Ja, ik had zn speen kunnen geven natuurlijk, daar had ik helemaal niet aangedacht!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:54 schreef Troel het volgende:
Ik heb het overigens opgelost met bumbakoekjes
Whaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:52 schreef Rixtje het volgende:
Wat een geweldige omschrijving vlindur heb nu al spijt dat we naar de jumbo zijn geweest en nIet naar de ah
Ik heb het geduld ook echt niet, maar wat had ik anders moeten doenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:53 schreef Cooki het volgende:
Vlindur, respect hoorik heb het geduld niet...
![]()
voordat ik je dagboekbegon te lezen zag ik de foto van rienk met het karretje
en ik dacht gelijk: owjee-alsdatmaargoedgaat-muitende-dreumes-in-aantocht...![]()
(en dan projecteer ik t even op mijn eigen kids he)
en jawel![]()
maar echt petje af hoor!
denk je dat, ja?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:00 schreef Vlindur het volgende:
En in de winkel heeft hij tegen tig mensen aan gebotst hoor, maar hij keek ook niet waar hij liep, gelukkig vinden de mensen het nu nog schattig![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:02 schreef octopussy het volgende:
Er schijnt mond-voet-handziekte te heersen dus mogelijk is dat het
Zo deden ze wel ja! maar ik heb natuurlijk ook een mega schattig kindquote:
o, dan zal dat het zijn jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zo deden ze wel ja! maar ik heb natuurlijk ook een mega schattig kind![]()
[ afbeelding ]
Whaha, Wat een goeie van Rubenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:08 schreef Troel het volgende:
Woensdag waren ze allebei behoorlijk druk, toen heb ik laten vallen dat er storm op komst was
Woensdagnacht was het inderdaad raak. Vandaag waren ze ook redelijk druk, hoor ik Ruben vragen: "Komt er nu ook storm, mama?"
*plooigezicht*
We hadden hem vanmiddag al leeggehaald. Hij laat het mandje zitten, maar gaat met de scherpe messen aan de wandelquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:10 schreef Cooki het volgende:
[..]
o, dan zal dat het zijn ja![]()
![]()
wat was zn plan daar? van de vaatwasser via hoofd naar kast, of uit kast via hoofd naar vaatwasser![]()
als ik de vaatwasser zo open heb staan, is t ook al weer feest, bestekbakje foetsie![]()
Tja, 't is een wijsneusquote:
Ruben gaat over twee weken vier dagen in de week richting Medisch Kleuter Verblijf en gaat dan ook al meteen een aantal dagdelen naar school (ok ok, eerste twee weken van het wennen niet, maar daarna wel). Niet echt te vergelijken met Rienk dusquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:15 schreef Vlindur het volgende:
Waauw, wat een lap tekst johRienk zei net toen ik iets aan hem gaf 'dank' en dat vond ik al heel wat
![]()
Maar Rienk is ook een stuk jonger natuurlijk
Hij kan wel goed opruimen, hij stopt alles in de bassbox![]()
Het mooie is dat als je een gewone luier pakt, dat ie dan boos een Bobluier gaat pakken. "Joosh Bobbebouwerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:19 schreef Vlindur het volgende:
Jemig, wordt ie al weer 4 joh?![]()
Jochem heb je goed afgericht
Jeps, luierbroekjesquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:24 schreef Vlindur het volgende:
Wat is het verschil? Zijn Bob, luierbroekjes ofzo?![]()
Ik gebruik alleen gewone, al denk ik er aan om broekjes te halen voor als meneer weer eens niet liggen wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:37 schreef Fannetje het volgende:
Vlinder, wat mooi geschreven van die driftbui! Arme jij!
Kennen jullie de mop van de vrouw die vorige week een fotosessie had laten maken van haar kind in de Prénatal en die had gezworen bij het ophalen alleen voor de gratis gadgets te gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarom doen ze dat ook, zo'n 'gratis' fotosessie.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Niet bijlezen maar even vertellen hoe het met je kroost gaat!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:41 schreef Meimeltje het volgende:
Sorbo en Isabeau welkom terug!
Ik probeer steeds bij te lezen, maar het lukt me nu niet..geloof dat het te lang geleden is dat ik een wijntje heb gedronken.
Ow zal dat nog wel lukken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Niet bijlezen maar even vertellen hoe het met je kroost gaat!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:45 schreef Fannetje het volgende:
Ja, jullie hadden allemaal gelijk hoor![]()
Maar ik kon ze toch niet laten liggen? Die mooie foto's?
Hoe gaat dat dan met het kindervermaak als je gaat winkelen? Laat je hem ergens achter?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:47 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ow zal dat nog wel lukken?![]()
Heb eigenlijk niets te melden. Gewoon een heerlijk dagje vrij, genoten van en met Dyon, samen schoongemaakt in huis en voor het eerst eens rustig boodschappen kunnen kunnen doen zonder dat hij niet wil blijven zitten en ik hm continu in de gaten moet houden(we hebben een nieuw winkelscentrum om de hoek erbij en nu 2 supermarkten geopend die ook aan de kids hebben gedacht
(Bij de Hoogvliet zingende dieren en klimding en bij de Appie spellletjesdingetjes).
Over Kyllian mag ik het hier niet hebben, dus dit was het dan wel voor vandaag geloof ik
Nee? Als ik me in Rienk verplaats dan vind ik zijn driftbui zo logisch. Hij krijgt iets moois, namelijk een wagentje dat hij mag duwen. Voor het eerst! Hij is er natuurlijk dolgelukkig mee. En dan ineens heeft zijn moeder besloten dat het welletjes is en moet hij zijn kar afstaan. Dat is ook stom.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:49 schreef Vlindur het volgende:
Morgen doen we de weekboodschappen en ik had al bedacht dat hij dan weer een karretje mag. Maar Claudia, lief dat je meedenkt, maar ik denk echt niet dat Rienk zoiets snapt.
Die hebben ze in sommige winkels nu ook toch. Ik zou m'n kind daar toch niet neer durven zetten denk ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoe gaat dat dan met het kindervermaak als je gaat winkelen? Laat je hem ergens achter?
Ik herinner me dat nog van mijn jeugd, dat er een hoekje in de supermarkt was met een televisie en wat van die tuinbankjes. Daar werden wij dan geparkeerd.
Nee dat durf ik nog niet met Dyon hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoe gaat dat dan met het kindervermaak als je gaat winkelen? Laat je hem ergens achter?
Ik herinner me dat nog van mijn jeugd, dat er een hoekje in de supermarkt was met een televisie en wat van die tuinbankjes. Daar werden wij dan geparkeerd.
Met Rienk toevallig een paar weken terug geprobeerd, die bleef 5 seconden zitten en bedacht toen dat hij vrijheid had en naaide de winkel inquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:56 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Die hebben ze in sommige winkels nu ook toch. Ik zou m'n kind daar toch niet neer durven zetten denk ik.
Hij had eerst moeite om afscheid te nemen van het kinderdagverblijf, en toen zijn we begonnen om hem naar buiten te lokken door hem die hond en poes voor te houden. Hij weet nu dus waar ze wonen en wil er al-tijd langs. Als ze er niet zijn wil hij er alsnog naartoe en blijft hij net zolang wachten tot we hem naar huis slepen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:59 schreef Vlindur het volgende:
Lastig lijkt me dat ook. Zijn die beesten altijd buiten dan? Wat doet Ivan als ze er niet zijn?
Haha! Dat zou Tirza dus ook gerust klaarspelen ja! Die ruikt dat gewoon en weg is ze!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:02 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Met Rienk toevallig een paar weken terug geprobeerd, die bleef 5 seconden zitten en bedacht toen dat hij vrijheid had en naaide de winkel inJohan had hem gauw te pakken. Maar goed dat we op een afstandje stonden omdat we al voorzagen dat meneer niet braaf zou blijven zitten
Ik ook niet, hoor. Ik denk dat wij als kind ook ouder waren toen wij achter die televisie werden geparkeerd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:56 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Die hebben ze in sommige winkels nu ook toch. Ik zou m'n kind daar toch niet neer durven zetten denk ik.
Ik ook absoluut niet.Hij loopt weg, maar al bleef hij keurig zitten dan nog niet.Er lopen genoeg gekken rond....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:56 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Nou Bar, het verklaart achteraf het een en anderquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:17 schreef _Bar_ het volgende:
hehehe Saffierwel fijn toch zo zonder probs en ellende
Och wat voel ik me gelukkig dat Roy het nog allemaal prima vind in de winkelwagen, die hoor je niet daar die kijkt tevreden rond.
Ja, je hebt gelijk, "jij doet maar wat"quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:10 schreef pessie het volgende:
Ja, je hebt gelijk, "jij doet maar wat"
![]()
Oh en wat betreft praten, 14 maanden oud en vooral motorisch bezig.
(al betrapte ik hem vanavond tijdens het eten op een woordje soort van "hebben"(zijn worst was op en hij wilde de mijne, het klonk wel erg "hebben"-achtig
:') ).
Wat betreft snel verschonen, doe ontzettend mn best maar bij een poepluier kan ik nog steeds niet sneller dan ik kan. Plasluiers doen we hier regelmatig staand.
Voel me na afloop altijd alsof ik net een half uur op de crosstrainer heb gestaanquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh en verschonen, tja das een sport tegenwoordig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |