abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102774752
Sinterklaas gaan we kijken als hij aankomt. Verder nog geen poespas met sinterklaas :N
Hij is 17 december jarig, dus dan krijgt hij al cadeaus genoeg. En dáárna doen we denk ik nog kerst met mijn kant van de familie en misschien ook wel met cadeaus. Duur genoeg dus!

Wat een mooierd is Thijmen O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_102774936
Ik denk niet dat hij veel heeft aan cadeaus. Dat is ook de reden waarom ik het nog een jaartje zou uitstellen. Al kijk ik wel uit naar de intocht, die volg ik nog altijd bij jullie :Y Hier is het toch minder.

En cadeaus krijgt hij idd wel rond nieuwjaar :)
  donderdag 6 oktober 2011 @ 16:25:05 #207
357080 Tjabbobabbekaai
Cras cras, semper cras
pi_102774945
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:19 schreef Cooki het volgende:

Welkom Tijmen, je bent idd een mooierd! O+ (eerst dacht ik dat het een modellenfoto was 8)7 )
Haha, dank voor het compliment..

Hier nog een wat recenterer foto, hier heeft hij nog lang haar, hij is nu gekortwiekt...

Elke conclusie getrokken uit bovenstaand bericht is voor eigen verantwoording
pi_102775085
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:24 schreef leonieke het volgende:
Ik denk niet dat hij veel heeft aan cadeaus. Dat is ook de reden waarom ik het nog een jaartje zou uitstellen. Al kijk ik wel uit naar de intocht, die volg ik nog altijd bij jullie :Y Hier is het toch minder.
En cadeaus krijgt hij idd wel rond nieuwjaar :)
:D vertel ns? misschien heb je wel de gouden tip *O* voor mijn rupsjes-nooit-genoeg hier }:|
pi_102775109
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:36 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Straf me maar, vanavond ;)
:D Spank me, I'm bad...
Het is goed gegaan, binnen 9 minuten weer thuis en madame sliep nog. *O*
pi_102775120
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:25 schreef Tjabbobabbekaai het volgende:

[..]

Haha, dank voor het compliment..

Hier nog een wat recenterer foto, hier heeft hij nog lang haar, hij is nu gekortwiekt...

[ afbeelding ]
kort vind ik leuker :D
  donderdag 6 oktober 2011 @ 16:34:22 #211
357080 Tjabbobabbekaai
Cras cras, semper cras
pi_102775308
Ja op de eerste foto moest het haar nog groeien zeg maar ;-)

Hier een met het kortgewiekte kapsel

Elke conclusie getrokken uit bovenstaand bericht is voor eigen verantwoording
pi_102775610
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:28 schreef Cooki het volgende:

[..]

:D vertel ns? misschien heb je wel de gouden tip *O* voor mijn rupsjes-nooit-genoeg hier }:|
Gewoon niet te veel geven?
Thomas is natuurlijk nog maar 19 maanden, maar het aantal stukken speelgoed wordt hier toch beperkt. Ook het aantal stukken waar hij tegelijkertijd kan mee spelen (we wisselen regelmatig eens wat stukken, maar er staat geen berg speelgoed waar hij kan uit kiezen). Variatie genoeg, ook omdat hij bij de onthaalmoeder ook nog keuze heeft.
pi_102775616
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:19 schreef Cooki het volgende:
Oww..Noortje :* gauw beter worden hoor :Y
Niels: gesjellig awww schattig O+
Spewey: ben je al afgekoeld of gestraft? :P
en je hebt een ondernemend meiske, zo te lezen!
Welkom Tijmen, je bent idd een mooierd! O+ (eerst dacht ik dat het een modellenfoto was 8)7 )
Simmu: *O* voor je hobbykamertje (btw welke hobby?)

Hoi Leonieke :) , als thomas kadoos krijgt heeft ie er toch wat aan? :Y) en jij krijgt mooie fotos om hier te posten *O*
deze cooki: Scrapboek verzameling #2

nog ff beterschap voor de zieken :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_102775878
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:42 schreef leonieke het volgende:

[..]

Gewoon niet te veel geven?
Thomas is natuurlijk nog maar 19 maanden, maar het aantal stukken speelgoed wordt hier toch beperkt. Ook het aantal stukken waar hij tegelijkertijd kan mee spelen (we wisselen regelmatig eens wat stukken, maar er staat geen berg speelgoed waar hij kan uit kiezen). Variatie genoeg, ook omdat hij bij de onthaalmoeder ook nog keuze heeft.
Ja daar zit ie (de gouden tip): gewoon niet te veel geven *O*
maar daar ben ik zelf schuld aan (shopaholic in de dop) :@

wij wisselen ook regelmatig én lucas heeft van die ikea bakken gesorteerd op onderwerp :P dus als ie vb boekjes wil lezen 8)7 komt de krat :X met boekjes in beeld, zelfde met auto's , little people, ballen, muziekinstrumenten, puzzels, knuffels, blokken, treintjes....

maar ik zie het al, ons "probleem" zit in de kratten: er kan altijd nog wel wat bij he :7

edit: btw the ipad is king hier hoor.. daar valt de rest compleet bij in het niet >:)
edit simmu: _O_ zie je hobby topic ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door -Caroline- op 06-10-2011 17:09:11 ]
pi_102776377
Ja, ik geef het toe: ik winkel helemaal niet graag :) Enkel voor Thomas zou ik wel elke keer als ik ga winkelen iets willen kopen, maar ik doe het gewoon té weinig. Plus dat P. mij dan ook wel vaak tegenhoudt :D
Boeken daarentegen, dat wordt volgende week op het boekenfestijn weer moeilijk. Hij mag eens een nieuwe lichting boekjes krijgen :+
  donderdag 6 oktober 2011 @ 19:21:12 #216
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102781073
Welkom Tjabbo & Tijmen!

Leuk al die eetverhalen!
Oona is echt een kliko... al heel snel wilde ze liever stukjes dan gepureerd.. Een lepel vond ze maar niets... Het liefst zelf pakken! Heb daarom maar een soort van halve Rapley gedaan ;) Oona is enorm gulzig.. dus bv een banaan ging er het liefst meteen 1/3de in .... vond ik niet zo'n goed plan! Ondertussen mag een lepel wel weer ;) Handig met soep eten of als ze eens sporadisch een potje krijgt..

Ik eet zelf sinds mijn 12de vegetarisch... Marcek niet 100% maar wel grotendeels...
Oona mag later zelf kiezen of ze toch liever vlees wil gaan eten of niet.. van ons krijgt ze dan alleen biologisch..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_102781827
Reilain, smakelijk filmpje! Oona kan echt goed smullen :Y :Y)
pi_102784839
Floris heeft 1grote speelgoed bak. Hele huiskamer ligt vaak vol :') maar hij kan net zo makkelijk de hele dag stofzuigen :D hij heeft zn eigen miele...

Oh en ik hou van vlees. Floris eet t ook gewoon. Wij hebben ook een onwijs goede slager in t dorp. Ik hou om die reden zo van bbq-en.
pi_102784912
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 20:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
Floris heeft 1grote speelgoed bak. Hele huiskamer ligt vaak vol :') maar hij kan net zo makkelijk de hele dag stofzuigen :D hij heeft zn eigen miele...
makkelijk :Y :D
pi_102784999
Ja helaas is t een speelgoed ding, maar als k stofzuig moet ie per se helpen. Hij is ook heel fanatiek in stofzuigen :D
pi_102785163
maakt niet uit; je kan rustig (semi dan ;) ) stofzuigen met kind erbij! ravi gaat al krijsen als ik aan de andere kant van de kamer met de kruimeldief bezig ben
pi_102785204
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 20:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ja helaas is t een speelgoed ding, maar als k stofzuig moet ie per se helpen. Hij is ook heel fanatiek in stofzuigen :D
* octopussy kijken gaat of ze een echt werkende ministofzuiger kan kopen...

We hebben het trouwens al geprobeerd met Zwieber (onze kruimeldief) maar die is toch nog wat onhandig voor een dreumes :'(
pi_102785683
Kan ze ook niet met de stofzuiger overweg als je haar alleen de slang geeft, octo?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_102785744
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 20:38 schreef simmu het volgende:
maakt niet uit; je kan rustig (semi dan ;) ) stofzuigen met kind erbij! ravi gaat al krijsen als ik aan de andere kant van de kamer met de kruimeldief bezig ben
Dat was bij floris TOT een maand geleden ook zo. Hij rende echt weg...op vakantie ging hij samen met opa stofzuigen en sindsdien is ie fan.
Zn eigen stofzuiger is helemaal de bom. Hij had eerst een goedkopere, die viel na 2dagen van ellende uit elkaar. Nu dus een miele, niet van echt te onderscheiden :P behalve t formaat.

Octo, deze schijnt wel iets te zuigen..maar misschien moet k.m door R laten pimpen ;)
pi_102785912
Tjabbo en Tijmen welkom hier!

Speelgoed...tja hier na sinterklaas weer eens uitzoeken en wisselen denk ik ;)

Dyon speelt het meest met het keukentje, puzzels of boekjes. Ow en de buggy met pop wordt ook wel regelmatig gepakt :P

Vanmiddag nog heel even op het kdv gevraagd hoe ze omgaan met kindjes die bijv. bijten. Een leidster gaf aan dat ze het ook wel lastig vond, maar ze daar eigenlijk dan altijd het bijtertje apart zetten en eerst aandacht geven aan het 'slachtoffer'. Eigenlijk ook hoe ik het zou doen, want veel meer dan corrigeren kun je denk ik niet.
Ik sprak ook nog even de papa van het kindje die afgelopen maandag 3 kindjes had gebeten (dat vertelde hij dus). Ik wist niet wie het was, maar we gingen toevallig gelijk weg en waren even aan het praten waarop ik dus zei 'ow dan weet ik wel wie .... is'. Toen vroeg z'n papa dus gelijk al of hij maandag Dyon had gebeten. Hij vertelde dat .... z'n dag echt niet had en erg rebels was die dag. Het klonk iig alsof hij niet degene was die Dyon dinsdag had gebeten, zal dan wel een ander kindje geweest zijn. Ben daar ook niet over begonnen, want wilde ook niet verwijtend overkomen. Eigenlijk vergeten om aan de leidsters te vragen of het door verschillende kindjes gedaan wordt.
Ze vertelde dat ze Dyon nog nooit had zien bijten en duwen schijnt hij ook maar af en toe te doen. Er zitten dus gewoon een paar ruige jongens bij denk ik ;)
pi_102786930
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 20:52 schreef Meimeltje het volgende:
Vanmiddag nog heel even op het kdv gevraagd hoe ze omgaan met kindjes die bijv. bijten. Een leidster gaf aan dat ze het ook wel lastig vond, maar ze daar eigenlijk dan altijd het bijtertje apart zetten en eerst aandacht geven aan het 'slachtoffer'. Eigenlijk ook hoe ik het zou doen, want veel meer dan corrigeren kun je denk ik niet.
Ik heb het ook nog gevraagd :D
bij "ons" wordt het bijtertje :Y) ook apart gezet, op dat moment zat er ook 1 in de box voor "straf" :D en na het apart zetten extra in de gaten gehouden...
apart zetten dus als straf en als veiligheid voor de gebetene ;)

edit: het "protocol" geldt voor bijten / slaan / omver duwen / en wat er verder nog meer wordt uitgevonden op dit gebied :{w

[ Bericht 7% gewijzigd door -Caroline- op 06-10-2011 21:43:44 ]
  donderdag 6 oktober 2011 @ 21:34:55 #227
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102787933
This ook een harstikke lastig iets dat bijten... Heb zelf een blauwe maandag op een kdv gewerkt.. (en verder altijd in t onderwijs)... Eigenlijk altijd op dezelfde manier gedaan... Apart zetten en aandacht aan het 'slachtoffer'... En als het vaker voorkwam iemand laten observeren een tijd om te kijken of het om vaste soort situaties gaat...

Overigens hebben wij nog niet eerder iets van de leidsters gehoord op dit gebied Meimel... De ruige jongens kijken blijkbaar nog een beetje uit voor een klein meisje (Dat overigens wel een aardige keel opzet als het haar niet zint ;) )

Enne tnxs voor de slaapzak!!! Super fijn!
We'll have love aplenty
You and me
pi_102789998
Reilain, nou gelukkig maar dat Oona met rust gelaten wordt :P
Volgens mij gaat het er ook niet overdreven ruig aan toe hoor, het hoort natuurlijk ook wel bij de leeftijd.
Fijn dat de slaapzak gevonden is! :D Ik zag bij het ophalen al wel dat hij weg was, M was dus eerder ;)
  donderdag 6 oktober 2011 @ 22:22:32 #229
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102790596
:') Zie Oona ook behoorlijk aan voor toekomstige dader... Niet zozeer bijten maar wellicht andere ruige acties.... Ze laat zich nu al niet de kaas van het brood eten (letterlijk... want ze is gek op kaas haha)

M is idd altijd vroeg.... Meestal half 8 afleveren en half 5 ophalen...
Enne van die slaapzak zal zeker dankbaar gebruik worden gemaakt.. Oona is echt gek op zo'n lekker dikke slaapzak.. vond het in t begin ook maar niets toen ze weer naar de zomerslaapzakjes ging...
We'll have love aplenty
You and me
pi_102791182
Ow dan was hij duidelijk eerder ja! Ik breng Dyon om kwart voor 9 en haal hm om half 6 weer op. Toen Kyllian nog niet op school zat werkte ik van 8 tot half 5, dus haalde ik ze wel altijd om half 5 al op.

Gelukkig bijt Dyon ook wel van zich af (maar dan niet letterlijk :P).
pi_102798229
Hoi :) , Lucas vannacht om half 3: dorst :9 en daarna gelijk weer gaan slapen *O*
vanochtend met de playmobil tentoonstelling :X van grote broer gespeeld :P en nu babytv c_/
wat is t toch n lief kind voor zn moeder :Y :s)
pi_102798359
Ik had net een kind met ochtendhumeur geloof k...hij bleef maar huilen :? En nu is ie aan t stofzuigen en weer vrolijk.

Vannacht was t weer een beetje slecht, dus maar even zn slaapkamer raam dicht gaan doen #fail. Werd ie wakker. T was half 6 dus slaaptijd vond k. Zn fles wilde hij niet. Heb m maar in zn bed gezet en ben weggegaan. Hij mopperde een beetje, maar is wel gaan slapen.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 09:28:53 #233
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_102799229
Tijmen welkom! Wat ben je een mooi mannetje O+

Ook hier baby-tv.

Sonnetje, fijn dat hij weer is gaan slapen!

Wat betreft bijtertjes, Nathan bijt de laatste tijd per ongeluk in mn kin, in zn enthousiasme om me een zoen te geven :') . Moet hem nu maar even goed leren hoe je een kus geeft, die tandjes zijn wel pijnlijk.

Nog even wat betreft cadeaus, jongensmama's, hebben jullie zoons ook een pop-met-wagen? Ik weet niet goed wat ik daarmee moet, alles is zo roze maar hij vind zo'n wagentje wel tof... Ideeën? Of is het voor een jongen sowieso not done om een pop te geven?

Wij hebben ook van die blauwe ikea bakken. Gesorteerd op babyspeelgoed, duplo, houten speelgoed en boekjes. In de praktijk pakt Nathan altijd duplo :')
pi_102799262
Poppenwagen heeft Ryan niet maar hij heeft wel voor z'n 2de verjaardag een serviesje gehad van z'n zusje en daar speelt hij bijna dagelijks wel mee.
pi_102799360
Amy heeft het rieten poppenwagentje die ik kreeg toen ik 1 jaar werd. Ze kreeg hem dus ook voor haar 1e verjaardag. Maar dat is een meisje :P Maar dat wagentje is vrij neutraal, gewoon bruin riet dus.

Wij hebben een goede nacht gehad :) van 21:00 - 23:00 met haar bezig geweest, maar toen wel hele nacht in eigen bed geslapen.

Sonnetje, is hij zo fan van stofzuigen? Handig ^O^ Ik zou hem ook alvast een kleine wasmachine geven of een afwasborstel :+

We hebben nu 1 fles vervangen door normale groeimelk en dat gaat heel erg goed. Lijkt er op dat ze over de koemelkallergie heen is.
pi_102799418
Floris: lekker stofzuigen ! je mag hier ook wel even langskomen hoor :Y)

Sonnetje: die failll ken ik }:| raam dicht doen of ff kleertjes in de kast leggen 8)7

Pessie: Thomas had een blauwe speelgoedbuggy waar hij zn knuffel in rond reed O+
edit: hij had ook een pop, maar die werd consequent genegeerd
zoiets:

Solagratia: oeh, dat zou super zijn als ze al over de allergie heengroeit ^O^

en over die bakken: we beginnen met de platste en naarmate er meer zooi/verantwoordespeelgoed O-) bijkomt, verhuist "de categorie" naar een normale :P bak en daarna pas naar die heule grote :X ... plaatje? :7

[ Bericht 3% gewijzigd door -Caroline- op 07-10-2011 10:04:35 ]
pi_102799654
Goede morgen.

Welkom nieuwe dreumeskindjes :)

Ik heb gewoon echt geen tijd gehad om mee te lezen hier. Ben van 20 uur naar 24 uur werken gegaan. Nieuwe functie en heb het reuze naar mijn zin.

Met Mart gaat het ook allemaal goed. Heeft vorige week alleen last gehad van kroep. Maar dat is gelukkig bij 1 nacht gebleven. Hij slaapt nog wel wat slechter voor zijn doen, maar komt ook wel weer goed. Verder zijn we gisteren terug gekomen van vakantie (ameland).
En is Mart nu echt bezig met praten.
Mama en papa kon hij al.
Ei, kaas, nee, ja, puk (onze hond) aardbei, appel, kraan.
Deze woorden worden echt al duidelijk uitgesproken. Voor de rest is het een beetje raden wat het moet zijn ;)

Ik zal vanaf nu weer eens proberen mee te lezen hier en/of te posten.
pi_102799760
Hier ook een dame die niet in slaap komen kon. Vanmorgen om 9 uur schrok ik wakker was ze nog stil! Nu maar aan het werk :)
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 09:59:22 #239
259886 pessie
pi_102799839

Wij hebben bovenstaande. Trofast past niet in dit huis :') . Betekent dat dat ik moet shoppen? :P

Wat betreft het wagentje, misschien is het wel een idee, ik vind het lastig te beoordelen maar wil hem ook geen pop onthouden omdat hij een jongen is terwijl hij het wel leuk zou vinden.
pi_102801532
Ik wil ook zo'n Ikea-kast, maar zou niet weten waar ik het hier neer moet zetten. Anne moet het dus doen met een speelgoedkist en een losse bak. Ik moet trouwens nodig eens het echte babyspeelgoed eruit filteren, daar doet ze toch niets meer mee.

Ik heb nu twee dreumesjes in huis, mijn eigen dreumes en mijn neefje, die op 27 oktober 2 wordt, dus ook nog net een dreumes. Anne vindt hem enorm interessant en volgt hem op de voet, wat hij dan weer niet zo leuk vindt. :D
Ik legde Anne net (10.50) in bed en hij gaat meestal om 11.30, maar hij wilde ook meteen. Nu dus lekker rust in huis ;) Het lijkt trouwens wel of hier een speelgoedbom ontploft is! :o
pi_102802429
Fannetje: we hebben in de serre de hoge smalle staan, neemt weinig ruimte in, alleen Lucas kan niet bij de hogere bakken 8)7 (deze, maar dan 180 cm hoog geloof ik)

daarom gaan we misschien deze (in wit) kopen...

oeh en kijk, heb ik nog nooit gezien: stickers voor op de bakken
quote:
0s.gif

Op vrijdag 7 oktober 2011 11:09 schreef Fannetje het volgende:
Het lijkt trouwens wel of hier een speelgoedbom ontploft is! :o
pics? :P
pi_102802663
Die serie van de Ikea wil ik ook, maar mijn man niet }:|
Wij hebben nu de megagrote plasticbak als speelgoedkist en die doet het ook wel, maar ik zou het ook wel wat willen sorteren enzo :Y Alles zit nu doorelkaar.
pi_102802705
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 11:50 schreef Vlindur het volgende:
Die serie van de Ikea wil ik ook, maar mijn man niet
Wij hebben nu de megagrote plasticbak als speelgoedkist en die doet het ook wel, maar ik zou het ook wel wat willen sorteren enzo :Y Alles zit nu doorelkaar.
:D dat lijkt me dan een fijn klusje voor je man :7 , ns kijken hoe vlug hij bakken haalt bij de ikea :P
*O*
pi_102802774
:D Dat zou een goeie zijn idd. Maar nee joh, die ziet dat niet eens. Pleurt alles doorelkaar :')
pi_102802954
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 11:41 schreef Cooki het volgende:
pics? :P
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 12:04:16 #246
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102803044
Harry heeft ook een pop. Soms speelt hij er een tijdje mee, soms kijkt hij er tijden niet naar om. Maar dat geldt wel voor meer van zijn speelgoed.
Alleen Duplo wordt dagelijks mee gespeeld O+

Mijn stoertje heeft zojuist in alle plassen gestampt van hier naar de winkel en terug. Heerlijk om te zien. Dat snoetje! Helemaal glunderend O+
Schoenen, sokken en broek waren kletsnat. Thuis lekker droge sokken aangedaan, een lekker warme legging en zijn sloffen O+
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 12:05:21 #247
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102803085
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 12:01 schreef Fannetje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Als je dat al een bom noemt :D
Ik zal dadelijk eens kijken of ik een foto gemaakt krijg van de bom die hier ontploft is. En daar is maar 1 kindje verantwoordelijk voor ;)
pi_102803105
Fannetje, als ik zeg dat ik dat heul erg mee vindt vallen, ben ik dan n slechte moeder/huisvrouw :P
Edit: wat Asy zegt :D

Asyniur: heerlijk, plassen stampen! klinkt zo gezellig! *; heb je eigk meegedaan? *)
pi_102803180
Rienk pakt ook altijd alle plassen mee die hij tegenkomt. Hij loopt er voor om als het hem lukt :P
Ik vind het ook niet zo erg. Thuis gewoon weer schone kleren aan :Y
pi_102803213
Hmm, ik ben gewoon nog niet zoveel troep gewend denk ik :D

Mijn muppet was net alweer wakker met een enorme poepbroek... heb haar verschoond en terug in bed gelegd. Kijken of ze erin trapt (gok van niet :'))
pi_102803289
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 12:10 schreef Fannetje het volgende:
Hmm, ik ben gewoon nog niet zoveel troep gewend denk ik :D

Mijn muppet was net alweer wakker met een enorme poepbroek... heb haar verschoond en terug in bed gelegd. Kijken of ze erin trapt (gok van niet :'))
als ik eraan denk zal ik vanavond vlak voor het eten eens een foto van onze huiskamer maken :')
pi_102803383
Ik vind het ook reuze meevallen hoor :D
pi_102803442
Ik vind het ook nog netjes hoor Fannetje. :D
Dit mag ik straks opruimen (tis donker hier, stom weer)

Ik wil ook plassen stampen, helaas zijn Zoë's laarsjes nog niet binnen. (die van Ryan wel, bedankt voor de tip, Cooki ^O^ )
pi_102803501
Dat begint er op te lijken :Y

Mijne heeft tot nu toe alleen een autootje gepakt en kijkt daarmee naar de teletubbies. Zodra hij de woonkamer in kwam pakte hij de afstandsbedieningen en riep 'tieties!' Dus ik ben makkelijk vandaag :P
pi_102803577
Een jaar geleden werd ik lichtelijk krankzinnig als er zo'n bende werd gemaakt, nu ben ik eraan gewend. :')

:D 'Tieties'
pi_102803632
Raad eens welke van de twee dreumesen hier weer beneden rondkruipt? }:|
pi_102803642
@Vlinder: gheghe.. tieties... oh teletubbies, niet de zender achter de decoder dus... :@
@Spewey: respect hoor _O_ , je weet toch dat volgens de boekjes ze t beste met 1 ding tegelijk kunnen spelen (as if... }:| ) :* :*
@Fannetje: uhm.. de opruimdreumes :P

ik lees net dat er zelfs wedstrijden rommel maken zijn:
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 12:28:09 #258
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102803722
Onze bom en dat is dit nog bescheiden en nog maar de helft van de kamer! :D
pi_102803783
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 12:28 schreef Asyniur het volgende:
Onze bom en dat is dit nog bescheiden en nog maar de helft van de kamer! :D
[ afbeelding ]
jij hebt zo'n lief kind O+ nou k vind het nog braaf hoor, want vooral die manden daar achteraan... heeft ie die nog niet omgetrokken? >:)
lucas heeft vanmorgen geholpen met de was: alle hydrofieldoeken (ongeveer 20) in oh nee UIT zn kast getrokken }:|
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 12:30:54 #260
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102803811
Ow en ik heb niet meegestampt in de plassen. Ik heb al genoeg moeite om met mijn boodschappenkarretje achter een dreumes aan te waggelen.
Het leukste was nog dat hij voor elke plas bleef stilstaan, met een glunderende blik naar mij keek en dan er heel hard doorheen stampte. Echt, geweldig! O+ Ik zou er zo weer voor naar de Jumbo waggelen ;)

Cooki, de (volle :X ) wasmanden blijft hij vooralsnog redelijk goed vanaf! Alleen gisteren kwam hij met een pyjamabroek aanlopen die hij van freecell gekregen heeft. Blijkbaar vond hij die helemaal top :D
pi_102803829
De wasmand staat hier gelukkig altijd boven, die zou hier echt niet veilig zijn!

Kijk eens hoe schattig de twee dreumesen vanmorgen samen naar de Teletubbies zaten te kijken?

vrijdag 7 oktober 2011 @ 12:32:50 #262
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102803879
Fannetje O+
Kijk en daarom wilde ik nog een nummer 2 *;
pi_102803888
Cute :)

Hij is nu in de keuken bezig, -verboden terrein- en trekt nu de vaatwasser open om die uit te ruimen O+
Ik ga hem maar even gauw helpen! :X
pi_102803909
Wat dat betreft ben ik blij dat Anne nog niet kan lopen... ze kan nog niet bij de vaatwasser!
pi_102803988
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 12:25 schreef Cooki het volgende:
@Spewey: respect hoor _O_ , je weet toch dat volgens de boekjes ze t beste met 1 ding tegelijk kunnen spelen (as if... }:| ) :* :*
Hahahahahahahahaahahahah, ik moest lachen. :')
Wat dat betreft ben ik een inconsequente muts, na 43235 keer "eerst het ene opruimen voor je iets nieuws pakt" gezegd te hebben, ben ik daar mee gestopt, kreeg altijd een appelige blik en een big smile maar luisteren ho maar. Ze helpen zo wel mee met opruimen, dat dan weer wel.
pi_102804230
Ahhh gelukkig, ik ben niet de enige met de troepwoonkamer :D
pi_102804399
Zo. Rienk trekt ook wasmanden over de kop :X Die moet ik echt hoog wegzetten, want hij trekt ze leeg en gaat er dan zelf inzitten :')
pi_102804447
_O- Rienk O+

(of heb je hem al in geen tijden gewassen en snap je z'n hint niet? :D)
pi_102804567
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 12:36 schreef Spewey het volgende:
na 43235 keer "eerst het ene opruimen voor je iets nieuws pakt" gezegd te hebben, ben ik daar mee gestopt, kreeg altijd een appelige blik en een big smile maar luisteren ho maar. Ze helpen zo wel mee met opruimen, dat dan weer wel.
Ja en ik ben t niet met "de boekjes" eens.. in die zin dat het "mixen" van verschillende soorten speelgoed hele creatieve uitkomsten heeft (vooral blokken met playmobil enzo)... thomas heeft hier ns een wii spelletje (donkey kong) nagebouwd van speelgoed van lucas (zal ns kijken of ik nog een foto kan vinden).... dusss..
en ja mixen geeft troep, maar ach..

@vlinder: lucas vindt het leuk om in de wasmand gedragen te worden: dan gaat ie op de vuile was zitten en dan til ik m met wasmand en al naar beneden ...ssst... niet tegen cb zeggen, is vast niet veilig }:| , maar wel leuk *O*
pi_102804639
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 12:50 schreef Spewey het volgende:
_O- Rienk O+

(of heb je hem al in geen tijden gewassen en snap je z'n hint niet? :D)
Whahahahaha _O-
Hij klimt graag overal op en in :Y En ik vind het allemaal wel best ook, die was was nog niet opgevouwen, dus nou ja, pluk maar leeg. Maar bij opgevouwen goed ben ik er wel als de kippen bij hoor! Ik blijf niet bezig natuurlijk ;)

Oh, Cooki, dat doe ik nooit. Ik ben een bange poepert op de trap en neem 1 ding tegelijk mee naar beneden. Rienk eerst en daarna de was. Maar kan me voorstellen dat Lucas dat helemaal tof vindt!
pi_102805171
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 12:56 schreef Vlindur het volgende:
Oh, Cooki, dat doe ik nooit. Ik ben een bange poepert op de trap en neem 1 ding tegelijk mee naar beneden. Rienk eerst en daarna de was.
^O^ das toch ook veul beter, echt! :* (als er ooit wat gebeurt zou ik mezelf voor mn kop slaan en toch doe ik t minstens 1x per week :@ )

[ Bericht 11% gewijzigd door -Caroline- op 07-10-2011 13:19:59 ]
pi_102805373
Zaterdag waren we bij een familiefeestachtigiets en daar stond een bak met speelgoed. Op een gegeven moment zat hij nog voor de helft vol en vond Amy het een goed idee om in die bak op de speelgoed te gaan zitten :D ondertussen steeds speeltjes onder zich vandaan trekken om te bekijken :P Zag er niet uit.
Er was alleen ook een jochie die dat niet leuk vond, want die wilde al het speelgoed dat iemand anders had en die wilde eigenlijk zo de bak omkiepen om haar eruit te gooien. Toen heb ik Amy maar eruit gehaald.
pi_102805510
dit is wat er met de mijne gebeurt als je die onbeheerd achter laat met een bak met speelgoed:

dit was selene, maar tis ravi inmiddels ook al een paar keer 'overkomen' ;)
pi_102805562
Hahaha :D
pi_102805673
Hier hebben we het ikea opbergbankje en een ikea kast (orgineel bedoelt als kledingkast op een kinderkamer) beneden staan. En dit wordt zorgvuldig elke dag leeg gehaald en door de woonkamer verspreidt om vervolgens naar buiten te gaan en daar te gaan spelen :D
pi_102805730
spul ligt al op bed :o

op verzoek van selene "ik wil naar bed. fijn eerst spelen" en ravi ging ook akkoord (sprong nog net niet zelf de mei tai in om naar boven te gaan). dus nu zijn ze samen boven aan het spelen. veel gegiechel en gebonk. het zal wel.....
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 13:31:35 #277
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_102805863
hahaaa ik kom ook ff uit de lurkmodus; leuk al die bendefoto's!
ik heb voor Evie ook een eigen speelhoekje in de kamer; daarin staat dr keukentje; en een expeditkast inclusief manden.. en soms gaan die manden echt op zijn kop, en is het een enorme zooi... maar het is wel heel makkelijk weer op te ruimen gelukkig ;)

en mag ik ff heeeeeeel trots doen; Evie heeft gister, geheel op eigen initiatief, op het potje geplast!! jeujjjjj!! grote meid he?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_102805967
Wat goed Evie!

Mijn neefje ligt nog steeds te pitten, daar zou Anne vandaag een voorbeeld aan kunnen nemen ;)
pi_102806192
Floris ligt net pas op bed. Hij was niet eens extreem moe ofzo. En hij was om 8uur wakker. Ben benieuwd of ie gaat slapen :D
pi_102806258
Doen jullie overdag de gordijnen dicht op de slaapkamer? Ik doe dat niet, maar neefje slaapt bijv. alleen als het donker is. Wellicht moet ik het ook eens gaan doen, zodat ze wat beter gaat slapen overdag?
pi_102806376
Zo gauw ze een dag en nachtritme had heb ik de gordijnen overdag dicht gedaan.

*O* Go Evie *O*
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 13:51:53 #282
259886 pessie
pi_102806494
Ik doe alle gordijnen dicht op Nathan's kamer, dan slaapt ie meestal zo een uur of anderhalf, anders is hij echt na 45 minuten weer wakker.

BJ wat goed!!!

Die foto van Rienk _O-

En inderdaad, die eerste vond ook ik geen speelgoedbom :') . Nathan gooit wanneer hij in de box zit vakkundig al zn boxspeelgoed eruit, en dan gaat hij uit de box spelen met duplo/houten speelgoed waarbij hij vervolgens houten speelgoed/duplo erbij pakt en 's avond zijn wij een kwartier bezig alles weer netjes te krijgen ^O^
pi_102806613
Ik doe al best een tijd de gordijnen dicht. Eerst nooit, maar na een maand of 5.ofzo mee begonnen
pi_102806911
Ik doe ook de gordijnen dicht, dat is zo'n gewoonte geworden. Ik weet eigenlijk niet wanneer ik daar mee ben begonnen. Maar ze slaapt wel overdag.
pi_102807839
Mooi, ga ik dat ook doen!
pi_102807965
Rienk heeft 3 ramen met 2 gordijnen. Savonds gaan ze helemaal dicht zodat alle drie de ramen bedekt zijn en overdag gaan de gordijnen zo ver dicht zodat het middelste raam onbedekt blijft. Dit doen we al vanaf dag één en werkt prima!

Bij B2 komen er rolgordijnen en die gaan in de nacht helemaal dicht en overdag op 3/4e denk ik!
pi_102808129
Simmu: super foto :D
Evie: grote meid zeg O+

Gordijnen: wij hebben rolgordijntjes, vanaf dat de kraamhulp weg was :P hebben we de rolgordijntjes naar beneden gedaan als lucas ging slapen *O*

en Sonnetje: slaapt Floris? O+

Lucas heeft net van 11.30-14.15 uur geslapen :D .... jammer dat ik dat ook niet "even" heb gedaan :O :P
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 14:49:43 #288
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_102808244
Evie wat goed! *O*

Haha leuk die op de kop in de bak foto Simmu!! :D

Wij hebben een rolluik en gordijnen op Tirza's kamer. Overdag gaat de rolluik op spleetjes en de gordijnen dicht (die zijn licht van kleur, dus meer voor de sier!) en 's avonds gaat de rolluik helemaal dicht en ook weer de gordijnen!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_102808312
Anne sliep vanaf week 2 's nachts door, maar ik heb haar tot nu toe dus altijd overdag met de gordijnen open laten slapen. Ze sliep ook altijd perfect moet ik zeggen. Maar vandaag dus (en de laatste tijd vaker) maar van 11-12 en dat vind ik echt veel te kort. Net nog wel een mislukte poging gedaan om haar nog een keer in bed te leggen, maar dan weet ik van tevoren dat ik een uur strijd ga voeren en dat het in 90% van de gevallen toch niet gaat lukken ;)
pi_102809463
hier hebben ze geen van beiden nog geslapen. tis dikke pret daarboven. ben het wel goed zat eigenlijk, aangezien ik zelf met die koorts wel graag ff wat had willen gaan liggen
pi_102809476
Hier overdag alleen de (lichtdoorlatende) overgordijnen dicht. 's nachts gaat het verduisterende rolgordijn ook naar beneden.

Deze chaos ga ik nu maar eens tackelen :X
pi_102810106
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 14:46 schreef Cooki het volgende:
Simmu: super foto :D
Evie: grote meid zeg O+

Gordijnen: wij hebben rolgordijntjes, vanaf dat de kraamhulp weg was :P hebben we de rolgordijntjes naar beneden gedaan als lucas ging slapen *O*

en Sonnetje: slaapt Floris? O+

Lucas heeft net van 11.30-14.15 uur geslapen :D .... jammer dat ik dat ook niet "even" heb gedaan :O :P
Hij heeft 2uur geslapen :) hij is net wakker
pi_102813644
Lekkere zooi Octo :D

Rienk heeft net 2 keer een megadrift bui gehad :o

We gingen boodschappen doen en Rienk mocht zelf een karretje duwen (eerste keer)

En dat ging echt heel goed, hij pakte de boodschappen en deed ze in het karretje en alles ging prima tot we hadden ingeladen...
De kar moest mee naar buiten.. Nee Rienk dat kan niet, we moeten hem wegzetten.
Dus ik dat ding bij de andere gezet, Rienk ondertussen languit op de grond (een meneer wilde al naar hem toe, maar ik zei tegen hem, laat maar liggen hoor, hij heeft een driftbui) Rienk staat op en loopt weer naar de kar en begint aan die karren te trekken, want *boehoe* ik wil-ik wil-ik wil! Tegen hem praten komt niet aan dus ik loop er bij weg en bekijk het op een afstandje. Na een paar seconden besluit ik hem gewoon maar mee te nemen, want dit schiet niet op. Dus kind onder de arm en naar buiten. "Rienk dat kan niet, we moeten naar huis en de karren zijn van de winkel"
*BRUL*
Buiten weer op de grond gezet, Rienk gelijk weer languit verder brullen. Ik sta er bij en kijk er na :')
Een meneer loopt langs, glimlacht en zegt "lekker laten liggen" ik glimlach terug, 'doe ik ook'
Een groepje jongens van een jaar of 16 kijken verbaasd en ik lach naar hun. "driftbui' vertel ik. Rienk ligt nog steeds languit, brult niet meer.
Dan start een van de jongens hun brommer. Rienk staat gelijk op en kijkt met grote ogen. Kom je schat? zeg ik tegen hem. Hij geeft me een handje en de jongens moeten lachten. Dan lopen richting de auto en wordt Rienk herkend. Ik ben verbaasd, wie is dat nou weer? :o Het is deBuurvrouw! :D Daar nog een poosje mee gepraat terwijl Rienk zich keurig gedroeg en naar alles wees en benoemde, Daarna was hij het zat en ging op plassen-stampjacht.

Hij kon zonder problemen mee naar huis en nu heeft hij schone sokken en een joggingbroek aan en is lekker aan het spelen O+

/einde liefdagboek ;)
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:26:00 #294
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_102813729
whaahaa wat beeldend omschreven vlindur!!! maar wel heftig als hoogzwangere mama.. :*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_102814498
ow Vlindur, het zweet zou me aan alle kanten uitbreken als ik jou was in die winkel :X
Ik heb nog steeds als Wolf alleen al een keer gilt in een winkel dat ik me snel opgelaten voel :@
Tof dat hij uiteindelijk helemaal zelf weer bijdraaide en wat leuk dat je een forummer tegenkwam
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Redactie Frontpage vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:48:44 #296
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_102814608
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
whaahaa wat beeldend omschreven vlindur!!! maar wel heftig als hoogzwangere mama.. :*
Twee tegelijkertijd is ook leuk *)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_102814753
Ja, ik wist ook niet zo goed wat ik moest doen. Ben maar rustig gebleven en heb niet met hem gesleept. (Als ik niet zo'n buik had had ik hem over mn schouder gegooid en zo in de auto gezet. Maar nu was dat wel heel ver lopen :@ )
En ik ben blij met die jongen met die brommer. Maar graag de volgende keer gelijk strarten, dat had een eind gescheeld _O-

Troel, dat jok je toch? Dan doen twee toch helemaal niet? :X O-)
pi_102814787
Wat een geweldige omschrijving vlindur heb nu al spijt dat we naar de jumbo zijn geweest en nIet naar de ah
pi_102814804
Vlindur, respect hoor _O_ ik heb het geduld niet... :@
voordat ik je dagboek O+ begon te lezen zag ik de foto van rienk met het karretje
en ik dacht gelijk: owjee-alsdatmaargoedgaat-muitende-dreumes-in-aantocht... >:)
(en dan projecteer ik t even op mijn eigen kids he)
en jawel *O*
maar echt petje af hoor! :*
  Redactie Frontpage vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:53:41 #300
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_102814821
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:51 schreef Vlindur het volgende:
Ja, ik wist ook niet zo goed wat ik moest doen. Ben maar rustig gebleven en heb niet met hem gesleept. (Als ik niet zo'n buik had had ik hem over mn schouder gegooid en zo in de auto gezet. Maar nu was dat wel heel ver lopen :@ )
En ik ben blij met die jongen met die brommer. Maar graag de volgende keer gelijk strarten, dat had een eind gescheeld _O-

Troel, dat jok je toch? Dan doen twee toch helemaal niet? :X O-)
Er begonnen mensen boos te kijken :%
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:54:22 #301
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_102814855
Ik heb het overigens opgelost met bumbakoekjes :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut