abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 oktober 2011 @ 16:13:31 #251
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_102918006
:W Hoi Sola! Hoe gaat het?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 10 oktober 2011 @ 16:18:19 #252
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_102918168
Saffier, Ylana is inderdaad een tenger meisje, Nathan is 1 cm korter en 2.5 kg zwaarder (maar hé, ik heb nu een sumoworstelaartje O+ ).

Fannetje, gecondoleerd.
pi_102918466
Saffier, het gaat goed hier! Amy loopt en begrijpt steeds meer, het is zo leuk O+ Slapen gaat ook weer een stuk beter. Voor de rest alles goed?
pi_102918479
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 15:53 schreef Saffier het volgende:
Ik doe mijn best om (hier) weer wat meer van ons te laten horen. Ik ben niet bijgelezen verder, ik kom er vast snel weer 'in'.

Vanmorgen met Ylana naar het cb geweest, ze blijft een tenger poppetje want ze is 8360 gram O+ en bijna 78 cm. Orea hoe doet jouw dame het nu?
Het weekend had ik 2 ondertanden bij haar ontdekt en dat verklaarde meteen de gebroken nachten weer, de cb-arts heeft haar helemaal nagekeken en ontdekte verdorie meteen 2 kiezen bovenin :o :o :o :o . Onderin staan ze al vrij hoog :X Ze heeft in haar hals ook een ader die vrij snel dik wordt en soms een stukje uitpuilt maar het hoort erbij zei hij. Was niets mis mee iig.
Ze kan op handen en knieen kruipen, zelf gaan staan en staat dan ook max een seconde of 10 los. Ze loopt langs de tafel enzo lekker de kamer door en aan onze handen O+ nog niet los dus en van mij mag dat nog wel even zo blijven, ze wordt zo snel groot!
Ze heeft heel veel humor, is een pittige tante met eigen willetje ( :X ) een knuffelkont en verliefd op haar broer O+
Ze is nu wat hangerig van de prikken en ligt lekker te slapen.
Mijnese is 12 kilo en 80 cm, dies wat boller :7 :Y) maar dat zijn wij ook O-)

En dat klinkt goed zeg, ze gaat hard!! Hier is 1 voortand de eerste rand door, de andere komt eraan, ze heeft dan 1 hoektand boven nu en de andere staat ook op komen. Ze was gisterenavond wat onrustig, maar na een zetpil en Dentinox (ze zuigt gewoon het hele wattenstaafje leeg :') ze vind het lekker... maar ze vind alles lekker :')) heeft ze de rest van de nacht super geslapen..

Oh en Fan, muppet doet nog helemaal niks verder in de box.. ze trekt af en toe eens aan de spijlen, komt nog niet eens op haar knieën en geeft dan alweer op :P Ze vind het wel heel leuk ineens om lekker in de box te spelen, dus wie ben ik dan om haar dat te onthouden, niet? :+
pi_102919654
Ha meiden,

gister is onze kleine boef een heuse dreumes geworden. Wat is dat jaar snel gegaan zeg!

Even een korte intro:
Ruben (jongetje dus ;) )
78 cm
10700 gr
kruipt
trekt zich overal aan op
loopt langs de meubels
loopt aan onze handen (wiebelwiebel)
8 tandjes
doorslaapnachten zijn op 2 handen te tellen
slaapt overdag vaak maar 1 keer 1,5/2 uur
gaat 3 dgn naar het kdv

Dat was het voor nu even. Ik vergeet vast een heleboel, maar ja, dat komt dan wel.

Groetjes
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_102920127
*sorry, even ego post, mn enthousiasme v me afschrijven
Wij zijn vanmiddag gaan kijken op een basisschool voor Wolf, en gaan hem daar inschrijven!
Erg leuk en interessante rondleiding gehad, mooi gebouw en materialen die ze er gebruiken.Grooooot buitenterrein O+
En wat een hoop moderne snufjes die ik helemaal niet ken uit mijn basisschooltijd! In ieder lokaal digitale schoolborden en beamers! en een groot computerlokaal met laptops e.d, en overal dagritme kaartjes en planborden.
Sprak ons erg aan dat de school niet de intentie heeft om uit te breiden, ze willen een maximum aantal leerlingen behouden.
Onderwijs en de groepen leken best gericht op het individuele kind; aparte groepjes van kinderen die net wat meer uitleg nodig hebben dan de rest wordt tijd voor gemaakt,veel coaching van remedial teachers en onderwijsassistenten waarmee ze hopen te bereiken dat in principe geen enkel kind een jaar hoeft over te doen,maar er dus met behulp van ondersteuning ook wel komt.
Ze werken bij de kleutergroepen met Flip de beer :D Flip zat op een eigen stoeltje erbij in de kring hahaha
Het is dezelfde school als waar Twinkly Niels heeft ingeschreven :D dus misschien komen ze wel bij elkaar in de klas.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_102920864
Klinkt goed Poppejans :Y
pi_102921009
Leuk poppejans!

Ik hoef er gelukkig nog heel lang niet over na te denken :D
ik vind de psz al genoeg om overna te denken ;)
pi_102921639
Psz... dat hoeft hier weer niet ;) vind 2 dagen opvang vooralsnog wel voldoende! Ik weet niet hoelang de wachttijd voor de basisschool hier is, binnenkort maar eens informeren. De school hier in de straat spreekt ons het meeste aan! (deze school werkt met het zogeheten 'natuurlijk leren'. )

Maar het is nog even afwachten of dat ook bij Leia past. Dat is weer het lastige :)
  maandag 10 oktober 2011 @ 17:42:35 #260
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_102921643
Poppejans wat leuk!

Piekie, welkom!

Nathan heeft tand nummer 6 *O*
pi_102921908
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:42 schreef Orea het volgende:
Psz... dat hoeft hier weer niet ;) vind 2 dagen opvang vooralsnog wel voldoende! Ik weet niet hoelang de wachttijd voor de basisschool hier is, binnenkort maar eens informeren. De school hier in de straat spreekt ons het meeste aan! (deze school werkt met het zogeheten 'natuurlijk leren'.

Maar het is nog even afwachten of dat ook bij Leia past. Dat is weer het lastige :)
Ja dat is ook zo. Als floris naar een kdv zou gaan ging ie niet naar psz. Maar vind t nu wel een goede aanvulling :)

Ik heb nog geen idee kwa scholen. Er zit er hier 1in de buurt die me prima lijkt. In de wijk naast de onze zitten nog 2 scholen, gaan we Tzt ook wel kijken. Tis kiezen,tussen katholiek, openbaar en christelijk ofzo. De katholieke is de dichtsbijzijnde. Ach ja zie t wel. Hoeven pas over ruim een jaar te kijken. Voordeel van dorp, geen wachtlijst :)
  maandag 10 oktober 2011 @ 19:19:23 #262
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102925326
Wij zijn ook al aan het kijken naar basisscholen... (aargh!)
Mede omdat we denken naar de wijk hiernaast te willen..
Heel lullig... ben helemaal niet voor witte/zwarte scholen... maar de dichtsbijzijnde is wel heel erg in 1 hoekje zeg maar... Vrijwel helemaal islamitisch qua populaitie... Helemaaaaal geen problemen mee... 70/30 prima... maar denk dat het hier om 95/5 gaat...
Ik weet gewoon nog niet hoe ik me daarbij voel... we zijn dus nu aan het orienteren op de 2 scholen in de wijk hiernaast.... die zijn andersom denk ik 70/30..

Oona kent nu officieel het woordt Aaien O+
Gisteren was ze helemaal geobsedeerd door de katjes van mijn ouders... 1tje liet zich ook gewillig aanhalen... Oona begon nu ook mee te zeggen: aai aai en ook echt aaien.. Zo lief!
Ze wil ook nog wel eens uitdagend slaan in ons gezicht als ze de kans krijgt.. maar na de opmerking 'Ga maar aaien' begon ze heel lief over mijn wang te aaien... Om vervolgens haar gezichtje (incl snottebellen) in mijn hals te nestelen .... Smelt!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  maandag 10 oktober 2011 @ 19:19:40 #263
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102925342
Wah! :o Moet ik al na gaan denken over inschrijven op een basisschool? Ik moet nog steeds bellen voor de psz :D

Piekie, van harte gefeliciteerd nog met Rubens verjaardag! *O*

Saffier, dan past ze mooi bij Harry O+
Die is zo'n 9,5 kilo bij zo'n 80 cm

en kijken jullie even hier O+
pi_102925749
Sonnetje, dat klinkt al een geslaagde dag en wat heeft Floris het super gedaan.

Nathan weer een tand er bij *O*

Poppejans gewoon al met een school bezig. Geen idee wat hier de wachttijden zijn van de scholen. Bij de psz is het inschrijven vanaf 2 jaar. Yaro gaat daar wel heen, maar nu ook hier geen kdv.

Welkom Piekie en Ruben :W

Saffier, leuk om weer wat van je te lezen en wat klink je O+

Fannetje en man gecondoleerd met het verlies. Wat is het snel gegaan.

Verder las ik dat het ging over de box. Die hebben we hier ook sinds het weekend weggehaald. Werd ook meer gebruikt als opslagplaats.
En over de slaapkleding. Hier wisselt het. We gebruiken nog een zomerslaapzak en dan wisselt het af van alleen romper tot aan zomer of winter pyjama. Yaro voelt nooit echt koud en lijkt er ook niet wakker van te worden. Dus het ligt meestal aan hoe warm ik het vind in zijn kamer op het moment van omkleden.

Hier vandaag naar Plaswijckpark geweest, hebben weer heerlijk genoten. Yaro ging zelf herfstblaadjes van de weg oprapen en terug op het gras gooien. Een moment was wel zielig. We stonden bij de koe te kijken, welke erg dichtbij stond. Toen ging hij ineens heel hard loeien. Dat was wel zo schrikken dat hij er echt van overstuur raakte. De geitjes maakte alles echter weer goed.

Oh en ik heb koop neigingen. Ik wil nog een najaarsjas voor Yaro en wil even kijken bij de Primark ofzo, maar heb zo geen zin om daar morgen alleen met Yaro heen te gaan. Dus nu ben ik nog in dubio. Koopgedrag uitstellen of toch gewoon alleen met Yaro gaan morgen.
pi_102926739
quote:
2s.gif Op maandag 10 oktober 2011 19:19 schreef Asyniur het volgende:
Wah! :o Moet ik al na gaan denken over inschrijven op een basisschool? Ik moet nog steeds bellen voor de psz :D

Piekie, van harte gefeliciteerd nog met Rubens verjaardag! *O*

Saffier, dan past ze mooi bij Harry O+
Die is zo'n 9,5 kilo bij zo'n 80 cm

en kijken jullie even hier O+
Ik heb vanmiddag gelijk t inschrijfformulier uitgeprint :D
Nu nog even nadenken over de dagdelen. Zijn vaste dagdelen, eerst was t vervelend dat het precies op de dagen is dat ik werk of vrij ben. <Maar mijn werkdagen gaan veranderen, dus is dat gelijk opgelost :D

Piekie, nog gefeliciteerd met je dreumes en welkom hier!

Gewoon naar Primark gaan As! :D doe ik ook regelmatig als ik zin heb om even te shoppen :D (vrijdag dus nog :'))
Plaswijckpark klinkt ook leuk zeg! Moet k ook s naartoe :)
pi_102926968
omg.. wat is t hier lekker druk! :D

Saffier, leuk als je over Ylana vertelt, meermeermeer! O+
Orea, wat n lief tevreden kindje heb je :)
Poppejans, wat leuk dat je zo enthousiast bent over de school voor Wolf *O* idd wel vroeg om al aan te moeten melden zeg...
Hier in het dorp zijn ze blij met iedere aanmelding en er is maar 1 school, dus wij zijn zo klaar (en hebben nix te kiezen) :{w
Oona: O+ Aaien *O* goed woord!
Piekie,welkom met Ruben *O* :W
ow.. yaro... das ook niet leuk als de koe "ineens" gaat loeien ):O ... lang leve de geitjes dan maar w/
As: koopgedrag uitstellen? :{w ben jij een man ofzo :7 _O-
Pessie : _O- je sumo-worstelaartje :Y)
Asy: prachtig! :Y *O* O+

Lucas heeft de auto's van grote broer nu echt ontdekt, kiek hier mn multi-topic-foto:
auto
babytv
maillot
nieuw petrol shirtje
:s)
pi_102927125
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 19:55 schreef Cooki het volgende:

As: koopgedrag uitstellen? :{w ben jij een man ofzo :7 _O-

[ afbeelding ]
:Y betrapt!

Lucas wat ben jij een lekker ding O+
  maandag 10 oktober 2011 @ 20:07:44 #268
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_102927563
We moeten toch maar heel snel meeten hoor Orea! Kan niet wachten!
Sola van ons is het ook al weer lang geleden he! Fijn dat Amy het ook zo lekker doet.
De box zal hier nog wel even blijven staan gok ik. En inschrijven voor de psz heb ik anderhalve maand geleden al moeten doen ;( ben daar nog helemaal niet aan toe maar de lange wachtlijst zorgde ervoor dat ik het toch maar gedaan heb...
Ylana
pi_102927997
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:07 schreef Poppejans het volgende:
*sorry, even ego post, mn enthousiasme v me afschrijven
Wij zijn vanmiddag gaan kijken op een basisschool voor Wolf, en gaan hem daar inschrijven!
Erg leuk en interessante rondleiding gehad, mooi gebouw en materialen die ze er gebruiken.Grooooot buitenterrein O+
En wat een hoop moderne snufjes die ik helemaal niet ken uit mijn basisschooltijd! In ieder lokaal digitale schoolborden en beamers! en een groot computerlokaal met laptops e.d, en overal dagritme kaartjes en planborden.
Sprak ons erg aan dat de school niet de intentie heeft om uit te breiden, ze willen een maximum aantal leerlingen behouden.
Onderwijs en de groepen leken best gericht op het individuele kind; aparte groepjes van kinderen die net wat meer uitleg nodig hebben dan de rest wordt tijd voor gemaakt,veel coaching van remedial teachers en onderwijsassistenten waarmee ze hopen te bereiken dat in principe geen enkel kind een jaar hoeft over te doen,maar er dus met behulp van ondersteuning ook wel komt.
Ze werken bij de kleutergroepen met Flip de beer :D Flip zat op een eigen stoeltje erbij in de kring hahaha
Het is dezelfde school als waar Twinkly Niels heeft ingeschreven :D dus misschien komen ze wel bij elkaar in de klas.
:o Woon jij stiekem ook in Zeewolde? Klinkt bijna exact als de school waar Zoë is ingeschreven.

Ik was ook zo enthousiast na de rondleiding. :D

Hier kan je je dreumes 6 maanden voor de 2de verjaardag inschrijven voor de psz dus dat meteen eind augustus gedaan, ze wil er zo graag blijven als we Ryan wegbrengen. O+
pi_102928092
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:15 schreef Spewey het volgende:

[..]

:o Woon jij stiekem ook in Zeewolde? Klinkt bijna exact als de school waar Zoë is ingeschreven. Ik was ook zo enthousiast na de rondleiding. :D

Hier kan je je dreumes 6 maanden voor de 2de verjaardag inschrijven voor de psz dus dat meteen eind augustus gedaan, ze wil er zo graag blijven als we Ryan wegbrengen. O+
Nee joh, ze steken gewoon op elke school hetzelfde promopraatje af. :P
pi_102928204
Oh we aten vandaag broccoli stampot (aanrader!) en mevrouw heeft gewoon 2 borden op (bordJES hè.. niet dat jullie denken dat ze net zulke volle borden krijgt als wij :P alhoewel, haar gewicht doet anders vermoeden)

En gewoon piepen toen het op was :')
pi_102928243
*plop* daar ging m'n bubble. :')
pi_102928426
:P weetjewat ook nog leuk is : aan het hek / de poort luisteren waar de wachtende ouders het over hebben >:)
  maandag 10 oktober 2011 @ 20:25:23 #274
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_102928613
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:19 schreef Orea het volgende:
Oh we aten vandaag broccoli stampot (aanrader!) en mevrouw heeft gewoon 2 borden op (bordJES hè.. niet dat jullie denken dat ze net zulke volle borden krijgt als wij :P alhoewel, haar gewicht doet anders vermoeden)

En gewoon piepen toen het op was :')
3 borden macaroni :X 3!! En daarna nog 7 (ja ik heb ze geteld :') ) opscheplepels kale pasta'tjes :X Toen nog een bak yoghurt en daarna nog fruit :o Toen zat ze vol :')
Echt, ik heb een vreetzak en dat is háár dan weer niet aan te zien :D Favo woordje momenteel is; etuh etuh etuh etuhhhhhhhhhhhh :')
Ylana
pi_102928704
Psz en scholen, ben blij dat we daar niet meer over na hoeven te denken :D

Dyon gaat niet naar de psz. Hij gaat 3 dagen naar het kdv en dat vind ik echt genoeg :P
Kyllian is wel altijd een ochtend naar de psz geweest, maar die had dan ook maar 1 dag kdv.

Dyon gaat gewoon naar dezelfde school als Kyllian, ook nog niet voor op hoeven te geven aangezien er op deze school voorlopig zat plek is (startende school) en dan nog zouden broertjes/ zusjes altijd welkom zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')