Inderdaad, dat is ook de kracht van deze heren, komen veel echter en sympathieker over imo dan waterreus, sjek en van 't hekquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Heerlijk die zelfspot. Ze nemen zich i.t.t. Sjek & Co niet zo serieus. Wat een verademing.
Als voetballer zou ik wel liever bij Jack aan tafel plaatsnemen. Alleen maar leuke vragen, mooi compilatiefilmpje van je carrière, gemoedelijke sfeer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is ook de kracht van deze heren, komen veel echter en sympathieker over imo dan waterreus, sjek en van 't hek
Wanneer zit er nou een voetballer aan tafel bij VI, ookal zitten ze er, die hebben toch alleen maar media training praatjes die niemand interesseert..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als voetballer zou ik wel liever bij Jack aan tafel plaatsnemen. Alleen maar leuke vragen, mooi compilatiefilmpje van je carrière, gemoedelijke sfeer.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:12 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi koekie weer! Je ziet de paniek in Schelvis z'n ogen...
Is Emile nu zo smal of is Johan zo breedquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:12 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi koekie weer! Je ziet de paniek in Schelvis z'n ogen...
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:14 schreef DrDentz het volgende:
Gast is beresterk, als bokito losbreekt slaat bossie hem terug z'n kooi in
dankuquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:39 schreef Ties02 het volgende:
mp4
http://adaptive.rtl.nl/ne(...)bddf228b01332188.mp4
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:40 schreef ChesterPerry het volgende:
ik word zo levensmoe van dat rtlgemist staat er nog niet op en die link loopt na een kwartier vast
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:39 schreef Ties02 het volgende:
mp4
Hartelijk dank, morgen maar ff terug kijken danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:39 schreef Ties02 het volgende:
mp4
Ik met 14quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hartelijk dank, morgen maar ff terug kijken dan
Edit: Lekker hoor iets binnenhalen met +- 4mb per seconde
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:08 schreef Morendo het volgende:
Is Dijkstra overigens geschrapt als gast?
Ja het tegenovergestelde wat Derksen zei, al ging het om de kwaliteit van het WC papier in de studio.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
jammer hoor die man had teminste een menig.
Nou, hier zit anders helemaal niemand op jou te wachten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:48 schreef Archangelo het volgende:
beste aflevering in lange tijd.
Was even huiverig toen Ajax aan bod kwam dat het weer een saai betoog over Kruif(fok die andere spelling) van een halve aflevering ging worden, gelukkig hebben ze het eindelijk door dat niemand buiten de joden zelf daarop zit te wachten.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:48 schreef Archangelo het volgende:
beste aflevering in lange tijd.
Was even huiverig toen Ajax aan bod kwam dat het weer een saai betoog over Kruif(fok die andere spelling) van een halve aflevering ging worden, gelukkig hebben ze het eindelijk door dat niemand buiten de joden zelf daarop zit te wachten.
Ouwetjequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:59 schreef Saavedra het volgende:
Ik deel mn geboortedag met Johan Boskamp heb ik net gezien, wat een eer
Vraag ik me al tijden af...vond hem toch wel een toegevoegde waarde voor het programma. Maar op GeenStijl (quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:08 schreef Morendo het volgende:
Is Dijkstra overigens geschrapt als gast?
Vond ik wel. Hij had i.i.g. een heel uitgesproken mening en zorgde er ook voor dat Derksen zijn clichés moest verdedigen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:20 schreef msnk het volgende:
JakhalsGoed dat hij weg is. Totaal niet van toegevoegde waarde
Die zien we nooit meer terug!
misschien wel kwartiertje Gijp, aan de bar ofzo.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Morgen Hansie![]()
Hopelijk ook Harry of Sierd...kijken of we Johan dan ook overspannen kunnen krijgen
Gijpie moet idd gewoon een kwartiertje invallen...als hij gelijk 90 minuten volle bak speelt, dan is er een kans op terugval...quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:33 schreef macca728 het volgende:
[..]
misschien wel kwartiertje Gijp, aan de bar ofzo.
Hij zal scherp in de gaten worden gehouden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gijpie moet idd gewoon een kwartiertje invallen...als hij gelijk 90 minuten volle bak speelt, dan is er een kans op terugval...
En Boskamp die koeken uitdeeltquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Haha episch hoor,
vooral ook nog even plakhaar Kooiemans in het laatste level.
Ik wist alleen niet echt wie die blondine voor moest stellen, misschien de zus van Hans Kraaij, maar anders weet ik het niet.
Iets zegt me dat ze een enorme gold-digger is.quote:Op maandag 17 oktober 2011 07:36 schreef Evertjan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_ontroostbaar__.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |