abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102912564
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 13:16 schreef Ssserpente het volgende:
Ik vraag me af of een maillot 's nachts wel effectief is. Ik heb het idee dat het te strak zit of zo om de warmte goed vast te kunnen houden. Komt ook omdat een skileraar me eens verteld heeft dat een maillot onder een skibroek ook averechts werkt.

Ik zou het zelf niet zo snel doen iig. Dan liever een thermobroekje.
Te strak is idd niet de bedoeling, maar dat is hier niet het geval ... mij lijken die maillotjes handig omdat ze niet echt bloot komen te liggen, (hier is de kamer op zich ook warm genoeg) maar ik ben nu ook aan het kijken naar van die jumpsuitjes .. ach ja.. voorlopig ligt Lucas nog in een slaapzakje oO<

en thermo: dat lijkt mij juist weer enorm warm ... omdat die ontworpen zijn voor veel koudere temperaturen?

naja.... ik ga t nog wel uitvogelen.... :P
pi_102913462
Ik heb mijn jongste in een zomerslaapzak (waarvan je de ritsen zo kunt doen dat de slaapzak 2 benen heeft ipv een zak) liggen met gewoon een pyama en ondergoed aan en dan onder een dekbed. Maar daar blijft meneer niet onder liggen, vandaar de slaapzak. Maar wel al reeds een dekbed. Ik vond het peuterdekentje nou niet echt super warm.
pi_102913654
Hier begint de muppet te bewegen in bed, dus zonder slaapzak doen we voorlopig nog niet! Haar kamertje is ook de koudste in huis..

Ze ligt nu met lange mouwen romper in een winterslaap zak met mouwen van de Hema.. En dan soms haar dekentje er nog overheen. Voor van de winter heb ik een wollen romper&shirt&onderbroek voor onder de slaapzak..
pi_102914197
Het was hier op een gegeven moment zo'n drama om Minke in haar slaapzak te krijgen (gillen, krijsen, slaan, schoppen, hysterie alom) dat we maar es geprobeerd hebben zonder, en met resultaat... Mevrouw gaat lief liggen, klaar om de deken eroverheen te krijgen en dat vinden we allemaal wel best.
pi_102914223
Amy ligt met pyama in een winterslaapzak met mouwen. Het toch best wel in ons huis, dus ze had het echt al koud. Ik doe ook altijd een dekentje over haar heen, maar dat is meer voor de sier. Ze blijft er niet onder liggen.

Ze werd net na een uurtje slapen alweer wakker, dus ik heb haar maar gewoon teruggeschoven. Na 2 minuten protesteren sliep ze weer. Echt nog moe dus.
En ze geeft kusjes :D O+
  maandag 10 oktober 2011 @ 14:25:01 #231
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102914254
Ik ben sinds vanacht overgestapt op een winterslaapzak..
Al weken wordt ze rond half6/6 uur wakker... vanmorgen pas om 7!
Winterslaapzak zonder mouwen, romper korte mouw en een pyjamashirtje..

Nu ligt ze in zomerslaapzak met pyjamashirtje en broekje..

Ben ook maar weer een lakentje aan het proberen.. Kijken of ze daar een beetje onder blijft liggne.. ze kruipt alleen altijd helemaal bovenin haar bedje.. dus ligt er hooguit met haar voetjes onder.... Vind het nog wat eng om een deken tot boventoe te leggen? Of hoef ik dat echt niet meer te vinden nu met 14 mnd?? Ze ligt al sinds 7.5 mnd zonder deken omdat ze zo beweegt
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_102914287
:@ [me=draakje]komt ook weer eens stilletjes binnen schuiven en gaat nu echt proberen het hier weer bij te houden[/me] :@
pi_102914320
winterslaap zak is sinds deze week ook hier geintroduceerd romper korte mouw en pyjama shirtje
pi_102914370
:W Ik kom me vast inlezen. Mijn baby is bijna geen baby meer!

Sofie slaapt nu overdag in een dikke zomerslaapzak (herfst dus eigenlijk) en haar t-shirt. In de nacht in dezelfde slaapzak en dan een pyama aan.
Het is op haar kamertje nu in de avond 18 tot 19 graden.
*poef* nu is het weg
pi_102915730
Orea, ben benieuwd wanneer Leia zich gaat optrekken! Zodra wij hier de box hadden versteld naar de laagste stand, stond de dame binnen een paar dagen!

Wegens offtopic...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 10 oktober 2011 @ 15:11:13 #236
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102915772
Ow Fannetje, wat naar!
Gecondoleerd :*
pi_102915790
Fannetje gecondoleerd!
pi_102915970
Fannetje gecondoleerd!
  maandag 10 oktober 2011 @ 15:17:40 #239
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102915977
Wat naar! Fannetje gecondoleerd!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_102915997
Fannetje, wat naar. Gecondoleerd :*
*poef* nu is het weg
pi_102916163
gecondoleerd fannetje :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_102916185
och Fannetje, wat naar ;( , gecondoleerd ... :*
pi_102916334
Fan.. gecondoleerd.. :*
  maandag 10 oktober 2011 @ 15:29:34 #244
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_102916365
oh jeetje fannetje, gecondoleerd, wat is het snel gegaan zeg. :*
pi_102916476
Fannetje gecondoleerd
pi_102916545
Jeetje Fannetje, gecondoleerd. Sterkte, vooral ook voor je man :*
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  maandag 10 oktober 2011 @ 15:46:05 #247
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_102916938
Fannetje gecondoleerd en veel sterkte.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_102917217
Fannetje gecondoleerd :* heel veel sterkte voor jullie!

Floris slaapt nu in een winterslaapzak met een pyama. Met de romper van overdag (korte mouw of zonder mouw over t algemeen). Vannacht had ie een flanellenpyama aan O+
Hij ligt gewoon onder een deken, maar das voor de sier, want hij gaat zn hele bed door :D Hij is ook nog nooit onder de deken terecht gekomen.
  maandag 10 oktober 2011 @ 15:53:59 #249
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_102917224
Ik doe mijn best om (hier) weer wat meer van ons te laten horen. Ik ben niet bijgelezen verder, ik kom er vast snel weer 'in'.

Vanmorgen met Ylana naar het cb geweest, ze blijft een tenger poppetje want ze is 8360 gram O+ en bijna 78 cm. Orea hoe doet jouw dame het nu?
Het weekend had ik 2 ondertanden bij haar ontdekt en dat verklaarde meteen de gebroken nachten weer, de cb-arts heeft haar helemaal nagekeken en ontdekte verdorie meteen 2 kiezen bovenin :o :o :o :o . Onderin staan ze al vrij hoog :X Ze heeft in haar hals ook een ader die vrij snel dik wordt en soms een stukje uitpuilt maar het hoort erbij zei hij. Was niets mis mee iig.
Ze kan op handen en knieen kruipen, zelf gaan staan en staat dan ook max een seconde of 10 los. Ze loopt langs de tafel enzo lekker de kamer door en aan onze handen O+ nog niet los dus en van mij mag dat nog wel even zo blijven, ze wordt zo snel groot!
Ze heeft heel veel humor, is een pittige tante met eigen willetje ( :X ) een knuffelkont en verliefd op haar broer O+
Ze is nu wat hangerig van de prikken en ligt lekker te slapen.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_102917898
Gecondoleerd Fannetje! :*

Ylana O+ tenger popje! Amy is 4 cm korter en 700 gram zwaarder. We moeten ze echt weer eens naar elkaar zetten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')