gezellig vind ik, maar soms amper bij te houdenquote:
quote:Oh en hebben jullie die Playmobile stoomboot gezien in Intertoys boek?![]()
![]()
die wil ik echt graag hebben om neer te zetten!
ow.. so cutequote:Wolf wou trouwens vandaag alweer niet slapen overdag, met als gevolg dat hij van het een op andere moment in slaap viel op de grond om 18.30, kon hem slapend verschonen en zo overtillen in bed, klein lief mannetje is het toch
Wat schattig!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:04 schreef Poppejans het volgende:
Wolf wou trouwens vandaag alweer niet slapen overdag, met als gevolg dat hij van het een op andere moment in slaap viel op de grond om 18.30, kon hem slapend verschonen en zo overtillen in bed, klein lief mannetje is het toch
oooh jij hebt m al!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:15 schreef Cooki het volgende:
leuk he, zit hier ook al in de kadootjes-krat, k weet nog niet wie m krijgt: ik of thomas of lucas
Deze keer niet. Zag er wel erg vertederend uit, zo klein en breekbaar lijken ze dan ineens weer (en zijn ze natuurlijk ook nog best wel)quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat schattig!Heb je niet eerst een foto ervan gemaakt?
Dat had ik met paardenvleesquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:57 schreef Spewey het volgende:
Ja, hoge aaibaarheidsfactor... (daarom eet ik ook geen lam, hert, haas etc)
Herkenbaar +1quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:58 schreef Vlindur het volgende:
En Rienk eet eerst zn vlees en daarna hoeft hij niet meer. Dus die krijgt nu eerst zn eten en daarna pas zijn vleesWij moeten dat ook, want anders weigert hij alsnog te eten
Ohja, dat heb ik met paarden.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:57 schreef Spewey het volgende:
Lastig Sola, ik weet nog wel dat Rienk dat ook wel eens had, dan namen we hem naar beneden en dan speelde hij toch ineens lief!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:05 schreef Solagratia het volgende:
Iemand nog tips om een dreumes in bed te krijgen die geen afscheid kan nemen van de dag? Ze heeft geslapen van half 8 tot en met 10 uur en is nu aan het stuiteren beneden. Ontzettend vrolijk, hyper en druk aan het spelen. Echt heel intens aan het spelen met schepjes en gedoetjesMaar ik wil ondertussen wel naar bed
Ik ben dol op wild, vooral een goed reerugje of hertenbiefstukquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:57 schreef Spewey het volgende:
Hier bij de dreumesen volgens mij Leah van Lily, maar die post niet zoveel meer, bij de peuters zit de mijne, Ko eet vega. Oh en de kinderen van She-Wolf geloof ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:47 schreef Reilain het volgende:
Oona eet volledig vega met ons mee... Zijn hier nog andere kids die vega eten??
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:15 schreef wickie het volgende:
[..]
Ik ben dol op wild, vooral een goed reerugje of hertenbiefstuk![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:14 schreef wickie het volgende:
Dus als ik chips eet doe ik dat als zij op bed ligt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en mijn kind roept tegenwoordig heel enthausiast PITZA!!! als de dokter oetker reclame op tv langs komt... vindt ze ook erg lekker (mini's van oetker met salami voor haar).![]()
wowquote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:15 schreef Lijnloos het volgende:
Hier was ze 8 maanden oud, volledige pannekoek weggewerkt:
[ afbeelding]
Ja, ik zou ook denken dat hij helemaal zou instorten rond etenstijd, maar hij was echt helemaal niet mieperig, en de 5 minuten voordat hij ineens in slaap viel was hij ook nog druk aan het rennen en spelenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:40 schreef Claudia_x het volgende:
Poppejans, we hebben het hier nog nooit meegemaakt dat Ivan op een raar moment of een gekke plek in slaap viel. Het lijkt me heel vertederend inderdaad.Maar begrijp ik nu goed dat hij de laatste tijd overdag niet wil slapen? Ivan zou dan echt de hele middag vervelend en zeurderig zijn.
Lijkt mij toch logisch, dergelijke dingen eet ik 's avonds als ik op de bank hang, dan ligt Nathan te slapen. Nathan eet als tussendoortjes fruit, rozijntjes, mariabiscuitjes en nijntjekoekjes.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:30 schreef Cooki het volgende:
[..]hier ook! ik eet chips/ijs/snoep in het geheim / stiekem
![]()
en wat ik eet in hun bijzijn, mogen zij meestal ook
leer haar dat in bed spelen ook leuk isquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:05 schreef Solagratia het volgende:
Iemand nog tips om een dreumes in bed te krijgen die geen afscheid kan nemen van de dag? Ze heeft geslapen van half 8 tot en met 10 uur en is nu aan het stuiteren beneden. Ontzettend vrolijk, hyper en druk aan het spelen. Echt heel intens aan het spelen met schepjes en gedoetjesMaar ik wil ondertussen wel naar bed
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:38 schreef Spewey het volgende:
Ik vond het hier net enorm warm worden, ik denk dat Zoë het koud had want ze heeft de thermostaat op 34 graden gezet.
Geniaal kind....quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:38 schreef Spewey het volgende:
Ik vond het hier net enorm warm worden, ik denk dat Zoë het koud had want ze heeft de thermostaat op 34 graden gezet.
Wickie!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:15 schreef wickie het volgende:
[..]
Ik ben dol op wild, vooral een goed reerugje of hertenbiefstuk![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had dat trouwens totaal niet achter jou gezocht, wild eten!
Ontopic: geven jullie je dreumes biefstuk? Dat doe ik niet, ook niet well done. Het lijkt me zo lastig te kauwen maar op zich kan Ivan dat heel goed.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
OMG!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:38 schreef Spewey het volgende:
Ivan accepteert heel goed dat sommige dingen alleen voor ons zijn en niet voor hem, bijvoorbeeld nootjes, koffie en chocola. Ik zat me dat een tijdje geleden wel af te vragen, hoe je aan je kind moet 'verkopen' dat hij iets niet mag wat jij wel mag. Maarja, dat zul je altijd blijven houden. Als wij wijn drinken mag hij ook geen slokje. Of het met Ivans acceptatie zo blijft valt te bezien natuurlijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:49 schreef Lijnloos het volgende:
Ze wil ook heel graag cola (Lolaaaaa) van ons, maar hebben haar inmiddels om door te zeggen dat sinaasappelsap haar cola is
Minke accepteerd het "liever" niet... Ik roep een paar keer dat ze het niet mag, dat dat alleen voor papa's en mama's is, maar op een gegeven moment ben ik het gedram/gezeur/geschreeuw/gejank gewoon zat en dan wordt bv. sinaasappelsap Cola... Iedereen weer blijquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ivan accepteert heel goed dat sommige dingen alleen voor ons zijn en niet voor hem, bijvoorbeeld nootjes, koffie en chocola. Ik zat me dat een tijdje geleden wel af te vragen, hoe je aan je kind moet 'verkopen' dat hij iets niet mag wat jij wel mag. Maarja, dat zul je altijd blijven houden. Als wij wijn drinken mag hij ook geen slokje. Of het met Ivans acceptatie zo blijft valt te bezien natuurlijk.
Stamppot appelsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:16 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Geniaal kind....
Twinkly, wij eten eigenlijk altijd (zomer of winter) wel een keer in de week stampot omdat we het alledrie gewoon erg lekker vinden. En dan wisselen we de groente af (boerenkool, zuurkool, rauwe andijvie, peen&ui).... heerlijk!
Met appelmoesquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ongetwijfeld, pessie. Voor je het weet wil 'ie alleen nog maar aardappel eten.
Mette vindt spaghetti stom, dat eten we dus eigenlijk nooit meer. Maar Noodles en mie eet ze dan weer welquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:45 schreef Twinkly het volgende:
Wij eten regelmatig stamppot rauwe andijvie, maar Niels haat sliertjes (spaghetti en mie ook bijvoorbeeld), dus ik moet het dan staafmixen voor hem
Chocola enzo eten wij alleen als Niels er niet bij is
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wickie!Je maakt Leia niet blijer dan met een stukje biefstukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had dat trouwens totaal niet achter jou gezocht, wild eten!
Ontopic: geven jullie je dreumes biefstuk? Dat doe ik niet, ook niet well done. Het lijkt me zo lastig te kauwen maar op zich kan Ivan dat heel goed.(alhoewel, misschien dat ze haring nóg lekkerder vind, gek kind..) ze krijgt dan wel het randje van mijn biefstuk zeg maar, die is 'gaar'.. en vaak is dat mals genoeg. Kleine stukjes en ze eet ze met smaak op!
![]()
Maar mijn kind eet de 'raarste' dingen en is er helemaal gek op (olijven, garnalen noem het maar op... tot zelfs nasi met een beetje pit.. bekkie blijft maar open gaan![]()
)
Daar stond (met de nadruk op stond) hun kleine tafeltje van Ikea onder en klimmen is het helemaal momenteel. Ze ziet totaal geen gevaar, de sidetables heb ik al moeten verplaatsen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:28 schreef Claudia_x het volgende:
Spewey, hoe is ze bij de thermostaat gekomen?
Can't wait. <3quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:44 schreef Spewey het volgende:
Je hebt 2 meiden dus catfights liggen wel in het verschiet.
quote:
Je je kan niet snel heen en weer? Of klinkt dat raar?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:56 schreef Spewey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blegh, Zoë slaapt pas een half uur () moet haar echter zo weer wekken want Ryan moet
opgehaald worden van de psz.
Gewekt worden kan ze niet zo waarderen dus die is zo goed chagerijnig, yay.
Idd, ben ook binnen 10 minuten weer terug, dank!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:03 schreef Ticootje het volgende:
Hmz... Leyla kan toch niet uit haar bedje.. Kdv is hier aan het einde van de straat. Binnen 10 minuten ben ik heen en weer. Ergste wat kan gebeuren is dat ze wakker wordt zodra ik de deur dichtrek en ze 10 minuten ligt te miepen.
mijn man vroeg of ik wel helemaal spoorde dat ik het zo deed...:')quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:08 schreef Spewey het volgende:
[..]
Idd, ben ook binnen 10 minuten weer terug, dank!
doe ik hier ookquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:03 schreef Ticootje het volgende:
Hmz... Leyla kan toch niet uit haar bedje.. Kdv is hier aan het einde van de straat. Binnen 10 minuten ben ik heen en weer. Ergste wat kan gebeuren is dat ze wakker wordt zodra ik de deur dichtrek en ze 10 minuten ligt te miepen.
gave naamquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:03 schreef Tjabbobabbekaai het volgende:
Dan meld ik hier mijn zoon Tijmen Ravi 13-05-2010 ook maar aan
Meneer zijn 1ste verjaardag, met taart uiteraard...
[ afbeelding ]
Straf me maar, vanavondquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:13 schreef Spewey het volgende:
Ik moet het ook niet tegen mijn man zeggen want die begint er meteen over dat het strafbaar is etc. Normaal gesproken is ze ook gewoon wakker dus is het ook geen probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |