Nee? Als ik me in Rienk verplaats dan vind ik zijn driftbui zo logisch. Hij krijgt iets moois, namelijk een wagentje dat hij mag duwen. Voor het eerst! Hij is er natuurlijk dolgelukkig mee. En dan ineens heeft zijn moeder besloten dat het welletjes is en moet hij zijn kar afstaan. Dat is ook stom.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:49 schreef Vlindur het volgende:
Morgen doen we de weekboodschappen en ik had al bedacht dat hij dan weer een karretje mag. Maar Claudia, lief dat je meedenkt, maar ik denk echt niet dat Rienk zoiets snapt.
Die hebben ze in sommige winkels nu ook toch. Ik zou m'n kind daar toch niet neer durven zetten denk ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoe gaat dat dan met het kindervermaak als je gaat winkelen? Laat je hem ergens achter?
Ik herinner me dat nog van mijn jeugd, dat er een hoekje in de supermarkt was met een televisie en wat van die tuinbankjes. Daar werden wij dan geparkeerd.
Nee dat durf ik nog niet met Dyon hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoe gaat dat dan met het kindervermaak als je gaat winkelen? Laat je hem ergens achter?
Ik herinner me dat nog van mijn jeugd, dat er een hoekje in de supermarkt was met een televisie en wat van die tuinbankjes. Daar werden wij dan geparkeerd.
Met Rienk toevallig een paar weken terug geprobeerd, die bleef 5 seconden zitten en bedacht toen dat hij vrijheid had en naaide de winkel inquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:56 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Die hebben ze in sommige winkels nu ook toch. Ik zou m'n kind daar toch niet neer durven zetten denk ik.
Hij had eerst moeite om afscheid te nemen van het kinderdagverblijf, en toen zijn we begonnen om hem naar buiten te lokken door hem die hond en poes voor te houden. Hij weet nu dus waar ze wonen en wil er al-tijd langs. Als ze er niet zijn wil hij er alsnog naartoe en blijft hij net zolang wachten tot we hem naar huis slepen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:59 schreef Vlindur het volgende:
Lastig lijkt me dat ook. Zijn die beesten altijd buiten dan? Wat doet Ivan als ze er niet zijn?
Haha! Dat zou Tirza dus ook gerust klaarspelen ja! Die ruikt dat gewoon en weg is ze!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:02 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Met Rienk toevallig een paar weken terug geprobeerd, die bleef 5 seconden zitten en bedacht toen dat hij vrijheid had en naaide de winkel inJohan had hem gauw te pakken. Maar goed dat we op een afstandje stonden omdat we al voorzagen dat meneer niet braaf zou blijven zitten
Ik ook niet, hoor. Ik denk dat wij als kind ook ouder waren toen wij achter die televisie werden geparkeerd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:56 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Die hebben ze in sommige winkels nu ook toch. Ik zou m'n kind daar toch niet neer durven zetten denk ik.
Ik ook absoluut niet.Hij loopt weg, maar al bleef hij keurig zitten dan nog niet.Er lopen genoeg gekken rond....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:56 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Nou Bar, het verklaart achteraf het een en anderquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:17 schreef _Bar_ het volgende:
hehehe Saffierwel fijn toch zo zonder probs en ellende
Och wat voel ik me gelukkig dat Roy het nog allemaal prima vind in de winkelwagen, die hoor je niet daar die kijkt tevreden rond.
Ja, je hebt gelijk, "jij doet maar wat"quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:10 schreef pessie het volgende:
Ja, je hebt gelijk, "jij doet maar wat"
![]()
Oh en wat betreft praten, 14 maanden oud en vooral motorisch bezig.
(al betrapte ik hem vanavond tijdens het eten op een woordje soort van "hebben"(zijn worst was op en hij wilde de mijne, het klonk wel erg "hebben"-achtig
:') ).
Wat betreft snel verschonen, doe ontzettend mn best maar bij een poepluier kan ik nog steeds niet sneller dan ik kan. Plasluiers doen we hier regelmatig staand.
Voel me na afloop altijd alsof ik net een half uur op de crosstrainer heb gestaanquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh en verschonen, tja das een sport tegenwoordig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |