AWWquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:19 schreef Smart_ass het volgende:
Hier is grote zus jaja![]()
.
Onze jongste is afgelopen week 1 jaar geworden en dit is wel weer echt genieten. Ik vind tot nu toe 1-2 jaar het leukste.
Beetje jammer alleen dat ik sinds kort weer aan het werk ben dus het is een beetje van altijd thuis naar nooit meer thuis gegaan.
Ja niks in principe. Maar vorige vlucht werd gecancelled en verplaatst naar 06:05 dus moesten er om 02:00 uur uit.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:42 schreef Anne het volgende:
Kun jij trouwens de ellende van het vliegen vertellen icm een kindje? Want ik wil eigenlijk een keer vliegen en mijn vriend wil juist weer met de auto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Kreator op 29-05-2025 14:43:25 ]
Komt uiteindelijk wel goed.. dat is tip 1quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:01 schreef Mip1988 het volgende:
Hier ook ouder van een dreumes van 18 maanden. Ze slaapt altijd als een roosje, daar zijn we erg dankbaar voor. Kan me niet herinneren wanneer ik er voor het laatst naartoe moest s nachts.. Daarnaast net waterpokken achter de rug, ze doet het goedenige 'problemen' zijn er bij eten, pfff wat een strijd soms.. Er valt geen pijl op te trekken of ze iets lekker vindt (de volgende keer is hetzelfde gerecht bijvoorbeeld helemaal niet meer goed). Ze gooit echt veel op de grond ook grrrr, iemand tips?
quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja niks in principe. Maar vorige vlucht werd gecancelled en verplaatst naar 06:05 dus moesten er om 02:00 uur uit.
Dochter was vanaf dat moment wel wakker en die doet het prima de hele dag, maar het is wel een gesleep overal met koffers, kinderwagen die niet mee mag in de cabine, twee uur wachten voordat je vliegtuig in mag, lang in de rij staan en lang stilzitten in te krappe vliegtuigen (ondanks dat we rij 1 zaten, dat is wel echt een pre).
Voordeel is wel dat je overal voorrang krijgt en er altijd wel een stewardess is die heel lief doet en helpt.
Maar ja, ik vind vliegen toch altijd met of zonder kind wel een klein beetje spannend/stress met vertraging, koffers enzo, dus ik ben geen goede graadmeter ondanks dat ik al 100x gevlogen heb.
Aandacht genoeg:Wat schetig, je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En ik voel je wat betreft het vliegen an sich al stressvol vinden, maar fijn dat dit dus niet ligt aan het feit dat je jullie meisje erbij hebt.
Nu ja. Wel ook een beetje. Je hoopt toch dat je kind geen oorpijn krijgt of de hele reis gaat schreeuwen/janken van ellende. Niet dat we dat thuis gewend zijn maar in een vliegtuig hoop je helemaal dat ze gewoon rustig is.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat schetig, je spoiler.
En ik voel je wat betreft het vliegen an sich al stressvol vinden, maar fijn dat dit dus niet ligt aan het feit dat je jullie meisje erbij hebt.
Groenten aanbieden buiten avondeten om inderdaad, zodat het “snoepen” is ipv eten. Proberen zoveel mogelijk hetzelfde te eten (eventueel in aangepaste vorm maar wel gelijke ingrediënten) zodat ze ziet dat jullie het ook eten. En eventueel een bakje erbij waar alles in mag wat ze wil weggooien (als het gooien is om niet lekker vinden).quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:01 schreef Mip1988 het volgende:
Hier ook ouder van een dreumes van 18 maanden. Ze slaapt altijd als een roosje, daar zijn we erg dankbaar voor. Kan me niet herinneren wanneer ik er voor het laatst naartoe moest s nachts.. Daarnaast net waterpokken achter de rug, ze doet het goedenige 'problemen' zijn er bij eten, pfff wat een strijd soms.. Er valt geen pijl op te trekken of ze iets lekker vindt (de volgende keer is hetzelfde gerecht bijvoorbeeld helemaal niet meer goed). Ze gooit echt veel op de grond ook grrrr, iemand tips?
Er is in het toilet over het algemeen gewoon een verschoontafel hoor! Dat was wel onze ervaring iig. Houdt qua ruimte ook niet over, maar is niet op de grond.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu ja. Wel ook een beetje. Je hoopt toch dat je kind geen oorpijn krijgt of de hele reis gaat schreeuwen/janken van ellende. Niet dat we dat thuis gewend zijn maar in een vliegtuig hoop je helemaal dat ze gewoon rustig is.
En het blijft een gesleep met alle extra spullen die mee moeten aan boord en verschonen op de grond voorin is ook niet ideaal.
Maar verder, appeltje eitje.
Sterktequote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:54 schreef Myraela het volgende:
Oh jongens, mijn dochter kan dus nog niet lopen. Maar sinds gisteren heeft ze de loopfiets wel ontdekt. En daar wil ze nu dus de hele dag op. Wens mij sterkte met weer een nieuwe dag. :’)
Heel soms wil ze afwisselen met het schommeldier dat ze ook pas net kan. Dat scheelt wel er achteraan lopen, haha
Ik heb wat minder het emo, maar:quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:36 schreef Anne het volgende:
Oh mensen, nog één maand en 6 dagen en dan is mijn dreumes geen dreumes meer.
Bij het baby-af moest ik een traantje laten en ook nu word ik al een beetje emo als ik eraan denk.
Dit sowieso!quote:Wel vind ik het echt zo mooi dat ik na het eerste pittige jaar, dit tweede jaar élke dag echt zo onwijs kan genieten van de onvoorwaardelijke liefde en trots die ik voor mijn kabouter voel. Ik zou hem soms wel op willen eten!.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |