abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102883734
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 18:59 schreef Ssserpente het volgende:
Lente slaapt elke middag nog drie uur. De pest is alleen dat ze het echt nodig heeft. En op de kinderopvang haalt ze dat bij lange na niet, dus is ze tijdens het eten vaak zo stuk dat ze alleen nog maar kan huilen. Gelukkig gaat ze mijn derde werkdag naar opa en oma, kan ze daar een beetje bijslapen. De laatste keer drieėnhalf uur. :z

's Avonds gaat ze er trouwens rond kwart voor acht in. En rond zevenen is ze weer wakker.
Dat lijkt me dan inderdaad wel lastig.. Op zich redt Leia het wel, als ze maar genoeg afleiding heeft.. en ze wordt (nog) niet vervelend of huilerig als ze moe is.. wel wat sloom en hangerig en wat meer ogen wrijven..

Hier gaat ze ook maar 2 dagen naar de opvang, 2 dagen zit ze met mij opgescheept en 1 dag met papa :P en vanaf januari ook 1 a 2 dagen in de maand met haar oma (schoonmoeder) want ik ga wat meer uren werken (28, 24 om 32 :))
pi_102883749
Mex O+ van harte met je verjaardag jongen!! *O* zo te zien was de taart heeeeeerlijk!! :D
pi_102883790
Even zonder bij te lezen. Mag ik mijn schoonouders achter het behang plakken? Die mensen hebben echt geen verstand van kinderen, houden geen rekening met anderen (oke onbewust maar toch) en hebben een giga bord voor hun kop. Gelukkig komen ze niet zo vaak.

Nou ga weer braaf opzitten tot ze weg zijn.
pi_102883819
Lijkt me lastig As :* sterkte met uitzitten ;)
  zondag 9 oktober 2011 @ 19:30:53 #180
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102884348
As, succes!

Mex, van harte gefeliciteerd! *O*

Orea, fijn toch! Lekker van genieten :Y

Pff, kindlief ligt nu 3 kwartier in bed en hij heeft nog niet geslapen (nu gaat hij zachtjes jengelen). Ga het muziekje maar weer aanzwengelen en hopen dat hij dadelijk toch omkiept.
pi_102884610
Troeta, welkom en gefeliciteerd met Mex *O*

Hannah's slaapritme is nog steeds wel wisselend. Meestal is ze ergens tussen 7 en 8 wakker 's ochtends (met regelmatig nog een momentje rond 5-6 uur). Tussen 10 uur en 11 uur heeft ze dan vaak een dipje. Als we haar dan even mee naar buiten nemen oid dan gaat ze weer als een speer.
Ergens tussen 12 en 13 uur gaat ze voor haar middagslaap naar bed.
Thuis slaapt ze dan 2 uur max. Op het kinderdagverblijf meestal langer.
Dan gaat ze tussen 19 en 20 uur naar bed.

Overigens is het leed van de hand-voet-mondziekte helemaal voorbij *O* De blaasjes op de tong zijn weg en ze slaapt weer goed en ze is met eten aan het inhalen wat ze eerder heeft gemist. Vandaag heeft ze echt gebunkert: 2 boterhammen, 3 (!) bananen, een kommetje popcorn, rozijntjes, kwart pistoletje, stukje chocoladetaart (verjaardag), avondeten, danoontje en een fles melk! :Y)

Nog een dikke kus :* voor Asy voor de vermoeidheid. Komt goed schatje.

Becky, verwijzing halen!

btw. wat ik nog wilde zeggen: het gaat zo goed met het ledikant zonder zijkant! Hannah kan gewoon lekker zelf bij haar speeltjes en speentjes als ze uit bed vallen en ze speelt echt rustig een halfuur in haar bed. Voorheen ging ze altijd meteen brullen wanneer ze wakker werd. Op de een of andere manier was ze er kennelijk heel erg aan toe.
Ze klimt er trouwens 's nachts niet zelf uit, maar blijft op ons wachten als er iets is.
+ voor mijn gammele bekken is het heel fijn dat ik haar niet meer in en uit bed hoef te tillen ^O^
pi_102884696
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 19:13 schreef Troeta het volgende:
Hoi, hier ben ik met m'n dreumes!
[ afbeelding ]

De verjaardag was druk, maar gezellig en Mex heeft een halve taart op :o
gefeliciteerd *O* *O* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_102884776
Troeta gefeliciteerd met Mex zijn verjaardag.

Asy, probeer je rust te pakken zodra je de kans krijgt. Zwanger zijn met een rond lopende dreumes is behoorlijk vermoeiend.
pi_102884905
Mex, welkom hier! *O*
Orea, wat een heerlijke slaapkop! En Lente ook nog 3 uur, lekker hoor. Ik hoop dat Anne daar straks ook naartoe gaat. Mijn neefje van bijna 2 was hier van de week en die sliep dus van 11 tot ik hem om 14 uur maar eens wakker maakte :o
Hannah, fijn dat je weer beter bent! En lekker gebunkerd vandaag inderdaad :D
Cookie, de gordijnentruc hielp niet echt. Ze was om 13.00 uur weer wakker. Maar de rest van de dag is ze eigenlijk heel lief geweest. We waren bij mijn schoonouders (en oei, wat gaat het slecht met mijn schoonvader ;( ) en ze heeft zich daar prima vermaakt. Toen we om kwart voor zeven op weg naar huis waren (10 min. rijden) viel ze in slaap O+
pi_102885695
Slaapt Hannah langer op de opvang, joh? Wordt ze daar niet wakker van de andere kindjes? Dat is nl het probleem op ons kdv. Ze liggen daar met een groep in het kamertje en degene die het eerst wakker is, maakt de rest wakker.

Hoewel ik ook wel heb begrepen dat Lente regelmatig zelf degene is die ligt te keten. >:)
  zondag 9 oktober 2011 @ 20:17:33 #186
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102886851
@ Oorontstekingen..
Idd snel achteraan! Ik heb gehoorsverlies door veele oorontstekingen (kan voornamelijk heel slecht horen met ruis.. dus in groepen..)

@ Slapen op t kdv..
Hier veel korter! 2x 3kwartier gemiddeld... thuis veel langer...

@ Troela... Gefeliciteerd met de verjaardag van Mex!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  zondag 9 oktober 2011 @ 20:18:54 #187
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_102886948
Vanaf augustus vorig jaar heeft ze 1 keer longontsteking, 1 keer een luchtweginfectie, een keer of tien oorontsteking (ook na de buisjes, in juni was dat nog goed daarna geen controle gekregen) gehad. Ze is doorlopend verkouden en hoest zich al weken een slag in de rondte, tot spugens toe vaak.

Vent belt morgen weer met HA en moet dan voor een verwijzing vragen. Het is gewoon klaar. Vind het zo sneu voor d'r. Ze heeft zo vaak pijn.

Sorry voor de ego.
Vent belt morgen met HA
pi_102887752
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 20:17 schreef Reilain het volgende:
@ Oorontstekingen..
Idd snel achteraan! Ik heb gehoorsverlies door veele oorontstekingen (kan voornamelijk heel slecht horen met ruis.. dus in groepen..)

@ Slapen op t kdv..
Hier veel korter! 2x 3kwartier gemiddeld... thuis veel langer...

@ Troela... Gefeliciteerd met de verjaardag van Mex!
Hier ook.. Althans, bij mij kwam het uiteindelijk door wildvlees aangroei in mijn rechteroor, waardoor gehoorbeentjes zijn aangetast.. die zijn verwijderd en kunststof teruggeplaatst, maar ik hoor maar 5% aan mijn rechteroor.. (ik heb tot mijn 4e, tot het ontdekt werd, wel 30 keer oorontsteking en tig keer buisjes gehad...)

Niet dat dat is wat Noortje heeft, maar zo vaak oorontsteking heeft een achterliggende reden.. (en vaak oorontsteking kan inderdaad gehoorverlies veroorzaken, veel vocht in het middenoor zorgt voor een slechtere werking en soms permanent...) Dus laten onderzoeken!! Volg je gevoel Beck, en als je geen verwijzing krijgt, maak gewoon direct een afspraak bij de KNO! Als je daar eenmaal bent is vaak de verwijzing niet eens nodig, is mijn persoonlijke ervaring ;) dus niet te lang wachten hoor! :*
pi_102888146
Zo schoonouders zijn de deur uit, rust. Wat kan ik me ergeren aan die mensen. Gelukkig zien we ze niet vaak en kan de irritatie zakken tot het nulpunt. Dan ga ik er weer met goede moed in. Helaas begint het vaak met 5 min weer te stijgen.

Mex gefeliciteerd en welkom. Dat zag er uit als een geslaagde verjaardag. De taart smaakte in ieder geval goed.

Becky vind het echt zo sneu voor Noortje. Hopelijk kunnen jullie snel terecht bij de KNO arts.

Fannetje wat fijn dat je in ieder geval vaak bij je schoonvader kan zijn nu het zo veel slechter gaat.

Hannah lekker aan het bunkeren en lekker spelen in haar grote meiden bed.
  zondag 9 oktober 2011 @ 21:00:55 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102889844
Even rondje spammen hoor, zijn er hier nog mensen die mee willen doen?

[OUD] Secret SinterSanta 2011 - Meedoen kan tot 15 oktober!
  zondag 9 oktober 2011 @ 21:25:21 #191
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_102891795
Mex O+ Wat een cutie en jij! :o Enorm gefeliciteerd met je verjaardag, wat een mooi feestje had jij! Welkom hier :) Ook voor je mama natuurlijk ;)

Octo, dat is wel een bemoedigend verhaal, wij zijn al weken aan het twijfelen om de zijkant uit Stef's bedje te halen. Als hij aandacht wil gooit hij zijn knuffel en flesje water uit bed, om vervolgens obedaarlijk verdrietig te zijn omdat hij zijn knuffel en flesje wil hebben :') hij probeert bij middagtukjes ook al wel eens uit bed te klimmen, maar in de nacht en ochtend nog niet omdat hij dan nog een slaapzakje aanheeft. Misschien toch maar wel eens proberen..

Sorbo, *O* voor een mooi feestje van een mooi meisje O+

Hoe zitten jullie hier eigenlijk qua beddengoed? Stef wordt over een weekje of 6 alweer 2 en naast onze twijfels over de zijkant uit zijn ledikant halen twijfelen we ook over de aanschaf van een dekbedje. Waarom wel, of juist niet? Behalve dat Stef het niet leuk vind als we zijn slaapzak aantrekken lijjkt hij er verder heerlijk in te slapen, maar we vragen ons af of het niet fijner zou slapen voor hem onder een dekbed.
3!
  zondag 9 oktober 2011 @ 21:26:42 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102891904
Oscar slaapt met slaapzakje van (dubbel) katoen en een denkbedje. :Y
  zondag 9 oktober 2011 @ 21:28:57 #193
95408 Incantrix
pi_102892059
Hmm, dat is niet erg warm? We merken wel dat Stef er nu echt waarde aan hecht als we hem instoppen, dus in die zin is een dekbed geen slechte denk ik. En dan kan ik leuke overtrekjes maken ;)
3!
  zondag 9 oktober 2011 @ 21:35:20 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102892563
Nee, vooralsnog niet te warm. Hij heeft dan geen pyjamabroek aan trouwens.
Maar hij gaat klimmen zonder slaapzak, en op zich maakt hij nog geen bezwaar zonder ledikantje dus we vinden het wel best zo met de zijkant er nog in. ;)
pi_102892591
Inca, Hannah slaapt al een tijdje niet meer in een slaapzak (thuis althans) maar met pyjama en een deken. Nu het wat kouder wordt heb ik voor haar een dekbedje bij de Ikea gekocht tezamen met een 1 persoons-overtrek. Die laatste moet ik nog even kleiner maken en dan ga ik het dekbedje maar eens proberen.
pi_102893439
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 21:25 schreef Incantrix het volgende:

Octo, dat is wel een bemoedigend verhaal, wij zijn al weken aan het twijfelen om de zijkant uit Stef's bedje te halen. Als hij aandacht wil gooit hij zijn knuffel en flesje water uit bed, om vervolgens obedaarlijk verdrietig te zijn omdat hij zijn knuffel en flesje wil hebben :') hij probeert bij middagtukjes ook al wel eens uit bed te klimmen, maar in de nacht en ochtend nog niet omdat hij dan nog een slaapzakje aanheeft. Misschien toch maar wel eens proberen..

Hoe zitten jullie hier eigenlijk qua beddengoed? Stef wordt over een weekje of 6 alweer 2 en naast onze twijfels over de zijkant uit zijn ledikant halen twijfelen we ook over de aanschaf van een dekbedje. Waarom wel, of juist niet? Behalve dat Stef het niet leuk vind als we zijn slaapzak aantrekken lijjkt hij er verder heerlijk in te slapen, maar we vragen ons af of het niet fijner zou slapen voor hem onder een dekbed.
2mnd geleden met slaapzak gestopt en dekbedje bij ikea gekocht.
Overtrekjes hadden we al.
Zijkant eruit maar hij viel er steeds in zn slaap uit,zijkant erin.
Gister zo n hekje gehaald en t gast prima.
Heb foto op mn Facebook staan,weet niet of ik die hier zo kan plaatsen maar hier gaat t dus goed.

Hij blijft btw onder t dekbedje beter liggen dan onder t dekentje.
Voelt ook lekkerder aan vind ik.
pi_102893638
Zooooo, lange dag gehad vandaag, maar zoooo leuk O+
Ik ben echt trots op mijn kleine grote manneke!
ZIjn vandaag naar Plopsa indoor Coevorden geweest. Ruim 2 uur rijden, geen enkele kik gegeven, hij en zn nicht niet. Ik heb m om 8 uur uit zn bed gehaald, om half 12 waren we er tot 5 uur en hij heeft alleen maar gelopen :o geen moment geslapen. En t was zo gezellig O+ Hij was zo lief. Hij is heel veel in de draaimolen geweest, hij wilde iedere keer in de bumba kikkers O+
Op de terugweg sliep ie al na 5 minuten, een uurtje tot we bij de mac in Zwolle waren :D Hij heeft heerlijk patatjes en kip gegeten bij de mac. Hierna was ie een beetje aan t miepen, maar ook logisch. Hij viel na Utrecht in slaap. Werd thuis amper wakker, pyama aan, flesje en hop naar bed en gelijk gaan slapen.
Verder niet bijgelezen, ben beetje moe :D 5 uur gereden ofzo...en de hele dag rondlopen...
  zondag 9 oktober 2011 @ 21:48:47 #198
95408 Incantrix
pi_102893699
Jah, zolang het goed gaat gaat het goed he? ;) Ik wordt er alleen een beetje moe van dat we soms wel 5 keer op een nacht naar hem toekunnen om hem zijn poesje terug te geven -O- Zolang hij doorslaapt gaat het goed, maar als hij eenmaal wakker is wil hij eruit en dan wordt hij boos als dat niet mag en dan vliegt alles dat hij te pakken kan krijgen door de kamer :')

Octo, oh, da's al lang dan :) Ben benieuwd naar je ervaringen met het dekbed!
3!
  zondag 9 oktober 2011 @ 21:50:59 #199
95408 Incantrix
pi_102893896
Het is mij, ohja, zo'n schotje! Haal je die ook bij de ikea ofzo? Thnx voor je ervaringen :)

Son, wat een lekker ding, dat het dan zo gemakkelijk gaat O+ haha, snap wel dat je moe bent, je ventje slaapt vannacht vast ook als een blok ;)
3!
pi_102893956
Ja, het hekje is wel noodzakelijk inderdaad :Y

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')