Ja, ik had zn speen kunnen geven natuurlijk, daar had ik helemaal niet aangedacht!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:54 schreef Troel het volgende:
Ik heb het overigens opgelost met bumbakoekjes
Whaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:52 schreef Rixtje het volgende:
Wat een geweldige omschrijving vlindur heb nu al spijt dat we naar de jumbo zijn geweest en nIet naar de ah
Ik heb het geduld ook echt niet, maar wat had ik anders moeten doenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:53 schreef Cooki het volgende:
Vlindur, respect hoorik heb het geduld niet...
![]()
voordat ik je dagboekbegon te lezen zag ik de foto van rienk met het karretje
en ik dacht gelijk: owjee-alsdatmaargoedgaat-muitende-dreumes-in-aantocht...![]()
(en dan projecteer ik t even op mijn eigen kids he)
en jawel![]()
maar echt petje af hoor!
denk je dat, ja?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:00 schreef Vlindur het volgende:
En in de winkel heeft hij tegen tig mensen aan gebotst hoor, maar hij keek ook niet waar hij liep, gelukkig vinden de mensen het nu nog schattig![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:02 schreef octopussy het volgende:
Er schijnt mond-voet-handziekte te heersen dus mogelijk is dat het
Zo deden ze wel ja! maar ik heb natuurlijk ook een mega schattig kindquote:
o, dan zal dat het zijn jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zo deden ze wel ja! maar ik heb natuurlijk ook een mega schattig kind![]()
[ afbeelding ]
Whaha, Wat een goeie van Rubenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:08 schreef Troel het volgende:
Woensdag waren ze allebei behoorlijk druk, toen heb ik laten vallen dat er storm op komst was
Woensdagnacht was het inderdaad raak. Vandaag waren ze ook redelijk druk, hoor ik Ruben vragen: "Komt er nu ook storm, mama?"
*plooigezicht*
We hadden hem vanmiddag al leeggehaald. Hij laat het mandje zitten, maar gaat met de scherpe messen aan de wandelquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:10 schreef Cooki het volgende:
[..]
o, dan zal dat het zijn ja![]()
![]()
wat was zn plan daar? van de vaatwasser via hoofd naar kast, of uit kast via hoofd naar vaatwasser![]()
als ik de vaatwasser zo open heb staan, is t ook al weer feest, bestekbakje foetsie![]()
Tja, 't is een wijsneusquote:
Ruben gaat over twee weken vier dagen in de week richting Medisch Kleuter Verblijf en gaat dan ook al meteen een aantal dagdelen naar school (ok ok, eerste twee weken van het wennen niet, maar daarna wel). Niet echt te vergelijken met Rienk dusquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:15 schreef Vlindur het volgende:
Waauw, wat een lap tekst johRienk zei net toen ik iets aan hem gaf 'dank' en dat vond ik al heel wat
![]()
Maar Rienk is ook een stuk jonger natuurlijk
Hij kan wel goed opruimen, hij stopt alles in de bassbox![]()
Het mooie is dat als je een gewone luier pakt, dat ie dan boos een Bobluier gaat pakken. "Joosh Bobbebouwerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:19 schreef Vlindur het volgende:
Jemig, wordt ie al weer 4 joh?![]()
Jochem heb je goed afgericht
Jeps, luierbroekjesquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:24 schreef Vlindur het volgende:
Wat is het verschil? Zijn Bob, luierbroekjes ofzo?![]()
Ik gebruik alleen gewone, al denk ik er aan om broekjes te halen voor als meneer weer eens niet liggen wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:37 schreef Fannetje het volgende:
Vlinder, wat mooi geschreven van die driftbui! Arme jij!
Kennen jullie de mop van de vrouw die vorige week een fotosessie had laten maken van haar kind in de Prénatal en die had gezworen bij het ophalen alleen voor de gratis gadgets te gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarom doen ze dat ook, zo'n 'gratis' fotosessie.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Niet bijlezen maar even vertellen hoe het met je kroost gaat!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:41 schreef Meimeltje het volgende:
Sorbo en Isabeau welkom terug!
Ik probeer steeds bij te lezen, maar het lukt me nu niet..geloof dat het te lang geleden is dat ik een wijntje heb gedronken.
Ow zal dat nog wel lukken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Niet bijlezen maar even vertellen hoe het met je kroost gaat!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:45 schreef Fannetje het volgende:
Ja, jullie hadden allemaal gelijk hoor![]()
Maar ik kon ze toch niet laten liggen? Die mooie foto's?
Hoe gaat dat dan met het kindervermaak als je gaat winkelen? Laat je hem ergens achter?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:47 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ow zal dat nog wel lukken?![]()
Heb eigenlijk niets te melden. Gewoon een heerlijk dagje vrij, genoten van en met Dyon, samen schoongemaakt in huis en voor het eerst eens rustig boodschappen kunnen kunnen doen zonder dat hij niet wil blijven zitten en ik hm continu in de gaten moet houden(we hebben een nieuw winkelscentrum om de hoek erbij en nu 2 supermarkten geopend die ook aan de kids hebben gedacht
(Bij de Hoogvliet zingende dieren en klimding en bij de Appie spellletjesdingetjes).
Over Kyllian mag ik het hier niet hebben, dus dit was het dan wel voor vandaag geloof ik
Nee? Als ik me in Rienk verplaats dan vind ik zijn driftbui zo logisch. Hij krijgt iets moois, namelijk een wagentje dat hij mag duwen. Voor het eerst! Hij is er natuurlijk dolgelukkig mee. En dan ineens heeft zijn moeder besloten dat het welletjes is en moet hij zijn kar afstaan. Dat is ook stom.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:49 schreef Vlindur het volgende:
Morgen doen we de weekboodschappen en ik had al bedacht dat hij dan weer een karretje mag. Maar Claudia, lief dat je meedenkt, maar ik denk echt niet dat Rienk zoiets snapt.
Die hebben ze in sommige winkels nu ook toch. Ik zou m'n kind daar toch niet neer durven zetten denk ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoe gaat dat dan met het kindervermaak als je gaat winkelen? Laat je hem ergens achter?
Ik herinner me dat nog van mijn jeugd, dat er een hoekje in de supermarkt was met een televisie en wat van die tuinbankjes. Daar werden wij dan geparkeerd.
Nee dat durf ik nog niet met Dyon hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoe gaat dat dan met het kindervermaak als je gaat winkelen? Laat je hem ergens achter?
Ik herinner me dat nog van mijn jeugd, dat er een hoekje in de supermarkt was met een televisie en wat van die tuinbankjes. Daar werden wij dan geparkeerd.
Met Rienk toevallig een paar weken terug geprobeerd, die bleef 5 seconden zitten en bedacht toen dat hij vrijheid had en naaide de winkel inquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:56 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Die hebben ze in sommige winkels nu ook toch. Ik zou m'n kind daar toch niet neer durven zetten denk ik.
Hij had eerst moeite om afscheid te nemen van het kinderdagverblijf, en toen zijn we begonnen om hem naar buiten te lokken door hem die hond en poes voor te houden. Hij weet nu dus waar ze wonen en wil er al-tijd langs. Als ze er niet zijn wil hij er alsnog naartoe en blijft hij net zolang wachten tot we hem naar huis slepen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:59 schreef Vlindur het volgende:
Lastig lijkt me dat ook. Zijn die beesten altijd buiten dan? Wat doet Ivan als ze er niet zijn?
Haha! Dat zou Tirza dus ook gerust klaarspelen ja! Die ruikt dat gewoon en weg is ze!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:02 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Met Rienk toevallig een paar weken terug geprobeerd, die bleef 5 seconden zitten en bedacht toen dat hij vrijheid had en naaide de winkel inJohan had hem gauw te pakken. Maar goed dat we op een afstandje stonden omdat we al voorzagen dat meneer niet braaf zou blijven zitten
Ik ook niet, hoor. Ik denk dat wij als kind ook ouder waren toen wij achter die televisie werden geparkeerd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:56 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Die hebben ze in sommige winkels nu ook toch. Ik zou m'n kind daar toch niet neer durven zetten denk ik.
Ik ook absoluut niet.Hij loopt weg, maar al bleef hij keurig zitten dan nog niet.Er lopen genoeg gekken rond....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:56 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Nou Bar, het verklaart achteraf het een en anderquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:17 schreef _Bar_ het volgende:
hehehe Saffierwel fijn toch zo zonder probs en ellende
Och wat voel ik me gelukkig dat Roy het nog allemaal prima vind in de winkelwagen, die hoor je niet daar die kijkt tevreden rond.
Ja, je hebt gelijk, "jij doet maar wat"quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:10 schreef pessie het volgende:
Ja, je hebt gelijk, "jij doet maar wat"
![]()
Oh en wat betreft praten, 14 maanden oud en vooral motorisch bezig.
(al betrapte ik hem vanavond tijdens het eten op een woordje soort van "hebben"(zijn worst was op en hij wilde de mijne, het klonk wel erg "hebben"-achtig
:') ).
Wat betreft snel verschonen, doe ontzettend mn best maar bij een poepluier kan ik nog steeds niet sneller dan ik kan. Plasluiers doen we hier regelmatig staand.
Voel me na afloop altijd alsof ik net een half uur op de crosstrainer heb gestaanquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh en verschonen, tja das een sport tegenwoordig...
Was het maar zo, dan hoefde ik het niet elke avond te doen. Heb er net weer 45 min op gestaan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:49 schreef pessie het volgende:
[..]
Voel me na afloop altijd alsof ik net een half uur op de crosstrainer heb gestaan
Hier ook idd!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:26 schreef As1981 het volgende:
Lekker toch Fannetje. Dat ene slaapje is herkenbaar. Hier ook vaak begonnen rond 11 uur. Dan was hij eigenlijk te moe rond etenstijd en dat liep dan helemaal niet lekker. Nu we weer een week of 3 verder zijn, lukt het hem om in de ochtend langer op te blijven. Hij ging vandaag om half 2.
hehehe ja dat wist ik dan weer nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:42 schreef Saffier het volgende:
[..]
Nou Bar, het verklaart achteraf het een en ander
Heeft hij er heel veel last van?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:31 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
hehehe ja dat wist ik dan weer niet![]()
Roy heeft hier vandaag kabouterwangen ik vermoed ook eerdaags een kies.
nee je merkt er niks aan, behalve de kabouterwangen, 2 rode rondjesquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:32 schreef As1981 het volgende:
[..]
Heeft hij er heel veel last van?
Sterkte Fannetje met je schoonvader. Wel heel lief dat ze hem kusjes wilt geven.
Ja lekker onverantwoord hequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:30 schreef Fannetje het volgende:
En lekkere pizza ligt er in het wagentje!
ja, ik doe het gewoon n keer en dan zeg ik erbij dat het gelijk over is als ze muitenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:36 schreef Meimeltje het volgende:
Haha CookiGewoon een keer proberen joh, ze zullen het vast geweldig vinden
![]()
Dyon die heeft idd vaak zo'n blik als hij samen met zijn broer iets mag doen, het is toch ook stoer om dat samen met je broer te doen
Had je het tegen mij?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:39 schreef Cooki het volgende:
jaja
hoe krijg ik dit ontopic:
goed geklust voor je dreumes?
Ik had ook de afspraak gemaakt dat ze om en om zouden duwen, omdat ze beiden het karretje wilden. Ze luisterden alleen helemaal niet en wilden liever samen duwenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:41 schreef Cooki het volgende:
[..]
ja, ik doe het gewoon n keer en dan zeg ik erbij dat het gelijk over is als ze muiten(who am i kidding
)
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:36 schreef Meimeltje het volgende:
Haha CookiGewoon een keer proberen joh, ze zullen het vast geweldig vinden
![]()
Dyon die heeft idd vaak zo'n blik als hij samen met zijn broer iets mag doen, het is toch ook stoer om dat samen met je broer te doen
Daar ook al...Hier zijn we ook niet naar buiten geweest. Idd alleen even naar de ah, inkopen doen voor morgen. Maar dat heb ik met de auto gedaan, met Floris in t winkelwagentje...Wat nog best oke ging, hij ging er pas bij de kassa uitklimmenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:43 schreef Cooki het volgende:
ja tegen jou!![]()
je had goed weer trouwenshier hele dag niet buiten geweest op 1 piepklein wandelingetje naar de supermarkt na (lucas moest in de wandelwagen blijven zitten, arm kind
)
ow.. edit: ik herinner me ineens dat we vanmorgen om kwart over 8 al in de tuin aan het rommelen waren, lucas en ik, blaadjes vegen![]()
hoe laat wordt ze wakker dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:54 schreef Reilain het volgende:
Geweldige foto Meimel!
Fannetje veel sterkte! Moeilijk lijkt me dat als het zo snel gaat..
Oona is een enorme slaapkop.. soms idd wel lastig met ergens heen gaan..
Op het moment zit ze meestal op 2... (ongeveer 10-12 en 4-5)
Maar vandaag bv 3... 08.30-10.30 / 13.00-14.30 / 16.00-17.45
Enorm veel dus! Maar ze is ook flink verkouden en heeft net 3 dagen kdv achter de rug.. dus op zaterdag vaak veel slapen..
ik hou ook van jou heurquote:Op zondag 9 oktober 2011 10:23 schreef Elmo76 het volgende:
En ook eenvoor cooki! Gewoon omdat het kan. (En ik de reden ff kwijt ben
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze ligt nu sinds 11.30 weer op bed met de gordijnen dicht. Ben benieuwd hoe lang ze slaapt.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:50 schreef Fannetje het volgende:
Elmo, 10.15? Lekker! En hoe laat lag ze gisteren in bed?Tirza lag er gisterenavond rond half 10 pas in. Maar dat kwam omdat ze door omstandigheden haar middagslaapje van half 4 tot 6 had, dus toen kkon ze niet om half 8 naar bed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze ligt nu sinds 11.30 weer op bed met de gordijnen dicht. Ben benieuwd hoe lang ze slaapt.
En nu gaan we lekker naar het bos! Eikeltjes en blaadjes zoeken!
Ben benieuwd of de gordijnen dicht doen helpt fannetje!!
[ Bericht 6% gewijzigd door Elmo76 op 09-10-2011 12:49:43 ]*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
namens mij ook.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:24 schreef DaviniaHR het volgende:
Heeft iemand tips voor een dreumes die weigert een middagslaapje te doen? Ze wil (bij me) drinken, valt na een halve slok in slaap, ik probeer haar op bed te leggen en ze is alweer een half uur aan het krijsen. Zucht...
Verder ga ik morgen weer bijlezen
Dat lijkt me dan inderdaad wel lastig.. Op zich redt Leia het wel, als ze maar genoeg afleiding heeft.. en ze wordt (nog) niet vervelend of huilerig als ze moe is.. wel wat sloom en hangerig en wat meer ogen wrijven..quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:59 schreef Ssserpente het volgende:
Lente slaapt elke middag nog drie uur. De pest is alleen dat ze het echt nodig heeft. En op de kinderopvang haalt ze dat bij lange na niet, dus is ze tijdens het eten vaak zo stuk dat ze alleen nog maar kan huilen. Gelukkig gaat ze mijn derde werkdag naar opa en oma, kan ze daar een beetje bijslapen. De laatste keer drieënhalf uur.
's Avonds gaat ze er trouwens rond kwart voor acht in. En rond zevenen is ze weer wakker.
gefeliciteerdquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:13 schreef Troeta het volgende:
Hoi, hier ben ik met m'n dreumes!
[ afbeelding ]
De verjaardag was druk, maar gezellig en Mex heeft een halve taart op
Hier ook.. Althans, bij mij kwam het uiteindelijk door wildvlees aangroei in mijn rechteroor, waardoor gehoorbeentjes zijn aangetast.. die zijn verwijderd en kunststof teruggeplaatst, maar ik hoor maar 5% aan mijn rechteroor.. (ik heb tot mijn 4e, tot het ontdekt werd, wel 30 keer oorontsteking en tig keer buisjes gehad...)quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:17 schreef Reilain het volgende:
@ Oorontstekingen..
Idd snel achteraan! Ik heb gehoorsverlies door veele oorontstekingen (kan voornamelijk heel slecht horen met ruis.. dus in groepen..)
@ Slapen op t kdv..
Hier veel korter! 2x 3kwartier gemiddeld... thuis veel langer...
@ Troela... Gefeliciteerd met de verjaardag van Mex!
2mnd geleden met slaapzak gestopt en dekbedje bij ikea gekocht.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:25 schreef Incantrix het volgende:
Octo, dat is wel een bemoedigend verhaal, wij zijn al weken aan het twijfelen om de zijkant uit Stef's bedje te halen. Als hij aandacht wil gooit hij zijn knuffel en flesje water uit bed, om vervolgens obedaarlijk verdrietig te zijn omdat hij zijn knuffel en flesje wil hebbenhij probeert bij middagtukjes ook al wel eens uit bed te klimmen, maar in de nacht en ochtend nog niet omdat hij dan nog een slaapzakje aanheeft. Misschien toch maar wel eens proberen..
Hoe zitten jullie hier eigenlijk qua beddengoed? Stef wordt over een weekje of 6 alweer 2 en naast onze twijfels over de zijkant uit zijn ledikant halen twijfelen we ook over de aanschaf van een dekbedje. Waarom wel, of juist niet? Behalve dat Stef het niet leuk vind als we zijn slaapzak aantrekken lijjkt hij er verder heerlijk in te slapen, maar we vragen ons af of het niet fijner zou slapen voor hem onder een dekbed.
Jeps,tientje.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:50 schreef Incantrix het volgende:
Het is mij, ohja, zo'n schotje! Haal je die ook bij de ikea ofzo? Thnx voor je ervaring
Ja ik was echt verbaasd dat t zo makkelijk ging. Had speciaal de wagen meegenomen ipv buggy, zo van dat slaapt ie misschien wat makkelijker, niet nodig gehadquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:50 schreef Incantrix het volgende:
Het is mij, ohja, zo'n schotje! Haal je die ook bij de ikea ofzo? Thnx voor je ervaringen
Son, wat een lekker ding, dat het dan zo gemakkelijk gaathaha, snap wel dat je moe bent, je ventje slaapt vannacht vast ook als een blok
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:17 schreef Orea het volgende:
Hier gaat ze ook maar 2 dagen naar de opvang, 2 dagen zit ze met mij opgescheept
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:36 schreef octopussy het volgende:
Overigens is het leed van de hand-voet-mondziekte helemaal voorbijDe blaasjes op de tong zijn weg en ze slaapt weer goed en ze is met eten aan het inhalen wat ze eerder heeft gemist. Vandaag heeft ze echt gebunkert: 2 boterhammen, 3 (!) bananen, een kommetje popcorn, rozijntjes, kwart pistoletje, stukje chocoladetaart (verjaardag), avondeten, danoontje en een fles melk!
![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:43 schreef Fannetje het volgende:
Cookie, de gordijnentruc hielp niet echt. Ze was om 13.00 uur weer wakker. Maar de rest van de dag is ze eigenlijk heel lief geweest. We waren bij mijn schoonouders (en oei, wat gaat het slecht met mijn schoonvader) en ze heeft zich daar prima vermaakt. Toen we om kwart voor zeven op weg naar huis waren (10 min. rijden) viel ze in slaap
gheghe.. die van mij heeft al z'n eigen kamer op het kdv gereserveerd: hij huilt ongeveer 1 minuut bij naar bed gaan en dat gaat nogal doordringendquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:00 schreef Ssserpente het volgende:
.... Wordt ze daar niet wakker van de andere kindjes? Dat is nl het probleem op ons kdv. Ze liggen daar met een groep in het kamertje en degene die het eerst wakker is, maakt de rest wakker. Hoewel ik ook wel heb begrepen dat Lente regelmatig zelf degene is die ligt te keten.
Incantrix: over dekbedjes, volgens mij slapen ze daar heerlijk onder, maar ivm protocol wil ik wachten tot Lucas bijna 2 is... terwijl ik denk dat het nu ook al fijn zou zijn.. dus ms in december gaan we over...quote:incantrix schreef iets over dekbedjes en zijkantjes en starwarszwembroekjes, o nee, ander topic![]()
Sonnetje, wat klinkt het al een ontzettend fijne dag, wat goed van je mannetjequote:Op zondag 9 oktober 2011 21:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
Zooooo, lange dag gehad vandaag, maar zoooo leuk
Ik ben echt trots op mijn kleine grote manneke!
ja?quote:
daar zijn de maillots zo goed voor (zie twinkly's posts)quote:En nu had vanmorgen steenkoude voetjes/beentjes
(N)oortjesquote:Op maandag 10 oktober 2011 08:53 schreef Lijnloos het volgende:
Minke slaapt al een tijdje zonder slaapzak en dan wel met een dekentje in bed, maar daar wurmt ze zelf vaak onderuit. Dus gisteravond maar wel sokken aangehouden in bed, dat hielp wel aardig. Bij ons kan de zijkant niet uit het ledikant, dus overschakelen betekend een grote meisjesbed.... daar wachten we toch nog maar even mee, slapen gaat nu (gelukkig!!! ) weer helemaal goed.
En effe eenvoor (N)oortjes
Ik gebruik de box nog dagelijks. 's Ochtends kleed ik eerst Nathan aan, dan gaat hij in de box zodat ik me rustig aan kan kleden en brood kan smeren. En overdag meestal ook nog wel een keer wanneer hij voor de 253ste keer de DVD uit de DVD speler heeft gehaald om ermee te brummen als een autootjequote:Op maandag 10 oktober 2011 09:42 schreef Troeta het volgende:
Jij gebruikt de box nog vaak he? Ik heb hem maar in de berging gezet...
anders ik welquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:38 schreef Troeta het volgende:
Dank voor de felicitaties!
Wat goed dat ie zolang gelopen heeft Sonnetje, ik sta versteld!
Arme Selene:D
Te strak is idd niet de bedoeling, maar dat is hier niet het geval ... mij lijken die maillotjes handig omdat ze niet echt bloot komen te liggen, (hier is de kamer op zich ook warm genoeg) maar ik ben nu ook aan het kijken naar van die jumpsuitjes .. ach ja.. voorlopig ligt Lucas nog in een slaapzakjequote:Op maandag 10 oktober 2011 13:16 schreef Ssserpente het volgende:
Ik vraag me af of een maillot 's nachts wel effectief is. Ik heb het idee dat het te strak zit of zo om de warmte goed vast te kunnen houden. Komt ook omdat een skileraar me eens verteld heeft dat een maillot onder een skibroek ook averechts werkt.
Ik zou het zelf niet zo snel doen iig. Dan liever een thermobroekje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijnese is 12 kilo en 80 cm, dies wat bollerquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:53 schreef Saffier het volgende:
Ik doe mijn best om (hier) weer wat meer van ons te laten horen. Ik ben niet bijgelezen verder, ik kom er vast snel weer 'in'.
Vanmorgen met Ylana naar het cb geweest, ze blijft een tenger poppetje want ze is 8360 gramen bijna 78 cm. Orea hoe doet jouw dame het nu?
Het weekend had ik 2 ondertanden bij haar ontdekt en dat verklaarde meteen de gebroken nachten weer, de cb-arts heeft haar helemaal nagekeken en ontdekte verdorie meteen 2 kiezen bovenin![]()
![]()
![]()
. Onderin staan ze al vrij hoog
Ze heeft in haar hals ook een ader die vrij snel dik wordt en soms een stukje uitpuilt maar het hoort erbij zei hij. Was niets mis mee iig.
Ze kan op handen en knieen kruipen, zelf gaan staan en staat dan ook max een seconde of 10 los. Ze loopt langs de tafel enzo lekker de kamer door en aan onze handennog niet los dus en van mij mag dat nog wel even zo blijven, ze wordt zo snel groot!
Ze heeft heel veel humor, is een pittige tante met eigen willetje () een knuffelkont en verliefd op haar broer
Ze is nu wat hangerig van de prikken en ligt lekker te slapen.
Ja dat is ook zo. Als floris naar een kdv zou gaan ging ie niet naar psz. Maar vind t nu wel een goede aanvullingquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:42 schreef Orea het volgende:
Psz... dat hoeft hier weer nietvind 2 dagen opvang vooralsnog wel voldoende! Ik weet niet hoelang de wachttijd voor de basisschool hier is, binnenkort maar eens informeren. De school hier in de straat spreekt ons het meeste aan! (deze school werkt met het zogeheten 'natuurlijk leren'.
Maar het is nog even afwachten of dat ook bij Leia past. Dat is weer het lastige
Ik heb vanmiddag gelijk t inschrijfformulier uitgeprintquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:19 schreef Asyniur het volgende:
Wah!Moet ik al na gaan denken over inschrijven op een basisschool? Ik moet nog steeds bellen voor de psz
Piekie, van harte gefeliciteerd nog met Rubens verjaardag!
Saffier, dan past ze mooi bij Harry
Die is zo'n 9,5 kilo bij zo'n 80 cm
en kijken jullie even hier
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:55 schreef Cooki het volgende:
As: koopgedrag uitstellen?ben jij een man ofzo
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:07 schreef Poppejans het volgende:
*sorry, even ego post, mn enthousiasme v me afschrijven
Wij zijn vanmiddag gaan kijken op een basisschool voor Wolf, en gaan hem daar inschrijven!
Erg leuk en interessante rondleiding gehad, mooi gebouw en materialen die ze er gebruiken.Grooooot buitenterrein![]()
En wat een hoop moderne snufjes die ik helemaal niet ken uit mijn basisschooltijd! In ieder lokaal digitale schoolborden en beamers! en een groot computerlokaal met laptops e.d, en overal dagritme kaartjes en planborden.
Sprak ons erg aan dat de school niet de intentie heeft om uit te breiden, ze willen een maximum aantal leerlingen behouden.
Onderwijs en de groepen leken best gericht op het individuele kind; aparte groepjes van kinderen die net wat meer uitleg nodig hebben dan de rest wordt tijd voor gemaakt,veel coaching van remedial teachers en onderwijsassistenten waarmee ze hopen te bereiken dat in principe geen enkel kind een jaar hoeft over te doen,maar er dus met behulp van ondersteuning ook wel komt.
Ze werken bij de kleutergroepen met Flip de beerFlip zat op een eigen stoeltje erbij in de kring hahaha
Het is dezelfde school als waar Twinkly Niels heeft ingeschrevendus misschien komen ze wel bij elkaar in de klas.
Nee joh, ze steken gewoon op elke school hetzelfde promopraatje af.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:15 schreef Spewey het volgende:
[..]Woon jij stiekem ook in Zeewolde? Klinkt bijna exact als de school waar Zoë is ingeschreven. Ik was ook zo enthousiast na de rondleiding.
![]()
Hier kan je je dreumes 6 maanden voor de 2de verjaardag inschrijven voor de psz dus dat meteen eind augustus gedaan, ze wil er zo graag blijven als we Ryan wegbrengen.
3 borden macaroniquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:19 schreef Orea het volgende:
Oh we aten vandaag broccoli stampot (aanrader!) en mevrouw heeft gewoon 2 borden op (bordJES hè.. niet dat jullie denken dat ze net zulke volle borden krijgt als wijalhoewel, haar gewicht doet anders vermoeden)
En gewoon piepen toen het op was
dat krijg ik zelf niet eens wegquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:25 schreef Saffier het volgende:
[..]
3 borden macaroni3!! En daarna nog 7 (ja ik heb ze geteld
) opscheplepels kale pasta'tjes
Toen nog een bak yoghurt en daarna nog fruit
Toen zat ze vol
Echt, ik heb een vreetzak en dat is háár dan weer niet aan te zienFavo woordje momenteel is; etuh etuh etuh etuhhhhhhhhhhhh
Doe mij eens wat van die lintworm!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:25 schreef Saffier het volgende:
[..]
3 borden macaroni3!! En daarna nog 7 (ja ik heb ze geteld
) opscheplepels kale pasta'tjes
Toen nog een bak yoghurt en daarna nog fruit
Toen zat ze vol
Echt, ik heb een vreetzak en dat is háár dan weer niet aan te zienFavo woordje momenteel is; etuh etuh etuh etuhhhhhhhhhhhh
Zou je later niet van dag kunnen gaan wisselen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:52 schreef Cooki het volgende:
ja spewey, ideaal ja, in 4 uur (!) kun je en shoppen en strijkenhoef je niet te kiezen
en
ik moet lucas ook nog opgeven voor de psz, maar dan willen ze gelijk weten welke dagen... ik weet niet eens waar en of ik dan werk![]()
Ja, bij de andere peuterspeelzalen was het wel 1x middag en 1 ochtend. Bij deze maar 1x in de week dus zal daarom wel wat langer zijn.Het is een speelgroep van een kdv dus het is dan een mix van kinderen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:50 schreef Spewey het volgende:
4 uurtjes? Dat is lekker lang! Hier zijn de ochtenden 2,5 uur en de middagen 2 uur.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:11 schreef Cooki het volgende:
ja maar Dyon is ook geweldig(en Kyllian natuurlijk!!
) alleen bij zo'n kleintje is t extra sjattig
Ja dat ja Incantrix!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:14 schreef Incantrix het volgende:
Dus nouja, ik wil van hem uitgaan, niet van mijn eigen gemak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |