abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102867478
Asy: ;( :* :*

Oona: lekker slapen, goed zo :Z *O*

Sorbo: je peutertje O+ *O* ik snap het weemoedige wel (lucas is mn laaaatste :{ ) maar tegelijkertijd: het wordt echt alleen maar leuker! :Y , vind ik dan he? *O* :* O+

Becky: ah gos.. -O- das echt allemaal zo zielig :*

Meimeltje: herkenbaar: mogen uitslapen en dan toch niet kunnen/doen }:|
  zondag 9 oktober 2011 @ 10:23:17 #152
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_102867528
Ah dat zuigt asy! :* hopelijk kun je een beetje bijkomen vandaag!

An zal ik maar niet te hard jompelen dat mevrouw hier tot 10.15 uur heeft geslapen! :X

Sorbo veel plezier met feesten! Nog even een dreumes!

Agossie becky, het is toch ook allemaal k*t zeg! :*

Meimel, jammer dat je niet lekker hebt kunnen uitslapen. :*

En ook een :* voor cooki! Gewoon omdat het kan. (En ik de reden ff kwijt ben :X )
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_102867702
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:23 schreef Elmo76 het volgende:
En ook een :* voor cooki! Gewoon omdat het kan. (En ik de reden ff kwijt ben :X )
ik hou ook van jou heur *; :W
ik weet wel waarom: sneu / werkloos / ik heb geen O+ tizza O+ / ik woon bij remunj / lucas luistert niet / zoiets >:) ~O> }) _O-
pi_102868187
Sorbootje en Isabeau een fijne verjaardag gewenst. Dat Isabeau maar flink verwent mag worden.

Becky wat sneu dat ze zo last heeft van haar oortjes en ook nog een reactie van de soja. Hopelijk gaat het snel beter w.b. hoesten en haar oren.

Meimeltje, balen he dat uitslapen dan niet lukt.

Asyniur :( :* , hopelijk kan je vandaag zelf ergens je rust pakken.

Cooki ook van mij dan maar een :* :P
pi_102869162
Sorbootje en Isabeau, fijne verjaardag vandaag! Alweer 2 jaar! o=

Becky, jeetje, die gezondheidsproblemen bij Noortje houden ook maar aan hè? Erg sneu voor Noortje. En 5.15? Wow, da's vroeg :O

Meimeltje, balen dat het uitslapen niet lukte.

Asy, wat een *@(*#@nacht voor jullie. Hopelijk wil hij vanmiddag lang slapen en kun jij dan ook nog even!

Elmo, 10.15? Lekker! En hoe laat lag ze gisteren in bed?

Hier was het vanmorgen weer 9.00 en dat kwam denk ik omdat ik aan het rommelen was op de gang. Om 7.00 heb ik dan nog wel heel even speentje geplopt omdat ze wakker werd van de telefoon.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze ligt nu sinds 11.30 weer op bed met de gordijnen dicht. Ben benieuwd hoe lang ze slaapt.
  zondag 9 oktober 2011 @ 12:38:05 #156
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_102870288
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 11:50 schreef Fannetje het volgende:

Elmo, 10.15? Lekker! En hoe laat lag ze gisteren in bed?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze ligt nu sinds 11.30 weer op bed met de gordijnen dicht. Ben benieuwd hoe lang ze slaapt.
Tirza lag er gisterenavond rond half 10 pas in. Maar dat kwam omdat ze door omstandigheden haar middagslaapje van half 4 tot 6 had, dus toen kkon ze niet om half 8 naar bed.

En nu gaan we lekker naar het bos! Eikeltjes en blaadjes zoeken! O+

Ben benieuwd of de gordijnen dicht doen helpt fannetje!!

[ Bericht 6% gewijzigd door Elmo76 op 09-10-2011 12:49:43 ]
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  zondag 9 oktober 2011 @ 12:41:05 #157
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102870376
Och arme Noortje! Alweer ziek... :{

Fannetje, wat erg van je schoonvader. Hopelijk knapt hij nog op :*

Die winkelwagenfoto van Dyon en Kyllian O+

Oooh, is Isabeau vandaag jarig? Jippie, hoera! Gefeliciteerd! *O*

Wij zijn vanwege het mooie weer (en mijn barstende hoofdpijn) even naar de kinderboerderij geweest alwaar mijn zoon heeft rondgerend, geitjes geknuffeld en in plassen gestampt (met papa in de kielzog) en mama even op een bankje heeft gezeten in de frisse lucht.
Nu zitten we te lunchen en dan gaan we dadelijk allebei naar bed :z
  zondag 9 oktober 2011 @ 15:24:50 #158
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_102876247
Heeft iemand tips voor een dreumes die weigert een middagslaapje te doen? Ze wil (bij me) drinken, valt na een halve slok in slaap, ik probeer haar op bed te leggen en ze is alweer een half uur aan het krijsen. Zucht...

Verder ga ik morgen weer bijlezen :)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_102877082
gewoon wakker laten Davinia. En dan om 19.00 uur de jonge dame in bed leggen, geheid dat ze binnen no time dan lekker in dromen land is.
pi_102877309
Dat is dan wel weer een voordeel als ze niet willen slapen he, als het goed is vallen ze dan naar het eten we gelijk in slaap ;)

Dyon slaapt juist vaak te lang overdag. Ik ga hm nu ook maar eens wakker maken, anders vanavond weer een korte avond voor mezelf ;)
We zijn gezellig met zn tweetjes, papa is met Kyllian naar de musical kleinduimpje.
pi_102877739
Ik kom ook maar eens een beetje meelezen :D Over 1,5 maand heb ik mijn dreumes *O* -O-
Al is hij in gedrag al wel heel erg dreumes ik moet zelf de omschakeling echt nog maken :Y
pi_102877881
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 15:24 schreef DaviniaHR het volgende:
Heeft iemand tips voor een dreumes die weigert een middagslaapje te doen? Ze wil (bij me) drinken, valt na een halve slok in slaap, ik probeer haar op bed te leggen en ze is alweer een half uur aan het krijsen. Zucht...

Verder ga ik morgen weer bijlezen :)
namens mij ook.

stug volhouden met op bed leggen (wat al de hele week eindigt in keten) levert dit in de box:

Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_102878191
Fannetje, hielp de gordijnen-truc? :)
En wat een nare tijd voor jullie en je schoonouders.. -O-
ik hoop dat er wat verlichting komt :*

Elmo: leuk *O* eikels zoeken :P

Asy: ik hoop dat je lekker kunt slapen :*

Meimeltje: klinkt gezellig zo met zn tweetjes :Y

Pvoess, welkom w/

mmm... en voor alle mama's van niet-slapende schatjes: :P babytv? >:)
pi_102879041
Mag ik nog even zeggen dat ik heel blij ben dat Thomas voorlopig nog in het karretje wil? (Het is ook wel handig meegenomen dat er in onze "standaard" winkel geen kinderkarretjes zijn :Y )

En ik vermoed dat er bij Thomas nog een tand zit aan te komen: koorts, zure poep en *ergens* pijn. Maar controleren is niet echt een optie :D
  zondag 9 oktober 2011 @ 16:52:14 #165
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_102879346
Even een vraagje, ik kom bij mijn huisarts niet zo veel verder met Noortje, behalve wat antibioticakuren en de mededeling dat het heus allemaal goed komt als ze 2.5/ 3 zijn.
Ik wil dit mijn meisje niet nog eens zo lang aandoen.
Vriendin kwam met de alternatieve weg, bijvoorbeeld osteopathie of reiki. Zij heeft zelf heel veel blaasontstekingen gehad en bij de reikibehandeling is dat helemaal verdwenen.
Heeft daar iemand ervaring mee??

En bij niet slapende dreumessen, ik laat Noortje dan gewoon op en zie wel hoe laat ze dan gaat slapen 's avonds.
pi_102880297
Reiki heb ik geen ervaring mee, een Osteopaat wel. En die kan ik iedereen echt aanraden. In ons geval heeft dat heel erg geholpen bij meerdere klachten. Misschien helpt het voor jullie niet, maar wel het proberen waard!

En is het niet eens een idee anders een afspraak bij een kinderarts te maken (of ben je daar al eens geweest?) En een KNO arts? Gewoon eens goed te laten doorlichten ipv steeds maar een kuurtje hier en daar? Ik hoop dat er voor jullie op korte termijn een oplossing komt, want het lijkt me voor jullie en voor Noortje slopend zo! :*
pi_102880705
ravi stug ophouden werkt niet dames, die valt dan al etend in slaap in de box :Z

becky, ik zou denk ik idd toch zeer aandringen op een verwijzing. dit is idd geen doen zo :* beterschap!
pi_102880817
Dat! En als de huisarts die niet wil geven gewoon een afspraak bij de KA maken :)
pi_102881356
Het is heel erg lullig maar een kind mag 10-15 x per jaar een virus doormaken. Slaat het nou alleen vaak door in een luchtweginfectie, keel of oorontsteking zou ik zeer zeker vragen om een doorverwijzing en ongeacht wat de huisarts zegt heb je daar recht op. Te veel antibiotica is ook niet goed en vaak zit er ergens een oorzaak voor de vele ontstekingen. Mijn middelste loopt al meer dan 3 jaar bij een kinderarts en heeft astma wat de vele luchtwegontstekingen verklaart. We hebben daar ook de afspraak dat als hij wat mankeert we de huisarts over slaan.

Ik heb alleen ervaring met reiki dat mijn schoonvader doet. En eenmalig bij een homeopaat geweest wat resulteerde in een nog zieker kind, dus daar ben ik niet echt happig op. Maar jij kent jouw kind het best en als je gevoel zegt kinderarts gewoon een afspraak maken.
pi_102881428
hier slaan we het middagdutje al een paar maanden over zodat hij 's avonds sneller slaapt en het gaat 90 % van de tijd goed. Als we rond de middag echter in de auto zitten en langer dan 10 minuten rijden gebeurt het nog wel eens dat hij in slaap valt.
pi_102881581
Hoevaak heeft ze het afgelopen jaar een oorontsteking (het zijn toch d'r oortjes?) gehad, Becky? En d'r hoeveelste antiboticakuur is dit?
  zondag 9 oktober 2011 @ 18:12:38 #172
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102881929
becky, ik weet van Ca.ra dat veel oorontstekingen helemaal niet goed is voor het gehoor. Dus als Noortje zo vaak oorontstekingen heeft, dan moet er inderdaad nog eens goed naar gekeken worden.
Maar Noortje heeft toch ook buisjes (gehad)? MOet je daarvoor niet nog eens op controle? Of kun je op die manier niet een nieuwe afspraak maken bij de KNO-arts?

Davinia, als Harry echt wakker is en niet wil gaan slapen, dan hou ik hem gewoon op en dan leg ik hem 's avonds eerder in bed. Meestal gebeurt dit maar max 2 dagen achter elkaar. Ik mis wel dat hij geen 3 uur meer slaapt. Hij slaapt er helaas nog meer 1,5 tot 2...

En gelukkig heb ik vanmiddag zelf nog even kunnen slapen. Hoewel ik me nog steeds moe voel, gaat het wel iets beter. Morgen is zoonlief weer naar opa en oma dus heb ik een rustig dagje voor mezelf...
pi_102882448
Als ik dat zo hoor qua slapen van jullie kindjes, dan mag ik echt heel erg in mijn handen knijpen.. Leia slaapt echt nog 2 keer 1,5 a 2 uur per dag! :o op de opvang willen ze gaan proberen of naar 1 keer gaan lukt, en dat vind ik prima, maar thuis lukt dat echt nog niet (tenzij ze, net als gisteren, pas om half 8 een keer besluit om wakker te worden! dan is de overbrugging tot 1 uur niet zo lang...)

Ze gaat ook steeds langer slapen 's nachts.. om 19:00 ligt ze erop, sinds een maand ofzo slaapt ze echt 'door' (dus ook niet lopen voor een speen) en pas ergens na 7:00 uur meld ze zich. Wel een verademing na maanden tussen 5 en 6 opstaan (en een paar keer 's nachts eruit voor een speen...) doet ze eigenlijk helemaal uit zichzelf, hebben we niks voor gedaan :)
pi_102883082
Lente slaapt elke middag nog drie uur. De pest is alleen dat ze het echt nodig heeft. En op de kinderopvang haalt ze dat bij lange na niet, dus is ze tijdens het eten vaak zo stuk dat ze alleen nog maar kan huilen. Gelukkig gaat ze mijn derde werkdag naar opa en oma, kan ze daar een beetje bijslapen. De laatste keer drieënhalf uur. :z

's Avonds gaat ze er trouwens rond kwart voor acht in. En rond zevenen is ze weer wakker.
pi_102883594
Hoi, hier ben ik met m'n dreumes!

De verjaardag was druk, maar gezellig en Mex heeft een halve taart op :o
pi_102883734
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 18:59 schreef Ssserpente het volgende:
Lente slaapt elke middag nog drie uur. De pest is alleen dat ze het echt nodig heeft. En op de kinderopvang haalt ze dat bij lange na niet, dus is ze tijdens het eten vaak zo stuk dat ze alleen nog maar kan huilen. Gelukkig gaat ze mijn derde werkdag naar opa en oma, kan ze daar een beetje bijslapen. De laatste keer drieënhalf uur. :z

's Avonds gaat ze er trouwens rond kwart voor acht in. En rond zevenen is ze weer wakker.
Dat lijkt me dan inderdaad wel lastig.. Op zich redt Leia het wel, als ze maar genoeg afleiding heeft.. en ze wordt (nog) niet vervelend of huilerig als ze moe is.. wel wat sloom en hangerig en wat meer ogen wrijven..

Hier gaat ze ook maar 2 dagen naar de opvang, 2 dagen zit ze met mij opgescheept en 1 dag met papa :P en vanaf januari ook 1 a 2 dagen in de maand met haar oma (schoonmoeder) want ik ga wat meer uren werken (28, 24 om 32 :))
pi_102883749
Mex O+ van harte met je verjaardag jongen!! *O* zo te zien was de taart heeeeeerlijk!! :D
pi_102883790
Even zonder bij te lezen. Mag ik mijn schoonouders achter het behang plakken? Die mensen hebben echt geen verstand van kinderen, houden geen rekening met anderen (oke onbewust maar toch) en hebben een giga bord voor hun kop. Gelukkig komen ze niet zo vaak.

Nou ga weer braaf opzitten tot ze weg zijn.
pi_102883819
Lijkt me lastig As :* sterkte met uitzitten ;)
  zondag 9 oktober 2011 @ 19:30:53 #180
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102884348
As, succes!

Mex, van harte gefeliciteerd! *O*

Orea, fijn toch! Lekker van genieten :Y

Pff, kindlief ligt nu 3 kwartier in bed en hij heeft nog niet geslapen (nu gaat hij zachtjes jengelen). Ga het muziekje maar weer aanzwengelen en hopen dat hij dadelijk toch omkiept.
pi_102884610
Troeta, welkom en gefeliciteerd met Mex *O*

Hannah's slaapritme is nog steeds wel wisselend. Meestal is ze ergens tussen 7 en 8 wakker 's ochtends (met regelmatig nog een momentje rond 5-6 uur). Tussen 10 uur en 11 uur heeft ze dan vaak een dipje. Als we haar dan even mee naar buiten nemen oid dan gaat ze weer als een speer.
Ergens tussen 12 en 13 uur gaat ze voor haar middagslaap naar bed.
Thuis slaapt ze dan 2 uur max. Op het kinderdagverblijf meestal langer.
Dan gaat ze tussen 19 en 20 uur naar bed.

Overigens is het leed van de hand-voet-mondziekte helemaal voorbij *O* De blaasjes op de tong zijn weg en ze slaapt weer goed en ze is met eten aan het inhalen wat ze eerder heeft gemist. Vandaag heeft ze echt gebunkert: 2 boterhammen, 3 (!) bananen, een kommetje popcorn, rozijntjes, kwart pistoletje, stukje chocoladetaart (verjaardag), avondeten, danoontje en een fles melk! :Y)

Nog een dikke kus :* voor Asy voor de vermoeidheid. Komt goed schatje.

Becky, verwijzing halen!

btw. wat ik nog wilde zeggen: het gaat zo goed met het ledikant zonder zijkant! Hannah kan gewoon lekker zelf bij haar speeltjes en speentjes als ze uit bed vallen en ze speelt echt rustig een halfuur in haar bed. Voorheen ging ze altijd meteen brullen wanneer ze wakker werd. Op de een of andere manier was ze er kennelijk heel erg aan toe.
Ze klimt er trouwens 's nachts niet zelf uit, maar blijft op ons wachten als er iets is.
+ voor mijn gammele bekken is het heel fijn dat ik haar niet meer in en uit bed hoef te tillen ^O^
pi_102884696
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 19:13 schreef Troeta het volgende:
Hoi, hier ben ik met m'n dreumes!
[ afbeelding ]

De verjaardag was druk, maar gezellig en Mex heeft een halve taart op :o
gefeliciteerd *O* *O* *O*
pi_102884776
Troeta gefeliciteerd met Mex zijn verjaardag.

Asy, probeer je rust te pakken zodra je de kans krijgt. Zwanger zijn met een rond lopende dreumes is behoorlijk vermoeiend.
pi_102884905
Mex, welkom hier! *O*
Orea, wat een heerlijke slaapkop! En Lente ook nog 3 uur, lekker hoor. Ik hoop dat Anne daar straks ook naartoe gaat. Mijn neefje van bijna 2 was hier van de week en die sliep dus van 11 tot ik hem om 14 uur maar eens wakker maakte :o
Hannah, fijn dat je weer beter bent! En lekker gebunkerd vandaag inderdaad :D
Cookie, de gordijnentruc hielp niet echt. Ze was om 13.00 uur weer wakker. Maar de rest van de dag is ze eigenlijk heel lief geweest. We waren bij mijn schoonouders (en oei, wat gaat het slecht met mijn schoonvader ;( ) en ze heeft zich daar prima vermaakt. Toen we om kwart voor zeven op weg naar huis waren (10 min. rijden) viel ze in slaap O+
pi_102885695
Slaapt Hannah langer op de opvang, joh? Wordt ze daar niet wakker van de andere kindjes? Dat is nl het probleem op ons kdv. Ze liggen daar met een groep in het kamertje en degene die het eerst wakker is, maakt de rest wakker.

Hoewel ik ook wel heb begrepen dat Lente regelmatig zelf degene is die ligt te keten. >:)
  zondag 9 oktober 2011 @ 20:17:33 #186
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102886851
@ Oorontstekingen..
Idd snel achteraan! Ik heb gehoorsverlies door veele oorontstekingen (kan voornamelijk heel slecht horen met ruis.. dus in groepen..)

@ Slapen op t kdv..
Hier veel korter! 2x 3kwartier gemiddeld... thuis veel langer...

@ Troela... Gefeliciteerd met de verjaardag van Mex!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  zondag 9 oktober 2011 @ 20:18:54 #187
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_102886948
Vanaf augustus vorig jaar heeft ze 1 keer longontsteking, 1 keer een luchtweginfectie, een keer of tien oorontsteking (ook na de buisjes, in juni was dat nog goed daarna geen controle gekregen) gehad. Ze is doorlopend verkouden en hoest zich al weken een slag in de rondte, tot spugens toe vaak.

Vent belt morgen weer met HA en moet dan voor een verwijzing vragen. Het is gewoon klaar. Vind het zo sneu voor d'r. Ze heeft zo vaak pijn.

Sorry voor de ego.
Vent belt morgen met HA
pi_102887752
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 20:17 schreef Reilain het volgende:
@ Oorontstekingen..
Idd snel achteraan! Ik heb gehoorsverlies door veele oorontstekingen (kan voornamelijk heel slecht horen met ruis.. dus in groepen..)

@ Slapen op t kdv..
Hier veel korter! 2x 3kwartier gemiddeld... thuis veel langer...

@ Troela... Gefeliciteerd met de verjaardag van Mex!
Hier ook.. Althans, bij mij kwam het uiteindelijk door wildvlees aangroei in mijn rechteroor, waardoor gehoorbeentjes zijn aangetast.. die zijn verwijderd en kunststof teruggeplaatst, maar ik hoor maar 5% aan mijn rechteroor.. (ik heb tot mijn 4e, tot het ontdekt werd, wel 30 keer oorontsteking en tig keer buisjes gehad...)

Niet dat dat is wat Noortje heeft, maar zo vaak oorontsteking heeft een achterliggende reden.. (en vaak oorontsteking kan inderdaad gehoorverlies veroorzaken, veel vocht in het middenoor zorgt voor een slechtere werking en soms permanent...) Dus laten onderzoeken!! Volg je gevoel Beck, en als je geen verwijzing krijgt, maak gewoon direct een afspraak bij de KNO! Als je daar eenmaal bent is vaak de verwijzing niet eens nodig, is mijn persoonlijke ervaring ;) dus niet te lang wachten hoor! :*
pi_102888146
Zo schoonouders zijn de deur uit, rust. Wat kan ik me ergeren aan die mensen. Gelukkig zien we ze niet vaak en kan de irritatie zakken tot het nulpunt. Dan ga ik er weer met goede moed in. Helaas begint het vaak met 5 min weer te stijgen.

Mex gefeliciteerd en welkom. Dat zag er uit als een geslaagde verjaardag. De taart smaakte in ieder geval goed.

Becky vind het echt zo sneu voor Noortje. Hopelijk kunnen jullie snel terecht bij de KNO arts.

Fannetje wat fijn dat je in ieder geval vaak bij je schoonvader kan zijn nu het zo veel slechter gaat.

Hannah lekker aan het bunkeren en lekker spelen in haar grote meiden bed.
  zondag 9 oktober 2011 @ 21:00:55 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102889844
Even rondje spammen hoor, zijn er hier nog mensen die mee willen doen?

[OUD] Secret SinterSanta 2011 - Meedoen kan tot 15 oktober!
  zondag 9 oktober 2011 @ 21:25:21 #191
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_102891795
Mex O+ Wat een cutie en jij! :o Enorm gefeliciteerd met je verjaardag, wat een mooi feestje had jij! Welkom hier :) Ook voor je mama natuurlijk ;)

Octo, dat is wel een bemoedigend verhaal, wij zijn al weken aan het twijfelen om de zijkant uit Stef's bedje te halen. Als hij aandacht wil gooit hij zijn knuffel en flesje water uit bed, om vervolgens obedaarlijk verdrietig te zijn omdat hij zijn knuffel en flesje wil hebben :') hij probeert bij middagtukjes ook al wel eens uit bed te klimmen, maar in de nacht en ochtend nog niet omdat hij dan nog een slaapzakje aanheeft. Misschien toch maar wel eens proberen..

Sorbo, *O* voor een mooi feestje van een mooi meisje O+

Hoe zitten jullie hier eigenlijk qua beddengoed? Stef wordt over een weekje of 6 alweer 2 en naast onze twijfels over de zijkant uit zijn ledikant halen twijfelen we ook over de aanschaf van een dekbedje. Waarom wel, of juist niet? Behalve dat Stef het niet leuk vind als we zijn slaapzak aantrekken lijjkt hij er verder heerlijk in te slapen, maar we vragen ons af of het niet fijner zou slapen voor hem onder een dekbed.
3!
  zondag 9 oktober 2011 @ 21:26:42 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102891904
Oscar slaapt met slaapzakje van (dubbel) katoen en een denkbedje. :Y
  zondag 9 oktober 2011 @ 21:28:57 #193
95408 Incantrix
pi_102892059
Hmm, dat is niet erg warm? We merken wel dat Stef er nu echt waarde aan hecht als we hem instoppen, dus in die zin is een dekbed geen slechte denk ik. En dan kan ik leuke overtrekjes maken ;)
3!
  zondag 9 oktober 2011 @ 21:35:20 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102892563
Nee, vooralsnog niet te warm. Hij heeft dan geen pyjamabroek aan trouwens.
Maar hij gaat klimmen zonder slaapzak, en op zich maakt hij nog geen bezwaar zonder ledikantje dus we vinden het wel best zo met de zijkant er nog in. ;)
pi_102892591
Inca, Hannah slaapt al een tijdje niet meer in een slaapzak (thuis althans) maar met pyjama en een deken. Nu het wat kouder wordt heb ik voor haar een dekbedje bij de Ikea gekocht tezamen met een 1 persoons-overtrek. Die laatste moet ik nog even kleiner maken en dan ga ik het dekbedje maar eens proberen.
pi_102893439
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 21:25 schreef Incantrix het volgende:

Octo, dat is wel een bemoedigend verhaal, wij zijn al weken aan het twijfelen om de zijkant uit Stef's bedje te halen. Als hij aandacht wil gooit hij zijn knuffel en flesje water uit bed, om vervolgens obedaarlijk verdrietig te zijn omdat hij zijn knuffel en flesje wil hebben :') hij probeert bij middagtukjes ook al wel eens uit bed te klimmen, maar in de nacht en ochtend nog niet omdat hij dan nog een slaapzakje aanheeft. Misschien toch maar wel eens proberen..

Hoe zitten jullie hier eigenlijk qua beddengoed? Stef wordt over een weekje of 6 alweer 2 en naast onze twijfels over de zijkant uit zijn ledikant halen twijfelen we ook over de aanschaf van een dekbedje. Waarom wel, of juist niet? Behalve dat Stef het niet leuk vind als we zijn slaapzak aantrekken lijjkt hij er verder heerlijk in te slapen, maar we vragen ons af of het niet fijner zou slapen voor hem onder een dekbed.
2mnd geleden met slaapzak gestopt en dekbedje bij ikea gekocht.
Overtrekjes hadden we al.
Zijkant eruit maar hij viel er steeds in zn slaap uit,zijkant erin.
Gister zo n hekje gehaald en t gast prima.
Heb foto op mn Facebook staan,weet niet of ik die hier zo kan plaatsen maar hier gaat t dus goed.

Hij blijft btw onder t dekbedje beter liggen dan onder t dekentje.
Voelt ook lekkerder aan vind ik.
pi_102893638
Zooooo, lange dag gehad vandaag, maar zoooo leuk O+
Ik ben echt trots op mijn kleine grote manneke!
ZIjn vandaag naar Plopsa indoor Coevorden geweest. Ruim 2 uur rijden, geen enkele kik gegeven, hij en zn nicht niet. Ik heb m om 8 uur uit zn bed gehaald, om half 12 waren we er tot 5 uur en hij heeft alleen maar gelopen :o geen moment geslapen. En t was zo gezellig O+ Hij was zo lief. Hij is heel veel in de draaimolen geweest, hij wilde iedere keer in de bumba kikkers O+
Op de terugweg sliep ie al na 5 minuten, een uurtje tot we bij de mac in Zwolle waren :D Hij heeft heerlijk patatjes en kip gegeten bij de mac. Hierna was ie een beetje aan t miepen, maar ook logisch. Hij viel na Utrecht in slaap. Werd thuis amper wakker, pyama aan, flesje en hop naar bed en gelijk gaan slapen.
Verder niet bijgelezen, ben beetje moe :D 5 uur gereden ofzo...en de hele dag rondlopen...
  zondag 9 oktober 2011 @ 21:48:47 #198
95408 Incantrix
pi_102893699
Jah, zolang het goed gaat gaat het goed he? ;) Ik wordt er alleen een beetje moe van dat we soms wel 5 keer op een nacht naar hem toekunnen om hem zijn poesje terug te geven -O- Zolang hij doorslaapt gaat het goed, maar als hij eenmaal wakker is wil hij eruit en dan wordt hij boos als dat niet mag en dan vliegt alles dat hij te pakken kan krijgen door de kamer :')

Octo, oh, da's al lang dan :) Ben benieuwd naar je ervaringen met het dekbed!
3!
  zondag 9 oktober 2011 @ 21:50:59 #199
95408 Incantrix
pi_102893896
Het is mij, ohja, zo'n schotje! Haal je die ook bij de ikea ofzo? Thnx voor je ervaringen :)

Son, wat een lekker ding, dat het dan zo gemakkelijk gaat O+ haha, snap wel dat je moe bent, je ventje slaapt vannacht vast ook als een blok ;)
3!
pi_102893956
Ja, het hekje is wel noodzakelijk inderdaad :Y

pi_102894560
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 21:50 schreef Incantrix het volgende:
Het is mij, ohja, zo'n schotje! Haal je die ook bij de ikea ofzo? Thnx voor je ervaring
Jeps,tientje.

Wij hadden t lekker naïef dus zonder gedaan maar nadat ie een paar x eruit was gevallen toch maar een gedaan,ze lijken wel groot als die zijkant eruit is vind ik.
De kinderen dan he?;-)
pi_102894882
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 21:50 schreef Incantrix het volgende:
Het is mij, ohja, zo'n schotje! Haal je die ook bij de ikea ofzo? Thnx voor je ervaringen :)

Son, wat een lekker ding, dat het dan zo gemakkelijk gaat O+ haha, snap wel dat je moe bent, je ventje slaapt vannacht vast ook als een blok ;)
Ja ik was echt verbaasd dat t zo makkelijk ging. Had speciaal de wagen meegenomen ipv buggy, zo van dat slaapt ie misschien wat makkelijker, niet nodig gehad :D Hij heeft er ingezeten van de auto naar binnen, 10 minuutjes om 4 uur en van binnen naar de auto :D
Mja de spullen pasten makkelijker daarop dan op de buggy ;)

Slapende Hannah O+

Vervelend is t trouwens Trix dat ie ook s nachts zn knuffels eruit gooit :) Hier gebeurt dat tot nu toe alleen s ochtends als ie wakker wordt. Als ie zn knuffel eruit gooit wil hij er ook uit :D Ook s middags, hij gaat dan ook echt niet slapen :')
pi_102904510
Becky, ik hoop dat je gauw terecht kunt bij een arts die Noortje goed kan helpen O+ :*
Troeta, welkom met Mex *O*

quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 19:17 schreef Orea het volgende:
Hier gaat ze ook maar 2 dagen naar de opvang, 2 dagen zit ze met mij opgescheept
_O- zo zeg/denk ik dat ook altijd, arme kinderen >:)
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 19:36 schreef octopussy het volgende:
Overigens is het leed van de hand-voet-mondziekte helemaal voorbij *O* De blaasjes op de tong zijn weg en ze slaapt weer goed en ze is met eten aan het inhalen wat ze eerder heeft gemist. Vandaag heeft ze echt gebunkert: 2 boterhammen, 3 (!) bananen, een kommetje popcorn, rozijntjes, kwart pistoletje, stukje chocoladetaart (verjaardag), avondeten, danoontje en een fles melk! :Y)
:Y) :Y) *O*
Octo: wat een lieve foto van Hannah O+ ze ligt zo lekker te slapen :Z
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 19:43 schreef Fannetje het volgende:
Cookie, de gordijnentruc hielp niet echt. Ze was om 13.00 uur weer wakker. Maar de rest van de dag is ze eigenlijk heel lief geweest. We waren bij mijn schoonouders (en oei, wat gaat het slecht met mijn schoonvader ;( ) en ze heeft zich daar prima vermaakt. Toen we om kwart voor zeven op weg naar huis waren (10 min. rijden) viel ze in slaap O+
-O- voor de gordijnen *; voor Anne
;( voor je schoonvader, heel veel sterkte gewenst... :@

quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 20:00 schreef Ssserpente het volgende:
.... Wordt ze daar niet wakker van de andere kindjes? Dat is nl het probleem op ons kdv. Ze liggen daar met een groep in het kamertje en degene die het eerst wakker is, maakt de rest wakker. Hoewel ik ook wel heb begrepen dat Lente regelmatig zelf degene is die ligt te keten. >:)
gheghe.. die van mij heeft al z'n eigen kamer op het kdv gereserveerd: hij huilt ongeveer 1 minuut bij naar bed gaan en dat gaat nogal doordringend :X , gevolg: iedereen die al sliep is weer wakker, behalve lucas... als hij dan wakker wordt, maakt hij door het keten ook de rest weer wakker :{w oplossing: separeren :P . Hij slaapt dan ongeveer 1,5 uur, thuis meestal zo'n 2 uur.. das ongeveer t zelfde dus. Alleen op kdv slaapt hij ook weleens heulegaar niet }:| :X :N -O- en dan is het feest joh :(
quote:
incantrix schreef iets over dekbedjes en zijkantjes en starwarszwembroekjes, o nee, ander topic :P
Incantrix: over dekbedjes, volgens mij slapen ze daar heerlijk onder, maar ivm protocol wil ik wachten tot Lucas bijna 2 is... terwijl ik denk dat het nu ook al fijn zou zijn.. dus ms in december gaan we over...
ennuh: zijkant er uit? ik snap jouw overweging heel goed , maar ik geniet nog even van de zekerheid :X dat hij in bed blijft :{w :P

quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 21:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
Zooooo, lange dag gehad vandaag, maar zoooo leuk O+
Ik ben echt trots op mijn kleine grote manneke!
Sonnetje, wat klinkt het al een ontzettend fijne dag, wat goed van je mannetje O+ *O*

Hier was het vanavond huilenhuilenhuilen :? geen idee wat het probleem was ... heb ik hem er toch nog maar even uitgehaald, 10 min tv gekeken bij mij op schoot en toen ging ie al zwaaiend weer naar bed en ging gelijk slapen *O* *;

ennuh.... :( :r :O
waarom ik dan nu wakker ben? :( geen idee 8)7 oh heb ik al gezegd: }:|

ik heb gisteren trouwens gedroomd dat lucas met vriend naar huisarts moest en terugkwam met 2 gehoorapparaatjes :D :? _O-

oh en omdat ik nog steeds niet kan slapen |:( :
beter laat dan niet: k heb een intro-post in het voorsteltopic gemaakt :')

[ Bericht 21% gewijzigd door -Caroline- op 10-10-2011 04:12:30 ]
  maandag 10 oktober 2011 @ 08:23:04 #204
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102905214
Cooki :D

Nou, hier ging het vannacht gelukkig een stuk beter. Alleen jammer dat de babyfoon leeg was vanochtend en dat ik dus geen muziekje aan kon zetten. Hierdoor was meneertje wat vroeg wakker...
Maar goed, vandaag is hij uitbesteed, dus kan ik straks even bijtanken.

Harry protesteert ook nog niet tegen het ledikantje dus ik laat ook mooi de zijkanten er nog inzitten. Ik voorzie ook 'rampen' als hij zelf uit bed kan.

Iinca, ik zou trouwens niet 2 dingen tegelijk veranderen. Ik zou dan eerst bijv het dekbedje doen en dan zijkant eruit. Harry houdt er ook van om lekker ingestopt te worden. Alleen gisteravond was hij even boos dus toen niet. En nu had vanmorgen steenkoude voetjes/beentjes :{
pi_102905265
quote:
2s.gif Op maandag 10 oktober 2011 08:23 schreef Asyniur het volgende:
Cooki :D
ja? :W :@
quote:
En nu had vanmorgen steenkoude voetjes/beentjes :{
daar zijn de maillots zo goed voor (zie twinkly's posts) *O*
ik had gister bij hm een maillot gescoord , aangedaan, vriend en thomas keken allebei zo: :? }:| :N
maar het oO< had wel lekker warme beentjes!
van het dierenthema jommetjes, lucas vond m gelukkig wel mooi :+
  maandag 10 oktober 2011 @ 08:41:58 #206
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102905415
Cooki, normaal slaapt hij onder een deken en hij had nog een slaapzak aan (en een flanellen pyjamabroek) maar als hij in zijn boze bui besluit om boven de deken te gaan slapen...
Ik kan hem ook niet nog eens gaan instoppen want dan wordt hij wakker.
Overigens heeft hij het niet echt koud gehad want hij had een wollen romper aan, dus voor de rest voelde hij heerlijk warm aan O+
pi_102905522
ah.. gelukkig maar, harry mag het niet koud hebben jah! O+
niet leuk maar t klinkt toch wel grappig dat hij in een boze bui bovenop de deken gaat liggen :@ :*
pi_102905574
Minke slaapt al een tijdje zonder slaapzak en dan wel met een dekentje in bed, maar daar wurmt ze zelf vaak onderuit. Dus gisteravond maar wel sokken aangehouden in bed, dat hielp wel aardig. Bij ons kan de zijkant niet uit het ledikant, dus overschakelen betekend een grote meisjesbed.... daar wachten we toch nog maar even mee, slapen gaat nu (gelukkig!!! ) weer helemaal goed.

En effe een :* voor (N)oortjes
pi_102905666
Haaai!

Gisteren de verjaardag van Isabeau vast gevierd. Wat was dat leuk zeg. Ze riep de hele dag: "Ik ben jajig, hiep hiep hoejaaaaa!" Alle cadeautjes moesten door haar zelf uitgepakt worden en er moest ook meteen mee gespeeld worden. Ze heeft twee cupcakejes afgelikt en handenvol chips naar binnen gepropt. Ze stuiterde door het huis en gaf knuffels en kusjes.

Ze zag er ook nog eens ubercute uit, maar daar heb ik nog geen foto's van :')

Maar ik vind het wel confronterend hoor. Twee jaar klinkt zo GROOT! En dan ook nog praten alsof ze een kleuter is in plaats van een bijna-peuter. Het gaat me soms wel wat te snel. Maar ja, wat doe je eraan?! ;)

Zometeen eens even bijlezen. Niet aan toe gekomen door alle drukte.
pi_102905676
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 08:53 schreef Lijnloos het volgende:
Minke slaapt al een tijdje zonder slaapzak en dan wel met een dekentje in bed, maar daar wurmt ze zelf vaak onderuit. Dus gisteravond maar wel sokken aangehouden in bed, dat hielp wel aardig. Bij ons kan de zijkant niet uit het ledikant, dus overschakelen betekend een grote meisjesbed.... daar wachten we toch nog maar even mee, slapen gaat nu (gelukkig!!! ) weer helemaal goed.

En effe een :* voor (N)oortjes
(N)oortjes :* leuk O+
Minke: wat goed, onder een dekbedje *O* en goed slapen _O_ *O*
:P ik noteer vast: maillot aan als dekbed in gebruik wordt genomen :7

Edit: Sorbo: klinkt mega-gezellig en echt als grote Isabeau O+ ...... ik vond het steeds nóg nóg leuker worden :Y ongeleufeloos he? :s)
pi_102905954
goed nieuws: ravi's fijne motoriek gaat goed! hij kan al heel goed duploblokjes mikken richting selene's hoofd. al 3x raak vanochtend :X
pi_102906254
Dank voor de felicitaties!

Wat goed dat ie zolang gelopen heeft Sonnetje, ik sta versteld!

Arme Selene:D
  maandag 10 oktober 2011 @ 09:39:57 #213
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_102906264
Noortje :*

Fannetje, sterkte :*

Mex gefeliciteerd met je verjaardag *O* welkom Troeta!

Isabeau ook alvast gefeliciteerd *O*

Asy :*

Sonnetje klinkt leuk!

Dat kind van mij slaapt nog steeds 8)7 . Om 7 uur gedronken, om half 8 zn bed in gemikt en nog niet wakker...

Simmu *O* voor Ravi's motoriek. :* voor Selene.
pi_102906306
nadattie mij raakte is de box nu maar weer leeg en moet hij verplicht ff wachten in de box terwijl ik opruim

ik feliciteer jarigen pas op de dag dat ze jarig zijn :6
of erna, als ik het vergeten was :') :P
pi_102906327
Jij gebruikt de box nog vaak he? Ik heb hem maar in de berging gezet...
pi_102906352
box?? Die gebruikte ik vooral als opslag.. en het onding nam ruimte in beslag, dus huppa weg ermee.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_102906513
hier ook geen box, hoewel... de hele huiskamer lijkt hier wel een box soms... speelgoed-overkill-territoriumdriften van de jungskes O+
pi_102906559
ja, hier nog wel box :Y
zolang ze er tevreden in zijn is het mij best. op deze manier heeft ravi ook nog alleen-pruts-tijd. selene heeft ook tot bijna 2 tevreden in de box gezeten. ik heb dus een tijdje 2 boxxen (?) in de kamer gehad: eentje voor ravi op standje hoog en eentje voor selene op standje laag
pi_102906579
eerst was het handig om ravi een beetje te 'beschermen' van selene die altijd met hem wilde spelen en nu is het handig om selene wat te beschermen tegen ravi die constant bij haar om aandacht bedelt ;)
  maandag 10 oktober 2011 @ 11:42:36 #220
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102909551
Son, wat fijn dat jullie zo'n heerlijke dag gehad hebben! O+

Lijnloos, super dat het slapen weer beter gaat :Y

De box heeft hier ook nog een hele tijd gestaan, ondanks dat ik aan het begin geroepen heb dat het onding er heel snel weer uit zou gaan ;)

Sorbo, dat klinkt als een heerlijke verjaardag! O+
  maandag 10 oktober 2011 @ 11:52:10 #221
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_102909826
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 09:42 schreef Troeta het volgende:
Jij gebruikt de box nog vaak he? Ik heb hem maar in de berging gezet...
Ik gebruik de box nog dagelijks. 's Ochtends kleed ik eerst Nathan aan, dan gaat hij in de box zodat ik me rustig aan kan kleden en brood kan smeren. En overdag meestal ook nog wel een keer wanneer hij voor de 253ste keer de DVD uit de DVD speler heeft gehaald om ermee te brummen als een autootje :') oid.
We gaan em ook gewoon mee verhuizen, ik vind het makkelijk.
pi_102910297
Ik heb de box sinds donderdag weer staan! Ze trok zich in haar bed steeds tot zit en deed pogingen om verder te komen, dus ik dacht even kijken wat er gebeurd als ik de box weer neerzet.

En nu billenschuift ze steeds richting box, en gaat zitten miepen dat ze erin wil :') dus voila. Hij staat er dus weer!
pi_102910551
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 09:38 schreef Troeta het volgende:
Dank voor de felicitaties!

Wat goed dat ie zolang gelopen heeft Sonnetje, ik sta versteld!

Arme Selene:D
anders ik wel :D
Je had m moeten zien O+

Box hebben we hier al een tijdje niet meer. Was idd alleen opslag van speelgoed, dus beetje onzin van de ruimte.
Hij zat er ook amper in. Ging na 5 minuten miepen dat ie eruit wil.
  maandag 10 oktober 2011 @ 12:47:15 #224
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102911267
Pff zo... Snottenbellenparade!! Overal zit t :')

Klinkt gezellig en heel speciaal Sorbo!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_102912072
Ik vraag me af of een maillot 's nachts wel effectief is. Ik heb het idee dat het te strak zit of zo om de warmte goed vast te kunnen houden. Komt ook omdat een skileraar me eens verteld heeft dat een maillot onder een skibroek ook averechts werkt.

Ik zou het zelf niet zo snel doen iig. Dan liever een thermobroekje.

Lente slaapt nu in een romper met lange mouwen in een zomerslaapzak. En ze heeft een los, katoenen (fleecelook) ledikantdekentje in d'r bedje liggen. Als ze het koud krijgt, kan ze die over zich heentrekken. Maar 's nachts is het nog zo'n 20 graden in d'r kamertje, ondanks het raam dat altijd op een kier staat. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')