Was het maar zo, dan hoefde ik het niet elke avond te doen. Heb er net weer 45 min op gestaan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:49 schreef pessie het volgende:
[..]
Voel me na afloop altijd alsof ik net een half uur op de crosstrainer heb gestaan
Hier ook idd!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:26 schreef As1981 het volgende:
Lekker toch Fannetje. Dat ene slaapje is herkenbaar. Hier ook vaak begonnen rond 11 uur. Dan was hij eigenlijk te moe rond etenstijd en dat liep dan helemaal niet lekker. Nu we weer een week of 3 verder zijn, lukt het hem om in de ochtend langer op te blijven. Hij ging vandaag om half 2.
hehehe ja dat wist ik dan weer nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:42 schreef Saffier het volgende:
[..]
Nou Bar, het verklaart achteraf het een en ander
Heeft hij er heel veel last van?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:31 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
hehehe ja dat wist ik dan weer niet![]()
Roy heeft hier vandaag kabouterwangen ik vermoed ook eerdaags een kies.
nee je merkt er niks aan, behalve de kabouterwangen, 2 rode rondjesquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:32 schreef As1981 het volgende:
[..]
Heeft hij er heel veel last van?
Sterkte Fannetje met je schoonvader. Wel heel lief dat ze hem kusjes wilt geven.
Ja lekker onverantwoord hequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:30 schreef Fannetje het volgende:
En lekkere pizza ligt er in het wagentje!
ja, ik doe het gewoon n keer en dan zeg ik erbij dat het gelijk over is als ze muitenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:36 schreef Meimeltje het volgende:
Haha CookiGewoon een keer proberen joh, ze zullen het vast geweldig vinden
![]()
Dyon die heeft idd vaak zo'n blik als hij samen met zijn broer iets mag doen, het is toch ook stoer om dat samen met je broer te doen
Had je het tegen mij?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:39 schreef Cooki het volgende:
jaja
hoe krijg ik dit ontopic:
goed geklust voor je dreumes?
Ik had ook de afspraak gemaakt dat ze om en om zouden duwen, omdat ze beiden het karretje wilden. Ze luisterden alleen helemaal niet en wilden liever samen duwenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:41 schreef Cooki het volgende:
[..]
ja, ik doe het gewoon n keer en dan zeg ik erbij dat het gelijk over is als ze muiten(who am i kidding
)
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:36 schreef Meimeltje het volgende:
Haha CookiGewoon een keer proberen joh, ze zullen het vast geweldig vinden
![]()
Dyon die heeft idd vaak zo'n blik als hij samen met zijn broer iets mag doen, het is toch ook stoer om dat samen met je broer te doen
Daar ook al...Hier zijn we ook niet naar buiten geweest. Idd alleen even naar de ah, inkopen doen voor morgen. Maar dat heb ik met de auto gedaan, met Floris in t winkelwagentje...Wat nog best oke ging, hij ging er pas bij de kassa uitklimmenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:43 schreef Cooki het volgende:
ja tegen jou!![]()
je had goed weer trouwenshier hele dag niet buiten geweest op 1 piepklein wandelingetje naar de supermarkt na (lucas moest in de wandelwagen blijven zitten, arm kind
)
ow.. edit: ik herinner me ineens dat we vanmorgen om kwart over 8 al in de tuin aan het rommelen waren, lucas en ik, blaadjes vegen![]()
hoe laat wordt ze wakker dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:54 schreef Reilain het volgende:
Geweldige foto Meimel!
Fannetje veel sterkte! Moeilijk lijkt me dat als het zo snel gaat..
Oona is een enorme slaapkop.. soms idd wel lastig met ergens heen gaan..
Op het moment zit ze meestal op 2... (ongeveer 10-12 en 4-5)
Maar vandaag bv 3... 08.30-10.30 / 13.00-14.30 / 16.00-17.45
Enorm veel dus! Maar ze is ook flink verkouden en heeft net 3 dagen kdv achter de rug.. dus op zaterdag vaak veel slapen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |