Mijnese is 12 kilo en 80 cm, dies wat bollerquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:53 schreef Saffier het volgende:
Ik doe mijn best om (hier) weer wat meer van ons te laten horen. Ik ben niet bijgelezen verder, ik kom er vast snel weer 'in'.
Vanmorgen met Ylana naar het cb geweest, ze blijft een tenger poppetje want ze is 8360 gramen bijna 78 cm. Orea hoe doet jouw dame het nu?
Het weekend had ik 2 ondertanden bij haar ontdekt en dat verklaarde meteen de gebroken nachten weer, de cb-arts heeft haar helemaal nagekeken en ontdekte verdorie meteen 2 kiezen bovenin![]()
![]()
![]()
. Onderin staan ze al vrij hoog
Ze heeft in haar hals ook een ader die vrij snel dik wordt en soms een stukje uitpuilt maar het hoort erbij zei hij. Was niets mis mee iig.
Ze kan op handen en knieen kruipen, zelf gaan staan en staat dan ook max een seconde of 10 los. Ze loopt langs de tafel enzo lekker de kamer door en aan onze handennog niet los dus en van mij mag dat nog wel even zo blijven, ze wordt zo snel groot!
Ze heeft heel veel humor, is een pittige tante met eigen willetje () een knuffelkont en verliefd op haar broer
Ze is nu wat hangerig van de prikken en ligt lekker te slapen.
Ja dat is ook zo. Als floris naar een kdv zou gaan ging ie niet naar psz. Maar vind t nu wel een goede aanvullingquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:42 schreef Orea het volgende:
Psz... dat hoeft hier weer nietvind 2 dagen opvang vooralsnog wel voldoende! Ik weet niet hoelang de wachttijd voor de basisschool hier is, binnenkort maar eens informeren. De school hier in de straat spreekt ons het meeste aan! (deze school werkt met het zogeheten 'natuurlijk leren'.
Maar het is nog even afwachten of dat ook bij Leia past. Dat is weer het lastige
Ik heb vanmiddag gelijk t inschrijfformulier uitgeprintquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:19 schreef Asyniur het volgende:
Wah!Moet ik al na gaan denken over inschrijven op een basisschool? Ik moet nog steeds bellen voor de psz
Piekie, van harte gefeliciteerd nog met Rubens verjaardag!
Saffier, dan past ze mooi bij Harry
Die is zo'n 9,5 kilo bij zo'n 80 cm
en kijken jullie even hier
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:55 schreef Cooki het volgende:
As: koopgedrag uitstellen?ben jij een man ofzo
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:07 schreef Poppejans het volgende:
*sorry, even ego post, mn enthousiasme v me afschrijven
Wij zijn vanmiddag gaan kijken op een basisschool voor Wolf, en gaan hem daar inschrijven!
Erg leuk en interessante rondleiding gehad, mooi gebouw en materialen die ze er gebruiken.Grooooot buitenterrein![]()
En wat een hoop moderne snufjes die ik helemaal niet ken uit mijn basisschooltijd! In ieder lokaal digitale schoolborden en beamers! en een groot computerlokaal met laptops e.d, en overal dagritme kaartjes en planborden.
Sprak ons erg aan dat de school niet de intentie heeft om uit te breiden, ze willen een maximum aantal leerlingen behouden.
Onderwijs en de groepen leken best gericht op het individuele kind; aparte groepjes van kinderen die net wat meer uitleg nodig hebben dan de rest wordt tijd voor gemaakt,veel coaching van remedial teachers en onderwijsassistenten waarmee ze hopen te bereiken dat in principe geen enkel kind een jaar hoeft over te doen,maar er dus met behulp van ondersteuning ook wel komt.
Ze werken bij de kleutergroepen met Flip de beerFlip zat op een eigen stoeltje erbij in de kring hahaha
Het is dezelfde school als waar Twinkly Niels heeft ingeschrevendus misschien komen ze wel bij elkaar in de klas.
Nee joh, ze steken gewoon op elke school hetzelfde promopraatje af.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:15 schreef Spewey het volgende:
[..]Woon jij stiekem ook in Zeewolde? Klinkt bijna exact als de school waar Zoë is ingeschreven. Ik was ook zo enthousiast na de rondleiding.
![]()
Hier kan je je dreumes 6 maanden voor de 2de verjaardag inschrijven voor de psz dus dat meteen eind augustus gedaan, ze wil er zo graag blijven als we Ryan wegbrengen.
3 borden macaroniquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:19 schreef Orea het volgende:
Oh we aten vandaag broccoli stampot (aanrader!) en mevrouw heeft gewoon 2 borden op (bordJES hè.. niet dat jullie denken dat ze net zulke volle borden krijgt als wijalhoewel, haar gewicht doet anders vermoeden)
En gewoon piepen toen het op was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |