dat krijg ik zelf niet eens wegquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:25 schreef Saffier het volgende:
[..]
3 borden macaroni3!! En daarna nog 7 (ja ik heb ze geteld
) opscheplepels kale pasta'tjes
Toen nog een bak yoghurt en daarna nog fruit
Toen zat ze vol
Echt, ik heb een vreetzak en dat is háár dan weer niet aan te zienFavo woordje momenteel is; etuh etuh etuh etuhhhhhhhhhhhh
Doe mij eens wat van die lintworm!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:25 schreef Saffier het volgende:
[..]
3 borden macaroni3!! En daarna nog 7 (ja ik heb ze geteld
) opscheplepels kale pasta'tjes
Toen nog een bak yoghurt en daarna nog fruit
Toen zat ze vol
Echt, ik heb een vreetzak en dat is háár dan weer niet aan te zienFavo woordje momenteel is; etuh etuh etuh etuhhhhhhhhhhhh
Zou je later niet van dag kunnen gaan wisselen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:52 schreef Cooki het volgende:
ja spewey, ideaal ja, in 4 uur (!) kun je en shoppen en strijkenhoef je niet te kiezen
en
ik moet lucas ook nog opgeven voor de psz, maar dan willen ze gelijk weten welke dagen... ik weet niet eens waar en of ik dan werk![]()
Ja, bij de andere peuterspeelzalen was het wel 1x middag en 1 ochtend. Bij deze maar 1x in de week dus zal daarom wel wat langer zijn.Het is een speelgroep van een kdv dus het is dan een mix van kinderen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:50 schreef Spewey het volgende:
4 uurtjes? Dat is lekker lang! Hier zijn de ochtenden 2,5 uur en de middagen 2 uur.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:11 schreef Cooki het volgende:
ja maar Dyon is ook geweldig(en Kyllian natuurlijk!!
) alleen bij zo'n kleintje is t extra sjattig
Ja dat ja Incantrix!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:14 schreef Incantrix het volgende:
Dus nouja, ik wil van hem uitgaan, niet van mijn eigen gemak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |