Becky, ik hoop dat je gauw terecht kunt bij een arts die Noortje goed kan helpen
Troeta, welkom met Mex
quote:

zo zeg/denk ik dat ook altijd, arme kinderen

quote:
Op zondag 9 oktober 2011 19:36 schreef octopussy het volgende:Overigens is het leed van de hand-voet-mondziekte helemaal voorbij

De blaasjes op de tong zijn weg en ze slaapt weer goed en
ze is met eten aan het inhalen wat ze eerder heeft gemist. Vandaag heeft ze echt gebunkert: 2 boterhammen, 3 (!) bananen, een kommetje popcorn, rozijntjes, kwart pistoletje, stukje chocoladetaart (verjaardag), avondeten, danoontje en een fles melk!
Octo: wat een lieve foto van Hannah

ze ligt zo lekker te slapen
quote:
Op zondag 9 oktober 2011 19:43 schreef Fannetje het volgende:Cookie, de gordijnentruc hielp niet echt. Ze was om 13.00 uur weer wakker. Maar de rest van de dag is ze eigenlijk heel lief geweest. We waren bij mijn schoonouders (en oei, wat gaat het slecht met mijn schoonvader

) en ze heeft zich daar prima vermaakt. Toen we om kwart voor zeven op weg naar huis waren (10 min. rijden) viel ze in slaap

voor de gordijnen

voor Anne

voor je schoonvader, heel veel sterkte gewenst...
quote:
Op zondag 9 oktober 2011 20:00 schreef Ssserpente het volgende:.... Wordt ze daar niet wakker van de andere kindjes? Dat is nl het probleem op ons kdv. Ze liggen daar met een groep in het kamertje en degene die het eerst wakker is, maakt de rest wakker.
Hoewel ik ook wel heb begrepen dat Lente regelmatig zelf degene is die ligt te keten.

gheghe.. die van mij heeft al z'n eigen kamer op het kdv gereserveerd: hij huilt ongeveer 1 minuut bij naar bed gaan en dat gaat nogal doordringend

, gevolg: iedereen die al sliep is weer wakker, behalve lucas... als hij dan wakker wordt, maakt hij door het keten ook de rest weer wakker

oplossing: separeren

. Hij slaapt dan ongeveer 1,5 uur, thuis meestal zo'n 2 uur.. das ongeveer t zelfde dus. Alleen op kdv slaapt hij ook weleens heulegaar niet

en dan is het feest joh
quote:
incantrix schreef iets over dekbedjes en zijkantjes en
starwarszwembroekjes, o nee, ander topic
Incantrix: over dekbedjes, volgens mij slapen ze daar heerlijk onder, maar ivm protocol wil ik wachten tot Lucas bijna 2 is... terwijl ik denk dat het nu ook al fijn zou zijn.. dus ms in december gaan we over...
ennuh: zijkant er uit? ik snap jouw overweging heel goed , maar ik geniet nog even van de zekerheid

dat hij in bed blijft
quote:
Sonnetje, wat klinkt het al een ontzettend fijne dag, wat goed van je mannetje
Hier was het vanavond huilenhuilenhuilen

geen idee wat het probleem was ... heb ik hem er toch nog maar even uitgehaald, 10 min tv gekeken bij mij op schoot en toen ging ie al zwaaiend weer naar bed en ging gelijk slapen
ennuh....
waarom ik dan nu wakker ben?

geen idee

oh heb ik al gezegd:
ik heb gisteren trouwens gedroomd dat lucas met vriend naar huisarts moest en terugkwam met 2 gehoorapparaatjes
oh en omdat ik nog steeds niet kan slapen

:
beter laat dan niet: k heb
een intro-post in het voorsteltopic gemaakt
[ Bericht 21% gewijzigd door -Caroline- op 10-10-2011 04:12:30 ]