abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102854857
oja, haren wassen }:| check.. wat hier hielp was:
watertemperatuur veel kouder zetten, t leek of de normale temperatuur te heet was... :?
dus nu gebruiken we ariel... dat wast schoon op 20 graden :P
en/of
een bakje gebruiken om water over zn hoofd te doen ipv de straal
maar vooral de temp heeft hier een groot verschil gemaakt

Sonnetje: verbaasd en TROTS toch ^O^ wat knap! :Y

Fannetje: o ja, hier ook: heel veel interessante dingen: neusspray, flesje alcohol, borstel, lotion... maar ja.. soms gaat dat open (de lotion) vies joh :r

Spewey: ja klaah / laah / ka / hier ook en dan opstaan om eruit te gaan _O-
en anders neem je zo'n gieter? :P
pi_102854906
Ah, een gietertje. Da's wel een idee inderdaad. *zet op lijstje*

Verder lijken we nu definitief over te zijn naar één slaapje overdag. Beetje jammer alleen dat het slaapje zo vroeg is (11-13), want aan het begin van de avond is ze erg... eh... prikkelbaar omdat ze zo moe is.
Overigens slaapt madam sinds het ene slaapje 's ochtends echt uit tot 9.00! Da's een nacht van bijna 14 uur. Bizar toch?
pi_102855001
Cooki, uiteraard ben ik ook trots op m :D

Ik doe alleen zn haren met de straal als k m douche. In bad doe k t water gewoon over m heen kiepen met mn handen
pi_102855051
Lekker toch Fannetje. Dat ene slaapje is herkenbaar. Hier ook vaak begonnen rond 11 uur. Dan was hij eigenlijk te moe rond etenstijd en dat liep dan helemaal niet lekker. Nu we weer een week of 3 verder zijn, lukt het hem om in de ochtend langer op te blijven. Hij ging vandaag om half 2.

Snel verschonen, niet stil liggen: check! Inderdaad steeds zorgen voor iets anders bij het verschonen om mee te spelen, helft in ieder geval in het begin. Hier ook altijd de pampers. Mijn vader had laatst een pakje van de Action meegenomen, nou die komen er echt niet meer in.

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:49 schreef pessie het volgende:

[..]

Voel me na afloop altijd alsof ik net een half uur op de crosstrainer heb gestaan :Y
Was het maar zo, dan hoefde ik het niet elke avond te doen. Heb er net weer 45 min op gestaan.

Douchekop is hier gelukkig geen drama, alhoewel zijn haren wassen niet zijn favourite hobby is (alles met water overigens wel). Regelmatig een waterballet hier.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 21:27:28 #105
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102855065
;D Gietertje gaat hier ook niet meer via het straaltjesgedeelte hoor... Mik hem er in 1x overheen ;)
Anders blijft het schuim in dur krullen zitten.. Maar this beter dan de douchekop!

1 slaapje! Wow anne! netjes..
Oona zat vandaag gewoon op 3!!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_102855071
Knap trouwens van Floris dat hij zo goed luisterde vandaag. Leuk als ze steeds meer beginnen te begrijpen.
pi_102855122
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 21:26 schreef As1981 het volgende:
Lekker toch Fannetje. Dat ene slaapje is herkenbaar. Hier ook vaak begonnen rond 11 uur. Dan was hij eigenlijk te moe rond etenstijd en dat liep dan helemaal niet lekker. Nu we weer een week of 3 verder zijn, lukt het hem om in de ochtend langer op te blijven. Hij ging vandaag om half 2.

Hier ook idd!
Eerst ging ie rond 11 uur naar bed tot 1 en dan was t lang tot de avond. Toen werd t 12 tot 2. En nu is t zo rond 1 uur. Er zit wel wat variatie in en de ene keer is ie eerder moe dan de andere keer,
Moet zeggen dat ie t nu ook makkelijker redt tot de avond als ie een keer vroeg slaapt.
pi_102855171
Ja, dat vind ik ook knap, want Anne luistert echt voor geen meter. Die was vandaag weer eens de keukenkastjes leeg aan het halen. :')

Reilain, ik vond 2 slaapjes eigenlijk prettiger, maar ze wil dus écht niet meer naar bed. Dat zorgt alleen maar voor hysterische krijssessies.

En mijn meiske is echt een schatje. We waren vandaag bij mijn (ernstig zieke, gaat nu echt heel hard achteruit) schoonvader en ze wilde hem telkens een kus geven O+
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 21:31:24 #109
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_102855208
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 18:42 schreef Saffier het volgende:

[..]

Nou Bar, het verklaart achteraf het een en ander ;)
hehehe ja dat wist ik dan weer niet :+
Roy heeft hier vandaag kabouterwangen ik vermoed ook eerdaags een kies.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_102855218
Wat dat betreft regelen ze het echt wel zelf. Hier wisselt het ook nog wel een beetje hoor. Ook hoe lang hij slaapt. Maar over het algemeen red hij het wel prima. Merk dat hij nu weer last heeft van zijn kiezen en dan is hij sowieso wat meer pieperig. Morgen willen mijn schoonouders uit eten. Dit laat ik wel een beetje afhangen van zijn humeur en hoe laat hij slaapt. Alhoewel hij bij genoeg aandacht vaak toch wel gezellig is.
pi_102855263
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 21:31 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

hehehe ja dat wist ik dan weer niet :+
Roy heeft hier vandaag kabouterwangen ik vermoed ook eerdaags een kies.
Heeft hij er heel veel last van?

Sterkte Fannetje met je schoonvader. Wel heel lief dat ze hem kusjes wilt geven.
pi_102855360
over slaapjes: lucas doet 1 slaap, toen hij overging van 1 naar 2 heb ik hem wel eens om 16.00 of 16.30 even weggelegd, dan ging hij niet slapen, maar lag ie gewoon ff een kwartiertje ofzo...
soms viel ie dan wel in slaap en dan maakte ik m wakker om 17.30 voor het eten...
maar ja.. dat werkte toen en bij lucas... geen garanties :7

fannetje, wat lief van anne O+
pi_102855531
Werkte dat maar bij Anne... die wordt echt bóós als je haar 's middags nog in bed legt. En dat snap ik hoor, als je 's nachts al bijna 14 uur slaapt en 's ochtends nog eens twee. Maar wat ik dan niet zo goed snap, is waarom ze om 11.00 alweer zo moe is als ze pas om 9.00 uit bed komt :')
pi_102855697
Raar is dat he Fannetje, dat heb ik ook nooit begrepen. Na zo'n nacht al weer zo snel moe, maar er 's middags niet meer in willen. Maar misschien doet Anne wel hetzelfde en gaat ze dat middagslaapje ook naar later verplaatsten straks. Wat ik overigens wel een soort van irritant vond, kwam soms echt in de knoei met zijn middageten w.b. tijd. En een langere tijd weg werd soms ook echt puzzelen.
Nu gaan we vaak 's ochtends weg, thuis een slaapje en dan in de middag even lekker wandelen ofzo.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 21:45:34 #115
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_102855768
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 21:32 schreef As1981 het volgende:

[..]

Heeft hij er heel veel last van?

Sterkte Fannetje met je schoonvader. Wel heel lief dat ze hem kusjes wilt geven.
nee je merkt er niks aan, behalve de kabouterwangen, 2 rode rondjes O+ en hij kwijlt weer meer als anders.

Sterkte Fannetje :*
pi_102855828
Gelukkig dat hij er dan verder geen last van heeft.
pi_102855892
Afgelopen week sliep ze één keer van 11 tot 14 en toen zat ze dus pas om 14.15 aan haar lunch, maar daar gaf ze zelf niets om hoor :)

Wat betreft weggaan vind ik het wel ideaal hoor, want toen ze nog twee slaapjes deed kon ik eigenlijk nergens naartoe (deed ik soms wel hoor ;)) want dan sliep ze van 10-12 en van 14.30-16.30 ofzo. Nu hebben we de hele middag!
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 21:51:02 #118
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_102855997
Fannetje Roy had dat ook zo, die was om 7 uur wakker en lag er om 9 uur terug in. (een uurtje slapen ongeveer)
Dan hield hij het wel weer vol tot 2 uur en dan sliep hij vaak nog 2/2,5 uur) en dan tussen half 8 en 8 uur in bed voor de nacht.

Dit heeft geduurd dat extra ochtendslaapje tot zijn 2de jaar, het is er een week of 5 vanaf. en prompt vandaag lag hij er om 10 uur vanmorgen in, en een middagslaapje van een 1,5 uur.
pi_102856150
Hier toen ook regelmatig laat lunchen. Het voordeel was toen wel dat hij goed had, want honger. Met die tijden van twee slaapjes kan ik het me voorstellen inderdaad. Hier sliep hij dan vaan om half 10 tot 11 uur, gingen we daarna op pad en sliep hij dan weer rond 15.00/16.00 uur. Lag er aan hoe laat we terug waren.
Maar zoals vandaag wilde ik hem meenemen naar een kraamfeest, maar ging hij pas om half 2 slapen waardoor ik uiteindelijk alleen gegaan ben.

Ach een nieuw ritme is even puzzelen, maar uiteindelijk komt dat ritme weer vanzelf.
pi_102857064
Fannetje, heerlijk dat ze over is naar 1 slaapje! ;) Ik vond dat iig wel een stuk handiger! Steeds dat gepuzzel met slaaptijden...

Haren wassen is hier ook niet leuk. Ik doe het gewoon zo snel mogelijk en dan pakt hij zelf al een handdoek om zn gezicht droog te maken.

Nog even over de winkelwagentjes....deze stond nog op mn telefoon :)

pi_102857265
Hier een meid die absoluut niet bang voor water is heb eigenlijk sinds ze kan zitten of met ons onder de douche ging haar haar uitgespoeld met grote doppen water nu zelfs over haar gezicht en ze vindt het heerlijk!
pi_102857309
Meimeltje O+
pi_102857457
Meimel O+
Hoe Dyon ook naar zn grote broer kijkt O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Sonnetje85 op 08-10-2011 22:41:38 ]
pi_102857473
wow Meimeltje O+ wat een broertjesliefde en broertjeplezier *;
Zoals Dyon opkijkt naar Kyllian, die aanbidding O+
(doet lucas ook bij zijn held, zn grote broer B-) )

edit: heej sonnetje, dat was precies wat ik ook dacht :P en postte :Y

[ Bericht 19% gewijzigd door -Caroline- op 08-10-2011 22:30:23 (GMTA) ]
pi_102857503
Ja, die blik van Dyon is mooi! O+
En lekkere pizza ligt er in het wagentje! ;)

Rixtje, fijn dat Lotte niet bang is voor het water! :) Hoe is het verder met haar? Kruipt ze inmiddels? :)
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 22:30:44 #126
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_102857512
Meimeltje O+
pi_102857521
ik wil een winkelwagentje-foto-topic :P
pi_102857548
Wat let je? ;)
pi_102857581
nou.. ik zei toch dat ik nog 2 jaar wacht voordat ik met lucas aan de mini-winkelwagentjes durf? maar nu ik dit zo zie, ben ik bijna geneigd morgen voor de show naar de AH te gaan met de boys _O-
pi_102857661
Haha Cooki :D Gewoon een keer proberen joh, ze zullen het vast geweldig vinden O+

Dyon die heeft idd vaak zo'n blik als hij samen met zijn broer iets mag doen, het is toch ook stoer om dat samen met je broer te doen :D
pi_102857729
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 22:30 schreef Fannetje het volgende:
En lekkere pizza ligt er in het wagentje! ;)

Ja lekker onverantwoord he :P

Er ligt er volgens mij maar 1 in, denk dat we een keer iets voor papa hadden gehaald :P
pi_102857773
jaja :W
hoe krijg ik dit ontopic:
goed geklust voor je dreumes?
pi_102857845
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 22:36 schreef Meimeltje het volgende:
Haha Cooki :D Gewoon een keer proberen joh, ze zullen het vast geweldig vinden O+

Dyon die heeft idd vaak zo'n blik als hij samen met zijn broer iets mag doen, het is toch ook stoer om dat samen met je broer te doen :D
ja, ik doe het gewoon n keer en dan zeg ik erbij dat het gelijk over is als ze muiten :7 (who am i kidding :X )

die blik ja O+

van de week had thomas hier 3 vriendjes die kwamen xboxen.. lucas heeft met grote ogen zitten kijken naar de grote mannen *;
pi_102857852
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 22:39 schreef Cooki het volgende:
jaja :W
hoe krijg ik dit ontopic:
goed geklust voor je dreumes?
Had je het tegen mij? :D

Nu moet ik dus doen alsof ik voor mijn dreumesje geklust heb, maar we hebben voor z'n broer geklust :P Als broer zijn kamer af is kunnen we klussen op Dyon z'n nieuwe kamer :)
pi_102857892
ja tegen jou! :D
je had goed weer trouwens }:| hier hele dag niet buiten geweest op 1 piepklein wandelingetje naar de supermarkt na (lucas moest in de wandelwagen blijven zitten, arm kind :{ )

ow.. edit: ik herinner me ineens dat we vanmorgen om kwart over 8 al in de tuin aan het rommelen waren, lucas en ik, blaadjes vegen O+
pi_102857942
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 22:41 schreef Cooki het volgende:

[..]

ja, ik doe het gewoon n keer en dan zeg ik erbij dat het gelijk over is als ze muiten :7 (who am i kidding :X )
Ik had ook de afspraak gemaakt dat ze om en om zouden duwen, omdat ze beiden het karretje wilden. Ze luisterden alleen helemaal niet en wilden liever samen duwen :D, een lol dat ze hadden.
Normaal doe ik nooit met beiden boodschappen, omdat Kyllian natuurlijk naar school gaat. Dit was nog in de zomervakantie denk ik.
pi_102857950
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 22:36 schreef Meimeltje het volgende:

O+
Floris heeft dat ook met zn nicht hoor :)
Hij is helemaal fan van dr O+
Zij soms niet van hem, maar gisteren kwam ze hier binnen: "waar is Floris?" "FLoris slaapt" "waarom? Ik wil met Floris spelen"
En laatst ging hij haar knuffelen, vond ze niet leuk, tot ik zei dat ie haar gemist had. Nou en dat vondz e toch wel erg leuk (ze waren een week op vakantie geweest).
pi_102858018
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 22:43 schreef Cooki het volgende:
ja tegen jou! :D
je had goed weer trouwens }:| hier hele dag niet buiten geweest op 1 piepklein wandelingetje naar de supermarkt na (lucas moest in de wandelwagen blijven zitten, arm kind :{ )

ow.. edit: ik herinner me ineens dat we vanmorgen om kwart over 8 al in de tuin aan het rommelen waren, lucas en ik, blaadjes vegen O+
Daar ook al...Hier zijn we ook niet naar buiten geweest. Idd alleen even naar de ah, inkopen doen voor morgen. Maar dat heb ik met de auto gedaan, met Floris in t winkelwagentje...Wat nog best oke ging, hij ging er pas bij de kassa uitklimmen :')
Mn moeder en ik gaan met mn nichtje en Floris naar Plopsa indoor, in Coevorden, nog een end rijden ook mja. Ben benieuwd :)
pi_102858085
Sonnetje, das n eind ja, maar vast heel gezellig! O+
Eruit klimmen, soms wel soms niet .... ik ga eigk het liefst alleen boodschappen doen heur... of wacht.. eigenlijk laat ik vriend het liever doen mét de boys die hem helpen >:)
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 22:54:21 #140
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102858243
Geweldige foto Meimel!

Fannetje veel sterkte! Moeilijk lijkt me dat als het zo snel gaat..

Oona is een enorme slaapkop.. soms idd wel lastig met ergens heen gaan..
Op het moment zit ze meestal op 2... (ongeveer 10-12 en 4-5)
Maar vandaag bv 3... 08.30-10.30 / 13.00-14.30 / 16.00-17.45
Enorm veel dus! Maar ze is ook flink verkouden en heeft net 3 dagen kdv achter de rug.. dus op zaterdag vaak veel slapen..
We'll have love aplenty
You and me
pi_102858267
Wordt vast leuk idd :)

Boodschappen doe k ook t liefst alleen ja...Ik vergeet vaak muntjes...das ook niet handig zeg maar...(mandje, kind dat niet getilt wil worden, die alle kanten op loopt..enig)
pi_102858296
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 22:54 schreef Reilain het volgende:
Geweldige foto Meimel!

Fannetje veel sterkte! Moeilijk lijkt me dat als het zo snel gaat..

Oona is een enorme slaapkop.. soms idd wel lastig met ergens heen gaan..
Op het moment zit ze meestal op 2... (ongeveer 10-12 en 4-5)
Maar vandaag bv 3... 08.30-10.30 / 13.00-14.30 / 16.00-17.45
Enorm veel dus! Maar ze is ook flink verkouden en heeft net 3 dagen kdv achter de rug.. dus op zaterdag vaak veel slapen..
hoe laat wordt ze wakker dan?

Floris vandaag om 9.30..en dus van 1 tot 15.15 geslapen en om19 uur lag ie weer.
pi_102858893
Ik voel me helemaal weemoedig. Morgen vieren we gewoon alweer de tweede verjaardag van Isabeau. Gek gevoel.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 23:24:24 #144
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102859174
Heel fijne dag morgen Sorbo! Heel benieuwd nu al naar de foto's :D

@ sonnetje..
Vanmorgen heeft ze om half 6 wat gedronken... daarna tot iets voor half 8 geslapen...
Vandaag was ook wel extreem veel slapen hoor... Maar het is op zaterdag geen uitzondering dat ze extra slaapt...
We'll have love aplenty
You and me
pi_102859730
Fannetje allereerst veel sterkte!

Lotte wil niet kruipen die vind het tijgeren veel interessanter. En Anne?

Lotte is ook al een paar weken over op 1 slaapje van half 1 tot 3 uur, heerlijk. Het plannen en dergelijke wordt zo veel makkelijker!
  zondag 9 oktober 2011 @ 08:03:32 #146
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_102866362
Fannetje, veel sterkte met je schoonvader, laat 'r maar lekker veel kusjes geven hoor.

Sorbootje, veel plezier vandaag met je grote! Twee is ze gewoon! Maar ik vond Isabeau ten opzichte van mijn bijna anderhalf jarige dreumes zo veel groter/ wijzer/ slimmer. Ik kijk in ieders geval uit naar het tweede half jaar.

Hier echt een kort slaapster helaas, afgelopen week sliep ze van 20.30 tot 05.15 en van 12.30 tot 14.00/14.30. Vanochtend was het (halelujaaaa) 06.30.

Qua gezondheid gaat het hier echt niet zo goed. Ze heeft natuurlijk weer ooronsteking, hoest zoveel tot ze moet spugen. Overdag gaat het wel maar 's nachts is het echt een drama. Voor d'r oren ga ik van de week maar direct naar KNO te bellen en vent wil weer met haar naar de HA voor d'r hoest. Ze heeft een puffer maar dat is drama en wil dan ook niet goed volgens mij.
  Moderator zondag 9 oktober 2011 @ 08:07:17 #147
5428 crew  miss_sly
pi_102866387
Sorbootje, het is ook wel iets om weemoedig om te zijn, vond ik ook. Twee jaar al, zo groot en toch zo klein, maar al zoveel anders dan dat hele kleine baby-tje van in het begin. Gefeliciteerd en een hele fijne dag!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 9 oktober 2011 @ 08:09:23 #148
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_102866398
Haren wassen is hier trouwens ook geen favoriet maar ik ben er zelf ook huiverig voor, het lijkt wel of ze na iedere keer haren wassen oorontsteking krijgt.

Ze krijgt trouwens volgens mij ook van soja een allergische reactie.... :(
pi_102866641
Sorboo en Isabeau, ook van mij een hele fijne dag gewenst!
Ze is nog 3 dagen je kleine dreumesje toch ;)

Becky, jeetje wat vervelend die oorontstekingen steeds. Heeft ze buisjes of krijgt ze die? Betersschap voor je meissie.

Kinderen uit logeren, dus uitslapen dacht ik...maar dan wordt er door een collega gebeld dat die ziek is en terug naar bed gaat dan niet meer natuurlijk. Na wat dingetjes regelen hoef ik vanmiddag alleen even 2 uurtjes naar kantoor.
Dyon (en z'n broer) komen worden rond 11 uur weer door opa en oma teruggebracht.
  zondag 9 oktober 2011 @ 09:59:46 #150
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102867240
Ik ben niet bijgelezen maar echt ik heb een k*tnacht achter de rug. Eerst halve avond brullen en uiteindelijk de halve nacht bij ons in bed doorgebracht (maar dan slaap ik dus niet vanwege in mijn gezicht slaande handen) en steeds als ik hem terug in bed wilde leggen, dan werd hij opeens wakker en zette het op een brullen. Om 3 uur trok ik het niet meer en heb ik hem maar laten brullen. 10 min later sliep hij om voor 6 uur weer wakker te zijn...
Ik ben dood en om de een of andere vage reden is hij best fit... :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')