Dat lijkt me dan inderdaad wel lastig.. Op zich redt Leia het wel, als ze maar genoeg afleiding heeft.. en ze wordt (nog) niet vervelend of huilerig als ze moe is.. wel wat sloom en hangerig en wat meer ogen wrijven..quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:59 schreef Ssserpente het volgende:
Lente slaapt elke middag nog drie uur. De pest is alleen dat ze het echt nodig heeft. En op de kinderopvang haalt ze dat bij lange na niet, dus is ze tijdens het eten vaak zo stuk dat ze alleen nog maar kan huilen. Gelukkig gaat ze mijn derde werkdag naar opa en oma, kan ze daar een beetje bijslapen. De laatste keer drieėnhalf uur.
's Avonds gaat ze er trouwens rond kwart voor acht in. En rond zevenen is ze weer wakker.
gefeliciteerdquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:13 schreef Troeta het volgende:
Hoi, hier ben ik met m'n dreumes!
[ afbeelding ]
De verjaardag was druk, maar gezellig en Mex heeft een halve taart op
Hier ook.. Althans, bij mij kwam het uiteindelijk door wildvlees aangroei in mijn rechteroor, waardoor gehoorbeentjes zijn aangetast.. die zijn verwijderd en kunststof teruggeplaatst, maar ik hoor maar 5% aan mijn rechteroor.. (ik heb tot mijn 4e, tot het ontdekt werd, wel 30 keer oorontsteking en tig keer buisjes gehad...)quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:17 schreef Reilain het volgende:
@ Oorontstekingen..
Idd snel achteraan! Ik heb gehoorsverlies door veele oorontstekingen (kan voornamelijk heel slecht horen met ruis.. dus in groepen..)
@ Slapen op t kdv..
Hier veel korter! 2x 3kwartier gemiddeld... thuis veel langer...
@ Troela... Gefeliciteerd met de verjaardag van Mex!
2mnd geleden met slaapzak gestopt en dekbedje bij ikea gekocht.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:25 schreef Incantrix het volgende:
Octo, dat is wel een bemoedigend verhaal, wij zijn al weken aan het twijfelen om de zijkant uit Stef's bedje te halen. Als hij aandacht wil gooit hij zijn knuffel en flesje water uit bed, om vervolgens obedaarlijk verdrietig te zijn omdat hij zijn knuffel en flesje wil hebbenhij probeert bij middagtukjes ook al wel eens uit bed te klimmen, maar in de nacht en ochtend nog niet omdat hij dan nog een slaapzakje aanheeft. Misschien toch maar wel eens proberen..
Hoe zitten jullie hier eigenlijk qua beddengoed? Stef wordt over een weekje of 6 alweer 2 en naast onze twijfels over de zijkant uit zijn ledikant halen twijfelen we ook over de aanschaf van een dekbedje. Waarom wel, of juist niet? Behalve dat Stef het niet leuk vind als we zijn slaapzak aantrekken lijjkt hij er verder heerlijk in te slapen, maar we vragen ons af of het niet fijner zou slapen voor hem onder een dekbed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |