Jeps,tientje.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:50 schreef Incantrix het volgende:
Het is mij, ohja, zo'n schotje! Haal je die ook bij de ikea ofzo? Thnx voor je ervaring
Ja ik was echt verbaasd dat t zo makkelijk ging. Had speciaal de wagen meegenomen ipv buggy, zo van dat slaapt ie misschien wat makkelijker, niet nodig gehadquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:50 schreef Incantrix het volgende:
Het is mij, ohja, zo'n schotje! Haal je die ook bij de ikea ofzo? Thnx voor je ervaringen
Son, wat een lekker ding, dat het dan zo gemakkelijk gaathaha, snap wel dat je moe bent, je ventje slaapt vannacht vast ook als een blok
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:17 schreef Orea het volgende:
Hier gaat ze ook maar 2 dagen naar de opvang, 2 dagen zit ze met mij opgescheept
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:36 schreef octopussy het volgende:
Overigens is het leed van de hand-voet-mondziekte helemaal voorbijDe blaasjes op de tong zijn weg en ze slaapt weer goed en ze is met eten aan het inhalen wat ze eerder heeft gemist. Vandaag heeft ze echt gebunkert: 2 boterhammen, 3 (!) bananen, een kommetje popcorn, rozijntjes, kwart pistoletje, stukje chocoladetaart (verjaardag), avondeten, danoontje en een fles melk!
![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:43 schreef Fannetje het volgende:
Cookie, de gordijnentruc hielp niet echt. Ze was om 13.00 uur weer wakker. Maar de rest van de dag is ze eigenlijk heel lief geweest. We waren bij mijn schoonouders (en oei, wat gaat het slecht met mijn schoonvader) en ze heeft zich daar prima vermaakt. Toen we om kwart voor zeven op weg naar huis waren (10 min. rijden) viel ze in slaap
gheghe.. die van mij heeft al z'n eigen kamer op het kdv gereserveerd: hij huilt ongeveer 1 minuut bij naar bed gaan en dat gaat nogal doordringendquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:00 schreef Ssserpente het volgende:
.... Wordt ze daar niet wakker van de andere kindjes? Dat is nl het probleem op ons kdv. Ze liggen daar met een groep in het kamertje en degene die het eerst wakker is, maakt de rest wakker. Hoewel ik ook wel heb begrepen dat Lente regelmatig zelf degene is die ligt te keten.
Incantrix: over dekbedjes, volgens mij slapen ze daar heerlijk onder, maar ivm protocol wil ik wachten tot Lucas bijna 2 is... terwijl ik denk dat het nu ook al fijn zou zijn.. dus ms in december gaan we over...quote:incantrix schreef iets over dekbedjes en zijkantjes en starwarszwembroekjes, o nee, ander topic![]()
Sonnetje, wat klinkt het al een ontzettend fijne dag, wat goed van je mannetjequote:Op zondag 9 oktober 2011 21:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
Zooooo, lange dag gehad vandaag, maar zoooo leuk
Ik ben echt trots op mijn kleine grote manneke!
ja?quote:
daar zijn de maillots zo goed voor (zie twinkly's posts)quote:En nu had vanmorgen steenkoude voetjes/beentjes
(N)oortjesquote:Op maandag 10 oktober 2011 08:53 schreef Lijnloos het volgende:
Minke slaapt al een tijdje zonder slaapzak en dan wel met een dekentje in bed, maar daar wurmt ze zelf vaak onderuit. Dus gisteravond maar wel sokken aangehouden in bed, dat hielp wel aardig. Bij ons kan de zijkant niet uit het ledikant, dus overschakelen betekend een grote meisjesbed.... daar wachten we toch nog maar even mee, slapen gaat nu (gelukkig!!! ) weer helemaal goed.
En effe eenvoor (N)oortjes
Ik gebruik de box nog dagelijks. 's Ochtends kleed ik eerst Nathan aan, dan gaat hij in de box zodat ik me rustig aan kan kleden en brood kan smeren. En overdag meestal ook nog wel een keer wanneer hij voor de 253ste keer de DVD uit de DVD speler heeft gehaald om ermee te brummen als een autootjequote:Op maandag 10 oktober 2011 09:42 schreef Troeta het volgende:
Jij gebruikt de box nog vaak he? Ik heb hem maar in de berging gezet...
anders ik welquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:38 schreef Troeta het volgende:
Dank voor de felicitaties!
Wat goed dat ie zolang gelopen heeft Sonnetje, ik sta versteld!
Arme Selene:D
Te strak is idd niet de bedoeling, maar dat is hier niet het geval ... mij lijken die maillotjes handig omdat ze niet echt bloot komen te liggen, (hier is de kamer op zich ook warm genoeg) maar ik ben nu ook aan het kijken naar van die jumpsuitjes .. ach ja.. voorlopig ligt Lucas nog in een slaapzakjequote:Op maandag 10 oktober 2011 13:16 schreef Ssserpente het volgende:
Ik vraag me af of een maillot 's nachts wel effectief is. Ik heb het idee dat het te strak zit of zo om de warmte goed vast te kunnen houden. Komt ook omdat een skileraar me eens verteld heeft dat een maillot onder een skibroek ook averechts werkt.
Ik zou het zelf niet zo snel doen iig. Dan liever een thermobroekje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijnese is 12 kilo en 80 cm, dies wat bollerquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:53 schreef Saffier het volgende:
Ik doe mijn best om (hier) weer wat meer van ons te laten horen. Ik ben niet bijgelezen verder, ik kom er vast snel weer 'in'.
Vanmorgen met Ylana naar het cb geweest, ze blijft een tenger poppetje want ze is 8360 gramen bijna 78 cm. Orea hoe doet jouw dame het nu?
Het weekend had ik 2 ondertanden bij haar ontdekt en dat verklaarde meteen de gebroken nachten weer, de cb-arts heeft haar helemaal nagekeken en ontdekte verdorie meteen 2 kiezen bovenin![]()
![]()
![]()
. Onderin staan ze al vrij hoog
Ze heeft in haar hals ook een ader die vrij snel dik wordt en soms een stukje uitpuilt maar het hoort erbij zei hij. Was niets mis mee iig.
Ze kan op handen en knieen kruipen, zelf gaan staan en staat dan ook max een seconde of 10 los. Ze loopt langs de tafel enzo lekker de kamer door en aan onze handennog niet los dus en van mij mag dat nog wel even zo blijven, ze wordt zo snel groot!
Ze heeft heel veel humor, is een pittige tante met eigen willetje () een knuffelkont en verliefd op haar broer
Ze is nu wat hangerig van de prikken en ligt lekker te slapen.
Ja dat is ook zo. Als floris naar een kdv zou gaan ging ie niet naar psz. Maar vind t nu wel een goede aanvullingquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:42 schreef Orea het volgende:
Psz... dat hoeft hier weer nietvind 2 dagen opvang vooralsnog wel voldoende! Ik weet niet hoelang de wachttijd voor de basisschool hier is, binnenkort maar eens informeren. De school hier in de straat spreekt ons het meeste aan! (deze school werkt met het zogeheten 'natuurlijk leren'.
Maar het is nog even afwachten of dat ook bij Leia past. Dat is weer het lastige
Ik heb vanmiddag gelijk t inschrijfformulier uitgeprintquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:19 schreef Asyniur het volgende:
Wah!Moet ik al na gaan denken over inschrijven op een basisschool? Ik moet nog steeds bellen voor de psz
Piekie, van harte gefeliciteerd nog met Rubens verjaardag!
Saffier, dan past ze mooi bij Harry
Die is zo'n 9,5 kilo bij zo'n 80 cm
en kijken jullie even hier
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:55 schreef Cooki het volgende:
As: koopgedrag uitstellen?ben jij een man ofzo
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:07 schreef Poppejans het volgende:
*sorry, even ego post, mn enthousiasme v me afschrijven
Wij zijn vanmiddag gaan kijken op een basisschool voor Wolf, en gaan hem daar inschrijven!
Erg leuk en interessante rondleiding gehad, mooi gebouw en materialen die ze er gebruiken.Grooooot buitenterrein![]()
En wat een hoop moderne snufjes die ik helemaal niet ken uit mijn basisschooltijd! In ieder lokaal digitale schoolborden en beamers! en een groot computerlokaal met laptops e.d, en overal dagritme kaartjes en planborden.
Sprak ons erg aan dat de school niet de intentie heeft om uit te breiden, ze willen een maximum aantal leerlingen behouden.
Onderwijs en de groepen leken best gericht op het individuele kind; aparte groepjes van kinderen die net wat meer uitleg nodig hebben dan de rest wordt tijd voor gemaakt,veel coaching van remedial teachers en onderwijsassistenten waarmee ze hopen te bereiken dat in principe geen enkel kind een jaar hoeft over te doen,maar er dus met behulp van ondersteuning ook wel komt.
Ze werken bij de kleutergroepen met Flip de beerFlip zat op een eigen stoeltje erbij in de kring hahaha
Het is dezelfde school als waar Twinkly Niels heeft ingeschrevendus misschien komen ze wel bij elkaar in de klas.
Nee joh, ze steken gewoon op elke school hetzelfde promopraatje af.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:15 schreef Spewey het volgende:
[..]Woon jij stiekem ook in Zeewolde? Klinkt bijna exact als de school waar Zoë is ingeschreven. Ik was ook zo enthousiast na de rondleiding.
![]()
Hier kan je je dreumes 6 maanden voor de 2de verjaardag inschrijven voor de psz dus dat meteen eind augustus gedaan, ze wil er zo graag blijven als we Ryan wegbrengen.
3 borden macaroniquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:19 schreef Orea het volgende:
Oh we aten vandaag broccoli stampot (aanrader!) en mevrouw heeft gewoon 2 borden op (bordJES hè.. niet dat jullie denken dat ze net zulke volle borden krijgt als wijalhoewel, haar gewicht doet anders vermoeden)
En gewoon piepen toen het op was
dat krijg ik zelf niet eens wegquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:25 schreef Saffier het volgende:
[..]
3 borden macaroni3!! En daarna nog 7 (ja ik heb ze geteld
) opscheplepels kale pasta'tjes
Toen nog een bak yoghurt en daarna nog fruit
Toen zat ze vol
Echt, ik heb een vreetzak en dat is háár dan weer niet aan te zienFavo woordje momenteel is; etuh etuh etuh etuhhhhhhhhhhhh
Doe mij eens wat van die lintworm!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:25 schreef Saffier het volgende:
[..]
3 borden macaroni3!! En daarna nog 7 (ja ik heb ze geteld
) opscheplepels kale pasta'tjes
Toen nog een bak yoghurt en daarna nog fruit
Toen zat ze vol
Echt, ik heb een vreetzak en dat is háár dan weer niet aan te zienFavo woordje momenteel is; etuh etuh etuh etuhhhhhhhhhhhh
Zou je later niet van dag kunnen gaan wisselen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:52 schreef Cooki het volgende:
ja spewey, ideaal ja, in 4 uur (!) kun je en shoppen en strijkenhoef je niet te kiezen
en
ik moet lucas ook nog opgeven voor de psz, maar dan willen ze gelijk weten welke dagen... ik weet niet eens waar en of ik dan werk![]()
Ja, bij de andere peuterspeelzalen was het wel 1x middag en 1 ochtend. Bij deze maar 1x in de week dus zal daarom wel wat langer zijn.Het is een speelgroep van een kdv dus het is dan een mix van kinderen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:50 schreef Spewey het volgende:
4 uurtjes? Dat is lekker lang! Hier zijn de ochtenden 2,5 uur en de middagen 2 uur.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:11 schreef Cooki het volgende:
ja maar Dyon is ook geweldig(en Kyllian natuurlijk!!
) alleen bij zo'n kleintje is t extra sjattig
Ja dat ja Incantrix!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:14 schreef Incantrix het volgende:
Dus nouja, ik wil van hem uitgaan, niet van mijn eigen gemak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |