scene zetten geloof ik niet in.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:24 schreef Caland het volgende:
Veel opmerkingen en ruzies zijn gescript, dat leek me toch al wel duidelijk.
Wel joh. Was een periode dat ze bijna elke uitzending weer een ruzietje hadden. Zo gespeeld.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Genee zal heus af en toe worden aangestuurd ja, maar dingen in scene zetten geloof ik niet in.
Post eens filmpjes dan. Als die ruzies nep zijn dan zijn het echt topacteurs.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel joh. Was een periode dat ze bijna elke uitzending weer een ruzietje hadden. Zo gespeeld.
Af en toe hebben ze nog wel eens echte ruzies. Zoals dat gedoe rondom Talpa en toen Johan dikke stress had vanwege hackerspraktijken bij Ajax en Wilfried lollig ging lopen doen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:45 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Post eens filmpjes dan. Als die ruzies nep zijn dan zijn het echt topacteurs.
Hmm, Koert is geen slechte vervangert!
Ze zeggen alleen dat die serie uit de jaren 30 komt, niet uit de jaren 70. Zjenee maakt de grap gewoon zelf.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:19 schreef Anno2012 het volgende:
Is dit al eens behandeld?
Op 0:35 hoor je de redactie de grap voorzeggen. Toch wel jammer.
hij praat ook gewoon tegen degene in het oortje,"jaren dertig inderdaad ja"quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:19 schreef Anno2012 het volgende:
Is dit al eens behandeld?
Op 0:35 hoor je de redactie de grap voorzeggen. Toch wel jammer.
Wat een heldquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:35 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:Gertjakobs64 twitterde op maandag 17-10-2011 om 18:32:03Straks weer fijn VI kijken helemaal mooi man lekker met de pootttnnnn omhoog. reageer retweet
Hij zegt inderdaad ook vaak "ik krijg net te horen in mijn oortje".quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:03 schreef arucard het volgende:
[..]
hij praat ook gewoon tegen degene in het oortje,"jaren dertig inderdaad ja"
quote:Johan Derksen en Wilfred Genee zitten samen aan tafel in Voetbal International, maar gezellig elkaar op de koffie gaan zit er wat Johan betreft niet in.
"Wilfred en ik zullen nooit vrienden worden.... maar ik vind dat we uitstekende collega's zijn", vertelt Johan maandagavond in RTL Boulevard. Wilfred denkt daar hetzelfde over. "We hebben niks met elkaar. We hebben helemaal niks gemeen."
Voetbal International maakt samen met The Voice of Holland en Wie is De Mol? kans op een Gouden Televizier-Ring 2011. Maar Johan vindt dat maar niets. "Laat mij er lekker buiten zeg. Daar hoef je toch geen prijs voor te krijgen." Wilfred laat weten het "wel heel bijzonder en fijn" te vinden als hun programma toch wint.
bron = telegraaf
Idd en ze reden ooit samen naar Enschede zonder een woord met elkaar te wisselquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:39 schreef Sickert het volgende:
[..]![]()
Dit hebben ze nu al zo vaak gezegd..
Lijkt me aannemelijk dat hij te horen heeft gekregen dat ze is vreemd gegaan ofzo, gezien de vrij harde en rancuneuze handelingen van zijn kant.quote:Op maandag 17 oktober 2011 07:36 schreef Evertjan het volgende:
Of hij heeft een lekkere chick gekregen van Ome Silvio die hij mag palen!quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Lijkt me aannemelijk dat hij te horen heeft gekregen dat ze is vreemd gegaan ofzo, gezien de vrij harde en rancuneuze handelingen van zijn kant.
Voor de vaste kijkers van Operation Repo...wellicht blijven die nu plakkenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:22 schreef Specularium het volgende:
Waarom starten ze de reclame van VI in als VI na de reclame komt?
Dat weet ik al.
Kijkt daar iemand naar dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor de vaste kijkers van Operation Repo...wellicht blijven die nu plakken
Mjah, maar dan zou je uit schuldgevoel toch iets anders omgaan met je vriendin en je kinderen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:22 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Of hij heeft een lekkere chick gekregen van Ome Silvio die hij mag palen!
Erg slecht geacteerd idd.quote:
Altijd het staartje he? Tussen DWDD en VI.quote:
Net als GTST voordat VOH begintquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Altijd het staartje he? Tussen DWDD en VI.
Eddy Zoey heeft toch eigenlijk altijd al rockbottom gezeten?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:26 schreef Specularium het volgende:
Zo te zien zit Eddy Zoey ook rockbottom.
Jij bent toch ook een vrouwmens?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:27 schreef Karina het volgende:
Waarom allemaal vrouwenreclames? Er komt een voetbalprogramma.
En dan is het ook logisch, anders is het gewoon een lulquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Lijkt me aannemelijk dat hij te horen heeft gekregen dat ze is vreemd gegaan ofzo, gezien de vrij harde en rancuneuze handelingen van zijn kant.
Veel vrouwen kijken naar VI vanwege mooiboy Genee...quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:27 schreef Karina het volgende:
Waarom allemaal vrouwenreclames? Er komt een voetbalprogramma.
Hij had ooit een hit met Yes-R, dat waren zijn hoogtijdagen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Eddy Zoey heeft toch eigenlijk altijd al rockbottom gezeten?
Nu willen de vrouwen er ook heen hè, dat was vroeger wel andersquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ik gok dat er meer mannen dan vrouwen kijken.
We hebben het wel over de buurman van Johan ja!quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:30 schreef DrDentzz het volgende:
Koert is weer zo'n gast in de categorie 'er moet toch iemand zitten'
Idd jaquote:
Dit.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:30 schreef DrDentzz het volgende:
Koert is weer zo'n gast in de categorie 'er moet toch iemand zitten'
Iddquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:31 schreef Stevenzenl het volgende:
Zo'n wijf zou zich wel onsterfelijk maken als ze even der tieten laat uithangen ofzo.
Goed voor de kijkcijfers en televizierringquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:31 schreef Stevenzenl het volgende:
Zo'n wijf zou zich wel onsterfelijk maken als ze even der tieten laat uithangen ofzo.
hohooquote:
Autist.quote:
Liever Koert inderdaadquote:
Peter r!quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Hilbert naar het televizierringgala sturen
Hoi Mariaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:34 schreef Ties02 het volgende:
Het begint gelukkig goed.. Komop Koert Westerman, er is toch wel een leuker iemand met meer voetbal verstand te vinden?
Ze hebben het te veel over voetbal...quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:35 schreef ZuidGrens het volgende:
Waarom komt Raoul Heertje nooit meer
Ajax-bash komt dichterbij. ik voel hetquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Begin nou maar over Ajax of PSV
[ afbeelding ]
Vrijdag als de televizierring bezig is zou wel baas zijnquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:35 schreef ZuidGrens het volgende:
Waarom komt Raoul Heertje nooit meer
Derksen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:37 schreef GGMM het volgende:
Wie is die vervelende zak die naast Hans zit?
Haha, ja dat was mooi. Maar ook zijn opmerking: 'De Boer moet gewoon weg' was baas.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vrijdag als de televizierring bezig is zou wel baas zijn
WIE IS JAN KOOIJENMANS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |