quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:14 schreef wickie het volgende:
Dus als ik chips eet doe ik dat als zij op bed ligt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en mijn kind roept tegenwoordig heel enthausiast PITZA!!! als de dokter oetker reclame op tv langs komt... vindt ze ook erg lekker (mini's van oetker met salami voor haar).![]()
wowquote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:15 schreef Lijnloos het volgende:
Hier was ze 8 maanden oud, volledige pannekoek weggewerkt:
[ afbeelding]
Ja, ik zou ook denken dat hij helemaal zou instorten rond etenstijd, maar hij was echt helemaal niet mieperig, en de 5 minuten voordat hij ineens in slaap viel was hij ook nog druk aan het rennen en spelenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:40 schreef Claudia_x het volgende:
Poppejans, we hebben het hier nog nooit meegemaakt dat Ivan op een raar moment of een gekke plek in slaap viel. Het lijkt me heel vertederend inderdaad.Maar begrijp ik nu goed dat hij de laatste tijd overdag niet wil slapen? Ivan zou dan echt de hele middag vervelend en zeurderig zijn.
Lijkt mij toch logisch, dergelijke dingen eet ik 's avonds als ik op de bank hang, dan ligt Nathan te slapen. Nathan eet als tussendoortjes fruit, rozijntjes, mariabiscuitjes en nijntjekoekjes.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:30 schreef Cooki het volgende:
[..]hier ook! ik eet chips/ijs/snoep in het geheim / stiekem
![]()
en wat ik eet in hun bijzijn, mogen zij meestal ook
leer haar dat in bed spelen ook leuk isquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:05 schreef Solagratia het volgende:
Iemand nog tips om een dreumes in bed te krijgen die geen afscheid kan nemen van de dag? Ze heeft geslapen van half 8 tot en met 10 uur en is nu aan het stuiteren beneden. Ontzettend vrolijk, hyper en druk aan het spelen. Echt heel intens aan het spelen met schepjes en gedoetjesMaar ik wil ondertussen wel naar bed
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:38 schreef Spewey het volgende:
Ik vond het hier net enorm warm worden, ik denk dat Zoë het koud had want ze heeft de thermostaat op 34 graden gezet.
Geniaal kind....quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:38 schreef Spewey het volgende:
Ik vond het hier net enorm warm worden, ik denk dat Zoë het koud had want ze heeft de thermostaat op 34 graden gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |