Haha, dank voor het compliment..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:19 schreef Cooki het volgende:
Welkom Tijmen, je bent idd een mooierd!(eerst dacht ik dat het een modellenfoto was
)
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:24 schreef leonieke het volgende:
Ik denk niet dat hij veel heeft aan cadeaus. Dat is ook de reden waarom ik het nog een jaartje zou uitstellen. Al kijk ik wel uit naar de intocht, die volg ik nog altijd bij jullieHier is het toch minder.
En cadeaus krijgt hij idd wel rond nieuwjaar
kort vind ik leukerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:25 schreef Tjabbobabbekaai het volgende:
[..]
Haha, dank voor het compliment..
Hier nog een wat recenterer foto, hier heeft hij nog lang haar, hij is nu gekortwiekt...
[ afbeelding ]
Gewoon niet te veel geven?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:28 schreef Cooki het volgende:
[..]vertel ns? misschien heb je wel de gouden tip
voor mijn rupsjes-nooit-genoeg hier
![]()
deze cooki: Scrapboek verzameling #2quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:19 schreef Cooki het volgende:
Oww..Noortjegauw beter worden hoor
![]()
Niels: gesjellig awww schattig![]()
Spewey: ben je al afgekoeld of gestraft?![]()
en je hebt een ondernemend meiske, zo te lezen!
Welkom Tijmen, je bent idd een mooierd!(eerst dacht ik dat het een modellenfoto was
)
Simmu:voor je hobbykamertje (btw welke hobby?)
Hoi Leonieke, als thomas kadoos krijgt heeft ie er toch wat aan?
en jij krijgt mooie fotos om hier te posten
Ja daar zit ie (de gouden tip): gewoon niet te veel gevenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gewoon niet te veel geven?
Thomas is natuurlijk nog maar 19 maanden, maar het aantal stukken speelgoed wordt hier toch beperkt. Ook het aantal stukken waar hij tegelijkertijd kan mee spelen (we wisselen regelmatig eens wat stukken, maar er staat geen berg speelgoed waar hij kan uit kiezen). Variatie genoeg, ook omdat hij bij de onthaalmoeder ook nog keuze heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
makkelijkquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
Floris heeft 1grote speelgoed bak. Hele huiskamer ligt vaak volmaar hij kan net zo makkelijk de hele dag stofzuigen
hij heeft zn eigen miele...
* octopussy kijken gaat of ze een echt werkende ministofzuiger kan kopen...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ja helaas is t een speelgoed ding, maar als k stofzuig moet ie per se helpen. Hij is ook heel fanatiek in stofzuigen
Dat was bij floris TOT een maand geleden ook zo. Hij rende echt weg...op vakantie ging hij samen met opa stofzuigen en sindsdien is ie fan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:38 schreef simmu het volgende:
maakt niet uit; je kan rustig (semi dan) stofzuigen met kind erbij! ravi gaat al krijsen als ik aan de andere kant van de kamer met de kruimeldief bezig ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |