abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102928720
Woah Saffier, dat krijg ik nog niet in 2 kindjes samen gepropt. :')
  maandag 10 oktober 2011 @ 20:27:58 #277
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_102928780
Spewey dit was dan ook wel veel hoor :D
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_102928879
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:25 schreef Saffier het volgende:

[..]

3 borden macaroni :X 3!! En daarna nog 7 (ja ik heb ze geteld :') ) opscheplepels kale pasta'tjes :X Toen nog een bak yoghurt en daarna nog fruit :o Toen zat ze vol :')
Echt, ik heb een vreetzak en dat is háár dan weer niet aan te zien :D Favo woordje momenteel is; etuh etuh etuh etuhhhhhhhhhhhh :')
dat krijg ik zelf niet eens weg :Y) 8)7
pi_102928953
Fannetje en G. gecondoleerd met jullie enorme verlies ;( Ik word helemaal naar van de gedachte dat zoiets ons ook zou kunnen overkomen. Veel sterkte :*

Wat zijn jullie allemaal al bezig met scholen :o Ik ben daar nog lang niet aan toe :{w
pi_102929003
Jeetje wat word er goed gegeten zeg :o
pi_102929645
fannetje gecondoleerd :*
pi_102929988
oh Fannetje, gecondoleerd :* wat heeft hij dan maar kort kunnen genieten van zn kleindochter.
Je hoopt toch dat je kind later fijne herinneringen kan hebben aan zn opa/oma en andersom

Meimeltje, als Wolf op een kdv had gezeten had ik ook geen pzs gedaan, maar opa/oma past op dus heb ik wel voor een peuterspeelzaal gekozen.
Had ik een paar weken terug gedaan en dat was blijkbaar ook alweer laat hier 8)7
Hij gaat in januari 1 ochtend per week, 4 uurtjes geloof ik.

Woow Saffier, wat een lekkere veelvraat :D
Hier is al maanden de groente minder in trek.Door een roerbak of pasta saus vindt hij het heerlijk, maar zo gekookt met alleen aardappels eet hij het amper tot niet.
Lekkerste eten vindt hij denk ik spinazie.Ook pasta is favoriet
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_102930151
4 uurtjes? Dat is lekker lang! Hier zijn de ochtenden 2,5 uur en de middagen 2 uur.
pi_102930252
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:25 schreef Saffier het volgende:

[..]

3 borden macaroni :X 3!! En daarna nog 7 (ja ik heb ze geteld :') ) opscheplepels kale pasta'tjes :X Toen nog een bak yoghurt en daarna nog fruit :o Toen zat ze vol :')
Echt, ik heb een vreetzak en dat is háár dan weer niet aan te zien :D Favo woordje momenteel is; etuh etuh etuh etuhhhhhhhhhhhh :')
Doe mij eens wat van die lintworm!! :D
pi_102930301
Sorry, was nog helemaal niet bijgelezen.

Fannetje, gecondoleerd met je schoonvader....

Ylana, wat een klein poppetje O+

Poppejans, ja psz moet je idd vroeg bij zijn. Hier kun je vanaf 1 jaar opgeven en dan moet je dat eigenlijk ook wel direct doen om ene plek te hebben bij 2 jaar.

Opgeven voor de basisschool mag hier geloof ik vanaf 2 jaar.
pi_102930324
ja spewey, ideaal ja, in 4 uur (!) kun je en shoppen en strijken *) hoef je niet te kiezen >:)
en
ik moet lucas ook nog opgeven voor de psz, maar dan willen ze gelijk weten welke dagen... ik weet niet eens waar en of ik dan werk }:|
pi_102930372
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:52 schreef Orea het volgende:

[..]

Doe mij eens wat van die lintworm!! :D
Nou idd, hoe blijft ze zo slank :D ;)
pi_102930427
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:52 schreef Cooki het volgende:
ja spewey, ideaal ja, in 4 uur (!) kun je en shoppen en strijken *) hoef je niet te kiezen >:)
en
ik moet lucas ook nog opgeven voor de psz, maar dan willen ze gelijk weten welke dagen... ik weet niet eens waar en of ik dan werk }:|
Zou je later niet van dag kunnen gaan wisselen?
pi_102930484
Ik heb er nog 1 rond lopen Cooki, die pikt het niet als ik strijk (en dat vind ik ook wel link eigenlijk :@ ) Maar dan zou ik idd nog eens naar het centrum kunnen als hij 4 uur onder de pannen is. (hoewel dat steeds beter gaat met z'n 3tjes, hij loopt niet meer weg. *O* )
pi_102930490
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:50 schreef Spewey het volgende:
4 uurtjes? Dat is lekker lang! Hier zijn de ochtenden 2,5 uur en de middagen 2 uur.
Ja, bij de andere peuterspeelzalen was het wel 1x middag en 1 ochtend. Bij deze maar 1x in de week dus zal daarom wel wat langer zijn.Het is een speelgroep van een kdv dus het is dan een mix van kinderen.
Ik vind 1x in de week iig meer dan genoeg :+ pff ben er nu ook nog niet aan toe mn kleine menneke weg te brengen hoor :@
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_102930766
Hier is t 2x 2,5uur. 1x middag en 1x ochtend.
Maar pas vanaf 2jaar en 3 maanden. Naar dat duurt nog een jaar :o
pi_102931127
ja Meimeltje, daar hoop ik dan maar op.. en als ik wel werk... dan moet ik daar maar iets regelen ofzo.. en anders is t kdv, is mij ook goed :Y

Spewey: wat goed van Ryan, hij ontwikkelt zijn shopping-skills! :7

PJ: psz is idd ook wennen voor de mama's :D

Sonnetje: dat jaar is zo om, koop maar vast een rugzakje voor m , heeft ie echt Nodig! *)
pi_102931303
:D
Dat krijgt ie tzt vast van oma O+
Hij heeft wel al een cars trolleyrugzakje O+
pi_102931353
gheghe... ik zeg: pics! O+ :Y
pi_102931471
Als ze naar de psz gaan zijn ze echt ineens groot he :D Zitten ze daar met z'n allen in een kringetjes liedjes te zingen O+

Dyon gaat als we Kyllian naar school brengen ook vaak op ene stoeltje in de kring zitten, hij straalt dan helemaal...die zou een psz ook geweldig vinden...maar hij vindt het overal wel geweldig geloof ik. Dat wordt vast geen probleem met naar school gaan, hij doet gewoon alles mee (samen met broer over de catwalk op school lopen tijdens het superheldenverkleedfeest, de juf netjes uitzwaaien en 'doegggg' zeggen).
pi_102931588
ja maar Dyon is ook geweldig O+ (en Kyllian natuurlijk!! O+ ) alleen bij zo'n kleintje is t extra sjattig :*
pi_102931714
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 21:11 schreef Cooki het volgende:
ja maar Dyon is ook geweldig O+ (en Kyllian natuurlijk!! O+ ) alleen bij zo'n kleintje is t extra sjattig :*
:D Dat ik Dyon geweldig vind ok, maar dat een ander dat ook vindt O+ :* ;)
Jij kan het wel weten natuurlijk, je hebt net zulke geweldige jongens O+
  maandag 10 oktober 2011 @ 21:14:11 #298
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_102931774
Oh, Fannietje, wat heftig.. Veel sterkte ermee :*

En school :X Wij hebben Stef al met anderhalf ingeschreven ofzo, gelukkig weten we al dat hij een plekje heeft. Is mijn oude basisschool, zo leuk O+

Enneh, thnx voor de slaaptips, ik ga gewoon binnenkort eens kijken voor een dekbedje en zo'n zijplankje en dan denk ik dat we in elk geval overstappen op het dekbed. Daarna zien we wel :) Enerzijds is het heel fijn wanneer hij nog niet uit zijn bed kan komen, maar als hij eraan toe is om dat wel te kunnen wil ik dat ook niet tegenwerken. Hij is ook in zijn eigen slaapkamer gaan slapen als baby voor ik eraan toe was mijn kindje helemaal alleen te laten slapen, maar híj was eraan toe. Dus nouja, ik wil van hem uitgaan, niet van mijn eigen gemak :)
3!
pi_102931796
Meimeltje, we moeten echt ns meeten, kijken of het met de boys ook zo klikt! :Y

quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 21:14 schreef Incantrix het volgende:
Dus nouja, ik wil van hem uitgaan, niet van mijn eigen gemak :)
Ja dat ja Incantrix!
voor mij is het zoiets: van hem uitgaan én van mijn eigen plan/gemak/goede gevoel afhankelijk vd situatie/onderwerp O+
pi_102931962
Dyon op de catwalk op school (wel onscherpe foto helaas):

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')