abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102761403
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 23:14 schreef wickie het volgende:
Dus als ik chips eet doe ik dat als zij op bed ligt.
:Y) hier ook! ik eet chips/ijs/snoep in het geheim / stiekem _O-
en wat ik eet in hun bijzijn, mogen zij meestal ook :Y
pi_102761539
Minke eet ook met ons mee, wat de pot schaft en is qua avondeten groot fan van pasta (met zalm en garnalen). En verder zou ze als het aan haar lag de hele dag alleen maar kaas eten. Tijdens onze vakantie heeft ze elke dag echt hele plakken brie weg zitten werken, en maar huilen als het ontbijt/lunch afgeruimd werd... :') Tussendoortjes krijgt ze wel in de vorm van rijstewafels of rozijntjes en fruit vind ze ook wel ok. Wij eten altijd wel vlees of vis bij het avondeten, anders heb ik een chagrijnige man en kind :+ maar ik probeer het wel gevarieerd en gezond te houden. Maar we eten op zondag bijvoorbeeld bijna altijd patatjes, dus dan krijgt Minke eerst een potje voor het gezond en nog wat frietjes van ons mee. Ze wil ook heel graag cola (Lolaaaaa) van ons, maar hebben haar inmiddels om door te zeggen dat sinaasappelsap haar cola is ^O^
pi_102761661
Minke ook al een kaasmonster :)
Mette ook, ze is dol op speciale kaas. En vooral komijnenkaas. En van de week heeft ze pure geraspte parmazaanse kaas zitten eten.

Ook wij eten elke week een keertje frietjes. Ik geef haar dan eerst een kliekje (zoals gisteren heeft ze eerst macaroni op) en dan eet ze nog wat met ons mee, maar ze is ook geen echte frieteter, ze pakt er een paar en dan heeft ze er genoeg van. Ze houd niet van pannekoeken.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_102761787
Oh ja, speciale kazen gaan er hier ook heel goed in. De meest stinkende kazen van mijn moeder werkt ze zo weg. Blauwe kaas is ook goed bevonden... raar kind 8)7
'
Mette geen pannekoeken? Oh die worden hier wel gewaardeerd... al van "jongs" af aan worden die weggeschrokt hier.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en mijn kind roept tegenwoordig heel enthausiast PITZA!!! als de dokter oetker reclame op tv langs komt... vindt ze ook erg lekker (mini's van oetker met salami voor haar). :Y)
pi_102761827
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 08:15 schreef Lijnloos het volgende:
Hier was ze 8 maanden oud, volledige pannekoek weggewerkt:
[ afbeelding]
wow _O_ , zo'n klein schatje met een mega pannekoek, Minke knap hoor :Y)
  donderdag 6 oktober 2011 @ 08:53:33 #131
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_102762303
Thanks allemaal voor de felicitaties!

Wij nemen afscheid van dit topic. Ik kwam hier niet heel vaak meer, weinig tijd en weinig aansluiting bij het dreumesgebeuren, die dochter van ons gaat zo hard O+

Ze maakt al tekeningen voor oma

We bakken samen cakejes

En is dol op het fantasiespel, pop verzorgen, pannekoeken bakken, maar ook theepartijtjes met papa O+

:W
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_102762328
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:40 schreef Claudia_x het volgende:
Poppejans, we hebben het hier nog nooit meegemaakt dat Ivan op een raar moment of een gekke plek in slaap viel. Het lijkt me heel vertederend inderdaad. O+ Maar begrijp ik nu goed dat hij de laatste tijd overdag niet wil slapen? Ivan zou dan echt de hele middag vervelend en zeurderig zijn.
Ja, ik zou ook denken dat hij helemaal zou instorten rond etenstijd, maar hij was echt helemaal niet mieperig, en de 5 minuten voordat hij ineens in slaap viel was hij ook nog druk aan het rennen en spelen :o
De laatste weken heb ik het a 2/3x eerder meegemaakt dat hij de hele dag is wakker gebleven. Hij heeft trouwens overdag nooit erg veel geslapen, als kleine baby al was hij veel om zich heen aan het kijken en hadden we het idee dat hij alles wil zien en meemaken.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 6 oktober 2011 @ 08:59:04 #133
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102762394
Dat theepartijtje! O+

Harry eet ook volledig met de pot mee. Dus ook wildragouts e.d.
Je kan beter paard of wild eten dan de aanbieding schnitzel. Die eersten hebben een goed leven gehad, de tweede is maar de vraag...
ik koop veelal scharrelvlees of biologisch, maar als de keuze te beperkt is (bijv vlees voor op brood) dan neem ik het andere. We eten ook regelmatig vegetarisch
Wij zijn in elk geval echt carnivoren :Y)
Harry heeft ook echt heel erg graag vlees.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 09:02:07 #134
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_102762433
:W Takkembah!

quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 07:30 schreef Cooki het volgende:

[..]

:Y) hier ook! ik eet chips/ijs/snoep in het geheim / stiekem _O-
en wat ik eet in hun bijzijn, mogen zij meestal ook :Y
Lijkt mij toch logisch, dergelijke dingen eet ik 's avonds als ik op de bank hang, dan ligt Nathan te slapen. Nathan eet als tussendoortjes fruit, rozijntjes, mariabiscuitjes en nijntjekoekjes.
As I speak is hij op de salontafel met zn duplotrekker aan het spelen O+

Leuk theepartijtje! Wat knap zeg!

Ik hou niet van wild. We eten hier vaak rund en kip, zeer weinig varken en af en toe een dagje geen vlees. Manlief houd niet van vis, al eten we nu sporadisch vissticks zodat Nathan wel wat vis binnen krijgt.
pi_102762697
Hier sowieso geen aanbiedingschnitzel want varken en wel biologisch of scharrelvleesh.

Dat is idd geen dreumes meer maar een ontzettende peuter, Takkembah. O+
pi_102762872
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 23:05 schreef Solagratia het volgende:
Iemand nog tips om een dreumes in bed te krijgen die geen afscheid kan nemen van de dag? Ze heeft geslapen van half 8 tot en met 10 uur en is nu aan het stuiteren beneden. Ontzettend vrolijk, hyper en druk aan het spelen. Echt heel intens aan het spelen met schepjes en gedoetjes O+ Maar ik wil ondertussen wel naar bed :+
leer haar dat in bed spelen ook leuk is *)
;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_102762961
ravi is trouwens een vleesliefhebber. echt vlees. vlees met een flinke bite. hamlapjes, schnitzels, biefstukjes. dat werk. selene gaat voor alle vormen van gehakt ;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 6 oktober 2011 @ 10:38:54 #138
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_102764611
haai

Noortje eet in principe met de pot mee maar nog wel zoveel mogelijk koemelkvrij. Gister aten we boerenkoolstamp en ze begon voortvarend maar helaas, na vijf happen was het klaar. Ze krijgt wel iedere dag een toetje (soja).
Ze eet heel graag vleesjes, maar is verzot op coquille, garnalen, zalm, ik maak haar nog blijer met vis dus. Risotto eet ze nog niet ivm kaas maar ik zal eens een kaasvrij maken want volgens mij vindt ze het heerlijk.

Ons prupke heeft voor de tweede keer deze maand oorontsteking, weer druppels.... zo sneu.

[ Bericht 24% gewijzigd door becky27 op 06-10-2011 11:01:06 ]
pi_102764887
Aw Noortje, wat zielig. :*
pi_102765736
Och arme Noortje :'( Wat zielig zeg. Hopelijk helpen de druppels snel :*

Wij eten ook vegetarisch. Eigenlijk was het de bedoeling dat we vis zouden eten, voor de omegavetzuren. Maar we doen dat eigenlijk nooit :P Ik weet niet hoe je vis klaarmaakt (ben geheel vegetarisch opgegroeid) en heb er toch wat bezwaar tegen om een dier te eten.

We aten gisteren boerenkoolstampot en Niels wilde niet eten (hij is ook snipverkouden). Na heel diep nadenken zei hij met een ontzettend beteuterd gezicht "Nieuws... vies" Dat hebben wij nooit zo tegen hem gezegd, dat je eten vies kunt vinden. Dat heeft hij dus zelf bedacht van dingen die vies zijn (dingen die op de grond liggen ofzo) :D

En hij zegt nu steeds "gesjellig!" als hij bij je ligt of zit O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_102765797
*O* GEFELICITEERD ALEXA!!!! *O*

Awh Wolfje O+ Zomaar in slaap gevallen.
Wat lijkt hij snel over te gaan op niet meer slapen overdag zeg!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_102765800
Ach arme Noortje en Niels... :* op jullie Auws (zoals Minke het zou zeggen).

Grappig, wij hebben ook boerenkoolstampot gehad gisteren... :D Daarbij was Minke's bord sneller leeg dan die van ons.... veelvraat!
pi_102765887
Dankjewel Minke O+ :D Haha, smulpaapje!

Vorig jaar aten we iedere week een paar keer boerenkoolstampot, of andere stamppot, omdat Niels er zo gek op was _O-
  donderdag 6 oktober 2011 @ 11:36:25 #144
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_102766019
Ach Noortje :*

En wat gezellig van Niels!

Nathan heeft helaas een hutspot trauma :') boerenkool heeft hij nog nooit gehad, binnenkort maar weer op het menu!
pi_102766050
Aw Nieuws, verkouden zijn zuigt. :*

Nou ik vind Minke veel te cute om voor veelvraat door te kunnen gaan. :D
pi_102766083
Ik vond het hier net enorm warm worden, ik denk dat Zoë het koud had want ze heeft de thermostaat op 34 graden gezet. :')
pi_102766217
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:38 schreef Spewey het volgende:
Ik vond het hier net enorm warm worden, ik denk dat Zoë het koud had want ze heeft de thermostaat op 34 graden gezet. :')
_O-
Ze is het er niet mee eens dat de zomer afgelopen is!
pi_102766285
Ik kan haar geen ongelijk geven. :D
En door jullie moet ik vanavond gewoon boerenkool eten dus de zomer is ook hier definitief voorbij.
pi_102766883
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:38 schreef Spewey het volgende:
Geniaal kind.... _O-

Twinkly, wij eten eigenlijk altijd (zomer of winter) wel een keer in de week stampot omdat we het alledrie gewoon erg lekker vinden. En dan wisselen we de groente af (boerenkool, zuurkool, rauwe andijvie, peen&ui).... heerlijk!
pi_102766921
Zoë! _O- Hoe lang duurde het voordat het afgekoeld was?
Arme Noortje, alweer een oorontsteking te pakken -O-
Dag Takkembah en Alexa! :W
Ahh Niels, schattig zeg: gesjellig! O+
Minke met al die kaassoorten :D

Anne eet af en toe met de pot mee, maar nog voornamelijk potjes eigenlijk. Dametje houdt dus echt niet van stukjes en potjes gingen/gaan wel altijd goed. Fruit moet ik ook nog steeds voor haar pureren. Sinds twee weken zit er wel wat verbetering in (sinds de boventanden), nu kan ze dingen wat beter afhappen en lijkt ze stukjes ook iets beter te verdragen. Maar stukjes aardappel vist ze bijv. nog uit haar eten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')