abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102767069
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 23:15 schreef wickie het volgende:

[..]

Ik ben dol op wild, vooral een goed reerugje of hertenbiefstuk :9 :Y) :@
Wickie! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had dat trouwens totaal niet achter jou gezocht, wild eten!

Ontopic: geven jullie je dreumes biefstuk? Dat doe ik niet, ook niet well done. Het lijkt me zo lastig te kauwen maar op zich kan Ivan dat heel goed.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_102767114
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:38 schreef Spewey het volgende:
Ik vond het hier net enorm warm worden, ik denk dat Zoë het koud had want ze heeft de thermostaat op 34 graden gezet. :')
OMG!
pi_102767139
ligt aan de gezondheid claudia. als ravi gewoon in orde is heb ik er geen problemen mee. dan krijgtie gewoon ook een tartaartje, of biefstukje of zoals laatst een stukje varkenshaas

selene niet trouwens, want die lust dat niet. die eet enkel alle variaties van "gehakt"
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_102767142
Het is hier nog steeds erg warm, als ze zo naar bed gaat doe ik de schuifpui maar even open.
*stiekem ook wel trots is*

Duurde ook heel lang voor Zoë stukjes wilde eten, die haalde ze altijd uit haar mond en legde die triomfantelijk naast haar bordje.
pi_102767194
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 07:49 schreef Lijnloos het volgende:
Ze wil ook heel graag cola (Lolaaaaa) van ons, maar hebben haar inmiddels om door te zeggen dat sinaasappelsap haar cola is ^O^
Ivan accepteert heel goed dat sommige dingen alleen voor ons zijn en niet voor hem, bijvoorbeeld nootjes, koffie en chocola. Ik zat me dat een tijdje geleden wel af te vragen, hoe je aan je kind moet 'verkopen' dat hij iets niet mag wat jij wel mag. Maarja, dat zul je altijd blijven houden. Als wij wijn drinken mag hij ook geen slokje. Of het met Ivans acceptatie zo blijft valt te bezien natuurlijk. :+
pi_102767224
Spewey, hoe is ze bij de thermostaat gekomen?
pi_102767243
Anne smijt de stukjes op de grond, dat lijkt me ook wel duidelijk. :')
Het heeft ook best lang geduurd voordat ze brood at. Ze was ruim 9 maanden toen ze eindelijk een paar stukjes binnenhield. Nu eet ze meestal een hele boterham, weliswaar zonder korstjes, maar dat vind ik al heel wat.
pi_102767258
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 12:27 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ivan accepteert heel goed dat sommige dingen alleen voor ons zijn en niet voor hem, bijvoorbeeld nootjes, koffie en chocola. Ik zat me dat een tijdje geleden wel af te vragen, hoe je aan je kind moet 'verkopen' dat hij iets niet mag wat jij wel mag. Maarja, dat zul je altijd blijven houden. Als wij wijn drinken mag hij ook geen slokje. Of het met Ivans acceptatie zo blijft valt te bezien natuurlijk. :+
Minke accepteerd het "liever" niet... Ik roep een paar keer dat ze het niet mag, dat dat alleen voor papa's en mama's is, maar op een gegeven moment ben ik het gedram/gezeur/geschreeuw/gejank gewoon zat en dan wordt bv. sinaasappelsap Cola... Iedereen weer blij :@
pi_102767394
Haha, Niels ligt nu in bed te vrolijk te babbelen over van alles en nog wat en dat klinkt zo enorm schattig met dat verstopte neusje O+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_102767426
Mooi dat het werkt, Lijnloos! :D

Over het algemeen let ik er wel op dat we 'voorleven', dus dat we zelf het goede voorbeeld geven. En als we zelf de teugels wat laten vieren zoals op vakantie dan mag dat voor hem ook. Het gaat helemaal vanzelf en veel minder bewust of doordacht dan ik tevoren verwacht had.

Ivan is trouwens ook dol op kaas, maar nog doller op druiven. Hij heeft zich daar op vakantie ongans aan gegeten. Hij noemt ze 'druifetjes'. :D
  donderdag 6 oktober 2011 @ 12:37:51 #161
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_102767466
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 12:16 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Geniaal kind.... _O-

Twinkly, wij eten eigenlijk altijd (zomer of winter) wel een keer in de week stampot omdat we het alledrie gewoon erg lekker vinden. En dan wisselen we de groente af (boerenkool, zuurkool, rauwe andijvie, peen&ui).... heerlijk!
Stamppot appels *O* *O* *O* aka hete bliksem :Y)

Fannetje Nathan vist de aardappel tegenwoordig ook uit zn eten :') zal wel een faaaaase zijn toch? O-)
pi_102767572
Ongetwijfeld, pessie. Voor je het weet wil 'ie alleen nog maar aardappel eten.
pi_102767693
Wij eten regelmatig stamppot rauwe andijvie, maar Niels haat sliertjes (spaghetti en mie ook bijvoorbeeld), dus ik moet het dan staafmixen voor hem :')

Chocola enzo eten wij alleen als Niels er niet bij is :P
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  donderdag 6 oktober 2011 @ 12:45:50 #164
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_102767698
quote:
18s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 12:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ongetwijfeld, pessie. Voor je het weet wil 'ie alleen nog maar aardappel eten.
Met appelmoes :'( :r

edit: Nathan vind sliertjes leuk! Spaghetti vind hij geweldig! Mn wasmand alleen niet zo :')
pi_102767755
Mette krijgt geen rauw vlees. Maar biefstuk wil ze zelf ook niet. Laatst aten we tartaartjes bij mijn schoonouders, toen heb gevraagd of ze het wat langer wilde bakken.

Ook mag ze geen nootjes trouwens, dat vind ik echt te eng.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_102767772
Anne eet het liefst gewoon witte rijst zonder enige toevoegingen. Daar kan ze echt van genieten!
pi_102767812
Mmmmmm hete bliksem :Y)
Gelukkig vindt Mette dat ook lekker.
pi_102767905
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 12:45 schreef Twinkly het volgende:
Wij eten regelmatig stamppot rauwe andijvie, maar Niels haat sliertjes (spaghetti en mie ook bijvoorbeeld), dus ik moet het dan staafmixen voor hem :')

Chocola enzo eten wij alleen als Niels er niet bij is :P
Mette vindt spaghetti stom, dat eten we dus eigenlijk nooit meer. Maar Noodles en mie eet ze dan weer wel :')
pi_102769513
Ik wou vroeger rode biet alleen in plakjes eten. :+ Nu ben ik nog steeds heel gevoelig voor vormen en texturen. Zo vind ik brokjes tomaat in een saus heel lastig te eten.
pi_102769716
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 12:23 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wickie! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had dat trouwens totaal niet achter jou gezocht, wild eten!

Ontopic: geven jullie je dreumes biefstuk? Dat doe ik niet, ook niet well done. Het lijkt me zo lastig te kauwen maar op zich kan Ivan dat heel goed.
Je maakt Leia niet blijer dan met een stukje biefstuk :P (alhoewel, misschien dat ze haring nóg lekkerder vind, gek kind..) ze krijgt dan wel het randje van mijn biefstuk zeg maar, die is 'gaar'.. en vaak is dat mals genoeg. Kleine stukjes en ze eet ze met smaak op! :Y)

Maar mijn kind eet de 'raarste' dingen en is er helemaal gek op (olijven, garnalen noem het maar op... tot zelfs nasi met een beetje pit.. bekkie blijft maar open gaan :D O+)
pi_102769917
Niels is ook gek op pittige en zoute dingen. Olijven, piccalilly, sweet chilisaus,... maar ook... kattenbrokjes :') Zongedroogde tomaten vindt hij ook lekker, maar die wil hij nu niet meer eten, want het lijkt op groente ;)
pi_102769939
Orea, herkenbaar... Minke gaat ook door het vuur voor een haring. Olijven worden met smaak gegeten, rauwe ui is goddelijk.... Maar een stukje sla :{w
pi_102770412
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 12:28 schreef Claudia_x het volgende:
Spewey, hoe is ze bij de thermostaat gekomen?
Daar stond (met de nadruk op stond) hun kleine tafeltje van Ikea onder en klimmen is het helemaal momenteel. Ze ziet totaal geen gevaar, de sidetables heb ik al moeten verplaatsen.

Ik had liever gezien dat ze al die energie in haar spraakontwikkeling zou steken... :X
pi_102770430
Kattenbrokjes Twink :D !! Die heeft muppet nog niet gevonden, gelukkig ;)

Lijnloos, ja ui! :? dat zat ze van de week in eens naar binnen te werken :? Had het neergelegd zo van kijk maar.. en hoppa :Y) kauw, kauw, slik. Dwingend vingertje met euh! euh! euh! (maw: méér!!)

:o gekkerd...

Laatst indische rijsttafel bij mijn schoonpa, babi ketjap!! Niet aan te slepen!! :') kind van d'r moeder ;)
pi_102770661
Amy houdt veeeeel van chili con carne en dan vooral van de bruine bonen erin. Dan zit ze te vreten en aan het einde heeft ze van die vieze handen en een vies gezicht omdat ze dan gaat smeren over haar gezicht :D
pi_102770800
:D hier is het vooral favo met smerige handen 'op je boze bolletje' ineens te gaan doen (handen in je nek) en dan lekker door je haar woelen :')
pi_102770890
hahaha ja herkenbaar! of met banaanhanden brrrrr
pi_102771173
hier zet de papa nogal eens "klap eens in je handjes in" rond etenstijd :(

selene eet nog steeds kattenbrokjes trouwens. stiekem, want het mag niet, maar je ruikt het aan haar adem :') ze heeft wel prachtig glanzende haartjes O-)
pi_102771383
Haha Simmu, jakkes. Wij hebben een traphekje bij de keuken, dus ze kan niet bij de kattenbrokjes en kattenbak. Als ze wel de kans krijgt dan gooit ze direct het waterbakje om. Laatst zat ze er met een haarborstel in te roeren. Hekje dus maar goed dicht doen :D
pi_102771486
Hier ook de kattenbrokjes... Ik wacht het moment af dat ze gaat miauwen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_102771614
Je hebt 2 meiden dus catfights liggen wel in het verschiet. :D
pi_102771655
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 14:44 schreef Spewey het volgende:
Je hebt 2 meiden dus catfights liggen wel in het verschiet. :D
Can't wait. <3
pi_102772030
quote:
17s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 14:44 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Can't wait. <3

Blegh, Zoë slaapt pas een half uur ( }:| ) moet haar echter zo weer wekken want Ryan moet
opgehaald worden van de psz.
Gewekt worden kan ze niet zo waarderen dus die is zo goed chagerijnig, yay. -O-
pi_102772141
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 14:56 schreef Spewey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Blegh, Zoë slaapt pas een half uur ( }:| ) moet haar echter zo weer wekken want Ryan moet
opgehaald worden van de psz.
Gewekt worden kan ze niet zo waarderen dus die is zo goed chagerijnig, yay. -O-
Je je kan niet snel heen en weer? Of klinkt dat raar?
pi_102772218
Ja dat klinkt wel raar ja. _O- Ok, mind uit de goot halen, ik zit erover te twijfelen omdat idd te doen.
pi_102772301
Hmz... Leyla kan toch niet uit haar bedje.. Kdv is hier aan het einde van de straat. Binnen 10 minuten ben ik heen en weer. Ergste wat kan gebeuren is dat ze wakker wordt zodra ik de deur dichtrek en ze 10 minuten ligt te miepen.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 15:03:33 #187
357080 Tjabbobabbekaai
Cras cras, semper cras
pi_102772319
Dan meld ik hier mijn zoon Tijmen Ravi 13-05-2010 ook maar aan :)

Meneer zijn 1ste verjaardag, met taart uiteraard...

Elke conclusie getrokken uit bovenstaand bericht is voor eigen verantwoording
pi_102772483
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:03 schreef Ticootje het volgende:
Hmz... Leyla kan toch niet uit haar bedje.. Kdv is hier aan het einde van de straat. Binnen 10 minuten ben ik heen en weer. Ergste wat kan gebeuren is dat ze wakker wordt zodra ik de deur dichtrek en ze 10 minuten ligt te miepen.
Idd, ben ook binnen 10 minuten weer terug, dank!

Welkom met Tijmen, mooi mannetje!
pi_102772528
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:08 schreef Spewey het volgende:

[..]

Idd, ben ook binnen 10 minuten weer terug, dank!
mijn man vroeg of ik wel helemaal spoorde dat ik het zo deed...:')
pi_102772659
:D

Ik moet het ook niet tegen mijn man zeggen want die begint er meteen over dat het strafbaar is etc. Normaal gesproken is ze ook gewoon wakker dus is het ook geen probleem.
pi_102772712
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:03 schreef Ticootje het volgende:
doe ik hier ook :Y
ik tsjek 10 minuten voor ik echt wegmoet of ravi nog slaapt of niet. indien wel; snelsnel ff pakken. indien niet: dan hop ik ff snel heen en weer. tis dat er een huis tussen staat, anders had ik zicht op de psz. de juf aldaar weet er ook van, dus als er iets gebeurt (dat ik aangereden word ofzo) dan weten ze er ook van.
pi_102772719
Ik durf het huis hier ook niet te verlaten zonder Anne hoor, heb dan van die doemscenario's dat er brand uitbreekt. :@
Ik ga niet verder de deur uit dan even naar de hoek van de straat om de kliko op te halen...

Mijn dametje gaat bij 'handjes draaien' van K3 met haar handjes wapperen. Zo schattig O+
Ze heeft trouwens geslapen van 11 tot 14! *O*
pi_102772738
als ik een gavere babyfoon zou hebben dan die we hebben had ik het met de babyfoon kunnen doen. sjees; hoeveel mensen leveren de babyfoon niet af bij de buren dan :{
pi_102772761
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:03 schreef Tjabbobabbekaai het volgende:
Dan meld ik hier mijn zoon Tijmen Ravi 13-05-2010 ook maar aan :)

Meneer zijn 1ste verjaardag, met taart uiteraard...

[ afbeelding ]
gave naam :+
pi_102772864
mijn spul slaapt pas net. het was weer een leuk gezellig feestje daarboven :X
als ik ze maan om te gaan slapen leren ze er enkel van dat ze stil moeten keten :') dus ik ga er maar vanuit dat het soortemet van over een week tijd zichzelf wel regelt. het bevalt hun, dus tis nu definitief: we laten het zo. na de herfstvakantie dus mama's hobbiekamertje inrichten *O*
pi_102772868
Welkom Tjabbo, wat een mooi jongetje is Tijmen O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_102772909
Oh en Tjabbo, welkom met Tijmen!
pi_102773034
Ja, wat een mooierd is Tijmen!
pi_102773179
die polsjes zijn zo snoezig O+

en dezelfde oogjes als zn zusje :Y
pi_102773341
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:13 schreef Spewey het volgende:
:D

Ik moet het ook niet tegen mijn man zeggen want die begint er meteen over dat het strafbaar is etc. Normaal gesproken is ze ook gewoon wakker dus is het ook geen probleem.
Straf me maar, vanavond ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')