abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer donderdag 29 januari 2026 @ 11:08:50 #1
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_219954250
Wie posten hier mee:

- Zie onder.

Welkom in het dreumestopic! *O*

Tevens mijn laatste post hier, ik ben volgende week naar het volgende topic. Ik ga jullie missen.

[ Bericht 43% gewijzigd door Kreator op 29-01-2026 11:16:35 ]
pi_219954258
Ik mag uit de OP aangezien ik hier al eventjes niet meer formeel thuishoor :). En gezien het gebrek aan inlevingsvermogen ook weer liever wegblijf :').
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_219954745
Ik kon de humor er wel van inzien :@ maar mss ook wel omdat het zo ongeveer de realiteit van mijn werk is. Wees lief voor elkaar O+

Baby topic volg ik al even niet meer... daar ben echt totaal uit en kan ik ook weinig nuttige adviezen meer in geven. Dreumesperiode staat me nog goed bij. Hoop dat @Myraela wat heeft aan de reacties. Doorzetten, duidelijkheid verschaffen, even het gevoel uitschakelen en als het even kan uit het zicht zijn. Dat vond ik het moeilijkste want je gaat aan jezelf twijfelen... ben ik niet goed genoeg? En voor moeders is het net zo goed niet fijn om altijd nodig te zijn.

[ Bericht 15% gewijzigd door alpeko op 29-01-2026 12:19:46 ]
pi_219956702
Ik vind het alleen al fijn om zoveel herkenning te lezen. Dan hoort het er gewoon even bij en komen we er ook wel weer doorheen. Even klagen helpt ook al. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')