abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102867478
Asy: ;( :* :*

Oona: lekker slapen, goed zo :Z *O*

Sorbo: je peutertje O+ *O* ik snap het weemoedige wel (lucas is mn laaaatste :{ ) maar tegelijkertijd: het wordt echt alleen maar leuker! :Y , vind ik dan he? *O* :* O+

Becky: ah gos.. -O- das echt allemaal zo zielig :*

Meimeltje: herkenbaar: mogen uitslapen en dan toch niet kunnen/doen }:|
  zondag 9 oktober 2011 @ 10:23:17 #152
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_102867528
Ah dat zuigt asy! :* hopelijk kun je een beetje bijkomen vandaag!

An zal ik maar niet te hard jompelen dat mevrouw hier tot 10.15 uur heeft geslapen! :X

Sorbo veel plezier met feesten! Nog even een dreumes!

Agossie becky, het is toch ook allemaal k*t zeg! :*

Meimel, jammer dat je niet lekker hebt kunnen uitslapen. :*

En ook een :* voor cooki! Gewoon omdat het kan. (En ik de reden ff kwijt ben :X )
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_102867702
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:23 schreef Elmo76 het volgende:
En ook een :* voor cooki! Gewoon omdat het kan. (En ik de reden ff kwijt ben :X )
ik hou ook van jou heur *; :W
ik weet wel waarom: sneu / werkloos / ik heb geen O+ tizza O+ / ik woon bij remunj / lucas luistert niet / zoiets >:) ~O> }) _O-
pi_102868187
Sorbootje en Isabeau een fijne verjaardag gewenst. Dat Isabeau maar flink verwent mag worden.

Becky wat sneu dat ze zo last heeft van haar oortjes en ook nog een reactie van de soja. Hopelijk gaat het snel beter w.b. hoesten en haar oren.

Meimeltje, balen he dat uitslapen dan niet lukt.

Asyniur :( :* , hopelijk kan je vandaag zelf ergens je rust pakken.

Cooki ook van mij dan maar een :* :P
pi_102869162
Sorbootje en Isabeau, fijne verjaardag vandaag! Alweer 2 jaar! o=

Becky, jeetje, die gezondheidsproblemen bij Noortje houden ook maar aan hè? Erg sneu voor Noortje. En 5.15? Wow, da's vroeg :O

Meimeltje, balen dat het uitslapen niet lukte.

Asy, wat een *@(*#@nacht voor jullie. Hopelijk wil hij vanmiddag lang slapen en kun jij dan ook nog even!

Elmo, 10.15? Lekker! En hoe laat lag ze gisteren in bed?

Hier was het vanmorgen weer 9.00 en dat kwam denk ik omdat ik aan het rommelen was op de gang. Om 7.00 heb ik dan nog wel heel even speentje geplopt omdat ze wakker werd van de telefoon.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze ligt nu sinds 11.30 weer op bed met de gordijnen dicht. Ben benieuwd hoe lang ze slaapt.
  zondag 9 oktober 2011 @ 12:38:05 #156
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_102870288
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 11:50 schreef Fannetje het volgende:

Elmo, 10.15? Lekker! En hoe laat lag ze gisteren in bed?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze ligt nu sinds 11.30 weer op bed met de gordijnen dicht. Ben benieuwd hoe lang ze slaapt.
Tirza lag er gisterenavond rond half 10 pas in. Maar dat kwam omdat ze door omstandigheden haar middagslaapje van half 4 tot 6 had, dus toen kkon ze niet om half 8 naar bed.

En nu gaan we lekker naar het bos! Eikeltjes en blaadjes zoeken! O+

Ben benieuwd of de gordijnen dicht doen helpt fannetje!!

[ Bericht 6% gewijzigd door Elmo76 op 09-10-2011 12:49:43 ]
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  zondag 9 oktober 2011 @ 12:41:05 #157
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102870376
Och arme Noortje! Alweer ziek... :{

Fannetje, wat erg van je schoonvader. Hopelijk knapt hij nog op :*

Die winkelwagenfoto van Dyon en Kyllian O+

Oooh, is Isabeau vandaag jarig? Jippie, hoera! Gefeliciteerd! *O*

Wij zijn vanwege het mooie weer (en mijn barstende hoofdpijn) even naar de kinderboerderij geweest alwaar mijn zoon heeft rondgerend, geitjes geknuffeld en in plassen gestampt (met papa in de kielzog) en mama even op een bankje heeft gezeten in de frisse lucht.
Nu zitten we te lunchen en dan gaan we dadelijk allebei naar bed :z
  zondag 9 oktober 2011 @ 15:24:50 #158
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_102876247
Heeft iemand tips voor een dreumes die weigert een middagslaapje te doen? Ze wil (bij me) drinken, valt na een halve slok in slaap, ik probeer haar op bed te leggen en ze is alweer een half uur aan het krijsen. Zucht...

Verder ga ik morgen weer bijlezen :)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_102877082
gewoon wakker laten Davinia. En dan om 19.00 uur de jonge dame in bed leggen, geheid dat ze binnen no time dan lekker in dromen land is.
pi_102877309
Dat is dan wel weer een voordeel als ze niet willen slapen he, als het goed is vallen ze dan naar het eten we gelijk in slaap ;)

Dyon slaapt juist vaak te lang overdag. Ik ga hm nu ook maar eens wakker maken, anders vanavond weer een korte avond voor mezelf ;)
We zijn gezellig met zn tweetjes, papa is met Kyllian naar de musical kleinduimpje.
pi_102877739
Ik kom ook maar eens een beetje meelezen :D Over 1,5 maand heb ik mijn dreumes *O* -O-
Al is hij in gedrag al wel heel erg dreumes ik moet zelf de omschakeling echt nog maken :Y
pi_102877881
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 15:24 schreef DaviniaHR het volgende:
Heeft iemand tips voor een dreumes die weigert een middagslaapje te doen? Ze wil (bij me) drinken, valt na een halve slok in slaap, ik probeer haar op bed te leggen en ze is alweer een half uur aan het krijsen. Zucht...

Verder ga ik morgen weer bijlezen :)
namens mij ook.

stug volhouden met op bed leggen (wat al de hele week eindigt in keten) levert dit in de box:

Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_102878191
Fannetje, hielp de gordijnen-truc? :)
En wat een nare tijd voor jullie en je schoonouders.. -O-
ik hoop dat er wat verlichting komt :*

Elmo: leuk *O* eikels zoeken :P

Asy: ik hoop dat je lekker kunt slapen :*

Meimeltje: klinkt gezellig zo met zn tweetjes :Y

Pvoess, welkom w/

mmm... en voor alle mama's van niet-slapende schatjes: :P babytv? >:)
pi_102879041
Mag ik nog even zeggen dat ik heel blij ben dat Thomas voorlopig nog in het karretje wil? (Het is ook wel handig meegenomen dat er in onze "standaard" winkel geen kinderkarretjes zijn :Y )

En ik vermoed dat er bij Thomas nog een tand zit aan te komen: koorts, zure poep en *ergens* pijn. Maar controleren is niet echt een optie :D
  zondag 9 oktober 2011 @ 16:52:14 #165
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_102879346
Even een vraagje, ik kom bij mijn huisarts niet zo veel verder met Noortje, behalve wat antibioticakuren en de mededeling dat het heus allemaal goed komt als ze 2.5/ 3 zijn.
Ik wil dit mijn meisje niet nog eens zo lang aandoen.
Vriendin kwam met de alternatieve weg, bijvoorbeeld osteopathie of reiki. Zij heeft zelf heel veel blaasontstekingen gehad en bij de reikibehandeling is dat helemaal verdwenen.
Heeft daar iemand ervaring mee??

En bij niet slapende dreumessen, ik laat Noortje dan gewoon op en zie wel hoe laat ze dan gaat slapen 's avonds.
pi_102880297
Reiki heb ik geen ervaring mee, een Osteopaat wel. En die kan ik iedereen echt aanraden. In ons geval heeft dat heel erg geholpen bij meerdere klachten. Misschien helpt het voor jullie niet, maar wel het proberen waard!

En is het niet eens een idee anders een afspraak bij een kinderarts te maken (of ben je daar al eens geweest?) En een KNO arts? Gewoon eens goed te laten doorlichten ipv steeds maar een kuurtje hier en daar? Ik hoop dat er voor jullie op korte termijn een oplossing komt, want het lijkt me voor jullie en voor Noortje slopend zo! :*
pi_102880705
ravi stug ophouden werkt niet dames, die valt dan al etend in slaap in de box :Z

becky, ik zou denk ik idd toch zeer aandringen op een verwijzing. dit is idd geen doen zo :* beterschap!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_102880817
Dat! En als de huisarts die niet wil geven gewoon een afspraak bij de KA maken :)
pi_102881356
Het is heel erg lullig maar een kind mag 10-15 x per jaar een virus doormaken. Slaat het nou alleen vaak door in een luchtweginfectie, keel of oorontsteking zou ik zeer zeker vragen om een doorverwijzing en ongeacht wat de huisarts zegt heb je daar recht op. Te veel antibiotica is ook niet goed en vaak zit er ergens een oorzaak voor de vele ontstekingen. Mijn middelste loopt al meer dan 3 jaar bij een kinderarts en heeft astma wat de vele luchtwegontstekingen verklaart. We hebben daar ook de afspraak dat als hij wat mankeert we de huisarts over slaan.

Ik heb alleen ervaring met reiki dat mijn schoonvader doet. En eenmalig bij een homeopaat geweest wat resulteerde in een nog zieker kind, dus daar ben ik niet echt happig op. Maar jij kent jouw kind het best en als je gevoel zegt kinderarts gewoon een afspraak maken.
pi_102881428
hier slaan we het middagdutje al een paar maanden over zodat hij 's avonds sneller slaapt en het gaat 90 % van de tijd goed. Als we rond de middag echter in de auto zitten en langer dan 10 minuten rijden gebeurt het nog wel eens dat hij in slaap valt.
pi_102881581
Hoevaak heeft ze het afgelopen jaar een oorontsteking (het zijn toch d'r oortjes?) gehad, Becky? En d'r hoeveelste antiboticakuur is dit?
  zondag 9 oktober 2011 @ 18:12:38 #172
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102881929
becky, ik weet van Ca.ra dat veel oorontstekingen helemaal niet goed is voor het gehoor. Dus als Noortje zo vaak oorontstekingen heeft, dan moet er inderdaad nog eens goed naar gekeken worden.
Maar Noortje heeft toch ook buisjes (gehad)? MOet je daarvoor niet nog eens op controle? Of kun je op die manier niet een nieuwe afspraak maken bij de KNO-arts?

Davinia, als Harry echt wakker is en niet wil gaan slapen, dan hou ik hem gewoon op en dan leg ik hem 's avonds eerder in bed. Meestal gebeurt dit maar max 2 dagen achter elkaar. Ik mis wel dat hij geen 3 uur meer slaapt. Hij slaapt er helaas nog meer 1,5 tot 2...

En gelukkig heb ik vanmiddag zelf nog even kunnen slapen. Hoewel ik me nog steeds moe voel, gaat het wel iets beter. Morgen is zoonlief weer naar opa en oma dus heb ik een rustig dagje voor mezelf...
pi_102882448
Als ik dat zo hoor qua slapen van jullie kindjes, dan mag ik echt heel erg in mijn handen knijpen.. Leia slaapt echt nog 2 keer 1,5 a 2 uur per dag! :o op de opvang willen ze gaan proberen of naar 1 keer gaan lukt, en dat vind ik prima, maar thuis lukt dat echt nog niet (tenzij ze, net als gisteren, pas om half 8 een keer besluit om wakker te worden! dan is de overbrugging tot 1 uur niet zo lang...)

Ze gaat ook steeds langer slapen 's nachts.. om 19:00 ligt ze erop, sinds een maand ofzo slaapt ze echt 'door' (dus ook niet lopen voor een speen) en pas ergens na 7:00 uur meld ze zich. Wel een verademing na maanden tussen 5 en 6 opstaan (en een paar keer 's nachts eruit voor een speen...) doet ze eigenlijk helemaal uit zichzelf, hebben we niks voor gedaan :)
pi_102883082
Lente slaapt elke middag nog drie uur. De pest is alleen dat ze het echt nodig heeft. En op de kinderopvang haalt ze dat bij lange na niet, dus is ze tijdens het eten vaak zo stuk dat ze alleen nog maar kan huilen. Gelukkig gaat ze mijn derde werkdag naar opa en oma, kan ze daar een beetje bijslapen. De laatste keer drieënhalf uur. :z

's Avonds gaat ze er trouwens rond kwart voor acht in. En rond zevenen is ze weer wakker.
pi_102883594
Hoi, hier ben ik met m'n dreumes!

De verjaardag was druk, maar gezellig en Mex heeft een halve taart op :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')