ik hou ook van jou heurquote:Op zondag 9 oktober 2011 10:23 schreef Elmo76 het volgende:
En ook eenvoor cooki! Gewoon omdat het kan. (En ik de reden ff kwijt ben
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze ligt nu sinds 11.30 weer op bed met de gordijnen dicht. Ben benieuwd hoe lang ze slaapt.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:50 schreef Fannetje het volgende:
Elmo, 10.15? Lekker! En hoe laat lag ze gisteren in bed?Tirza lag er gisterenavond rond half 10 pas in. Maar dat kwam omdat ze door omstandigheden haar middagslaapje van half 4 tot 6 had, dus toen kkon ze niet om half 8 naar bed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze ligt nu sinds 11.30 weer op bed met de gordijnen dicht. Ben benieuwd hoe lang ze slaapt.
En nu gaan we lekker naar het bos! Eikeltjes en blaadjes zoeken!
Ben benieuwd of de gordijnen dicht doen helpt fannetje!!
[ Bericht 6% gewijzigd door Elmo76 op 09-10-2011 12:49:43 ]*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
namens mij ook.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:24 schreef DaviniaHR het volgende:
Heeft iemand tips voor een dreumes die weigert een middagslaapje te doen? Ze wil (bij me) drinken, valt na een halve slok in slaap, ik probeer haar op bed te leggen en ze is alweer een half uur aan het krijsen. Zucht...
Verder ga ik morgen weer bijlezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |